Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

• Gratis WiFi

8,6

100 % verifierade recensioner

Riktiga gäster. Verkliga vistelser. Äkta åsikter

Läs mer- öppnar en dialogruta
Skriv en recension

Visar 1 – 75

• Recenserades: 10 december 2018

7,1
    Närheten till centrum, med shopping och restauranger, nära...
    • Inlämnad på mobil

Trångt vid frukost. Hade bokat rum för 2, dock var det bara bäddat med ett täcke och en omgång handdukar, men det löste sig när vi sa till i receptionen.

Närheten till centrum, med shopping och restauranger, nära centralstationen. trevlig och hjälpsam personal

• Recenserades: 5 december 2018

9,6
    Läget är fantastiskt, men ändå lugnt och tyst.
    • Inlämnad på mobil

Matsalen kunde varit något större. Det var trångt vid frukosten då det var folk precis överallt.

Läget är fantastiskt, men ändå lugnt och tyst. Rent, fräscht och god frukost.

• Recenserades: 5 december 2018

9,2
    Frukostmaten var riktigt bra.
    • Vistelsen var 2 nätter

Vid frukosten var det alltid något som fattades, bestick, tallrikar, glas kaffekoppar, osv. Disk kvar på borden medans gäster letar efter någon stans att sitta. Salt till frukost ägget hittade jag inte.

Frukostmaten var riktigt bra.

• Recenserades: 2 december 2018

7,5
    Personalen vid incheckningen var toppen!
    • Inlämnad på mobil

Frukostmatsalen var väldigt dåligt planerad. Svårt att ta frukost och långa köer. Inte tillräcklig många platser i förhållande till antalet gäster.

Personalen vid incheckningen var toppen!

• Recenserades: 29 november 2018

8,8
    Trevligt hotell. Nära till allt och fin personal
    • Inlämnad på mobil

Rummet var det minsta jag hyrt. Gick inte att hänga upp kläderna .frukostmatsalen var underdimentionerad.Satt med frukostbrickan i knät första morgonen

Sängen och kuddarna var supersnabbt.

• Recenserades: 21 november 2018

4,2
    Uruselt
    • Inlämnad på mobil

Fick inte det rummet vi betalat för utan ett sämre för samma pengar och enda ursäkten från personalen var att de var fullbokade trots att vi bokat 2månader i förväg. Antar att de som fick vårt rum som vi betalat för lämnar bättre betyg! Trångt och stökigt vid frukosten, knappt några sittplatser.

Tyvärr inget mer än läget

• Recenserades: 20 november 2018

7,0
    Mycket vänlig och tillmötesgående personal i receptionen,...
    • Vistelsen var 2 nätter

Förväntade mig inte fönsterlöst rum i källarvåning, med bra luft i rummet med lukt av otjänlig mat i korridor.

Mycket vänlig och tillmötesgående personal i receptionen, Bra frukost om än något blaskig apelsinjouce och kaffe

• Recenserades: 19 november 2018

9,6
    Bra läge och trevlig personal.
    • Inlämnad på mobil

Organisationen i frukostmatsalen bör förbättras, så att fler platser blir snabbare lediga. Det var kalla "20 grader" på rummet.

Trevligt bemötande i receptionen. Små rum, men det fanns vad man behövde. Tysta rum, trots trafikerad gata utanför. Bra frukost.

• Recenserades: 4 november 2018

8,8
    Trevlig , service inriktad personal och fina rum.
    • Inlämnad på mobil

Det var trångt vid frukosten och svårt att hitta bra sitt platser, svårt att äta frukost i en soffa.

Trevlig , service inriktad personal och fina rum. Läget var mycket centralt. Tyst och lugnt på natten. Mycket bra frukost.

• Recenserades: 29 oktober 2018

5,8
    Trevlig personal och bra frukost.
    • Inlämnad på mobil

Väldigt litet rum och inget skrivbord. Rummet var inte värt sitt pris. Saknade papperskorg för sortering. Mycket dunk hela natten underifrån vilket störde nattsömnen.

Trevlig personal och bra frukost.

• Recenserades: 29 oktober 2018

Skitrum - ok frukost - men sittplatserna katastrof
    • Vistelsen var 2 nätter

Gardinen på rummet hängde I 2 plastbitar gick ej att använda. Frukosten var bara kaotisk, att sitta dubbelvikt och äta inte bra. Jag tycker synd om personalen som jobbar under frukosten för den arbetsmiljön är katastrof. Jag skulle absolut inte rekommendera detta hotell Bo Burman

• Recenserades: 22 oktober 2018

7,9
    I stort sett var den bra!!!
    • Vistelsen var 2 nätter

Fanns ingen stängd garderob eller skåp att hänga och lägga kläder i. Lite för låga bord att äta frukost vid.

Sängarna var sköna och frukosten mycket bra!!

• Recenserades: 13 oktober 2018

6,3
    Trots det pyttelilla rummet är vi mycket nöjda med hotellet!
    • Vistelsen var 1 natt

Rummens storlek! Inget litet skrivbord, inte ens en stol. Gick att röra sig i badrummet, men inte mer! Ingen plats för resväskan. Om man öppnade den på golvet, var alternativet att hoppa över.

Frukost t ex och trevlig och hjälpsam personal, samt läget i Sthlm

• Recenserades: 27 september 2018

Fräscht budgetalterantiv
    • Vistelsen var 3 nätter

Personalen var nonchalant och ovälkomnande. Ingen ögonkontakt. Ingen information. De bara tog betalt och gav mig nyckeln efter att jag stått och väntat på ögonkontakt några minuter. Det känns inte som ett trevligt välkomnande.

Fräscha rum och trevlig innegård där man kan sitta och jobba på dagen. Bra för möten.

• Recenserades: 4 september 2018

Fint rum.
    • Inlämnad på mobil

Städningen kunde ha varit bättre då ett av tandborstglasen inte var ordentligt diskat, frånluftsfläkten i badrummet var dammig och ljudisoleringen mellan rum och bjälklag var sådär.

Fint rum.

• Recenserades: 2 september 2018

Jättebra
    • Reser med vänner
    • Inlämnad på mobil

Det fanns bara eluttag på ena sidan av sängen, andra sidan hade fyra. Hade varit bättre med två på var sida. En papperskorg till hade varit bra, den på toaletten räcker inte riktigt.

Personalen var jättetrevliga. Fick punktering på rullstolen, och de gjorde allt för att hjälpa mig. Det gick inte att laga, men de försökte verkligen. Frukosten var kanon.

• Recenserades: 10 augusti 2018

Inte okej
    • Inlämnad på mobil

Orimligt att bli väckt 3-4 ggr på nätterna pga av lastbilsleveranser, lät som de var i rummet! Kunde inte sova bra alls på vår vistelse...

Frukosten och terassen var mysig

Bodde här Augusti 2018

• Recenserades: 6 juli 2018

Frukosten var mycket bra.
    • Inlämnad på mobil

Frukosten var mycket bra. Rent och fräscht på rummet. Trevlig serviceminded personal. Läget är perfekt! Trots att det är mitt i city så var det tyst på rummet.

Bodde här Juli 2018

• Recenserades: 3 juni 2018

Helt okej.
    • Inlämnad på mobil

Rum i källare utan fönster och heltäckningsmatta. Litet rum och dåliga avlastningsytor. Att inte kunna vädra och därigenom bli tät i näsan pga heltäckningsmattan och dålig luft.

Frukosten är toppen. Nära till hötorget, Drottninggatan och centralen. Skön säng.

Bodde här Juni 2018

• Recenserades: 16 maj 2018

8,8
    Toppenboende med trevlig personal!
    • Vistelsen var 2 nätter

Eftersom vi var ett par saknade vi en stol, det fanns bara en på rummet och kunde också finnas ett lite större bord.

Trevlig personal och mysigt hotell med fin lounge. Sängen var riktigt skön. Frukosten toppen. Hotellet har bra läge till det mesta, fint konditori och bra restaurang precis i närheten. Vi återkommer gärna.

Bodde här Maj 2018

• Recenserades: 14 maj 2018

8,8
    Bra väder och ett glatt humör gör alltid resan bra!
    • Vistelsen var 2 nätter

Vi hade bokat ett rum via Booking.com men jag fick inte uppfattningen att vi bokat ett rum utan fönster. Hade jag vetat det hade jag bokat direkt via Scandic. Hotellet: ett mindre kaos vid frukost när man vill äta på bekväm uppstigningstid

Bra bemötande

Bodde här Maj 2018

• Recenserades: 23 april 2018

8,8
    Det trevliga boendet med nära till allt gjorde vår weekend extra bra!
    • Inlämnad på mobil

En stol i rummet hade varit bra och eftersom rummet var litet hade klädkrokar i badrummet varit toppen!

Mysigt hotell med perfekt läge och trevlig personal😀

Bodde här April 2018

• Recenserades: 14 april 2018

Nice
    • Inlämnad på mobil

Personalen i receptionen var otrevlig och ohjälpsam, dessutom svårt o höra vad en sa pga dess dialekt.. hon blev irriterad för vi sa "Vaa?" Flertalet gånger

Frukosten på scandic är som vanligt 10/10

• Recenserades: 30 mars 2018

Strulade ju hela tiden..
    • Inlämnad på mobil

Fick först ett ostädat rum så fick byta. Sedan slutade kortet att fungera/ utelåsta. Hann därmed inte göra mig fin till krogshowen. Fick ingen kompensation alls. Ursäkta sa personalen bara. Dålig service o vill i efterhand bli kompenserad men har inte hört något.

Sängarna o inredningen var trevlig.

• Recenserades: 27 mars 2018

Kanonhotell som rekommenderas.
    • Vistelsen var 1 natt

Lite fler höga bord i restaurangen.

Croissanterna var extra goda då de var varma, frukosten i övrigt var jättefin och god. Läget på hotellet var helt suveränt då man hade city alldeles utanför runt hörnet. Närheten till cityterminalen och T-centralen var också ett stort plus.

• Recenserades: 26 mars 2018

Jättebra boende, fin frukost och ett fantastiskt läge!
    • Inlämnad på mobil

Vi blev uppgraderade till ett rum med fönster! Bra, tillmötesgående personal i receptionen som hjälpte oss att förvara vårt bagage sen vi checkat ut.

• Recenserades: 26 mars 2018

I rummet där vinsov.
    • Inlämnad på mobil

I rummet där vinsov. Så var det ett ständigt läte när man skulöe sova pö natten o morgon.. som nån slags tvättmaskin som störde min o min sons sömn...

• Recenserades: 20 mars 2018

Musikalen var bra!
    • Inlämnad på mobil

Fick ett rum som var så litet att det gick inte att gå runt sängen. Den stod med långsidan mor väggen. En av oss fick krypa över den andra. Inget att sitta på. Inget att ställa väska på. Ingen garderob att hänga upp sina kläder. Svårt att äta frukost sittande i en djup soffa med ett lågt bord framför. Dåligt med bord och stolar i frukost matsalen. Jag hade beställt standard rum men det som visas på bilderna är inte det vi fick. Bättre information om att det är risk att få detta rum. Jag har väldigt ont i höfter och orkar inte krypa i sängen inte heller ta på skor och strumpor utan att sitta på stol och använda skohorn.

Sängen var bra. Frukosten bra

• Recenserades: 20 mars 2018

5,4
    Som allergiker var det ingen positiv upplevelse att det stod...
    • Inlämnad på mobil

Som allergiker var det ingen positiv upplevelse att det stod ett antal vaser med tulpaner och liljor i matsalen. De stod dessutom på de bord man ska plocka sin mat ifrån. Frukosten blev därför plågsam, med svidande rinnande ögon och tröghet att andas.

• Recenserades: 15 mars 2018

Helg med familjen.
    • Inlämnad på mobil

Saknade stol/ fåtölj på rummet. Någonstans att lägga väskan. Många obekväma sittplatser i matsalen.

Perfekt läge. Skön säng. Mkt trevlig frukostpersonal.

• Recenserades: 14 mars 2018

7,9
    Det var trassel när jag önskade delat kvitto vid betalning.
    • Vistelsen var 1 natt

Det var trassel när jag önskade delat kvitto vid betalning. Trots att jag både sa till personal och dessutom betalade det som var extra särskilda gånger med mitt betalkort, kom allt på samma kvitto ändå. Jag bad personalen rätta till detta. Den i receptionen jag pratade med kallade in ngn överordnad, som meddelade mig att detta inget gick att ordna!! Urusel kunskap om glutenintolerens. Bröd med gluten och utan gluten i samma korg serverades till middagen. Till frukosten stod gluten-brödet framme, bredvid alla ostar, chark och så vidare. Brödet kontaminerar allt i närheten vilket gör att jag inte kunde äta det till frukost.

• Recenserades: 25 februari 2018

Frukosten
    • Inlämnad på mobil

Musiken i loungen på kvällen. Alldeles för högt, man kunde knappt prata med varann! Sån volym kan man ha på en nattklubb där det skall dansas. Inte där man sitter och tar en drink med sina vänner. Och fruktansvärt enformig...

Frukosten

• Recenserades: 19 februari 2018

7,1
    Stor o bra dusch, bra med två kuddar.
    • Inlämnad på mobil

Tråkigt att det inte fanns en bänk att sitta på vid skopåtagning, sängen är för hög. Borde finnas en bänk/bord för att lägga väskan på, tråkigt att behöva ha allt på golvet. Lådan under sängen är ingen bra lösning, borde underlätta för er städning också. Frukostmatsalen har många för låga bord du måste liksom ha maten i knät.

Stor o bra dusch, bra med två kuddar.

• Recenserades: 19 februari 2018

7,1
    I stort sett mycket nöjd!
    • Inlämnad på mobil

Saknade en liten sittplats på hotellrummet. Rum 379 Stökigt och trångt vid frukostbuffén. Personalen föreföll pressad av stressig arbetsmiljö.

God frukost!

• Recenserades: 12 februari 2018

6,7
    Bra läge och frukost, men trots det så kommer vi inte att återvända.
    • Vistelsen var 2 nätter

Så litet rum kräver bättre logistik i ett dubbelrum. Ingen sittplats typ pall - Knyta på sig skorna från den höga sängen är svårt. Dåligt med förvaring av sina kläder - avställningsytor, hyllor, arbetsyta/skrivyta saknas.

Bra frukost och läge.

• Recenserades: 29 januari 2018

4,6
    Läget på hotellet är bra!
    • Vistelsen var 2 nätter

Vi fick ett allergirum där det fanns en motorsäng, men själva sängen var inte så skön. Hade ont i ryggen på morgnarna. Det fanns varken fåtölj eller skrivbord med stol, värdelöst att vara tvungen att sitta i sängen hela tiden.

Läget på hotellet är bra!

• Recenserades: 24 januari 2018

Härlig vistelse!
    • Inlämnad på mobil

Mycket trevlig personal och bra läge. Kommer bo här igen när vi besöker Stockholm, bonus med bra frukost. Erbjuds även värdeskåp att låsa in väskan i vid in/utcheckning vilket är ett stort plus. Vi är mycket nöjda med vår vistelse och kan varmt rekommendera detta hotell.

• Recenserades: 22 januari 2018

8,3
    Bra läge, bra frukost, trevlig personal.
    • Vistelsen var 1 natt

Uppgradering med 100 kr föe att få fönster, fönstret vår så litet och mot en innervägg påhotelet.

