Beoordelingen over Hotell Åsen 3-sterren

Storgatan 20, 334 32 Anderstorp, Zweden

#1 van de 2 hotels in Anderstorp

Mooie, schone en grote kamer.

Ontvangst was miserabel. Kamer geboekt via booking.com, maar staan voor een gesloten hotel. Voorbijganger gevraagd wat er op het papiertje staat dat op het raam geplakt was. In het Zweeds stond daar dat we een telefoonnummer konden bellen (overigens zonder landnummer). Dat hebben we gedaan en na een klein kwartiertje kwam er een dame de deur open doen zei een code en sloot de deur weer (apart). Wij hebben de code ingetikt en kregen van dezelfde dame de sleutel. Dame zei nog wel dat ze 's-morgens een emailtje naar mij gestuurd had met de code, wij zijn op vakantie en dan kijk ik 's-avonds mijn email na en niet de hele dag. Bij het ontbijt stonden vrij veel zuivelproducten die al redelijk over de datum heen waren!

Mooie, schone en grote kamer. Comfortabel. Badkamer schoon en mooi. Redelijk ontbijt muv zuivelproducten.

• Beoordeeld op: 10 januari 2016

schoon en vriendelijk

prijs stemt niet helemaal overeen met hetgeen geboden wordt- de standaard. gordijnen doen afbreuk een de totaalindruk van de kamer, jammer.

schoon en vriendelijk

• Beoordeeld op: 13 mei 2016