Beoordelingen over Slottsskogen Hostel

Vegagatan 21, Majorna-Linné, 413 11 Göteborg, Zweden

#55 van de 70 hotels in Göteborg

Gebaseerd op 1055 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Een gastvriendelijkl Vandrarhem op mooie locatie dichtbij een groot park.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Duidelijke instructies: deksel op de pan bij het koken. Een ruimte waar je even kunt verpozen.

De locatie was fantastisch zo dichtbij Slottskogen (en de boot Kiel-Goth) en de mogelijkheid je auto te P in overdekte Pgarage vlakbij. : Bij binnenkomst kamer een grote afstap naar beneden, een waarschuwing daarvoor zou nuttig kunnen zijn (bij mij ging het goed) In de keuken was het zoeken naar deksels voor de pannen, wat veel 'koks' niet deden dus: , stoom en stoom. De keuken geen plek om te verpozen of even rustig te lezen. Die mogelijkheid heb ik een beetje gemist . Het ontbijt was heel goed! Al met al, zeker een aanbevelenswaardige Vandrarhem! .

IK zoek een ander hotel volgende keer.

Ik vind dat ik voor meer dan 500 kr voor een kamer wel wat meer mag verwachten. De kamer was niet erg schoon en dat waren de badkamers en keuken ook niet. De keuken ook niet. Koelkasten helemaal volgestouwd met zakken boodschappen. Ik wist dat er geen venster was, maar ik heb gevangeniscellen gezien op tv die er gezelliger uitzagen. De andere kamer was groter maar ook niet erg gezellig en lag duidelijk in een kelder; het venster was op grondniveau. De jongens vonden de bedden erg hard (maar dat vind ik juist prettig) en de dekbedden te dik. Locatie was ver van het centrum en Liseberg en op zich wel te bereiken met de tram, maar geen top.

Personeel heel positief. De keuken was groot en redelijk voorzien van spullen. Als bonus waren er boeken en tijdschriften. Er waren vrij veel badkamers en toiletten maar ik heb toch meegemaakt dat alles bezet was op alle verdiepingen. Er waren paraplu's te leen, geen luxe in G. Er waren 2 supermarkten vlakbij en een groot aantal restaurants in de buurt.

Zeer fijne hostel
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Incheck tijd is tot 18.00 uur. Dit vonden wij wel een beetje krap, omdat wij vertraging hadden.

Heel aardig personeel, dichtbij trams en bussen, supermarkt in de buurt. Al met al het was prima te doen.

Mogelijkheid om te koken, je kon laat inchecken, goed...
    • Deze driepersoonskamer heeft een gedeelde badkamer.

Hygiëne, nog haar op het bed van voorganger en ook sigaret, geen nette badkamer, weinig badkamers voor hoeveelheid gasten, je moest zelf je kamer schoonmaken, prijs voor lakens en handdoek was duur

Mogelijkheid om te koken, je kon laat inchecken, goed bereikbaar met openbaar vervoer

Gezellig verblijf!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Het was echt heel warm in de kamer. Raam kon alleen volledig open, dus laten luchten als je weg bent kan niet. Ook in de gangen was het enorm warm. Je liep tegen een soort muur van warmte op. We zaten onverwachts in een 'dependance' van het hotel. Dat de toilet in de douche zit was wel een nadeel. Als er 2 mensen aan het douchen waren kon je dus niet naar de wc en andersom.

Enorm aardig personeel! Was bereid om met alles te helpen en uit te leggen. Ze organiseren uitstapjes voor de gasten zoals een barbecue, City tour by night en een kroegentocht, die worden begeleid door een aardig vent met een gezellige babbel. Zorgt ervoor dat iedereen zich op zijn gemak voelt. Kamer zag er netjes uit, stapelbed sliep prima. Verblijf vlak bij het park met onder andere een kleine dierentuin en kinderboerderij. Haga en het centrum van Goteborg zelf op loopafstand. Badkamer goed schoon.

Matige hygiëne, goede locatie
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Zeer dure lakens die verplicht aangeschaft dienen te worden. Sanitair is zeer verkalkt en oogt niet hygiënisch. Daarbij zit het toilet bij de douche in, waardoor deze helemaal doorweekt is. Jammer dat het raam niet gekanteld kan worden, hierdoor s nachts geen ventilatie.

Goede locatie

prima plek in gezellig Goteborg

geen mogelijkheid van airco, dus moest er een raam open. Dat gaf soms wat geluidsoverlast omdat het aan een grote doorgaande weg ligt.

de kamers voldoende groot, de bedden prima (boxspring!). Voldoende douchegelegenheid, maar geen mogelijkheid om privébadkamer te huren. Grote en gezellige keuken om eigen eten te bereiden. Personeel behulpzaam in het omboeken van de kamers, zodat we toch dicht bij elkaar konden zitten als twee aparte gezinnen (waarvan een met twee en de ander met drie personen), normaal zouden we dan in aparte gebouwen gezeten hebben. Locatie dichtbij de rand van de stad en groot stadspark. En middenin een leuke 'Berlijnse' wijk met kleine koffietentjes, waar je voor weinig geld makkelijk een ontbijt of maaltijd haalt én goede koffie!

Parkeerplaats wel geboekt, niet beschikbaar.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Parkeerplaats wel geboekt, niet beschikbaar. Vervolgens geparkeerd aan openbare weg, betaald met creditcard, naar de volgende ochtend wel een bekeuring van 400 kronen. Betaling bleek te zijn mislukt😕. Bij de hostel vonden ze het erg vervelend, maar ja, wij nog meer.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Dichtbij het mooie centrum, met volop gezellige...
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

Dichtbij het mooie centrum, met volop gezellige uitgaansmogelijkheden, dichtbij zee met mooie uitzichten

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Activiteiten die de accomodatie aanbiedt
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Gedeelde Badkamer (Geen Raam)

Activiteiten die de accomodatie aanbiedt

Mooi, toegangkelijk en opgeruimd hostel.
    • Deze driepersoonskamer heeft een gedeelde badkamer.

Weinig toiletten en doucheruimtes.

Erg goed ontbijt. Bijzonder stil 's nachts. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 29 mei 2016

De keuken

• Beoordeeld op: 18 april 2016

Schone badkamers en gezamenlijke ruimten.

De kamer was niet zo groot.

Schone badkamers en gezamenlijke ruimten. Goede parkeerplaats. Geen geluidsoverlast van naast gelegen kamers.

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

bereikbaarheid met OV is erg goed

de keuken werd niet altijd schoon achter gelaten door andere bezoekers

bereikbaarheid met OV is erg goed hostel ligt vlak bij een park

• Beoordeeld op: 30 juli 2015

Grootte kamer

Grootte kamer

• Beoordeeld op: 18 juni 2015

Erg kleine kamer maar voldoende om te slapen

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Locatie was perfect, veel leuke barretjes in de directe...

Locatie was perfect, veel leuke barretjes in de directe omgeving en we hebben verder alles gelopen.

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Slottsskogen Hostel