Beoordelingen over Scandic Plaza Borås 4-sterren

Allegatan 3, 50332 Borås, Zweden

#4 van de 7 hotels in Borås

Ontbijt buffet was geweldig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer vloer werd nat na douchen. Afvoer niet goed. Meubels hadden beste tijd gehad. Veel beschadigingen. Bank als bed is niet erg goed om op te zitten. Lift problemen. Werkte wel, maar kwam elke keer op verkeerde verdieping. Erge stank van uit de parkeer garage. Was soms niet te harden.

Ontbijt buffet was geweldig

Het hotel was teleurstellend, kwam niet overeen met de verwachting. Het ontbijt was ons lichtpuntje!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was erg ouderwets en kwam NIET overeen met de foto's. Wij hadden een kamer met 2 bedden gereserveerd. Bij aankomst kregen wij een piepkleine vreselijk gedateerde kamer met één breed bed (140 x 180 cm) toegewezen en dit voor euro 450 voor 4 overnachtingen. Door onze assertiviteit hebben wij een andere kamer gekregen met 2 bedden. Iets beter maar ook zeer gedateerd.

Het ontbijt was erg goed. Veel keus, verzorgd, smakelijk en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het hotel heeft een schitterende locatie, op wandelafstand...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat gigantisch stoort is dat hun elektronische kaartjes die als sleutel gebruikt moeten worden het ondermaats doen. We zijn maar liefst drie keer naar de balie gemoeten om onze kaartjes in orde te laten maken. Excuses kreeg je er niet bij.

Het hotel heeft een schitterende locatie, op wandelafstand van lekkere restaurants, winkels, park. Personeel is vriendelijk, ontbijt schitterend en erg volledig. Zweden is erg hond-onvriendelijk dus we wisten het te appreciëren dat ons hondje welkom was.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Voor ons een goede lokatie en een geweldig ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het beddengoed leek niet helemaal schoon en ik mis een koelkast op de kamer. Parkeren kost 15,= per dag.

Zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Vriendelijk personeel, schone, ruime kamer en badkamer.

Tweepersoonsbed was klein. Geen waterkoker op de kamer. Gedateerd (begreep hoe hoger je zat hoe beter de kamers werden. Wij zaten op de 1e verdieping). Zondag was de bar en restaurant dicht (wel kon je drinken (bier, wijn, fris) bij de receptie halen (omdat het voorseizoen was?)

Vriendelijk personeel, schone, ruime kamer en badkamer. Meer dan uitstekend ontbijt buffet. Zeer gevarieerd aanbod.

Lekker en veel keus

Lekker en veel keus

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Heerlijk ontbijt met uitgebreide keuze.

Heerlijk ontbijt met uitgebreide keuze.

Vriendelijk, proper,

Vriendelijk, proper, uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Frukosten var toppen.

Frukosten var toppen. Jätte bra att man kunde öppna fönster och få in frisk luft.Bra utbud av TV-kanaler.