Overslaan en naar de inhoud gaan
  1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen Göteborg
  4. Beoordelingen van Hotel Örgryte

Beoordelingen over Hotel Örgryte 3 sterren

Danska Vägen 70, Örgryte - Härlanda, 416 59 Göteborg, Zweden

#76 van de 79 hotels in Göteborg

Gastfavoriet

Beoordelingsscore

Gebaseerd op 17 beoordelingen over dit hotel

5,8

Scoreverdeling

  • Hygiëne

    6,5

  • Comfort

    6,5

  • Locatie

    7,6

  • Faciliteiten

    6,0

  • Personeel

    7,8

  • Prijs-kwaliteitverhouding

    6,9

  • Gratis WiFi

    7,4

100% geverifieerde beoordelingen

Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.

Meer tonen- er opent een dialoogvenster
Schrijf een beoordeling

Resultaat 1 – 17

  • Beoordeeld op: 18 september 2025

    5,0
    3 sterren is misschien te veel
    • Zakenreis
    • Individuele reiziger
    • Standaard Eenpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Keuze bij het ontbijt is beperkt. De toplaag van het bed was elke ochtend 10 cm verschoven. In de 5 dagen die ik er was, werd het lege zeepbakje in de douche niet aangevuld. Sowieso werd maar 2x schoongemaakt. Wat schimmel in de douche.

    Van hier naar de beurs is het 15 minuten lopen. De omgeving kent veel groen. Zo keek ik een ochtend een ree aan, toen ik het gordijn opende.

    Verbleven in september 2025

  • Beoordeeld op: 19 oktober 2024

    5,0
    Voldoende
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 5 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    3 dagen de kamer niet schoongemaakt. Twee keer brandalarm.

    Verbleven in september 2024

  • Beoordeeld op: 30 augustus 2024

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Familiekamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Voor prijs was het goed

    Verbleven in augustus 2024

  • Beoordeeld op: 18 augustus 2024

    6,0
    Fijn
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Personeel die je negeerde terwijl je wilde inchecken en toen we eindelijk geholpen werden ging hij nog een half uur bellen. Uiteindelijk hebben we een uur moeten doen over Check in. Daarnaast lagen er ook haren overal in de kamer en hingen er ook haren van anderen in de badkamer. Erg vies.

    De parking was top.

    Verbleven in augustus 2024

  • Beoordeeld op: 17 juni 2024

    7,0
    Goed
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Personeel was niet heel erg vriendelijk. De kraan lekte Gehorig

    De locatie, dicht bij de veerboot, het ontbijt, en de parkeerplaats Prima bedden

    Verbleven in juni 2024

  • Beoordeeld op: 21 mei 2025

    3,0
    Slecht
    • Zakenreis
    • Stel
    • Kleine Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Vies

    Verbleven in mei 2025

  • Beoordeeld op: 9 mei 2025

    1,0
    slechter kan niet
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Kleine Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het hotel is gedateerd en de verwarming kon niet aan terwijl het buiten circa 10 graden was. ik heb de badkamer 's morgens met de föhn moeten verwarmen. De doucheslang lekt op de handdouche, de handdouche vloog in de houder alle kanten op. De stop van het bad was niet goed. Je kreeg geen schone handdoek na een dag. Het dekbed is een persoons en het andere een persoons dekbed is niet voorzien van een overtrek. Het ontbijt was matig en het avondeten was een bordje witte rijst met een kommetje saus met wat groenten en wat kip. Veel te weinig voor een volwassene, wij konden ook geen nagerecht bijbestellen en de tweede avond precies hetzelfde eten. Kortom het was super slecht.

    De ligging van het hotel is goed

    Verbleven in mei 2025

  • Beoordeeld op: 17 maart 2025

    4,0
    foutje, bedankt.
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten

    badkamer stonk naar stagnerend water. de reparaties in de kamer en de gangen waren uitgevoerd door een goedkope amateur en deden geweldig af van de elegantie die het gebouw ooit moet hebben bezeten. het ontbijt was op de ondergrens van minimaal; het theewater was lauw, er waren geen warme gerechten. wat er was was het goedkoopste van het goedkoopste. het personeel was geïrriteerd dat we niet direkt deden zoals zij het wilden hebben, inschrijfformulier dat we al 10 jaar niet meer hoeven invullen, eis dat emailadres en telefoonnummer worden gegeven en dat de overige gevens moeten worden opgeschreven terwijl ze al een kopie van het rijbewijs hadden gemaakt. de stupide verwachting dat er een ober naar je toekomt als je iets wil bestellen in het restaurant. geen verduisteringsgordijnen.

    de basis van het gebouw, die was ooit mooi. het avondmaal in het restaurant was acceptabel. het was stil in de kamer en de gangen.

    Verbleven in maart 2025

  • Beoordeeld op: 26 februari 2025

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Standaard Driepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    De sushi

    Verbleven in februari 2025

  • Beoordeeld op: 22 juni 2024

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Standaard Driepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Erg verouderd sanitair

    Prima locatie, eigen parkeerplaats, kamer voor 3 personen, was ruim, sanitair was erg verouderd, kwam nare lucht uit wc-hok, aparte doucheruimte was heel ruim.

    Verbleven in juni 2024

  • Beoordeeld op: 20 oktober 2025

    6,0
    Fijn
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Standaard Eenpersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

    Verbleven in oktober 2025

  • Beoordeeld op: 7 juli 2025

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 5 september 2024

    6,0
    Fijn
    • Vakantiereis
    • Reizigers met vrienden
    • Standaard Driepersoonskamer
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

    Verbleven in augustus 2024

  • Beoordeeld op: 16 maart 2026

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Kleine Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

    Verbleven in maart 2026

  • Beoordeeld op: 10 augustus 2023

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

    Verbleven in augustus 2023

  • Beoordeeld op: 7 augustus 2023

    4,0
    Teleurstellend
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Standaard Tweepersoonskamer
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

    Verbleven in augustus 2023

Resultaat 1 – 17

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!

Gasten beoordeelden ook deze accommodaties: