Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

• Gratis WiFi

8,2

100 % verifierade recensioner

Riktiga gäster. Verkliga vistelser. Äkta åsikter

Läs mer- öppnar en dialogruta
Skriv en recension

Visar 1 – 75

• Recenserades: 12 februari 2019

Bemötandet av personalen.
    • Inlämnad på mobil

Störande ljud på natten. Det lät Som om någon körde en vagn fram och tillbaka från våningen över. Äckliga kalkavlagringar på golvet i anslutning till duschen. Hur mycket bakterier finns där mån tro?

Bemötandet av personalen. Kände mej välkommen. God fräsch frukost

• Recenserades: 11 februari 2019

Centralt och bekvämt
    • Vistelsen var 1 natt

På minussidan kan noteras att det var lite lyhört och att så fort någon stängde en entrédörr i hotellkorridoren så smällde det till i rummet.

Bra och riklig frukost. Läget vid järnvägstationen och i Nordstan ypperligt. Däremot lite trafikkaos när det är så centralt. Nära och bra parkeringsmöjligheter i P-hus.

• Recenserades: 11 februari 2019

7,1
    Frukosten var ganska kaotisk men kan bero på mycke gäster
    • Vistelsen var 1 natt

fick betala 150 kr för att få rummet före kl 3.cet har vi aldrig varit med om på något hotell.Det gör det tveksamt om vi kommer att bo hos er igen.En sak som irriterade var att när vi skulle hämta vårt bagage skulle vi stå i incheckningskö som var jätte lång. Dåligt!

rummet var bra

• Recenserades: 10 februari 2019

OK
    • Inlämnad på mobil

Frukostbuffe som var enorm. Som en stor matbespisning. Enorma kastruller med äggröra tex som rann över kanterna, gröt likaså. Ingen finess o blir lätt klabbigt. Varför ha 3 stora tv skärmar med barnprogram, dessutom olika program, barnen satt som propellrar visste inte vad dom skulle titta. Inte i tallriken i alla fall, dåligt.

Valde hotellet för närheten till Titanic utställningen som var målet med besöket. Var egentligen anledningen till vårt val.

• Recenserades: 9 februari 2019

7,5
    God frukost och trevlig personal.
    • Inlämnad på mobil

Fanns ingen extrakudde i rummet. Fanns läppstift eller liknande på toalettdörren.

God frukost och trevlig personal. Bra utrymme där frukosten serverades.

• Recenserades: 5 februari 2019

Läget är perfekt när man kommer med tåg och har aktiviteter...
    • Inlämnad på mobil

Läget är perfekt när man kommer med tåg och har aktiviteter i stan. Bra service från personalen. God och väl tilltagen frukostbuffé. Kunde ev önskat något ytterligare alternativ bland det glutenfria brödet.

7,1
    Har du mindre barn? Välj ett annat hotell om du inte måste bo centralt. Weekend med kompisarna? Bra!
    • Inlämnad på mobil

Bokade om betalade extra för badkar (via booking) som inte fanns på rummet. Andra rummet stenhårda sängar och känslan av att sova i ett mötesrum. Dubbelsängen var delad så det gick inte att ha barnet sovandes mellan oss. Ett rum med kingsize säng och inget badkar slutade det med.

Hjälpsam och trevlig personal. Fick byta rum tre gånger men personalen var alltid hjälpsam. Bra frukost med stort utbud.

Trevlig personal!
    • Inlämnad på mobil

Vattnet stänker ut på större delen av badrumsgolvet när man duschar . Bra med en skrapa el dusch draperi ända ner till golvet.

God frukost där allt fanns. Personal dukar av snabbt o håller rent . Trevligt när personalen säger god morgon ! Bra att man kan förvara o låsa in sitt bagage även om man inte är incheckning

Bra, centralt hotell
    • Inlämnad på mobil

Det låg gammalt chips kvar under sängen. Rumstelefonen fungerade inte. Det var kod till offentlig toalett, visste inte hur man skulle få tag i den. Dålig information vid incheckning.

Frukosten och det centrala Läget. Rummet var fint och toaletten fint iordning. Badkar var bra att det fanns då jag hade två barn med. Helt perfekt för dem!

• Recenserades: 23 januari 2019

5,8
    Mkt bra läge, mitt i centrum, nära till allt.
    • Vistelsen var 2 nätter

Jättedålig städning, bara det tredje rummet vi fick var acceptabelt. Mkt liten pool med mkt litet omklädningsrum och mkt kall bastu.

Mkt bra läge, mitt i centrum, nära till allt. Bra frukost, sköna sängar.

• Recenserades: 18 januari 2019

Återkommer gärna!
    • Vistelsen var 1 natt

Jag har inget dåligt alls att säga om min vistelse. Kom till er från ett annat hotell i Stockholm, som jag kallar mitt "andra hem", så det blir svårslaget, men ni va' helt ok, och med ett jättebra läge

Jättefint ställe att övernatta på, Scandic har enligt mig alltid bra standard vart jag än kommer. Trevlig personal, mycket bra service och bra frukost, precis det man önskar sig på resande fot.

• Recenserades: 17 januari 2019

Ok!
    • Inlämnad på mobil

Att man inte kan få gratis parkering under vistelsen........, tycker det borde ingå...... Inget balsam i duschen.......

Frukosten va så där.....lite rörigt vid frukosten, maten utspridd på olika håll....inte bra!

• Recenserades: 15 januari 2019

8,3
    Fräscha rum, bra läge, suverän frukost.
    • Inlämnad på mobil

Om man ska till bastun och swimmingpoolen, finns de inga skåp som man kan lägga sina kläder kort osv. Poolen va lite för kall. Bastun var ur funktion ena kvällen. Inte godaste kaffet/ kaffelatte/ caprochino

Fräscha rum, bra läge, suverän frukost.

• Recenserades: 13 januari 2019

Utmärkt hotell mitt i smeten
    • Inlämnad på mobil

Mycket trevlig och serviceminded personal. Bekväma sängar. Utmärkt frukost. Extra stort plus att de även fick vår fyrbenta vän att känna sig välkommen genom att tillhandahålla vattenskål, godis och hundmat.

• Recenserades: 13 januari 2019

Rekomenderas
    • Inlämnad på mobil

Fanns inget att klaga på 😊

Sköna sängar och fina rum trevlig personal. Goda drinkar i baren 😊bra pool att bada i . God frukost gott om plats i restaurangen😊👍🏻

• Recenserades: 7 januari 2019

7,5
    Vi är nöjda med vår vistelse på ert hotell 👍😊
    • Inlämnad på mobil

När vi kom skrev en personal så slarvigt att vi såg fel siffror på kortmappen,fick springa upp och ner hon bad inte ens om ursäkt vi var stressade skulle åka till en innerbandymatch .Men övrig personal var mycket trevliga 😊Sen var det jättemycket spring i korridoren på natten till kl 01.00 av barn och ungdomar .

Bra sängar, mycket gedigen god frukost,bra läge.

• Recenserades: 6 januari 2019

5,0
    Den upplevde inte mina förväntningar.
    • Inlämnad på mobil

Rummen e slitna. Toaletten gick inte o spola. Dushen krångla. För små rum. Inga platser vid frukosten. För dyrt för den standarden.

Nära till centrum o spårvagnar i bussar.

• Recenserades: 3 januari 2019

7,5
    Pool kallt vatten borde vara en annan typ av trappa för mer...
    • Inlämnad på mobil

Pool trappan och för kallt vatten. Bastu avstängd. Jätte fin dusch i sauna rummet.

Pool kallt vatten borde vara en annan typ av trappa för mer funktionsvariationsvänligt. Det finns människor som kan simma men inte gå i smaka lodräta metalltrappor! Å de vågar ej hoppa från kanten eller ha förmåga att sätta sig på kanten. Ryggopererad stel kan ej böja sig ned.

• Recenserades: 1 januari 2019

6,3
    Rummet såg inte ut som på bilderna, trist och fattig...
    • Inlämnad på mobil

Rummet såg inte ut som på bilderna, trist och fattig inredning. Rummet var rent personalen bra. Tyvärr väldigt lyhört kunde inte sova för grannrummet störde hela natten. Bra frukost. Snyggt inredning i lobbyn/bar

• Recenserades: 31 december 2018

3,8
    Ostädat rum, badrummet var så ofräscht och mycket damm.
    • Inlämnad på mobil

Ostädat rum, badrummet var så ofräscht och mycket damm. Ingen info om frukost, hiss, lekrum eller öppettider. Fick sen höra om ett lekrum vid restaurangen, det va jättelitet och smutsiga leksaker. Hittade ett större en trappa ner som personalen tydligen inte visste om. Iskallt på rummet och gick inte att ändra temperatur. Ej prisvärd mat, torr och tråkig. Fick kaffe som kompensation.

• Recenserades: 31 december 2018

Välj detta hotell
    • Vistelsen var 5 nätter

Bra läge intill Centralen, frukosten är fantastisk (hitta en bra tid då det är mindre folk). Lite kort pool men det gick ändå bra att simma fram och tillbaka. Hann inte till gymmet, men det var säkert bra det också. Toppenhotell helt enkelt.

• Recenserades: 30 december 2018

6,3
    Frukosten var jättegod med supergod äggröra o bacon.
    • Inlämnad på mobil

Inomhuspoolen var alltför kall. Som barnfamilj såg vi fram emot att bada men det var alltför kallt i vattnet.

Frukosten var jättegod med supergod äggröra o bacon. Synd bara att vi fick äta i konferensrummet på fredagen pga massa människor och ingen ledig plats.

• Recenserades: 23 december 2018

7,9
    Helt okej men pga sonen allergiska besvär under vistelsen kan vi i te besöka hotellet igen.
    • Inlämnad på mobil

Bäddmadrassen till barnen var under all kritik. Barnen ville inte sova i den för den gjorde så ont att sova i att alla fick sova i dubbelsängen. Det va mycket trångt. Sonen som är lvalsterallergiker fick allergisk reaktion och fick inhalera och ta extra allergimedicin på natten. Längesedan man tvättade täcke och kuddar?

Frukosten va fantastisk, älskade att det fanns vegetariska och veganska alternstiv. Fint bemötande av personalen. Nära till allt.

• Recenserades: 23 december 2018

9,6
    Mycket trevligt och bra och passade bra då vi var där en familj på 14 personer varav 6 barn!!!
    • Vistelsen var 2 nätter

Frukosten var mycket god,det var bra med en bassäng för jag var där med barnbarn och de uppskattade det.Vi åt också middag en kväll och det var mycket gott,bra att det fanns ett lekrum.All personal var mycket trevlig.

• Recenserades: 13 december 2018

4,2
    Hade en gratisnatt som dom gick med på när jag checkade in,...
    • Inlämnad på mobil

Hade en gratisnatt som dom gick med på när jag checkade in, dagen efter när jag skulle checka ut sa dom att gratisnatten inte gäller och att vi var tvungna att betala.

8,3
    allt var helt ok, man spenderar ju inte så mycket tid på hotellet vid semester
    • Vistelsen var 2 nätter

fanns usb på tv:n så man skulle kunna se på egna program men den fungerade inte med telefon, endast dator

Fanns vattenkokare på rummet, men endast tepåsar, inget kaffe frukosten var väldigt fin, men väldigt ont om plats vid vissa tider

8,3
    På det hela taget helt nöjd med min (vår) vistelse. Vi har även tidigare bott på Scandic och gör det
    • Vistelsen var 2 nätter

Saknade badrock (och gärna tofflor), särskilt som duschrummet var rätt kallt och dragit. På söndagen var det väldigt trångt och litet rörigt under frukosten (på måndagen var det perfekt)

Välskött hotell, mycket vänlig personal

Mysig egen tid!
    • Inlämnad på mobil

Är 5:e året vi är här i december. Går på jul på liseberg och vi älskar detta hotell. Trevlig personal i receptionen, bra frukost, sköna sängar och fint hotell. Kommer nästa år igen!

• Recenserades: 11 december 2018

7,5
    Centralt läge och helt OK, men inte vårt förstahandsval vid nästa Göteborgsbesök.
    • Med sällskapsdjur
    • Vistelsen var 2 nätter

Vi hade beställt ett djurvänligt rum, och vi vet att dessa vanligen är något enklare, men jämfört med hur motsvarande rum var på ett annat hotell i närheten som vi bott på tidigare, så var det trist inrett och väldigt spartanskt för i princip samma pris. (Standardrummen är kanske trevligare, men då vi ofta reser med husdjur så är det intrycket av de djurvänliga rummen som gäller för oss.)

Ställbara sängar var en oväntad bonus. Frukostbuffén var bra, även om den kändes utspridd i matsalen. Läget kan knappast bli bättre, med kommunikationer och restauranger inom några minuters gångavstånd. Personalen var trevlig och tillmötesgående.

• Recenserades: 3 december 2018

Bra läge på hotellet och mycket bra frukostbuffé
    • Inlämnad på mobil

Fick en smutsig handduk med vad som såg ut att vara en blandning av blod och snor. Vid tidigare besök på samma hotell var sängkläderna smutsiga. Det hela gör att man börjar fundera på om smutsiga textilier är något som används regelbundet.

Bra läge på hotellet och mycket bra frukostbuffé

• Recenserades: 3 december 2018

Mysig helg, men dyr!
    • Inlämnad på mobil

Personalen vid restaurangen (kvällsmiddag) Ont om plats vid frukostbuffén Sängen till bäddsoffan Varmt på rummet när man skulle sova Priset Svårt att komma till med bilen när man skulle checka in och parkera.

Frukostbuffén! Centralt läge på hotellet. Spa-avdelningen & gymmet Trevligt med bar

• Recenserades: 28 november 2018

6,7
    Att det var stort utbud på frukostbuffén.
    • Inlämnad på mobil

Att det spelades hög populärmusik vid frukost 06.00..kanske kunde det varit mer som bakgrund och av annat slag.

Att det var stort utbud på frukostbuffén.

• Recenserades: 26 november 2018

4,6
    Ok men kommer inte tillbaka
    • Inlämnad på mobil

Rummet var iskallt!! Fick ett extra element men golven värmdes aldrig upp. Dammigt och smutsigt i badrummet, slarvigt städat. Alldeles för mycket folk på frukosten, fanns inga bord lediga, rekommenderar att de börjar med bordsplacering som på Scandic Downtown Camper.

Läget var bra.

• Recenserades: 25 november 2018

5,8
    Boendet låg bra till och det gick att parkera i...
    • Inlämnad på mobil

Frukosten var kaos. Även om det är fullbelagt förväntar jag mig att jag ska få plats vid frukost, att det ska finnas muggar, glas mm. Inte skylla på att ”ja det är många som äter frukost vid 9” fast att klockan var närmare 10. Vi fick även städa av bordet själva efter tidigare gäster innan vi kunde sätta oss. Bedrövligt!

Boendet låg bra till och det gick att parkera i parkeringsgarage.

• Recenserades: 19 november 2018

ok
    • Vistelsen var 1 natt

Jag tyckte att det var mycket trångt vid frukosten fanns inte utrymme så man såg vad som erbjöds och inte heller platser till alla fick hoppa över vissa saker som jag gärna velat smaka på trots detta.

Läget på hotellet.

• Recenserades: 18 november 2018

7,1
    Personalen var trevlig och servicen var bra.
    • Inlämnad på mobil

För få handdukar, saknade att det inte fanns både liten och stor handduk. Alla i rummet hade inte fått handduk heller. För få kuddar. Slitage i rummet. Saknade kyl. Rörigt vid frukosten.

Personalen var trevlig och servicen var bra. Centralt läge.

• Recenserades: 12 november 2018

5,8
    Frukosten var okej, men lö/sö hann inte personalen med.
    • Vistelsen var 5 nätter
    • Inlämnad på mobil

Möblerna på rummet var väldigt obekväma. Det var trångt att få plats med kläderna, saknade också hyllor för strumpor, underkläder etc. Förstår inte att man var tvungen att logga in på Wifi så ofta? För kort skohorn. Menyn i restaurangen var klen. Eftersom det byggs så enormt så vore det på sin plats med en översiktlig karta för oss med bil som visar de bästa vägarna till/från phuset.

Frukosten var okej, men lö/sö hann inte personalen med. Lobbyn etc var skön att relaxa i men man borde kunna beställa vid bordet och inte behöva köa i baren. Onlineutcheckningen var utmärkt. Parkeringen var bra, men man borde kunna reservera en plats i samband med bokningen. Poolen.

• Recenserades: 10 november 2018

8,8
    A bit overpriced but great location and good breakfast.
    • Inlämnad på mobil

Förvånande bullrigt I rummet redan vid 18. Kändes som att bo på en nattklubb, mkt stressande fram tills att art blev tyst vid 22. Bra vegansk frukost, men ställ fram den så fler vågar prova!

Sköna sängar. Bra vegansk frukost med olika yoghurt, ostar, pastej, hummus, drycker men varför står den undangömd? Flytta fram den så fler vågar smaka. Bra med lånecyklarna! Bra med bastu och pool som var mkt fräscha.

• Recenserades: 5 november 2018

5,4
    Acceptabelt.
    • Inlämnad på mobil

Det var så kallt i rummet och elementen var avstängda. Vi fick dock låna en värmefläkt. Små saker så som inget kylskåp och dålig belysning. Litet dystert rum. Det var inte värt pengarna.

Jätte god frukost, mycket att välja mellan. Trevlig personal.

• Recenserades: 4 november 2018

Halloween 2018
    • Inlämnad på mobil

Rummet var inte tillräckligt städat. Bara öppna ytor var dammsugna. Extra sängarna var i dåligt skick. Vattnet rann fel i badrummet, det vattnet som stänkte ut från duschen samlades i en pöl vid handfatet. Mycket folk vid frukosten, svårt att hitta sittplats.

Frukosten är en av de största jag varit med om på hotell. Väldigt ljudisolerade rum. Vi hade fönstervy mot centralstationen och trafiken utanför hördes inte.

• Recenserades: 4 november 2018

Bara övernattning!
    • Vistelsen var 2 nätter

Det var kaos vid frukosten. Pacering av t.ex. fil & yuogurt på en kortsida skapade stopp att passera. Vidare så framgick inte att man kunde ta den varma maten från två håll. Det var ju uppställt spegelvänt men folk stod ändå i EN kö. Och det var svårt att finna sittplats oavsett vilken tid man kom. Uppskattade heller inte städningen på rummet som jag upplevde slarvigt. Vi hade dessutom en trasig toalettsits.

Läget

• Recenserades: 3 november 2018

7,5
    Rent o fräscht hotell med bra läge men tyvärr drar den extrema trängseln vid frukosten ner betyget.
    • Inlämnad på mobil

Extremt trångt vid frukosten. Långa, långa köer till allt och vi gick tre varv innan vi ens hittade någonstans att sitta. Vi kände inte för att gå och hämta mer frukost pga all trängsel så vi lämnade frukosten utan att vara mätta. Det tog en evighet att bara lyckas hämta en fralla, juice o kaffe.

Mycket bra läge, rena fräscha rum

• Recenserades: 1 november 2018

8,3
    Bra rum, frukost men stökig i korridorerna
    • Vistelsen var 1 natt

badet var också mycket stökig med föräldrar som kastade deras barn i vattnet gång efter gång när andra försökte leka och simma.

gillade hotellet men mycket stök i korridoren p.g.a. fylla och aggressiva män. Mina barnbarn blev blev ledsna och rädda. Carolyn Griffiths

• Recenserades: 1 november 2018

7,5
    Frukosten var jätte bra, stort utbud.
    • Vistelsen var 3 nätter

Städningen, dammråttor under sängen. Synd att Nordstans slummiga del ligger så nära inpå hotellet.

Frukosten var jätte bra, stort utbud. Trevlig personal, hjälpsamma Närheten till tågstationen.

• Recenserades: 31 oktober 2018

Jättebra frukost.
    • Inlämnad på mobil

Städning, använda tekoppar stod kvar hela vistelsen. Fel placering av stor spegel. Ont om plats och dålig belysning vid hallspegeln. Inget eluttag i badrummet.

Jättebra frukost.

• Recenserades: 31 oktober 2018

7,1
    Vi hade det bra och kommer snart tillbaka
    • Inlämnad på mobil

Små belysningenpå rummet kunde varit bättre.

Toppen att det är så nära centralstationen o enkelt med spårvagn. Frukosten var underbar så, snabb och trevlig personal där.

7,5
    Scandic Europa ligger på bästa centrala ställe I Göteborg,...
    • Med sällskapsdjur
    • Vistelsen var 1 natt

Vid incheckningen frågade vi om det gick bra om våra barn/ungdomar (som inte bodde på hotellet) kunde komma morgonen efter och köpa frukost och äta med oss. Svaret vi fick: Det går jättebra! När barnen sedan dök upp blev de stoppade I receptionen där de talade om att det inte gick att köpa frukost för det var för mycket folk. Visste man inte det dagen innan så vi hade kunnat få rätt information? Jättetråkigt :( Barnen/ungdomarna fick gå till ett annat ställe.......Det var galet mycket folk på frukosten och allmän kaos!!

Scandic Europa ligger på bästa centrala ställe I Göteborg, sköna sängar och mycket god frukost!

9,2
    Restaurangen bra mat och superbra frukost!
    • Inlämnad på mobil

Borden placerade bredvid lekrum i restaurangen.

Restaurangen bra mat och superbra frukost! Dock hade de ett lekrum nära borden. Vi åkte för att vara barnlediga, då vill man helst inte sitta bredvid lekrummet. Restaurangpersonal hade förståelse och fixade annat bord!

5,0
    Musical på Operahuset och sen shopping dagen efter. Trist med den dåliga övernattningen.
    • Inlämnad på mobil

För det första så var badrummet inte städat när vi kom. Avföring i toalettstolen och tvålrester i duschen på golvet. Skitigt handfat. Sen var även sängborden dammiga. Man fick en äckel känsla direkt. Fick tag i en städare men han tog enbart toalettstolen. Tyvärr blev ju frukosten trist också eftersom det var så fullt med folk. Fick stå och äta och det var disk överallt. Köer till all mat. Sååå dåligt! Kommer aldrig välja detta igen.

Närheten till city. Personalen var ju ändå trevliga.

• Recenserades: 23 oktober 2018

6,3
    Bra läge för de ändamålen vi skulle göra den helgen.
    • Inlämnad på mobil

Saknade balsam. Saknade te kokare. Vet att man kan säga till om det men bekvämare art ha den på rummet från början. Inte helt städat i rummet. Saknade kyl på rummet. Dyrt för den standarden.

Tysta rum. God frukost. Sköna sängar.

• Recenserades: 22 oktober 2018

Centralt o bra.
    • Inlämnad på mobil

Vi hade bokat för 3 Pers. Det saknades kudde i bäddsoffan. Mkt folk vid frukosten. Vi fick vänta 30 min. Innan vi fick något bord

Centralt o bra. Trevlig personal

• Recenserades: 22 oktober 2018

Helt ok.
    • Inlämnad på mobil

Så obekväma sängar och kuddar! Vet inte om de var hårda eller mjuka, men båda vi vuxna sov väldigt dåligt och fick ont i ryggen.

Helt ok. Fräscht rum, ok frukost.

• Recenserades: 11 oktober 2018

7,1
    Lågt pris men halvbra rum och frukost. Läget superbra.
    • Inlämnad på mobil

Rummet väldigt omysigt och smattrade extremt högt på fönsterblecket vid regn. Luftkonditioneringen/ventilationen var undermålig. Frukosten lite tråkig. Granolan var inte god. Haks service var inte bra: fick vänta superlänge på bord, att beställa och det verkade vara sporadiskt vilka de gav påsen med bröd som tilltugg. Jag fick ingen trots besök två kvällar i rad.

Hak hade jättegod mat.

• Recenserades: 8 oktober 2018

6,7
    Priset man får betala för maten på restauranger !
    • Inlämnad på mobil

Priset man får betala för maten på restauranger ! Visst det ör pubmat men 319 kr för en ryggbiff med pommes ! Pyttipanna Panna Oxfilé Mager portion till 265. Kr! Till det priset borde kvalitet och innehåll höjas! Trevlig Personal var det och det är viktigt!

• Recenserades: 2 oktober 2018

9,6
    Mycket bra standard och läge.
    • Vistelsen var 4 nätter

Bättre varianter på laktos- och glutenfritt bröd saknas. Tyvärr är det likadant på alla hotell jag har bott på. Ska man äta glutenfritt bröd får man halvdant bröd, typ inköpt från närmaste matbutik. Känns som brist på engagemang. Min fru som ofta bakar bröd, gör mängder av olika varianter av laktos- och glutenfritt bröd, där ingen som inte vet, märker skillnad på det och "vanligt" bröd.

Hotellet känns mycket bekvämt och lyxigt både vad det gäller rum och restaurangdel, de utrymmen jag utnyttjade.

5,0
    Det är ett okej hotell, dock inte man vill bo på länge.
    • Vistelsen var 1 natt

Vi tyckte att flera av de varma rätterna vid frukost var för kalla. Det är tråkigt att det inte är så bra utsikt, då man från två håll ser andra byggnaders tak. (har bott två ggr här). Sen är det väl effektivt med så små rum, men det är lite klaustrofobiskt med så otroligt små rum.

Jag tyckte om inredningen för att den var trevlig och behaglig. Jag tyckte att hotellets utbud av frukost var stort. När vi anlände och checkade ut var det kort kö till receptionen, vilket vi tyckte var skönt.

7,5
    Helt OK, med jättebra läge, hyfsat pris, men restaurandelen fungerade inte riktigt optimalt.
    • Vistelsen var 1 natt

Frukosten var organiserat inte bra. För mycket folk och för litet antal personal som plockade undan använda tallrikar etc och plockade fram koppar och glas.

