Beoordelingen over Radisson Blu Royal Viking Hotel, Stockholm 4-sterren

Vasagatan 1, 101 24 Stockholm, Zweden

#54 van de 144 hotels in Stockholm

Fantastisch leuk, maar waardeloze gym receptie.
    • Kleine Kamer

Bij de gym zat een erg arrogante dame die totaal onbeschoft was. Jammer want verder was ook het personeel vh hotel erg vriendelijk. De receptioniste vd gym had het erg hoog in haar bol en liet ons duidelijk weten dat ze ons alleen te woord stond omdat het nou eenmaal moest, bah!

Lokatie en prijs prestatie nivo.

mooie stad leuk gehad
    • Standaardkamer

Ruim van te voren geboekt (twee 1 pers bedden) bij aankomst niet meer mogelijk en een klapbedje geplaatst in een te krappe kamer. Geen alternatief mogelijk. Airco op kamer werkte niet (bleef warm)geen mogelijkheid om het raam open te doen

Ontbijt was prima

Zeer matig
    • Superior Kamer

Kwaliteit kamer erg matig, in 1 kamer bloedheet, verwarming + airco gelijktijdig aan, ondanks diverse malen aandringen bij receptie geen adequate reactie. Pas bij uitchecken iets wat op een excuus leek.

Ontbijtbuffet

Geweldig hotel, super locatie, erg goed ontbijt, vriendelijk en zeer efficient werkend personeel!
    • Superior Kamer

Enige wat ik kan bedenken is dat de kamer gezien de prijs erg klein is voor 2 personen. Het is ook een prijzig hotel, maar gezien de ligging en de faciliteiten is het het wel waard. De skybar viel ons tegen. En her restaurant nodigde niet echt uit om te gaan zitten. De Lobby bar was een stuk beter.

Het ontbijt was echt fenomenaal, enorme keuze, veel biologisch, ook goede keuze gluten-en lactosevrij. Personeel vult alles op tijd aan, maar is niet hinderlijk aanwezig. Daarnaast is de locatie van het hotel naast het station, terwijl je daar niet echt iets van merkt, geweldig!

Perfecte uitvalsbasis voor citytrip dichtbij station
    • Premium Kamer

Geen echte tegenvallers, hooguit wat druk bij het ontbijt met weinig ruimte rondom de tafels, wel uitgebreide keuze.

Perfect centraal gelegen nabij centraal station/metrostation/airport service. Goede kamer (business) en goed ontbijt.

Verschrikkelijk. Alleen ontbijt was goed.
    • Standaardkamer

Piepkleine kamers en ontzettend gehorig! Geen kast, je moet leven vanuit je koffer! Skybar werd ons door medewerker geadviseerd te bezoeken, zou om 16.00 uur opengaan. Bleek te zijn gesloten die dag!

Goed verblijf in een mooie stad
    • Superior Kamer

* Ontbijt was wel erg druk, ook als men voor de 'rode' tijd van 09:00 kwam. De ontbijtzaal is duidelijk te klein - hoe moet dat wel niet zijn als het hotel echt volledig vol is ? De laatste dag heb ik Room Service besteld om rustig te kunnen ontbijten op de kamer omdat ik niet de struggle wilde hebben voor een plekje.... * Jammer dat er maar zeer weinig kastruimte was...alleen een stang met kleerhangers en 1 (!!) kleine plank. Heb dus uit de koffer moeten leven die 4 dagen. Nu was ik alleen, maar hoe moet dit met 2 personen ? Gemiste kans ! * Check in was zeer snel, maar geen info over ontbijt, WIFI of bv de bezienswaardigheden in de omgeving (of dit de 1e trip was) * Had helaas een kamer in de 'binnenring' met uitzicht op de ontbijtzaal (dit was later een pluspunt omdat ik kon zien hoe druk e.e.a. was daar) - het raam kon dus niet open. Airco stond op z'n koudst, maar vond het toch wat bedompt.

* Aanbod qua ontbijt was zeer uitgebreid zoals altijd bij het Radisson Blue . * Goede bedden * Locatie was perfect naast het treinstation van Stockholm en de busterminal waar de vliegveld transfer bus vertrok.

