Beoordelingen over NOFO Hotel; BW Premier Collection 4-sterren

Tjärhovsgatan 11, Södermalm, 116 21 Stockholm, Zweden

#23 van de 144 hotels in Stockholm

Hotel in hippe buurt ideaal om snel de hele stad te verkennen.

Niets eigenlijk.

Uitgebreid ontbijt dat je op de binnenplaats kon verorberen, alhoewel er momenteel renovatiewerken aan de gevel bezig zijn, hebben wij daar weinig tot geen hinder van ondervonden.

Heerlijk ontbijt maar zou nooit meer boeken vanwege een absurd kleine kamer-bed en badkamer
    • Classic Tweepersoonskamer

Belabberd kleine kamer (Classic 2-persoons), zou erg klein zijn voor 1 persoon maar wij werden er met 2 personen ingepropt, belachelijk gewoon. Bed aan 1 kant tegen de muur geplaatst zodat je aan het voeteinde uit bed moest kruipen waar je max 50 cm tot het raam hebt. De badkamer was max. voor 1-persoon geschikt m.b.t. afzet mogelijkheden voor je toiletspullen, zeker niet voor 2 personen!

Het ontbijt was uitgebreid en prima verzorgd, keuzes om binnen- buiten te ontbijten.

Sfeervol hotel in Stockholms Sodermalm, uitstekende service en dito ontbijt !
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Helaas stonden veel buitenmuren in de steigers vanwege nieuw pleisterwerk, ook de binnenplaats was daardoor tijdelijk minder sfeervol.....

Fijn hotel in authentiek pand, goed gelegen in hippe Sodermalm met leuke winkeltjes en koffietentjes en cafe's. Goeie uitvalsbasis voor overige delen van centrum of omstreken. Kamers niet groot maar prima in orde, met goed werkende WiFi. Mooie binnen plaats, waar je bij goed weer ook kunt ontbijten. Het ontbijtbuffet overtrof alle verwachtingen: heel veel keus, met vers fruit en smoothies, zelfgemaakt jams, etc, Het personeel is zonder uitzondering zeer klantvriendelijk en professioneel.

• Classic Tweepersoonskamer

Wat erg jammer was, was dat de reden waarom ik voor dit hotel gekozen had, nl. de binnenplaats met terras ivm bouwwerkzaamheden er niet was. Volgens medewerkers hotel was dit doorgegeven aan booking.com. hier staat echter niets over vermeld bij de hotelinformatie op de website van booking.com

Het was een prima hotel, locatie rustig en mooi aan park gelegen. Ontbijt goed verzorgd.

Erg genoten van de stad mede door het hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De werkzaamheden aan het hotel waren storend, had wel impact op de beleving. Prijzen van de minibar erg hoog.

Ontbijt was erg goed en zeer uitgebreid. Kwalitatief goede producten. Doordat er werkzaamheden aan het hotel waren kregen we een upgrade van de kamer, erg netjes.

Nofo in Sofo
    • Classic Tweepersoonskamer

Ivm renovatie was het gebouw helemaal afgeplakt waardoor we niet naar buiten konden kijken (Dit is uiteraard tijdelijk)

Mooie ruime stille kamers en een fantastisch ontbijt!

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Goed geslapen en ontbeten.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De éénpersoonskamer is wel aan de kleine kant.

Meer dan goed ontbijt, comfortabel bed, gratis koffie in de lobby en restaurants in de directe omgeving.

Prima gezellig hotel.

Op onze verdieping hing er in de gang een ongaangename geur. Mijn man vond de geur overigens niet storend.

Prima gezellig hotel. Leuk personeel. Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Origineel sfeervol hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ligt iets buiten het echte centrum. Kamer relatief klein. Bedden te zacht.

Leuk sfeervol hotel met originele aankleding. personeel ook zeer vriendelijk.

Echt vakantiegevoel in een mooi design hotel in een fijne wijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De standaard kamers hebben wel een kleine badkamer. Wij waren blij met een luxere kamer. En de gordijnen laten gemakkelijk licht door als de zon weer opkomt. Als je daar snel wakker van wordt dan zou ik een ooglap voordoen met slapen. Zelf had ik er geen last van maar mijn partner wel.

Het hotel zit aan de binnenplaats en kun je pas zien als je door de poort gaat. De smaakvolle vintage aankleding sprak ons erg aan. Het is allemaal met gevoel voor stijl en design ingericht. Confortabel box spring bed. Het ontbijt is heerlijk, met aandacht voor detail, zeer uiteenlopende keuze, ook voor mensen die glutenvrij moeten eten. Parkeren ging gemakkelijk. Je reserveert van te voren een plek, haalt de sleutel bij aankomst op bij de receptie en parkeert de auto 200 meter verderop in de strat in een afgesloten parkeergarage (kosten 250 kronen per etmaal). Gezellige wijk met leuke tentjes om te eten en een relaxte sfeer. Half uur lopen van het koninklijk paleis. Dit hotel raden wij zeker aan aan vrienden en familie.

Goede uitvalsbasis om Södermalm en Gamla Stan te verkennen
    • Classic Tweepersoonskamer

Geen verluchting in badkamer, waardoor deze na gebruik van douche lang vochtig en muf bleef. Niet de goedkoopste accomodatie, maar dat lijkt in heel de stad wel zo.

Goed gelegen, gezellig gebouw en kamer, vriendelijk personeel.

voor herhaling
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

1 kamer was kleerkast nogal klein 1 kamer had geen tablet in badkamer wat nogal vervelend was om tandenborstel,... te leggen

super ontbijt. heel vriendelijk personeel. toffe binnenplaats

Erg sfeervol hotel, prima ligging. aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

goed ontbijt. prettig personeel. goede tips voor restaurantjes en de omgeving. Fijne locatie op Sodermalm. Heerlijke sfeer in het hotel. Mooi uitzicht op de begraafplaats en het park!

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Kies NOFO voor je Stockholmverblijf!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Stockholm is fantastisch en wij gaan zeker terug. Ik zal iedereen aanraden om dan in het NOFO-hotel te verblijven! Het is er mooi, de binnentuin is erg gezellig, de kamers netjes en heel mooi ingericht van het badkamertje tot de dikke gordijnen tegen het licht, de bedden zijn comfortabel, het personeel is SUPER: behulpzaam, vriendelijk, geïnteresseerd. Wij moesten om 6u vertrekken en om 5.30u stond ons hele ontbijt klaar!

Fijn rustig hotel op goede lokatie
    • Classic Tweepersoonskamer

Uitgaande van de kamerprijzen verwachtte ik een beter serviceniveau. Verder heeft de badkamer een douche met douchegordijn waardoor de hele badkamervloer nat wordt, en kom je er pas tijdens het douchen achter dat er wel toiletries beschikbaar zijn; maar dat je die bij de receptie moet vragen; dat wordt niet gemeld bij het inchecken.

Ontbijt was heerlijk met veel keuze, sfeervolle kamer (iets ruimer dan in meeste hotels in Stockholm) met fijn bed. In het hotel zijn veel rustige werkplekken te vinden; handig voor afspraken. Verder is de ligging in hartje SOFO erg fijn!

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

De vintage look vonden we geweldig.
    • Executive Tweepersoonskamer

In de kamer vonden we het soms koud, maar we zijn dan ook in de winterperiode geweest en het was er ook barkoud buiten.

De vintage look vonden we geweldig. Het ontbijt is ook super: gezond, lekker, gevarieerd

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Top !
    • Executive Tweepersoonskamer

Wij hadden een 'executive tweepersoonskamer', die bestond uit een slaapgedeelte en een apart zitkamertje. Kamer en ook de rest van het gebouw was heel sfeervol, ook qua inrichting. Onze kamer was aan de achterkant, met zicht op het park en er kon een raam open, wat ik ook altijd lekker vind. Het ontbijtbuffet was uitgebreid en heerlijk. Metrohalte is dichtbij, maar lopend naar allerlei interessante plekken, o.a. Gamla Stan is ook goed te doen. Als ik weer naar Stockholm ga kies ik weer voor dit hotel.

Momenteel in verbouwing en wij hadden een kamer aan de kant...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Momenteel in verbouwing en wij hadden een kamer aan de kant van de werken. Dus vroeg wakker en afgesloten raam

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Een aangename ervaring!
    • Classic Tweepersoonskamer

Inrichting, behulpzame personeel, uitgebreide gezonde ontbijt én de heerlijke gerechten en wijn op de kaart!

Goed gelegen hotel, lekker ontbijt maar badkamer te klein
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer, veel te klein bij het douchen stond het onder water

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Kleine kamer / badkamer (voor wat betreft de...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kleine kamer / badkamer (voor wat betreft de eenpersoonskamers)

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Matige douche en badkamer

Matige douche en badkamer

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Wijnbar, vriendelijk personeel en ontbijt en goed bed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets, kamers zijn relatief klein maar dat is overal zo in Stockholm

Wijnbar, vriendelijk personeel en ontbijt en goed bed

super mooi hotel en vriendelijk personeel
    • Standaard Eenpersoonskamer

ik zou gewekt worden om 5 uur maar dat gebeurde niet .

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Goed hotel met vriendelijk personeel. Een aanrader.

De badkamer is vrij klein m.i.b. de wastafel.

Zeer goede bedden, koffie en thee faciliteiten op de kamer. Rust in het gebouw.

Uitstekende ligging van dit hotel met het oog op de overtocht met de boot vanuit de nabij gelegen ha
    • Classic Tweepersoonskamer

Uitgebreid en lekker ontbijt! Zéér grote kamer en bijzonder vriendelijk personeel.

gezellig!
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer is erg klein maar wel schoon.

Het ontbijt is heerlijk. Bij mooi weer kan je gezellig buiten eten. Het is een trendy buurt.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Knus en gezellig hotel
    • Classic Tweepersoonskamer

Heerlijk ontbijt, fijne binnentuin, had rustige kamer die uitkeek op het park aan de achterkant.

Heerlijk verblijf in Stockholm
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooie ligging. Rustig en tegelijkertijd alles goed bereikbaar. Prima uitvals basis om stad te verkennen. Leuke buurt, relaxte sfeer.

Heerlijke kamer in sfeervol hotel
    • Executive Tweepersoonskamer

Ontbijt wordt op de minuut precies afgeruimd. Dus zorg dat je op tijd bent.

Mooie kamer, leuke wijnbar, terras en lounge. Ontbijt was erg goed.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Prima ontbijt, goede bedden en vriendelijke personeel!

Badkamer was klein.

Prima ontbijt, goede bedden en vriendelijke personeel!

De bedden waren top en de ontvangst was zeer goed

Badkamer was wat klein

De bedden waren top en de ontvangst was zeer goed

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Heerlijk verblijf in trendy hotel en wijk
    • Executive Tweepersoonskamer

Perfecte ligging in trendy wijk, mooie grote kamers, comfort, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 24 december 2016

De kort gekookte eireren mogen 1 minuut langer gekookt worden
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kort gekookte eireren mogen 1 minuut langer gekookt worden

• Beoordeeld op: 27 april 2016

De locatie en het ontbijt waren super.

De kamer (316) was echt ontzettend klein. Het duurde minuten voordat er warm water was om te douchen. Sanitair was verouderd en klein. Voor de prijs vd kamer had ik wel echt iets beters verwacht.

De locatie en het ontbijt waren super.

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Heerlijke kamer met super bed.

Lichte rioolgeur bij binnenkomst in de kamer. Ontbrekend nachtkastje aan één kant van het bed is onhandig. Licht in de badkamer is niet te dimmen, vooral 's nachts vervelend dat het heel fel is.

Heerlijke kamer met super bed. Uitgebreid ontbijt met voor ieder wat wils: brood, gerookte zalm, yoghurt etc. Ook de espresso machine is een pré. De locatie is fantastisch, leuke buurt en ook goed te doen met OV/lopen naar het centrum.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Hotel ligt op vijf minuten wandelen van de metro.

Kleine kamer. Slechts één nachtlampje omdat er gewoon geen plaats was aan beide kanten van het bed. Kamer bijna volledig gevuld met bed, stoel, tafeltje/televisie en kastje (koelkast, koffie/thee, waterkoker, strijkijzer en strijkplank) waarin net plaats genoeg was om kledij op te bergen. Een raadsel waar je de strijkplank sowieso kan zetten om te strijken. Het hotel steeg van drie naar vier sterren tussen het moment dat we het hotel boekten en er verbleven. Vier sterren lijkt wel overdreven gezien de kleine kamers.

Hotel ligt op vijf minuten wandelen van de metro. Taxi's zijn niet goedkoop, maar nauwelijks duurder dan wanneer je met z'n tweeën, naar het centrum rijdt met het openbaar vervoer. Wij betaalden 290 kronen vanaf Bromma luchthaven, per persoon betaal je 105 kronen met snelbus en openbaar vervoer. Hotel deelt het pand met privéwoningen rondom een grote binnenplaats. Bij mooi weer zeer aangenaam ontbijten of 's avonds napraten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, het hele hotel is erg proper. Ontbijt is zeer uitgebreid, verrassend en erg lekker. Zowel wie van zoet als zout houdt komt aan zijn trekken : verschillende soorten brood, koffie/thee/(chocolade)melk, verschillende soorten yoghurt, muesli en verschillende granen en gedroogd fruit, vers fruit en fruitsla, verschillende confituren en compotes, ruime selectie charcuterie, kaas en vis (haring, vispasta en garnaalsla), verse groenten (komkommer, tomaat en avocado) en gekookte eieren (5 én 8 min), vers appel- en sinaasappelsap en smoothie.

• Beoordeeld op: 12 juni 2015

locatie is oké, alles op loopafstand, ontbijt, wifi.

We hadden de 'classic 2 persoons kamer' geboekt maar kregen de 'kleine classic'. De kamer was 11M2 en had een een bed van 140 breedte. Het hotel wilde niet inzien dat ze de verkeerde kamer gaven. Na blijvend aandringen wel een grotere kamer gekregen maar dit hotel wilde zijn fout niet toegeven! Slechte service! De prijs is hoog maar er staat niks tegenover! Badkamer is bij douchen helemaal nat en aan vervanging toe!

locatie is oké, alles op loopafstand, ontbijt, wifi.

• Beoordeeld op: 11 juni 2015

het vriendelijke personeel , het ontbijt en onbeperkt koffie...

op onze parterrekamer hadden we soms last van het legen van de containers in de aangrenzende straat om 07.30 uur!

het vriendelijke personeel , het ontbijt en onbeperkt koffie en thee

• Beoordeeld op: 28 mei 2015

Ons vliegtuig ging pas 's-avonds weg.

In de ontbijtruimte was wat weinig ruimte.

Ons vliegtuig ging pas 's-avonds weg. We hadden de mogelijkheid om gratis de bagage achter te laten en mochten ook gebruik maken van de faciliteiten in de foyer (thee, koekjes).

• Beoordeeld op: 26 maart 2015

lekker ontbijt, goede locatie, gratis parkeren in de buurt...

Door de onderhoudswerken was er al vrij vroeg heel wat lawaai (om 7 u 's ochtends speelde een radio al luid). Er is ook geen lift aanwezig.

lekker ontbijt, goede locatie, gratis parkeren in de buurt vanaf 17u

• Beoordeeld op: 4 februari 2016

Zeer uitgebreid ontbijt

Matige bedden

Zeer uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 17 september 2015

er was een breed bed beloofd, maar het werd een smal bed van...

er was een breed bed beloofd, maar het werd een smal bed van 1.40m.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

De binnenplaats is erg gezellig.

De binnenplaats is erg gezellig. Bij mooi weer kan je er ontbijten en s avonds een glas drinken

• Beoordeeld op: 22 juli 2015

De vriendelijke ontvangst en het zeer omvangrijke ontbijt.

De kamer viel wat te klein uit

De vriendelijke ontvangst en het zeer omvangrijke ontbijt.

• Beoordeeld op: 4 juni 2015

Kamer erg klein

Nette badkamer, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

de locatie, het ontbijt en de rust

de badkamer erg klein douche moest egrapareerd worden

de locatie, het ontbijt en de rust

• Beoordeeld op: 18 mei 2015

Nicely located near old town.

Bit expensive for what you get.

Nicely located near old town. Comfortable rooms. Friendly staff.

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

ontbijt en sfeer daar

sanitair in de badkamer, met de wastafel

ontbijt en sfeer daar

• Beoordeeld op: 1 april 2015

Een rustig hotel met prima ontbijt en vriendelijk personeel

Een rustig hotel met prima ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 februari 2015

Ontbijt, locatie, kamer.

Kamer is wel wat gehorig.

Ontbijt, locatie, kamer.

Er zijn ook 24 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.