Bra läge, bra frukost, trevlig personal. Vi gjorde en uppgradering på rummet efter från från personal, men det var inte någon speciel bra uppgradering!

• Recenserades: 20 december 2017

🙂
    • Inlämnad på mobil

Rummet var stort, sängen bra men jag tycker det är riktigt dåligt att det inte finns några fåtöljer bara ett par klappstolar.

Trevlig personal, god frikost

• Recenserades: 11 december 2017

8,3
    Stor frukostbuffé, trevligt och gott i baren.
    • Inlämnad på mobil

Plats att lägga väskan i rummet. I nuläget enda alt. sängen. Sängarna nedsuttna, antaglige beroende på avsaknad av annan stol eller plats för väskan. För få vanliga bord i frukostmatsalen. Loungemöbler trevligt kvällstid men inte för att äta vid.

Stor frukostbuffé, trevligt och gott i baren. Läget.

• Recenserades: 9 december 2017

5,4
    Läget var bra men det var allt.
    • Inlämnad på mobil

Trångt, inget utrymme för bagage och upphängning av kläder. De klädkrokar som fanns var för stora för att hänga kläder på. Bara handdukar för en person.

Läget är bra men det räcker inte för at vi skall komma tillbaka.

• Recenserades: 6 december 2017

7,9
    Trevlig personal i bar och reception.
    • Vistelsen var 4 nätter

Fick ej påfyllning av toapapper, tvål eller papperskorg samt att ena dagen städades ej pga. stör ej skylt hängde uppe i ca 3 h.

Trevlig personal i bar och reception. Kanonläge och även bra isolerat sett till att det låg mitt i stan.

• Recenserades: 4 december 2017

6,3
    Bra frukost, perfekt läge, trevlig personal, sköna sängar.
    • Inlämnad på mobil

Iskallt på rummet, minimalt med utrymme, pyttelitet badrum, ingenstans att göra av kläderna.

Bra frukost, perfekt läge, trevlig personal, sköna sängar.

• Recenserades: 3 december 2017

5,8
    Bra med centralt läge men det var det enda.
    • Inlämnad på mobil

Att om man betalar extra för att få rum med fönster så förväntar jag mig information om att fönstret vätter mot en vägg. Hade gärna kunnat skippa den extra kostnaden. Alldeles för hård säng och urtvättade sladdriga kuddar. Smaklös äggröra till frukost. Att kaffemaskinen i frukostmatsalen inte fungerade.

Det centrala läget. Golvvärmen i badrummet. Eller mer som duschrum kanske..

• Recenserades: 3 december 2017

Bra
    • Inlämnad på mobil

Rummen saknade ljus o fönster dålig luft. Personalen gjorde vad de skulle men inte det där lilla extra förutom när jag checkade in. Ett leende är alltid trevligt. Lobbyn lite mörk o trist

Läget bra; centralt

• Recenserades: 2 december 2017

Fruktansvärt blaskig juice!
    • Vistelsen var 2 nätter

Fruktansvärt blaskig juice! Smakade ingenting! Planlösningen i loungen är inte så trevlig. Många som rör sig genom rummet man äter i när de ska checka in/ut, låsa in bagage osv. Bord placerade precis vid hissen. Inte bekvämt att sitta i så låga möbler när man äter.

• Recenserades: 30 november 2017

perfekt läge + perfekt frukost
    • Vistelsen var 1 natt

Garderob eller plats för bagage på rummet önskas. Dålig ordning på köerna vid frukosten. Fixa bättre så det kan flyta på

perfekt läge + perfekt frukost

• Recenserades: 27 november 2017

6,7
    Trångt och litet men helt ok
    • Inlämnad på mobil

Fanns knappt några sittplatser vid frukosten, på tok för mycket folk och trångt. Rummet hade inte ens fönster och rummet var litet.

