Beoordelingen over Radisson Blu Hotel Malmö 4-sterren

#10 van de 40 hotels in Malmö

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Top locatie !
    • Standaard Kamer

tapijt op de verdieping naar de kamer stonk ontzettend. Neus dicht en er doorheen lopen. Sauna was onhandig, zat in de heren afdeling, mijn vrouw had veel weerstand om hier naar binnen te gaan. Verder klein en matige sauna. Sauna is geen aanrader.

hotel in het centrum. verder vrij onpersoonlijk.

Ruime kamer in het centrum van Malmö, goed ontbijt en prima restaurant.
    • Standaard Kamer

Niet echt vriendelijk ontvangen. Parkeren slecht aangegeven en moeizaam om bagage voor de deur uit te laden. Kamer sterk zakelijk ingericht met weinig aankleding.

Ruime kamer in het centrum van Malmö. Goed ontbijtbuffet en prima restaurant. In de omgeving van winkels en het uitgaanscentrum.

Voor een hotel waar huisdieren welkom zijn, voelden we ons maar zeer matig welkom.
    • Standaard Kamer

De ongezellige kamer was in slechte conditie, zie foto's. De douche was vies bij aankomst, lampen flikkerden constant, de tv had bijna geen ontvangst, internet werkte niet op mijn Android telefoon en het hoofdbord van het bed zag er niet uit. Ook al komen we met onze hond, we betalen net zoveel als anderen dus verwachten ook een nette kamer. De gang stonk erg, waarschijnlijk door de eeuwenoude vloerbedekking die er lag. De toeslag voor onze hond was 30 euro, dit vonden we onredelijk hoog! Totaal geen extra's voor de hond zoals een water- of voerbak, koekjes, kleedje, zelfs geen extra informatie bij het inchecken over waar we onze hond even kunnen uitlaten, etc. Naast ons zat ook iemand met 2 honden, die liet hen alleen waardoor de honden maar bleven blaffen en janken. Regels hiervoor mogen best worden gegeven als iemand met hond een hotelkamer boekt! Voor een hotel waar huisdieren welkom zijn, voelden we ons maar zeer matig welkom, dit verdient meer aandacht naar onze mening.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Voldoende gezonde opties.

ontbijt ok
    • Standaard Kamer

Een groot probleem. mijn reservatie van Booking.com was niet gekend in het hotel. ik heb moeten aandringen om ons toch te ontvangen . er blijkt een informatica probleem te zijn . gevolg : 45 minuten aan de balie voor wij een kamer kregen . ik had 2 kamers gevraagd dicht bij elkaar en wij zaten 2 verdiepingen uit elkaar en nog een andere vleugel.Ik had ook een suplementaire nacht gevraagd en dat zou geen probleem zijn . tot op het ogenblik dat onze eerste reservatie opgebruikt was bleek het hotel volboekt te zijn . Het enigste wat nog open was was een juniorsuite (natuurlijk duurder dan de prijs van 2 kamers van ponze eerste reservatie) .Door de omstandigheden was ik verplicht mij daarbij neer te leggen. 2de probleem . Met mijn visakaart was ik van plan om een reservatie te maken voor de 2 kamers. om ik weet niet welke reden moest ik 2 maal een reservatie voor 1 kamer maken.Bij de eerste reservatie geen probleem maar bij de 2de werd mijn kaart geblokeerd omdat 2 maal hetzelfde bedrag voor dezelfde begunstigde leek op een vervalsing en om veiligheids redenen werd de 2 de reservatier geweigerd. ik was dan verplicht om met een andere kaart het volledige berdrag van die 2de reservatie te betalen. Ik ben nu reeds 3 dagen weg uit het hotel en de kamers zijn volledig betaald en de reservatie staat nog steeds op mij kaart. Hiervoor stuur ik nu een mail naar het hotel

ontbijt ok

Het ontbijt was uitgebreid.
    • Superior Kamer

Geen koffie/thee op de kamer.

Het ontbijt was uitgebreid. De kamers zeer ruim en de bedden vonden we heerlijk! Parkeren onder het hotel voor € 19 per dag vonden we fijn. Hotel is 5 minuten lopen van het stadscentrum maar ook maar 5 minuten lopen van Station Malmö waar we de trein hebben gepakt naar Kopenhagen (ongeveer 20 per persoon voor een retour). Allemaal heel goed te doen. Prima cocktails in de bar voor hoge (Zweedse) prijzen. Malmö zelf vonden we niet heel bijzonder maar wel gemoedelijk tijdens het Malmö Festival, Kopenhagen vonden fantastisch.