Prima ligging in de stad, goed uitziend hotel. Voor herhaling vatbaar.
    • Standaardkamer

De service bij het inchecken van een bepaald persoon. Omdat we wegens betalingen problematiek opliepen en dat kon hij niet waarderen. Vooraf bij het boeken is NIET gecommuniceerd dat er onderhoud zou zijn aan de lift. Hier starten zij al vóór 9:00 mee. Onderhoud aan de lift is noodzakelijk...communiceer dit dan ook duidelijk. Je betaald tenslotte ook veel geld.

Uiterst tevreden over het bed en schoonmaak.

Het lag gunstig naast centraal station.
    • Standaardkamer

Ik vond het in een rij wachten om aan de receptie geholpen te worden vervelend. Zeker nadat ik een kamer gad gekregen die nog niet was schoongemaakt. Ik kon daarna weer aansluiten in de rij om dit te mogen doorgeven.

Het lag gunstig naast centraal station. Prima kamer en prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

Prima plek, maar geen absolute topper.
    • Standaardkamer

Diverse onderhoud projecten waren bezig. Sauna buiten gebruik, sportruimte met bouwactiviteiten. Minder hippe lokatie, heb betere alternatieven gezien.

Centrale lokatie in hartje stad, rooftop bar en beneden bar. Prima uitvalsbasis. Ontbijt prima maar zou net iets beter kunnen.

Leuk maar gedateerd
    • Standaardkamer

Hygiëne was niet perfect. Toen we incheckten lagen er veel haren in de wastafel, erg vies. Toen ik er wat over zei, antwoordde de receptioniste met “Oh, bah” en moesten we naar beneden komen met de koffers. Daar zei ze “ik geef jullie een mooie nieuwe kamer”. Het was dezelfde kamer maar dan een beetje kleiner. Ook werd ons verteld dat het zwembad vanaf 17:30 dicht zou zijn maar toen we beneden gingen kijken was het gewoon s avonds open. Toen we belden zei een receptionist “nee hoor het is dicht” ..? Hoe dan ook, wel een leuk hotel maar de gangen zijn gedateerd en de kamers niet zo mooi als op de foto’s.

Lekker ontbijt! Fijn zwembad en jacuzzi, zwembad is alleen niet zo groot. Mooie locatie.

De locatie en het ontbijtbuffet waren erg goed.

De locatie en het ontbijtbuffet waren erg goed. Ook was het personeel heel vriendelijk. De skybar op de negende verdieping biedt een mooi uitzicht over Stockholm. Het bubbelbad was lekker warm.

• Standaardkamer

De buren waren erg aanwezig. Dunne tussenwanden. Van buiten geen geluid te horen was.

Ontbijt was uitgebreid. Ook keuze voor mensen met allergieën. Centrale ligging.

Helaas niet geslaagd vanwege de lawaai
    • Standaardkamer

Ondanks het hotel beschouwd als een zakelijk hotel, is de kamer niet goed geisoleerd. De lawaai van de discotheek is ongeveer tot 2 uur te horen

De kamer was schoon maar luidruchtig. Ik kon mijn ogen amper dichtdoen.

Jammer dat het slechts voor een nacht was
    • Kleine Kamer

Geen klachten

Grote kamer en een heerlijk uitgebreid ontbijt, Hotel is op loopafstand van de Arlanda express (rechtstreekse verbinding tussen het vliegveld en Stockholm CS) in het centrum van Stockholm.

Prima. Behalve het zwembad dan...
    • Premium Kamer

Er werd inderhoud gepleegd aan het zwembad. Het zwembad hebben we daardoor niet kunnen gebruiken, terwijk ik juist dáárom dit hotel had geboekt.

Kind kreeg een knuffeldier toen we incheckten.

Zeer matig hotel gezien prijs van de kamer.
    • Standaardkamer

Kamers zijn wat gedateerd en zeer basic. Helaas waren veel faciliteiten van het hotel defect tijdens ons verblijf, waaronder: 3 van de 6 liften buiten werking en heren sauna buiten gebruik.

Prima locatie voor bezoek aan het centrum van Stockholm.

Fijn hotel, goede lokatie, zeer makkelijk bereikbaar, schoon, ontbijt voorzieningen mogen beter
    • Standaardkamer

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker, alleen de tafels werden maar zeer traag afgehaald waardoor er tafels leeg waren maar er nog vieste troep stond. Ook het buffet werd maar heel traag aangevuld waardoor zelfs het brood en de yoghurt op waren. Na vragen wordt het aangevuld, maar veel te langzaam voor de grote groep gasten die ontbijten.

De lokatie was super. Direct middenin de stad En naast het treinstation. Ook de skybar was leuk voor een drankje in de avond

Veel te duur voor verouderde kamers...

Familiekamer besteld. Deze was niet zoals op de foto's: verouderd, plekken op het tapijt van koffie, rook onfris, bed voor zoontje stond tegen de deur gepropt. Uiteindelijk gaan klagen, geen andere kamer voorhanden, dus downgrade genomen naar gerenoveerde, maar zeer nauwe kamer waar plafond gaten vertoonde, douche was kapot. Na lang aandringen 40€ korting gekregen...

Redelijke tevreden maar kamer viel tegen in verhouding met de prijs.
    • Superior Kamer

De inrichting van de kamers niet meer echt van deze tijd. Voor de stevige prijs die ik moest betalen had ik een moderner hotel verwacht. De inrichting van de kamer was erg jaren tachtig en hier en daar stonden wat moderne lampen. Het rook aardig muf in de kamer en je kon zien dat de badkamer zijn langste tijd wel had gehad.

Het ontbijt en de locatie van het hotel zijn perfect.

In stockholm is heelveel te bezoeken. We zijn o.a. naar het vasa museum geweest, de city hall ....

misschien toch wat kleine zwemkom

Heerlijk ontbijt en zelf pannenkoeken voor de kleine bij het ontbijt Het restaurant 's avonds had heerlijke visgerechten

Ligging was goed maar ook erg druk
    • Standaardkamer

Hoewel beloofd was er geen werkende safe. Ook van andere bezoekers hoorden wij dat de safe onklaar was. Ontbijt was goed, maar in de drukte van het weekend erg chaotisch. Het was te warm op de kamer, ondanks het feit dat ik de airco op "zo koud mogelijk" had gezet.

Ligging was goed maar ook erg druk

Aangenaam verblijf in een mooie stad.
    • Standaardkamer

Kamer zat tegen viaduct aan en naast trappenhuis met een deur die met een harde klap sloot.

Prachtig uitzicht vanuit de Sky Bar. Dicht bij oude stad en veel restaurants.

Bij aankomst kregen we een kamer die op het atrium uit kijkt...

Beetje gedateerd hotel

Bij aankomst kregen we een kamer die op het atrium uit kijkt waar geen raam open kon die erg muffig rook Bij navraag kregen we een kamer aan de buitenzijde waar de ramen open konden, dit was zeer prettig

Aanrader in Stockholm
    • Standaardkamer

Prijs van het parkeren is redelijk hoog

Direct naast het Centraal Station van Stockholm, alles in de buurt. Snel in kunnen checken en kamer was schoon en netjes

Centraal gelegen hotel met goed restaurant
    • Standaardkamer

Ik vond de badkamer aan opknapbeurt toe. Afvoerputje stonk en kamer was niet super schoon

Centraal gelegen, goed ontbijtbuffet. Restaurant is meer dan prima. Leuk om even drankje te drinken in Skybar

Niet al te duur hotel, midden in het centrum dicht bij...

De liften waren continu stuk of het duurde erg lang voordat er een kwam. De kamer was niet erg schoon; bij een klacht hierover zijn we wel gecompenseerd. Ontbijt is erg massaal. De locatie is in een erg drukke omgeving.

Niet al te duur hotel, midden in het centrum dicht bij allerlei eetgelegenheden

de locatie was super
    • Standaardkamer

ontbijt best wel duur ,(zijn buiten vele andere mogelijkheden )en was erg chaotisch Was dit beter van gewend van raddisson,bv Gothenborg daar was het beter verzorgt. parkeren was super geregeld ,maar wel prijzig( 50,00 euries per dag) vond de ingang van het hotel erg somber en donker en er was een inloop van allerlei figuren ook van het station daarnaast,was geen toezicht van een beheerder wat dan ook Zou wel moeten,zodat je in een gezellige hal kan gaan zitten zonder allerlei vreemde snuiters

de locatie was super de bar beneden en boven in de sky bar ook goed parkeren beneden het hotel ook prima veel personeel om in te checken,allemaal goed geregeld Bedden en kussens waren ook meer dan goed

Een onvergetelijk verblijf in een uitstekend hotel
    • Standaardkamer

De rust in het hotel en de ruimtelijke indeling. Een uitstekend ontbijtbuffet met een zeer ruime keuze. Prettige medewerkers die goede informatie verstrekten over de stad.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

ligging, receptie, inkomhal, kamer
    • Standaardkamer

liften in herstelling gedurende de 4 dagen dat we er waren, zwembad in herstelling de eerste dag, personeel eerder onverschillig zowel bij ontbijtbuffet als bij de kamers

ligging, receptie, inkomhal, kamer

Fijn hotel op perfecte locatie en erg goed ontbijtbuffet
    • Standaardkamer

De badkamer was in verhouding tot de kamer relatief klein. Het had een wastafel, toilet en bad/douche combinatie. Het bad was m.i. te klein (smal en kort). Daardoor wordt het douchen in bad ook wat ongemakkelijk. Ik miste een handgreep om uit de bad/douche te stappen. Hiervoor kun je het handdoek rek wel gebruiken maar ik betwijfel of dat sterk genoeg is.

Het hotel heeft een grote ruime lobby waar je uitstekend wordt geholpen. Wij hadden een standaardkamer geboekt en kregen een wat ruimere kamer omdat we voor 7 nachten hadden geboekt. Daardoor was de kamer ruim en prettig om in te verblijven. Met airco, koelkast, TV, waterkoker, een bureau, een zitje met twee fauteuils en voldoende plaats om de koffers neer te zetten. Er is een hele kleine open kast om wat op te hangen. De bedden waren heerlijk, ruim en goede kwaliteit matrassen. Ieder bed had ook nog eens twee kussens. De douche heeft zo'n heerlijke regendouche, een handdouche. Het was voorzien van handgrepen, met name om uit het bad te klimmen. We hadden een raam wat open kon, dat was erg fijn. We sliepen aan de achterkant en dat is relatief erg rustig, ook met het raam open. De locatie van het hotel is ons heel erg goed bevallen. Het hotel ligt perfect naast het treinstation, vlakbij het centrale metrostation, dicht bij het oude centrum en de winkelstraten. Zo konden we vaak zonder overstappen direct naar ons eindpunt toe. We hadden een weekkaart openbaar vervoer én een citybike kaart. Die combinatie is perfect. Het is heerlijk om zo nu en dan te fietsen en je fiets dan te laten staan om weer verder te gaan met bus of metro. Een tip: neem een eenvoudig slot mee (of koop deze in Stockholm) om de fiets even op slot te zetten. Dan kun je die ook laten staan als je een museum bezoekt zonder deze direct weer in te leveren (alijd binnen drie uur). Het ontbijt was perfect, dat kan m.i. niet beter. Het kost wat maar dan heb je ook wat. We hebben de eerste dag ergens anders ontbeten maar alle overige zes dagen in het hotel. Al met al een aanrader!

Prima verblijf voor zakenreizigers.
    • Superior Kamer

Inrichting wat mij betreft te Scandinavisch, niet warm. Personeel bij gym en zwembad zeer ongeïnteresseerd en niet behulpzaam. Staan daar gedrieën met een enorme attitude en vinden jou met je vragen vooral lastig. Staat in schril contrast met de overige personeelsleden in het hotel; die zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Superior room was goed ruim, zodat werken op je kamer niet vervelend is. Heerlijk bed en prima ontbijt. Zeer schoon!

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Prima hotel voor een weekend- of zakelijke trip.
    • Standaardkamer

De wijk waarin het hotel en het centraal station ligt heeft niet zo veel charme.

Kamer, faciliteiten, ontbijt zijn prima. Hotel ligt goed bereikbaar direct naast het centraal station.

Goed bevallen.
    • Standaardkamer

Had verwacht dat er badjassen en sloffen klaar zouden liggen, er is namelijk de mogelijkheid om te zwemmen, meeste hotels die een zwembad hebben, bieden (gratis) een badjas en sloffen aan.

Locatie was perfect, het was schoon en vriendelijk personeel. Bedden lagen heerlijk.