Läget till affärer och restauranger

• Recenserades: 25 november 2017

Bra läge
    • Inlämnad på mobil

Inget av deras förvaringsskåp funkade så jag lämnade till slut min väska i bagagerummet. Båda tiden som ägnades åt att gå genom alla skåp sj och med personalen och att jag lämnade min väska utan någon identifieringslapp eller något sånt är inte så bra.

Bra läge

• Recenserades: 18 november 2017

personalen var mycket trevlig
    • Vistelsen var 1 natt

Sängen var för hård, Fel material i täcket vi fick kondens på kroppen det har vi aldrig varit med om och vi fyller snart 70. omöjligt att få rummet fritt från drag, så vi frös om huvud och axlar, samtidigt som kroppen var kladdig, jätteläskigt

personalen var mycket trevlig

• Recenserades: 14 november 2017

8,3
    God frukost med det man önskar!
    • Inlämnad på mobil

Överfullt på frukost (söndag) otroligt dålig planering av sittplatser och trångt!

God frukost med det man önskar! Snygg inredning och smarta förvaringslösningar. Älskar att det är så nära till shopping mm.

• Recenserades: 13 november 2017

8,3
    Trivsam hotellvistelse för en helg med vänner.
    • Vistelsen var 2 nätter

Väldigt spartanskt möblerat i badrummet trots att det fanns ganska gott om utrymme just där. En avställningsyta hade uppskattats! Och fler krokar... Men det funkade trots allt. Vi hade bokat ett litet rum, som var helt ok, men trångt!

Väldigt bra frukost och mycket centralt och bra läge på hotellet, nära Hötorget. Enkelt att ta sig dit från buss/tåg.

• Recenserades: 13 november 2017

7,1
    Nära till city men har inte kapacitet i matsalen för fullt hotell.
    • Inlämnad på mobil

Dålig service i matsalen och svårt att hitta en plats att sitta vid frukosten. Inte okej att gå ca 10 min runt runt och leta efter bord. Fick vänta ca 20 min för att beställa mat när vi åt i restaurangen.

Bra rum och närheten till centrum

• Recenserades: 6 november 2017

Bra för 1 natt men inte mera
    • Inlämnad på mobil

Lite för litet rum och dåligt med ställen att lägga av sig eller hänga upp kläder + likadant på toaletten svårt att få plats med necessär b.la.

Närheten till Centralsrationen och centrum

• Recenserades: 30 oktober 2017

7,9
    Inga möbler i rummet, inga stolar.
    • Vistelsen var 2 nätter

Inga möbler i rummet, inga stolar. Fick lägga all packning och kläder på golvet. För få matbord vid frukosten , svårt att sitta och äta i en låg soffa.

• Recenserades: 23 oktober 2017

Bra, centralt läge.
    • Vistelsen var 2 nätter

Dålig organisation vid frukostbordet, trångt och svårt att hitta bra sittplatser vid frukosten. Saknade bord och sittplats i rummet. Ofräscha heltäckningsmattor på rummet.

Bra, centralt läge. Trevlig personal. Bra frukostutbud, sköna sängar

• Recenserades: 19 oktober 2017

8,3
    Bra läge nära Centralstationen och mitt i centrala Stockholm...
    • Inlämnad på mobil

Dålig organisation vid frukosten. Köer.

Bra läge nära Centralstationen och mitt i centrala Stockholm men utan att vara mycket ljud eller stökigt utanför. God frukost

• Recenserades: 16 oktober 2017

7,9
    Bra läge, mycket trevlig och hjälpsam personal.
    • Vistelsen var 2 nätter

På vårt rum saknade vi utlovad förvarings låda under sängen så fick låta många av mina kläder ligga i min resväska då vi fick endast hade 5 galgar för 2 pers. Första morgonen så var det kaos vid frukost buffén. Fullpackat med folk. Frukost rummet är i och för sig är häftigt men inte passande för frukost servering. Inte alls funktions dugligt (dåligt upplagt då man hela tiden känner som man är ivägen när man försöker gå till de diverse mat och dryck stationerna samt mellan bord). Stackars personal som måste jobba där. Låga bord och soffor obekvämt vid frukost. Inget värdeskåp på rummen tycker jag är oacceptabelt på ett hotell när man är resande (hade själv pass, kontanter, ipad, smycken som jag kunde i slut ändan kunde lämna i receptionen). Personalen borde också förklara hur hissen fungerar då vi kom ut på fel sida och sen fick åka ner innan vi kunde komma tillbaka till samma plan för att gå ut på rätt sida... Ovanligt!

Trevlig och hjälpsam personal. Rummet var helt okej och modernt (att de är relativt små och att de inte har garderober vet man ju redan innan om man har gjort sin research) och väldigt tyst rum, hörde inte grannarna alls bara lite ifrån gatan då med öppet fönster. Perfekt läge då är både centralt och nära tåg station & buss terminalen. God frukost.

• Recenserades: 14 oktober 2017

Läget!
    • Inlämnad på mobil

Frukost: dåligt utbud vad det gäller bröd, det som fanns var torrt.Även ost och annat pålägg dåligt utbud! Frukost personalen ointresserade och inte direkt servicemedvetna! Rummet: Dåligt med förvaring och avställningsytor trots att det fanns plats till ett mindre bord och stol! Endast en tunn kudde per person!

Läget! Personalen i incheckningsdisken!

• Recenserades: 29 september 2017

6,3
    Vi bodde en våning ner i "källaren" och i rummet...
    • Inlämnad på mobil

Vi bodde en våning ner i "källaren" och i rummet vi hade hördes det skrammel å bankningar från övervåningen. Om ljudet kom från köket el liknande. Med det gjorde att vi vaknade jättetidigt så det var ingen trevlig upplevelse.

7,9
    Trevlig och hjälpsam personal.
    • Vistelsen var 1 natt

Det var väldigt varmt på hotellrummet. Ingen bättring fast vi drog ner termostaten. Ingen skön madrass, för hård i min smak. Dåligt med platser vid frukostserveringen. Obekvämt att äta frukost vid soffa och låga bord.

Trevlig och hjälpsam personal. Väldigt centralt hotell. Frukostserveringen hade allt man förväntade sig på en hotellfrukost.

5,4
    Läget jätte bra men vet inte om vi kommer att bo där igen.
    • Inlämnad på mobil

Stressad personal vid frukosten,alldeles för få "bra" platser vid frukosten,för mkt loungemöbler. Inga stolar på rummet,upplevdes som väldigt tomt. Endast två kuddar totalt i sängen. Inget skohorn.

Läget och frukosten.

Besviken
    • Inlämnad på mobil

Fick inte registrera mitt Scandic-kort eftersom jag inte bokat direkt på scandic. Men all kommunikation och betalning skedde m Scandic. Urdåligt att man inte får veta den förändringen. Fick heller ingen tidning eller voucher alltså. Frukosten katastrof. För mycket folk. Inga sittplatser. Ingen mysig långfrukost som man sett fram emot. Gick ut på uteplatsen, men där satt de o rökte trots rökförbud Två kaffemaskiner. Den ena avstängd. Den andre stannade var 5:e minut och ingen personal i närheten. Disk stod framme på borden. Äckligt Lättkokta ägg "slut" kl 09:30 pp lör fm. Hur kan det?

Mitt i city
    • Inlämnad på mobil

Inomhusmiljön i behov av bättre ventilation. Varmt och syrefattigt tex i frukostmatsalen.

Centralt och bekvämt. Scandics frukostupplevelse. Bra alternativ för en vegan.

bra läge
    • Vistelsen var 2 nätter

att vi inte fick redan på att det kan vara störande ljud från uteserveringen från baren, då vi bodde precis ovanför på 2a våningen

sängarna var jättesköna

6,7
    Bra frukost med färsk frukt!
    • Vistelsen var 2 nätter

Mycket små rum. Trasig duschhandtag lagades inte trots att jag anmälde det första dagen.

Bra frukost med färsk frukt! Trevligt loungeområdet. Bra sängar och tyst rum - sov mycket gott!

• Recenserades: 16 september 2017

I'll be back!!!!
    • Inlämnad på mobil

Rummet var lite för litet. Kunde gärna haft plats för en fåtölj och ett litet bord men det är det enda jag har anledning att kritisera. Det ska dock sägas att detta är närheten till allt mer än väl uppväger denna lilla invändning.

Perfekt läge. Närheten till Centralstationen, Hötorget och Drottningatan är i det närmaste optimalt. Bra bemötande från personalen och en väldigt bra frukost.

• Recenserades: 7 september 2017

Det mesta var fint.
    • Vistelsen var 3 nätter

Rummet kunde varit lite större. Fanns ingenstans att sitta. Ett fönster hade varit fint också.

Det mesta var fint. Frukosten var jättefin. Där fanns allt man kunde önska sig.

• Recenserades: 4 september 2017

6,3
    Bra men frukost upplevelsen drar ned betyget
    • Inlämnad på mobil

Trångt och Dåligt med sitt platser vid frukosten, mycket negativt man vill sitta bekvämt och kunna njuta av frukosten. Flera saker var slut och tog lång tid att fylla på.

• Recenserades: 27 augusti 2017

Besviken
    • Inlämnad på mobil

Trasig takbelysning, när det inte finns fönster, blir ju rätt mörkt då! Kass kudde. Kalt i matsalen vid frukosten, märkligt att låta dörren ut till terassen stå på vidgavel när det är 11 grader ute.

Smoothie var god

Bodde här Augusti 2017

• Recenserades: 4 augusti 2017

7,9
    Jättetrevlig personal och suverän frukostbuffe.
    • Inlämnad på mobil

Enda jag sakna kunde varit tekokare och tillbehör. Fanns i reseptionen men inte som jag vill ha det.

Jättetrevlig personal och suverän frukostbuffe. Nära till allt! Litet enkelt rum och fräscht badrum.

Bodde här Augusti 2017

• Recenserades: 31 juli 2017

Ok för priset
    • Inlämnad på mobil

Fanns inget att ställa resväskan på vilket väl är det minsta man kan begära. Inte heller någon stol eller bord - endast säng o två fasta små sängbord. Vattenkokare, koppar m.m. Stod på det lilla fasta sängbordet. Hur fräscht är det? Inte skulle jag vilja nyttja det i alla fall.

• Recenserades: 22 juli 2017

2 nöjda sörmlänningar
    • Inlämnad på mobil

Liiiitet rum utan fönster, garderob, saknades även ngt att sitt på förutom sängen. så läs noga på vilket rum ni väljer

Underbar frukost. Mysig innergård. Trevlig personal. Nära till allt

• Recenserades: 13 juli 2017

Ris o Ros.
    • Reser med vänner
    • Inlämnad på mobil

Duchdörr fanns ej. Så toan jättesvårt. Sakna stol o bord o något att lägga väskorna på. Ta bort stor spegel. Onödigt. Garderober i stället.

Centralt. Bra frukost. Fräscht rum. Stor toa. Bra sängar. Vattenkokare till kaffet som fanns på rummet.

• Recenserades: 12 juli 2017

7,9
    Bra läge i centrala Stockholm!
    • Inlämnad på mobil

Slut tvål i duschen, fylldes ej på under våra två nätter.. Glassplitter under tvättfatet när vi checkade in, hade kunnat gå illa...

Bra läge i centrala Stockholm!

Visar 1 – 75

Vi matchar priset
Vi matchar priset
Låga priser • Inga bokningsavgifter • Hittat billigare? Vi återbetalar mellanskillnaden!
Bläddra i fotoalbumet för Scandic No 53

Gäster har även recenserat dessa boenden: