Beoordelingen over Piteå Stadshotell 4-sterren

Olof Palmes Gata 1, 941 33 Piteå, Zweden

#2 van de 10 hotels in Piteå

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Ok als verblijf tijdens een business-trip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Waren met groep van 4 personen. Zelf kreeg ik een kamer op de 5de( hoogste ) verdieping toegewezen, met een helaas erg krappe badkamer. Kamers op de 2de en 3de verdieping waren blijkbaar ruimer en hadden ook 'normale' badkamers... In zijn totaliteit komt dit hotel wat 'gedateerd' over ...

Makkelijk bereikbaar hotel - met eigen parking. Wandelafstand naar het commerciële centrum van Piteå - toch rustig gelegen. Bij het hotel is een prima restaurant ! Wi-Fi op de kamer werkte prima.

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Zeer moderne kamer met heerlijke bedden!

Jammer dat de receptioniste mij eerst afblafte toen ik even een kort vraagje had. Later was ze wel vriendelijk. s Nachts hadden we last van dronken, schreeuwende mensen in de kamer boven ons. Mijn partner ging naar de receptioniste om te klagen. Ze wilde hem eerst afschepen met oordopjes. Maar na aandringen heeft ze het toch opgelost gelukkig. Verder lag onze kamer aan een soort binnenplaats, daar was een hoop herrie (gebrom) van de buizen van het ventilatiesysteem die daar 'uitbliezen'.

Zeer moderne kamer met heerlijke bedden! Prima ontbijt, zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

ontbijt was fantastisch, heel aardige mensen bij de receptie

de temperatuur in het hotel wat lager, erg warm in de kamers

ontbijt was fantastisch, heel aardige mensen bij de receptie