Stockholm pracht stad, vriendelijke mensen. Het hotel Ok op enkele min punten na
    • Standaardkamer

Ik kreeg zeker niet wat ik had geboekt. Voor die prijs 2x 1 persoons die nog kleiner waren dan de normale afmetingen. We hebben er ook zeker geen genoegen mee genomen. En pas bij de 3de kamer dat was dus wat we eigenlijk geboekt hadden. Gewoon 2x 2 persoons ook al was de ene dan een uitklap bed. Dan geen room service wat je toch wel zou verwachten. Met inchecken je krijgt een kaart en zoek het maar uit. Misschien zijn we wat verwend maar van zo'n hotel verwacht je minimaal toch dat er iemand mee loopt naar je kamer. De douche was zo gemaakt dat het water zo de hele badkamer in liep en als je er geen erg in had ook je kamer 🙈🙈 het is dan een "suite" op 8 hoog maar je kijkt uit op de binnen plaats met beneden de eetzaal. Heel jammer want het hotel ziet er opzicht super uit.

Het ontbijt was top. Ze hebben alles betreft faciliteiten.

Goede lokatie, in het centrum, naast centraal station, het...
    • Standaardkamer

Helaas was een sauna stuk, en het design zwembad was klein.

Goede lokatie, in het centrum, naast centraal station, het hotel ziet er mooi uit en is modern, gratis goedwerkende WiFi.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Top hotel, vraag wel een kamer met een raam naar buiten toe.
    • Superior Kamer

Er zijn kamers die een raam hebben naar het binnenplein, waar ook ontbijt wordt geserveerd. De ramen van die kamers kunnen niet open en er is dus geen frisse lucht te krijgen. Die kamers zijn erg warm.

Perfecte locatie, top zwembad en sauna

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima hotel voor een weekendje weg

Tijdens het ontbijt komen er zoveel mensen eten dat het personeel de tafels niet afgeruimd krijgt en het een zooitje wordt en alle tafels vol staan met etensresten

De vriendelijkheid van het personeel en de locatie hebben we als super ervaren. Ook de sky bar is een prima barretje voor een borrel

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Een heerlijk hotel lekker dichtbij de stad is zeker de...
    • Premium Kamer

Kamers hadden wel iets beter schoon gemaakt kunnen hier en daar stoffig

Een heerlijk hotel lekker dichtbij de stad is zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan. Heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Goed bed, geweldig handige locatie, midden in centrum we...
    • Standaardkamer

Welness stelt niets voor en niet alleen hotelgasten kunnen gebruik ervan maken daarbij deel je t kleedlokaal met niet gasten en is t in slechte staat.

Goed bed, geweldig handige locatie, midden in centrum we arriveerden erg laat maar met arlanda express vanaf t vliegveld waten we er op 2 min lopen van centraal station!

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Hotel zeker aan te raden door super ligging. Metro en station naast hotel.
    • Superior Kamer

Badkamer iets verouderd doch alles heel proper. Nog gordijn aan douche. Een tweede wastafel zou mogen.

Ontbijt was super. Personeel vriendelijk. Kamer proper. Restaurant aan hotel superlekker

Topverblijf!
    • Standaardkamer

Niets. Behalve de prijzen van de alcoholische dranken. Is typisch voor Zweden.

Heerlijk ontbijt! Nette moderne kamer en propere badkamer. Daarenboven zeer vriendelijk personeel. Perfecte ligging. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Uitstekend hotel
    • Standaardkamer

Het bed schuift steeds weg waardoor je kussens achter het bed vallen.

Het personeel was geweldig. Zowel eerder inchecken als een rolstoel lenen was kosteloos en geen probleem.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt.
    • Standaardkamer

De airconditioning maakte veel lawaai, niet aan doen was helaas geen optie. Omdat er geen raam open kon, werd het heel snel, heel benauwd en zuurstofloos in de kamer.

Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Hotel ligt zeer centraal, fijn voor verkenning van de stad. Trein naar vliegveld stopt naast het hotel. Fijne douche.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

De kamer was erg fijn met een heerlijk bed.
    • Standaardkamer

Het zwembad was erg klein en de sauna was alleen toegankelijk via de kleedkamers, dus mannen en vrouwen moesten verplicht gescheiden zitten.

De kamer was erg fijn met een heerlijk bed. De skybar was erg gezellig opgezet en leuk uitzicht over de stad. Ontbijten hebben we buiten de deur gedaan.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Zeer uitgebreid ontbijt.
    • Standaardkamer

Drukte aan het ontbijt 's morgens tijdens het weekend. Personeel deed wel veel moeite om dit op te vangen.l

Zeer uitgebreid ontbijt. Perfecte ligging. Goed bed.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Fenomenaal ontbijt.

Stationsbuurt is klassiek ook verzamelplaats voor marginalen... Maar nooit onveiligheidsgevoel gehad.

Fenomenaal ontbijt. Voor scandinavische normen vrij ruime kamers.Fantastische ligging om Stockholm te bezoeken en connectie met openbaar vervoer aan het centraal station voor treinen, luchthavenshuttles, taxis,...

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Een volgende keer zou ik dit hotel weer boeken.
    • Standaardkamer

De locatie ligt pal naar het Centraal Station, dat met de Arlanda Express goed te bereiken is. Prima kamer, goed bed, regendouche, prima hygiëne en prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Lokatie was prima om stad te ontdekken.
    • Superior Kamer

Zeer trage frontdesk bij check in. Bedompte kamer (superior room), uitkijkend naar binnen, ramen konden niet open, airconditioning was matig. Vreemd instabiel bad. Als liefhebber van ochtendkoffie was het irritant dat kamermeisje niet dagelijks alles aanvulde (dan geen melk of suiker, dan geen koffie).

Lokatie was prima om stad te ontdekken. Kamers ruim genoeg, bedden goed, waterkoker in kamer, geen lawaai van buiten, kamer schoon

• Premium Kamer

Lange rij bij uitcheck en bagage in bewaring geven

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Ideaal hotel voor citytrip in Stockholm.
    • Standaardkamer

Airco in de kamer functioneerde niet.

Uitstekende ligging, fantastisch en uitgebreid ontbijt en goede prijs-kwaliteit verhouding.

2 van de 3 liften waren stuk

Perfect verblijf in een schitterende stad

Barpersoneel

Het personeel doet er alles aan om het je naar de zin te maken

Personeel met een lach

Personeel met een lach

locatie

locatie

Lift werkte niet goed, kamer was vrij klein voor een...
    • Premium Kamer

Lift werkte niet goed, kamer was vrij klein voor een business suite. Ontbijt ok maar erf druk en krap.

super!
    • Standaardkamer

Het ontbijt was super en het personeel uiterst vriendelijk. De servicegraad van het hotel was uiterst hoog! Aanbevelenswaardig.

Voor citytrip, is dit hotel een zeer goede locatie, overal dicht bij op loopafstand.
    • Standaardkamer

Te klein zwembad voor z on groot hotel

De locatie, restaurant, de bar

geweldig!
    • Standaardkamer

prijs van de consumpties maar dat is in Stockholm normaal.

Het ontbijt en de ligging van het hotel

Mooi centraal gelegen Stockholm

Mooi centraal gelegen Stockholm

Fijn verblijf in een super stad!
    • Standaardkamer

Fijn verblijf op een mooie plek!

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Raam kon niet open, uitzicht op overdekte...
    • Standaardkamer

Raam kon niet open, uitzicht op overdekte binnenplaats/ontbijtzaal

Locatie (bij centraal station, veel op loopafstand), moderne...
    • Standaardkamer

Locatie (bij centraal station, veel op loopafstand), moderne kamer met goed bed en heerlijke douche, je kunt iets drinken en eten in hotel

Uitstekend zakenhotel

Bedden wat ouderwets

Modern kamer, rustig, lekker geslapen

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Fijn verblijf !

Lekker bed

Locatie en personeel
    • Standaardkamer

Chaotisch ontbijt. Veel niet afgeruimde tafels lege buffets. Personeel kon drukte niet aan.

Locatie en personeel

Mooi hotel

Midden in het centrum

Het ontbijt was super uitgebreid en lekker, kamers...
    • Standaardkamer

Aparte sauna voor mannen en vrouwen, en die van de mannen was out of order.

Het ontbijt was super uitgebreid en lekker, kamers comfortabel en schoon.

• Beoordeeld op: 23 februari 2018

De locatie is perfect.

Geen tegenvallers

De locatie is perfect. Dicht bij het station.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Met het vooraf opgegeven extra verzoek was helaas niets...
    • Superior Kamer

Met het vooraf opgegeven extra verzoek was helaas niets gedaan.

Lang wachten bij inchecken en receptie algemeen en lift

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prachtig centraal gelegen hot spot

Zwembad

Locatie en service

Stedentrip
    • Standaardkamer

Weinig kast/kleding ruimte! Erg smalle kast met een plankje

Geweldig uitgebreid ontbijt, dichtbij Central Station, schone kamer, geluidsdicht

De bar was vroeg dicht

Hulp van de medewerkster aan de balie