Beoordelingen over Loginn Hotel 2-sterren

Södermälarstrand Kajplats 16, Södermalm, 118 25 Stockholm, Zweden

#4 van de 8 B&B's en herbergen in Stockholm

Fijn verblijf in Stockholm
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Bij boeken was ons niet helemaal duidelijk dat het om een kleine kamer en een klein bed van 1.20 breed ging. Wij zijn niet zo groot daarom was dit voor ons geen probleem.

Een prima verblijf op een perfecte plek in de stad. Door de patrijspoort van de kamer een prachtig uitzicht op het gemeentehuis. Nabij een veerpontje naar het tegenover gelegen eiland. Verder op loopafstand een groot aantal restaurants.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Een unieke en betaalbare plek in het centrum van Stockholm. Een ware beleving!

Eén van de kamers was aan de kleine kant met een ‘double bed’ Het dekbed was zodanig klein dat 1 van de 2 nagenoeg zonder dekbed heeft moeten slapen omdat het niet paste. De andere kamers hadden meer ruimte en eigen dekbedden. Het is aan te raden om de iets duurdere kamers te nemen voor iets meer ruimte en comfort.

Het is op zichzelf al een ervaring om in een kajuit te slapen. Wij hadden drie kamers gehuurd met ons zessen. De kamers zijn schoon. Het is wonderlijk genoeg niet luidruchtig. Het ontbijt is uitgebreid en goed. Het uitzicht op de oude stad is fantastisch.

Romantisch overnachten met wat kleine ongemakken.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De beluchting/koeling van de kamer: Ik had mij ingesteld op een kleine kamer en.vond dat niet problematisch maar het was erg warm en er was nauwelijks mogelijkheid om verse lucht te krijgen. Op de gang was a.c. maar dat bereikt de kamers niet. Zodoende vanwege de warmte erg slecht geslapen.

De locatie en het vriendelijke personeel. Her feit dat we ook na de check-out de bagage mochten achterlaten. Slapen op een boot blijft romantisch!

Super leuke en unieke locatie met goede prijs/kwaliteit verhouding!
    • Economy Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer was krap maar gezellig. Het systeemplafond dat wat was ingestort maakte een enigszins armoedige indruk.

Vanuit het terras op het dek heb je een fantastisch uitzicht. Hier kan je heerlijk met een (relatief) betaalbaar biertje van de prima bar van genieten. Ontbijt was ook prima. Slapen op een klassieke boot is natuurlijk een erg bijzondere ervaring!

Leuk eenvaoudig hotel voor citytrip van een paar dagen.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Bij de ingang (aan boord gaan) veel oude spullen op het dek, doet erg rommelig aan.

Ontbijt was prima. Menukaart restaurant zeer beperkt. Leuk hotel voor een paar nachten. Op 10 minuten lopen van dichtsbijzijnde metrostation. Kamer aan kadezijde heeft zeer beperkt uitzicht. Aan de andere kant heel mooi over het water.

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

• Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Het stapelbed. Zelf geboekt maar niet gerealiseerd dat je niet eens rechtop kon zitten. Mijn zoon raakte met zijn haren overal het plafond. Jammer dat er geen gratis thee/koffievoorziening was.

Ligging van de boot en ons uitzicht via de patrijspoort. Het gezellige restaurant boven.

Mooie locatie voor een goede overnachting
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De badkamer stond vol met water na het douchen. Douche is te laag voor lange mensen (langer dan 1,80m). Komt door de hoogtes in het schip.

Compacte kamer met alle benodigde spullen erin, bed was prima (deken was wel wat kort), logisch ingerichte badkamer. Uitgebreid ontbijt buffet.

Heerlijk verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Niets viel tegen. Houdt er rekening mee dat de kamers erg klein zijn. De gemeenschappelijke ruimte is zeer plezierig.

Leuk, basic hotel op een schip. Knus. Zeer goedkoop. Uitstekende WiFi.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Kleine kamer in een romantische omgeving met geweldig uitzicht.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer is voor mensen tot max 1.80m. Bed is een twijfelaar en had 1400x2000mm kunnen zijn. Sliep verder wel prima.

De sfeer op de boot; Heel erg leuk! Hartelijke ontvangst. Het uitzicht is geweldig!

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Klein maar fijn
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Wij hadden kamer 306 en dat was de kleinste kamer die er was. Mijn beste vriend en ik zijn beide groter dan 1,85 en wij konden net staan. Wij hebben ons vaak gestoten aan het bed, plafond, lamp en douche maar voor de prijs die je betaald is het echt goed te doen.

Ontbijt was oprecht super goed te doen en ook nog heel goedkoop, in de stad betaal je 150 kronen (15 euro) voor twee tosti's in het hotel had je onbeperkt tosti's met het ontbijt. Ook hadden ze typische Zweeds eten wat het erg leuk maakte.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

• Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Heerlijk hotel en super vriendelijke eigenaars. Super ligging. Zeer goedkoop (naar Zweedse normen) om er een biertje te drinken. Als je een kamer hebt met een raam, vraag dan zeker een kamer met zicht op de rivier. Als je wacht tot daags voordien om te boeken, kan je serieuze kortingen hebben. Super goed ontbijtt

Geweldige ervaring
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Helemaal niks! Het was jammer dat we weer naar huis moesten!

Hele leuke sfeer om op een boot te slapen. Kamers waren ruimer dan verwacht en badkamer was klein, praktisch en schoon. Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt. Heerlijk ontbijt buffet, verschillende soorten brood, mogelijkheid om tosti's te maken, genoeg müsli keuze en salade. Restaurant heeft prachtig zicht op de stad en het water. Vooral erg mooi in de avond. Ook het menu van het restaurant is goed! Probeer vooral de pizza cajun! Het hotel heeft ook een dakterras wat erg gezellig is ingericht. Als gast mag je ook zonder drankje in het restaurant zitten. WiFi is matig. Het personeel is ook erg aardig en helpt waar het kan. Het is ongeveer 20 minuutjes lopen naar de oude stad. In de buurt ook genoeg bezienswaardigheid, een tip is het fotografie museum! Ook een aanrader is om een Stockholm pass te kopen.

Heel prettig verblijf en een geweldig uitzicht vanaf de boor.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het ontbijt was prima. Het restaurant op de boot was ook prima. Het was heel bizonder om op een boot te logeren. De kamer is dan wel klein, maar heel knus en schoon.

Ok voor twee nachtjes midden in het centrum, maar we komen niet nog eens.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De badkamer was afschuwelijk: de doucheruimte zat onder de schimmel. De vloer in de kamer liep schuin, waardoor je ook bijna uit bed rolde. Het plafond was erg laag en dus niet geschikt voor lange personen,

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. We konden de koffers in het hotel afgeven. De huiskamer was erg gezellig.

Warm, gastvrij en royaal
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer 309 is enigszins krap voor 2 personen en voor een weekend is dat geen probleem, ik zou zo niet een week willen blijven

De gastvrijheid en de royale consumpties aan de bar

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

prettige sfeer aan boord
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

bij aankomst geen reactie op de bel. duurde lang voor men reageerde, telefoon/bel combinatie bleek kapot te zijn

de locatie van het schip, uitzicht op het stadhuis Stockholm

Genoten van de gezellige en bijzondere locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Aan de straatkant is het gehorig als je met het raam open slaapt. Met het raam dicht is het nogal warm.

Prima ontbijtbuffet. Werd voortdurend bijgevuld. Fantastisch uitzicht vanaf de bar en het restaurant. Eten wat we gehad hebben was ook erg lekker. Leuke achtergrondmuziek in de bar. De locatie ligt dicht bij het oude centrum en heel dicht bij de taxiboot (20 meter) en de metro(350 meter)

Prima voor citytrip met beperkte eisen aan de kamer.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Basis verblijf met heel veel charme. Mooie lokatie tov. het stadhuis. Ideaal voor citytrip waarbij enkel slaapt in je kamer. Perfect voor travellende jongeren.

Als je eens een keer iets anders wilt - locatie is ook echt ideaal

De ruimte in de kamer en badkamer is erg klein (uiteraard wisten we dat toen we boekten), maar 2 nachten op deze locatie was voor ons ook echt voldoende.

De locatie is echt geweldig, je loopt zo naar Gamla Stan en Sodermalm. Het uitzicht is ook prachtig.

Unieke lokatie en verblijfsplaats ;

We hadden twee kajuiten waarvan er ééntje erg klein was, al is dat natuurlijk deel van de charme van een overnachting op een schip

Unieke lokatie en verblijfsplaats ; parking vóór het schip op de kaai

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Een boot als hotel heeft wel iets aparts, alleen moet men...
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

De ruimte was toch kleiner dan verwacht en omdat het buiten vrij fris was was ook de Kajuit wat kil

Een boot als hotel heeft wel iets aparts, alleen moet men geen royale hotelkamer verwachten

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Zo moet je Stockholm keten kennen!

Helemaal niets!

Fantastisch uitzicht uit het raampje op de boot,heerlijk ontbijt,vriendelijk personeel,schoon,handdoeken per 2 dagen gewisseld,lekkere pizza,bar on de topdeck,centraal gelegen,makkelijk met de metro beriekbaar.Nederlandse ambassade 400 m verder ( als nodig)!

• Beoordeeld op: 28 april 2017

A room with a View!
    • Economy Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Als je houdt van luxe of snel iets te zeuren hebt 😁moet je deze accomodatie niet boeken. Je slaapt op een Oude boot, dus kleine kamers, die wij heel erg knus vonden, en hier en daar wat achterstallig onderhoud. Dat heb je op een oude boot! Evenals klotsend water...

Perfecte ligging met een schitterend uitzicht. Ontbijt is prima verzorgd, met voor ieder wat wils. Erg vriendelijke eigenaren die alles voor je willen regelen. En vlakbij een citybikepunt. Wij hebben het erg goed naar ons zin gehad! We werden elke morgen wakker met zicht op de toren aan de overkant

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Perfecte ligging en leuk concept!
    • Economy Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het was een heel toffe sfeer op de boot! Kleine kamers, maar dit was op voorhand vermeld en hoorde bij het bootverblijf. Een mooi (verwarmd) terras op de boot zelf waar je kon genieten van het prachtige zicht op het water en de stad.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Goed gelegen, origineel verblijfadres op het water
    • Economy Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Weinig. Misschien een televisie en een bureautje om op te werken.

Dit hotel met hostelachtige aanpak is een boot. Achterste kamers (waterkant) zijn zeer rustig én met zicht op stadhuis van Stockholm. Ligt tussen metrostation Gamla Stan en Slussen (opgelet: infrastructuurwerken in de buurt). Ligt op eerste gezicht wat afgelegen (overkant water), maar is steeds veilig langs wandelpaden en fietsautostrades te bereiken. Op loopafstand van winkels, restaurants en bezienswaardigheden (Stockholm is niet zo'n grote stad). Een kwartiertje stappen van Centraal Station en T-Centralen (metro) dat daar recht tegenover ligt. Van hieruit op 20 minuten met de bus naar luchthaven Bromma. Zeer goed aangeduid en dus zeer gemakkelijk. Je kan niet missen! Ontbijt is lekker (o.a. met vers brood). Wij zaten er vijf dagen en dan begint ontbijt wel wat eentonig te worden. Aanvullen wordt wel goed opgevolgd. Zeer nette kamers, maar hou er rekening mee dat je in feite in een kajuit zit en niet zo veel bewegingsvrijheid hebt. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wifi werkte perfect. Jongen aan desk is zeer behulpzaam. Desk is niet altijd bemand, maar als je op de bel duwt, springt er een duiveltje uit een doosje om je te helpen. Zou deze locatie onmiddellijk opnieuw boeken, moesten we nog eens teruggaan.

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Kleine hut en onhandige badkamer/toilet
    • Economy Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kleine onhandige hut , klein bed. Badkamer klein en onhandig ingedeelt . Douchewater liep slaapkamer in . Op toilet was nauwelijks ruimte om te zitten/bewegen .

Ontbijt prima , en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

De kamer was knus en groot genoeg voor ons drietjes voor een...
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

jammer dat de verwarming van de kamer niet te regelen viel: we hebben het erg warm gehad en de verwarmingsknop reageerde niet op onze wijziging.

De kamer was knus en groot genoeg voor ons drietjes voor een kort verblijf.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Prima voor een stedentrip
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamers waren erg klein ( toch was het prima want je bent toch de hele dag weg ) Onze kamer was schoon maar de afwerking liet echt te wensen over.

We werden ontzettend gastvrij ontvangen. Het ontbijt was prima en werd regelmatig aangevuld. Binnen 15 minuten lopen waren we in het centrum.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Mooie locatie met prachtig uitzicht op de stad.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De matrassen hadden flinke kuilen.

Mooie locatie met prachtig uitzicht op de stad. Het personeel is vriendelijk, leuke sfeer. Kamers zijn klein maar hebben alles wat je nodig bent.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Een echte boot op het water. Prachtig schip.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Een bed van 1.20m voor 2 is toch wel erg smal. Kamer was klein, maar je kan verder de hele boot gebruiken (met ruime zitkamers).

Ontbijt is simpel, maar voldoende. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Patrijspoort kan open wat frisse lucht geeft, maar je moet tegen het klotsen van water kunnen. Bijna overal is de boot bij de kamers rond 1.90m hoog.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Zeer leuk en gezellig hotel. Een aanrader!
    • Economy Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het bed was (zoals vooraf aangekondigd) aan de kleine kant voor 2 personen. Echter was de kamer ook zeer klein.

Zeer leuke gezellige sfeer. Zeer lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prima uitvalsbasis met waanzinnig uitzicht voor drankje, diner of ontbijt
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kleine kamer maar in principe als geboekt

Het terras buiten voor drankje, diner en ontbijt

prachtig uitzicht van terras op het dek over de rivier

prachtig uitzicht van terras op het dek over de rivier

Leuk praktisch verblijf met heel mooi uitzicht

Uitzicht - toffe bar

Prima verblijf, uitstekende service
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Kamer klein maar wel functioneel. Iets verder weg van metrostation dan ik had verwacht.

Zeer vriendelijk personeel, uitstekende service

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Heerlijk overnachten op een boot met prachtig uitzicht!
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Uitgebreid ontbijtbuffet, fantastische ligging, prachtig uitzicht uit de kamer op het stadshuis van Stockholm. Echt een aanrader!

Basic onderkomen met een goed ontbijt.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Basic onderkomen met een goed ontbijt. Prima bedden. Prijs/kwaliteit volledig in verhouding. Prachtig uitzicht op het oude centrum.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Uitzicht
    • Economy Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De bedden, een houten plank met een dekentje erover. Zo enorm lawaaierig. Je hoort alles van de buren om je heen.

Uitzicht

*Prijs tov andere plaatsen in stockholm
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

*Redelijk klein *Kamers zijn aan vernieuwing toe

*Prijs tov andere plaatsen in stockholm *Knus *bar in botel *zuiver *ontbijt gewoon goed

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

WAUW
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De prachtige ligging met het super mooie uitzicht over het stadhuis was gewoonweg niet ge omschrijven!

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Voldoende
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ontbijt was wat sober. De kamer was wat klein. Het was een nacht erg onrustig rond onze kamer.

buiten het weer dat niet goed meezat, was het een fijn verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

eigenlijk niets omdat je moet rekening houden met prijs kwaliteit en die zat goed voor stokholm

De locatie, mooi uitzicht. het personeel is gedienstig

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Leuk hotel!
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Geen spiegel met een stopcontact in de buurt (om te kunnen scheren of je haar te föhnen)

De ligging en het uitzicht

Origineel en onverwachte verblijf op een boot

De mini accommodatie

Origineel en onverwachte verblijf op een boot

Prima hotel, kleine maar goede kamer, mooi uitzicht, centrale ligging en aardig personeel.

Niets, alles oke.

Goede ligging, mooi uitzicht, lekker ontbijt.

we hebben enorm van deze plek/locatie genoten in alle opzichten
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

ik zou het niet kunnen zeggen

het ontbijt was heerlijk de mensen uitermate vriendelijk de sfeer in totaliteit op de boot geweldig

Fantastische stad en een leuk en fijn h/botel. Fantastische uitzichten en lekker sfeertje.
    • Economy Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Sfeer en vriendelijkheid waren super.

Iets te klein bed voor 2 personen

Heerlijk ontbijt, charmante locatie.

Zeer leuke ervaring!
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Badkamer is aan vernieuwing toe.

Uitgebreid ontbijt! Zeer vriendelijk en behulpzaam onthaal.

Super. Mensen in de noordelijke landen zijn heel aardig en rustig. Daar mogen we een voorbeeld aan n
    • Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

De toiletten zijn heel gehorig.

Ontbijt was prima. Kamer was simpel maar goed. Men was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima authentiek verblijf op een erg centraal gelegen locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ontbijt was basic maar zou iets uitgebreider mogen.

De centrale ligging en goede service. Södermalm heeft veel te bieden.

• Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Badkamer. Vol schimmel vanwege geen ventilatie

Bat

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Kleine douche

Leuk!
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het ontbijt was niet zo uitgebreid.

Schattige kamers, mooi uitzicht, heel goede locatie

Leuk

De kamer.

Ontbijt was prima. Accomodatie moet nodig een upgrade.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

goede prijs kwaliteit verhouding

onderhoud boot

ontbijt goed alles eenvoudig maar voldoende.

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Aanrader

Nogal luide wc.

Geweldige kamer, perfect voor een alleenreiziger. Goed ontbijt degelijk verzorgt, en heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Goed ontbijt, leuke sfeer op de boot en een mooi uitzicht
    • Kleine Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Koude gekookte eieren en waterige jus d' orange

Goed ontbijt, leuke sfeer op de boot en een mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Sfeer

Sfeer

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Solide uitvalsbasis
    • Economy Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Heerljk scheepsgevoel. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Om enkel te slapen ok
    • Economy Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De accomodatie is ietwat verouderd en de kamer was piepklein

Het zicht tijdens het ontbijt

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

teleurstellend
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

bedden op kindermaat en niet op volwassenmaat kamer te jlein wastafel zonder stop

• Beoordeeld op: 27 april 2016

Ontbijt, erg lekker warm vers brood in de ochtend.

Geen idee!!!!

Ontbijt, erg lekker warm vers brood in de ochtend. Pizza's home made voortreffelijk. Na eerst een pizza delen, toch maar een tweede besteld. en dat twee avonden achter elkaar. Personeel erg vriendelijk. Kamers klein maar wel goed. Meer heb je niet nodig.

• Beoordeeld op: 25 april 2016

Ligging is perfect, op loopafstand van het oude centrum.

De kamer rook muf, badkamer was niet schoon en rook ook muf. Heel erg gehorige kamer.

Ligging is perfect, op loopafstand van het oude centrum. Mooi uitzicht op het oude centrum.

• Beoordeeld op: 11 april 2016

Locatie, logeren op een boot, supervriendelijk en behulpzaam...

Fruitsap bij het ontbijt was wel erg waterig! Beperkte kaart in het restaurant met weinig lokale gerechten.

Locatie, logeren op een boot, supervriendelijk en behulpzaam personeel. Uitzicht vanuit de bar en het bovendek.

• Beoordeeld op: 10 april 2016

De ontvangst en de charmes van de kleine kamer met...

Het deken was net niet groot genoeg om het comfortabel te delen. Als je luidruchtige buren hebt kan het vervelend zijn.

De ontvangst en de charmes van de kleine kamer met patrijspoort.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

De kamer was klein maar gerieflijk en sfeervol, een fijn...

Het ontbijt viel me tegen op het gebied van broodbeleg. Een warm versgekookt eitje vind ik toch lekkerder dan ijskoude gepelde eitjes. De jam was wel heerlijk.

De kamer was klein maar gerieflijk en sfeervol, een fijn plekje. Het uitzicht op oud Stockholm over het water is ronduit fenomenaal! Heel vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteitsverhouding.

• Beoordeeld op: 4 februari 2016

kamer met uitzicht was geweldig,

onbijt pas vanaf 07:00 uur , toilet zat los im kamer 009

kamer met uitzicht was geweldig, leuke sfeer. leuk Meisje achter de bar op vrijdag avond. parkeren gratis na 17:00 naast het schip (top) Pizza was erg lekker gemaakt .

• Beoordeeld op: 16 januari 2016

Prima locatie, schitterend uitzicht over het water, goed...

Prima locatie, schitterend uitzicht over het water, goed ontbijt, allervriendelijkste mensen, loopafstand van metrostation.. Historie van het schip is meer dan interessant.

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Het uitzicht op de locatie geeft rust.

Parkeerplaatsen zijn te betalen van 9u tot 17u en zijn vrij duur.

Het uitzicht op de locatie geeft rust. Stad is makkelijk bereikbaar én op wandelafstand.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2015

Het uitzicht en de vriendelijke bediening in het restaurant

De hut was heel erg klein, de bedden laag zodat je je steeds stoot aan het plafond. We konden ook niet op de bedden zitten.

Het uitzicht en de vriendelijke bediening in het restaurant

• Beoordeeld op: 13 september 2015

Ondanks de relatief kleine kamer (maar wat kun je ander...

Ondanks de relatief kleine kamer (maar wat kun je ander verwachten op een schip) voldoende ruimte voor de overnachtingen. De ligging is geweldig -Riddarfjärden-, vrij uitzicht naar en op loopafstand vanstadscentrum van Stockholm (stadhuis, Gamla Stan). Voldoende faciliteiten aan boord

Er zijn ook 40 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.