Prima hotel voor een doorreis en als je laat aankomt.
    • Standaard Kamer

De ontbijtruimte is veel te klein. Bij het buffet was het dringen om daarna op zoek te gaan naar een tafeltje. De kamer was ruim maar vreemd ingedeeld: tv midden in de kamer en een zitje verderweg in de kamer waarbij je de achterkant van de tv zag.

Het was een ruime kamer met een grote badkamer. Personeel bij de receptie was vriendelijk. Internet was goed.

Slecht

Ik had veel hogere verwachtingen van dit hotel. We mochten na een lange reis van 12 uur niet eerder inchecken. Dit is op zich begrijpelijk, maar ook vervelend. We waren heel erg moe en moesten nog 3 uur wachten tot de inchecktijd. Had wel wat meer service verwacht. Je kon ook niet gratis voor de deur parkeren. Eenmaal op de kamer aangekomen leek dit totaal niet op de foto'S. Het is erg verouderd en de kamer had bijv. Geen bad zoals aangegeven op de site. Uiteindelijk hebben we een kamer met bad gekregen, maar de kamer zelf leek nog steeds niet op de foto'S. De airco had geen nut, omdat deze helemaal achterin de kamer zat, terwijl het bed voorin de kamer was. De schoonmaakster heeft onze kamer overgeslagen met het schoonmaken (terwijl we uit de kamer waren en geen bordje met "don't disturb" hadden opgehangen). Heel vervelend. We kregen ook geen nieuwe handdoeken. Toen ik in bad wilde, ontbrak de stop en was de rand/lijm van het bad heel erg vies. De stop moesten we bij de receptie vragen en kregen we na een uur van de schoonmaakster. Ik had veel meer verwacht van een Radisson Blu hotel en de foto's op de site zijn dus echt nep.

De bedden sliepen erg fijn. De locatie was heel erg goed. Het ontbijt was lekker.

Ligging, gemakkelijk de gezellige plekken in de stad...
    • Standaard Kamer

Geen bellboy, bagage zelf naar de etage brengen. Wel met een trolley.

Ligging, gemakkelijk de gezellige plekken in de stad bereikbaar. Dagkaart openbaar vervoer redelijk geprijsd is aan te bevelen.

Citytrip

Staat van het hotel. Het heeft dringend eens een onderhoudsbeurt nodig. Het doet allemaal verouderd aan.

Grote kamer, redelijk ontbijt, vriendelijk personeel.

Parking onder hotel.
    • Premium Kamer

Geen airco in mijn kamer

Parking onder hotel. Vriendelijk personeel. Vlotte bereikbaarheid. Goéd ontbijt. 'Rustig' gelegen toch dicht bij centrum.

We zijn zeer positief verrast en hebben een fijn verblijf gehad.
    • Standaard Kamer

De gangen ogen wat wat gedateerd door de gebruikte kleuren van het tapijt, wanden en deuren. Dat komt de uitstraling van het hotel, jammer genoeg niet ten goede.

Zeer grote kamer van alle gemakken voorzien. Zeer vriendelijk personeel en een verrassend goed ontbijt. Ruim opgezet hotel. Meer dan uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Prima! Wij gaan zéker weer boeken als we in Malmø moeten zijn.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Prima verblijf voor doorreis.
    • Standaard Kamer

Mooi, modern hotel in het centrum van Malmö. Hadden een hele grote, ruime, kamer met prima badkamer. Konden er ook goed eten, hadden alleen te maken met een "happy hour". Drankjes en hapjes. Dit schijnt iedere vrijdag plaats te vinden en zorgt voor behoorlijke drukte in de centrale ruimte. Geen probleem, gewoon aan mee doen.

Ongezellige zakelijke kamer.
    • Standaard Kamer

Ongezellige zakelijke kamer. Geen hotel voor een fijn weekendje weg met je lief, meer voor een zakenverblijf. Slecht geslapen want de airconditioning op de kamer raast de hele nacht door, en is niet zachter te krijgen. Veel te warm bovendien. Oncomfortabel zitje op de kamer. Wel een fijne douche en fijn ontbijtbuffet.

Prima hotel.
    • Standaard Kamer

Hotel ligt aan drukke weg en parkeren in nabijgelegen parking wat goed te doen is, maar beetje complex met in en uitrijden.

Ontbijt was heerlijk en voorzieningen goed.

voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer

Jammer dat ze geen rekening hielden met keuze van bed, kunnen ze niet garanderen zeggen ze als je boekt via booking.com Ook was er 1 nacht een hels kabaal op de gang , blijkbaar hadden sommigen een stapje in de wereld gezet en moest iedereen nog enkele uren meegenieten, weinig respectvol...

Heerlijk ontbijt,ruime kamer, zeer goede bedden, hoofdkussen zou beter kunnen..

De grote van de kamer en het comfort van het bed.
    • Standaard Kamer

Het ontbijt viel tegen . De kamer is aan vernieuwing toe . Het interieur was verouderd. We hadden aan de balie gevraagd voor een ontbijtpakket en een wake- up call op de dag van vertrek. Nogal een geluk dat we ook onze eigen GSM hadden anders hadden we zeker ons vliegtuig gemist. Geen wake-up call en geen ontbijtpakket. We zijn beter gewoon van Radisson Blu.

De grote van de kamer en het comfort van het bed. De badkamer was modern.

De parkeerplaats onder het hotel was tegen betaling prima...
    • Standaard Kamer

De stoppen in de badkamer werkten niet, dit zag er uit als een al langer bekend probleem. Bij melding werd er echter meteen iets aan gedaan.

De parkeerplaats onder het hotel was tegen betaling prima geregeld. De kamers waren erg ruim en zagen er goed verzorgd uit! Er was een ruime keuze bij het ontbijt.

Een prima hotel voor een kort verblijf in Malmo.

Familyroom bleek tussen andere normale kamers in te zitten. Deze waren tijdens ons verblijf toegekend aan af en toe luidruchtige jongeren die op diverse festivals in de stad waren afgekomen.

Ontbijt en restaurant bij hotel waren prima.

Heerlijk mooi hotel.

alleen de latte was niet zoals hij hoorde te zijn maar niet dramatisch..niet warm genoeg..niks om verder commentaar over te hebben. Zeker voor herhaling vatbaar!

Het is een mooi hotel, supervriendelijk personeel, heerlijk en uitgebreid ontbijt. Wij hadden een grote kamer en ruime badkamer met inloopdouche. Heerlijke bar/lounge Zeker voor herhaling vatbaar!

Aanrader! Prachtige lokatie, uitstekende service
    • Standaard Kamer

Parkeren onder hotel was betaald.had bij kamerprijs inbegrepen mogen zijn.

Ontbijt heerlijk en uitgebreide keuzes. Diner beperktere kaart wel uitstekend. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Toplocatie om in malmo en daarbuiten mooie plaatsen te bezoeken!

Viel een beetje tegen voor een Radisson Blu.

De kamer was luxe, maar zeer ouderwets. Overal vloerbedekking en die rook niet meer zo fris in de gang. Ook het meubilair in de kamers, in de fitness en in de lobby zijn erg verouderd. Ik vond het duur voor hetgeen we gekregen hebben. Ook slechte matras.

Het ontbijt was zeker in orde.

Een mooi verblijf in Malmö.
    • Standaard Kamer

Parkeerplaats onder het hotel was weliswaar goed bereikbaard en gaf intern directe toegang tot het hotel. De parkeertarieven zijn echter extreem hoog. Deze waren, aldus de receptionist, gelijk aan de openbare (overdekte) parkeerplaatsen (ca. € 25-- per half etmaal).

Uitstekend, zeer uitgebreid ontbijt. Schitterende ruim en modern ingericht en zeer propere kamer en bad/toilet. Centraal gelegen hotel.

Comfortabel
    • Standaard Kamer

Het personeel was tijdens het ontbijt zo overijverig dat je steeds in de gaten moest houden dat ze niet iets weghaalden wat je nog niet kwijt wilde. De klantvriendelijkheid aan de balie kan beter bij enkele medewerkers. Garage was binnendoor slechts bereikbaar via een trap.

De kamer was riant qua formaat. Schoon. Goed bed. Garage ondergronds en niet duur. Vriendelijk personeel tijdens ontbijtbuffet.

Prima hotel in stemmig Malmo

Wist niet dat parking 20 euro extra zou kosten.

De kamer was even groot als beloofd, een dikke 40 vierkante meter. Belangrijk voor ons met 2 kinderen van 6 en 7. Prima hotel

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Clinic Malmö
    • Standaard Kamer

Parkeren was een beetje moeilijk. Kamers hebben wel wat onderhoud nodig. Best wel gehorig op de gang..

Zéér ruime kamer. Super gezellige lounge bar. Goede lokale alles op loopafstand

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Het hotel bestaat uit een nieuw, en restanten van een oud...
    • Standaard Kamer

Het hotel bestaat uit een nieuw, en restanten van een oud gebouw. In de eetzaal komen de twee gebouwen samen, met een fraai vakwerkgedeelte. De kamers zijn zeer ruim, met een comfortabele zithoek en een mooi bureau. Het ontbijt is zeer goed. Alles bij elkaar een prima hotel met een voortreffelijke prijs-kwaliteitsverhouding!

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Goede prijs kwaliteit.
    • Standaard Kamer

Goede prijs kwaliteit. Grote kamers en goede kwaliteit restaurant

Goede plek in leuke stad
    • Standaard Kamer

Parkeren is niet heel duidelijk. Kan beter beschreven worden bij de routebeschrijving

Goede locatie

Prima hotel wanneer op doorreis.
    • Standaard Kamer

Hotel was licht gedateerd, maar prima. Inchecken en hulp was geweldig. Goed ontbijt. Parkeergarage onder hotel.

Hele grote kamer

Beetje verouderd

Hele grote kamer

Grote kamers, goed ontbijt
    • Standaard Kamer

Verouderd, lift gaat niet tot in parkeergarage.

Grote kamers, goed ontbijt

Goed ontbijt

Goed ontbijt

heerlijk ontbijt ruime kamers

heerlijk ontbijt ruime kamers

De grootte van de kamer en de locatie.
    • Superior Kamer

De grootte van de kamer en de locatie.

Praktiach hotel
    • Standaard Kamer

Heerlijk groot bed. Voor ons op doorreis prima locatie vlakbij het station.

ruime kamers, dicht bij het centrum.
    • Standaard Kamer

ruime kamers, dicht bij het centrum.

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel, goede ligging bij centraal station
    • Standaard Kamer

Parkeren onder hotel. De grootte van de kamer.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Malmo is ons prima bevallen zo ook het hotel.

Ontbijt wat meer vis.

De ligging van het hotel en de kamer.

Perfect suite to work in between customer visits and exhibition at business center.
    • Premium Kamer

Niets noemenswaardig.

Perfect verblijf voor korte zakelijke trip. Business kamers zeker aan te bevelen.

Goed ontbijt.
    • Standaard Kamer

Geen mogelijkheid om via het hotel een pc en printer vrij te gebruiken in de balie.

Goed ontbijt. Vers fruit was wel een gemis.

• Standaard Kamer

Pasje werkte niet altijd in de lift

Ruime kamer, zeer uitgebreid ontbijtbuffet met veel biologische producten, rustige kamer

Heerlijk!
    • Standaard Kamer

Airco deed het niet goed; gordijnen sloten niet helemaal goed.

Heerlijk bed, prima ontbijt, gymfaciliteiten.

Ligt centraal in de stad.
    • Standaard Kamer

Wij hadden eerste nacht luidruchtige buren. Is gelukkig goed opgelost door hotel.

Ligt centraal in de stad.

Prima ontbijt.

Prima ontbijt. Mooie ontbijtzaal. Grote kamer. Vlakbij centrum

Prima verblijf op loopafstand van centrum.

Ruime familiekamers! Veel aandacht voor vermaak kinderen (cinema, speelkamer, voetbalspel, ijsjes, pingpong). Goed ontbijt.

Kwaliteit
    • Standaard Kamer

Mooie kamers en centrale ligging in Malmo

• Beoordeeld op: 28 maart 2017

Super hotel en zeer goed gelegen
    • Standaard Kamer

De kamer is heel ruim en het ontbijt is continentaal, dus heel compleet.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Ruime kamers, geode faciliteiten
    • Standaard Kamer

Staat van onderhoud gebouw in central ruimtes

Ruime kamers, geode faciliteiten

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Locatie;

zeer onvriendelijke check in - kan echt niet voor zo'n hotel. Verwarming in de kamer stond veel te hoog ( maar dat is een detail dat we zelf eerder hadden moeten nakijken)

Locatie; centraal in een prachtig stadje. Grote parkeergarage tegen betaling. Zeer ruime kamer. Comfortabele badkamer met alle comfort. Heerlijk ontbijt met voldoende plaats om rustig te zitten. Badjassen en slipper op de kamer.

• Beoordeeld op: 5 september 2015

Prima hotel.

De badkamer heeft misschien een opknapbeurt nodig. Het douchescherm komt niet tot de grond, waardoor water vrij spel heeft en duidelijk verkalkte plekken geeft. Kastruimte in de kamer is wat aan de magere kant. De helft van onze koffer hebben we niet uitgepakt.

Prima hotel. Goede locatie en lekker ontbijt. De ruime kamer die we hadden geboekt was ook echt zeer ruim.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

De kamer was lekker groot voor een gezin en het ontbijt daar...

dat je 200 kronen parkeerkosten had per 24 uur. je betaalde het zelfde als een gewone bezoeker van de parkeergarage per 24 uur.

De kamer was lekker groot voor een gezin en het ontbijt daar was genoeg keus in

• Beoordeeld op: 17 juli 2015

Vriendelijke personeel.

Restaurant diner was minder. Kwaliteit eten redelijk. Kon niet even rustig zitten tafel werd snel opgeruimd voor de volgende.

Vriendelijke personeel. Mooie kamers

• Beoordeeld op: 19 maart 2015

De kamer was groot, schoon en comfortabel

De gevel van het hotel, glas en kunststof, is hopeloos verouderd en valt in negatieve zin tussen de rest van de bouwstijlen in de straat.

De kamer was groot, schoon en comfortabel

• Beoordeeld op: 28 januari 2015

Dit hotel is het enige hotel waar het mogelijk is om met 3...

Dit hotel is het enige hotel waar het mogelijk is om met 3 grotere kinderen en 2 volwassenen op één kamer te slapen. Zo is een overnachting tijdens lange reis goed te betalen, fijn!

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

zeer lekker ontbijt, mooie, zeer ruime kamers

zeer lekker ontbijt, mooie, zeer ruime kamers

• Beoordeeld op: 9 februari 2016

Ontbijt was super.

Twee keer moeten vragen om extra bedden. Schimmelzwart in de douche. Warm op de kamer. Raam kon niet open.

Ontbijt was super. Kamer was mooi.

• Beoordeeld op: 11 januari 2016

Verwarming was altijd een beetje koud in heel het hotel

• Beoordeeld op: 3 januari 2016

Ligging en ruimte van de kamers.

City card is te kopen bij het hotel. App werkte niet bij mij en bij mijn vrouw. Hotelpersoneel kon niet helpen.

Ligging en ruimte van de kamers.

• Beoordeeld op: 2 december 2015

Geweldig ontbijt.

Geweldig ontbijt. Heerlijk grote kamer en een mooie grote badkamer. De kamer was verdere zeer schoon

• Beoordeeld op: 29 november 2015

Zeer ruime kamer !

Heel druk ontbijt .

Zeer ruime kamer !

• Beoordeeld op: 2 oktober 2015

Room service

Room service

• Beoordeeld op: 23 augustus 2015

Zeer ruime kamer voor een goede prijs inclusief ontbijt.

Zeer ruime kamer voor een goede prijs inclusief ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

hotel in het centrum loopafstand tot alles

parkeer kosten van garage hoog ,

hotel in het centrum loopafstand tot alles ruime kamers goede voorziening

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Luxe hotel en fantastisch ontbijt

Er waren geen fietsen meer beschikbaar en trage incheck bij aankomst

Luxe hotel en fantastisch ontbijt

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Goede locatie, op loopafstand van het centrum.

Goede locatie, op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2015

Vriendelijk personeel goede wifi

Restaurant eten en weg wezen. Het ging allemaal wat snel.

Vriendelijk personeel goede wifi

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Goed hotel, perfect gelegen in het centrum en met een super...

Goed hotel, perfect gelegen in het centrum en met een super uitgebreid ontbijt wat goed geregeld was ook al was het druk!

• Beoordeeld op: 25 juli 2015

Ruime comfortabele kamer

Rommelig ontbijt

Ruime comfortabele kamer

• Beoordeeld op: 23 juli 2015

Personeel, grootte van de kamers, locatie van het hotel en...

Alles was uitstekend

Personeel, grootte van de kamers, locatie van het hotel en het uitstekende ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Ruimte van de kamer.

Lobby en publieke ruimten.

Ruimte van de kamer.

• Beoordeeld op: 2 juli 2015

Ruime kamer (business class), prettige klimaatbeheersing,...

Ruime kamer (business class), prettige klimaatbeheersing, fijne locatie

• Beoordeeld op: 28 juni 2015

Ontbijt, faciliteiten, fiets lenen, grootte van de kamer.

Badkamer beetje outdated, rioollucht..

Ontbijt, faciliteiten, fiets lenen, grootte van de kamer.

• Beoordeeld op: 13 juni 2015

Het bed en de omvang van de kamer.

Sleetsheid

Het bed en de omvang van de kamer.

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Vriendelijk en behulpzaam bij in- en uitchecken.

Traag internet op de kamer.

Vriendelijk en behulpzaam bij in- en uitchecken. Zeer ruime en stille kamer.

Er zijn ook 35 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Radisson Blu Hotel Malmö