Rummet var OK

6,0
    Ganska bra boende till alltför högt pris.
    • Vistelsen var 2 nätter

Små rum, inget kylskåp. Bör finnas på ett hotell med 4 stjärnor. Inga Scandic-förmåner då jag bokat via booking.com. Mycket högt pris.

Bra läge, utmärkt frukost. Trevlig personal, bra städning. Bra sömn i fina sängar.

• Recenserades: 25 september 2018

Jättefin frukostbuffe!
    • Vistelsen var 1 natt

Extrasängen/bäddsoffan som är till för person 3 är fruktansvärt obekväm. Relativt tråkig utforming på rummet, väldigt sterilt int så mysigt helt enkelt. Dåligt med sittplatser vid frukostbuffén.

Jättefin frukostbuffe!

• Recenserades: 18 september 2018

7,9
    Trevligt centralt med närhet till olika kommunikationer.
    • Inlämnad på mobil

Att det missköts rensning av avlopp (handfat).Nästan alltid samma problem på alla hotell. Hotellen borde införa en rutin att rensa avlopp var 4:e vecka!!!

Bra läge till shopping!

• Recenserades: 16 september 2018

Fräscht badrum.
    • Inlämnad på mobil

Otillräcklig plats att hänga kläderna och inget kylskåp på rummet. Inga vinglas på rummet. Extrasängen/bäddsoffan var obekväm man kände fjädringen igenom madrassen.

Fräscht badrum. Fön och strykjärn på rummet. Trevlig personal i receptionen.

• Recenserades: 10 september 2018

300 meter från centrum? Jag trodde avenyn var centrum
    • Inlämnad på mobil

Pga väg arbete stämde inte gps överens med verkligheten. Krångligt att behöva hämta biljetten sen åka till phuset. Jag trodde rummet skulle vara lite större. 3 personer brukar vara familjerum? Frukosten var brända bacon äggröra var vit och för lös. Fick leta platser vid frukosten. Badrummet var slarvigt städat. Låg hårspänne kvar i duschen. Ej damtorkat under bäddsoffan.

Personalen.

• Recenserades: 5 september 2018

Centralt, god frukost
    • Inlämnad på mobil

Huvudändan i ena sängen gick inte att fälla upp, påtalade detta och fick veta att teknikern hade gått hem och det fanns inget annat rum att byta till. Efter lång tvekan fick jag en voucher på 50:- att använda i baren,-mycket dålig kompensation tycker jag!! Inget kylskåp i rummet.

Centralt, god frukost

• Recenserades: 27 augusti 2018

5,8
    Trevlig personal, bra läge men slitna rum och inte värt priset!
    • Vistelsen var 2 nätter

Rummen väldigt slitna och upplevs inte som att det ingår i ett fyrstjärnigt hotell. Ingen kaffe/te kokare, varken balsam eller hudlotion i badrummet, ingen morgonrock eller tofflor, bad om kuddar två gånger innan de levererades till rummet. Receptionen meddelade att vissa faciliteter inte ingår i standardrum, ett hotell som utger sig för att vara fyrstjärnigt bör inte ha rum som knappt når upp till trestjärnigt. Priset alldeles för högt för detta rum! Vi bodde på plan 3.

Läget är bra, sköna sängar och bra frukost.

5,0
    Bra läge, fin frukost men oj vad dåligt städat det var!!!
    • Inlämnad på mobil

Städningen var inte bra, extrasängens lakarn var inte bytta och badrummet var inte rent. Stopp i handfatet å hår i brunnen. Toaletten var inte skurad. Trapporna i trapphuset var fulla m grus å smulor. En Mcdonalds mugg stod i trappen hela helgen.

En toppen bra kille i restaurangen som plockade bort disk, han var super serviceminded👍fixade och hämtade saker, ordnade bord mm han gjorde vår upplevelse att bli mer positiv.

9,6
    Besökte Göteborg för träff av vänner, Hotellet gjorde resan ännu bättre!"
    • Vistelsen var 1 natt

Parkeringspriset kunde varit billigare. 185kr för ett dygn, Skulle varit en hundring så hade det varit guld!

Rummet var hur bra som helst! Men frukosten var helt jäkla fantastisk, speciellt för mig som är gluten, laktos intolerant och proteinallergiker!

5,8
    Bra läge mitt i stan men för mjuka sängar
    • Inlämnad på mobil

Sängarna var kassa, mjuka Städningen sådär Hår på golvet och smuts på kaklet i badrummet

Frukosten var jätte god!!! Tyvärr spydde ett barn vid bordet bredvid, så bytte plats.. men tappade aptiten

• Recenserades: 15 augusti 2018

5,0
    Jag undrar när man kommer att fräscha upp rummen lika fint som i restaurang och foajé ?
    • Inlämnad på mobil

Standarden på rummet var urusel. Det fanns inte en enda låda eller hylla att lägga kläder i eller på. Dessutom var det kallt på rummet. Lite för kallt för att tycka det var behagligt. Det gick inte att ändra på värmen.😟

Frukosten var mycket bra😊

• Recenserades: 14 augusti 2018

Frukosten
    • Inlämnad på mobil

Vi boka ett fyrbäddsrum. Bäddfåtöljerna var inte frambäddade. De var dessutom omöjliga att sova i då man inte kunde få sängen helt plan. De var väldigt Smala och hade obekväma spiralmadrasser. Inte fullvärdiga sängplatser. Vi fick heller inte handdukar så det räckte.

Frukosten

• Recenserades: 14 augusti 2018

8,3
    Gillade, men svårt att rekommendera med städpersonal som ni har. Stort problem!!!
    • Inlämnad på mobil

Städningen. Någon rörde runt I min stängda väska med plånbok efter att vi gått ut. Städaren bytte inte heller handdukar som var använda och låg hopskrynklade . Ej ok! Sa till receptionen. Gör något åt den städaren!!! På rummet fungerade heller varken strykjärnsbordet eller fönen. Vi behövde båda.

Bemötande. Frukosten!!! Fantastisk. Det säger jag till vänner!

• Recenserades: 13 augusti 2018

5,0
    Boka annat hotell om ni är där för mys o nöje. Duger nog för jobbresor dock
    • Vistelsen var 4 nätter
    • Inlämnad på mobil

Sängen hård o studsig. Städningen vad hemsk. Frukosten var typ 2,5 av 5. Rumstempraturen var kall, o det gick ej att styra då det var centralvärme eller vad dem kallade det. Inte värt nästan 6k för våra 4 nätter

• Recenserades: 6 augusti 2018

8,3
    Bra läge, bra hotell, rent och fräscht.
    • Vistelsen var 2 nätter

Trångt som tusan i frukosten. Men det kan man inte tycka illa om när man åker i värsta högsäsongen direkt.

Sängen var extra oskön skulle jag vilja säga. De ordinarie sängarna på rummet var som svampar och åkte runt på golvet hela tiden så det blev en glipa mellan dem. Bäddsoffan var en smärre katastrof. Den gick knappt att sitta i utan att man fick ont i kroppen.

• Recenserades: 3 augusti 2018

9,2
    Jag hade ett trevligt dygn med vännerna i Göteborg och hotellvistelsen var mycket bra.
    • Inlämnad på mobil

Kuddarna inte jättesköna, kändes lite "gamla". Men väldigt fräscht hotellrum annars. Saknades dock tvål i vårt rum. Men det kan ha missats bara.

Mycket trevlig personal, hjälpsamma och mycket god frukost.

• Recenserades: 2 augusti 2018

9,2
    Läget, frukostens utbud och prisklassen.
    • Vistelsen var 2 nätter

Att barnfamiljerna bredde ut sig över hela frukosten, bättre med en barnhörna och en lugn hörna för oss utan barn. Om alla föräldrar tog ansvar för sina barn skulle denna kommentar inte vara nödvändig.

Läget, frukostens utbud och prisklassen. AC på rummet var kanon. Trevlig och hjälpsam personal överallt.

Bodde här Juli 2018

• Recenserades: 30 juli 2018

7,1
    Att det var så centralt och supertrevlig...
    • Inlämnad på mobil

Vår toalett var i princip ostädad när vi checkade in, smutsiga handdukar toaletten var inte rengjord och papperskorgen var full av skräp. När vi sedan berättade detta för receptionen hände inget och vi fick säga till ännu en gång. En stund senare knackar det på dörren, en städare som räcker över en soppåse och sedan går...

Att det var så centralt och supertrevlig receptions/frukostpersonal!! Stor eloge till er!

Bodde här Juli 2018

Visar 1 – 75

Vi matchar priset
Vi matchar priset
Låga priser • Inga bokningsavgifter • Hittat billigare? Vi återbetalar mellanskillnaden!

Gäster har även recenserat dessa boenden: