Beoordelingen over Tallhöjden Hotel & Cottage Lodge 3-sterren

Brearedsvägen 15, 310 38 Simlångsdalen, Zweden

#2 van de 2 hotels in Simlångsdalen

Gastvrij, uitstekende prijs/kwaliteit in super mooi gebied.
    • Cottage met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

We hebben de auto achter ons huisje geparkeerd om in en uit te laden wat eigenlijk niet te bedoeling was. Bedoelde parking ligt wat moeilijker om uit te pakken.

Rust, Lekker eten voor heel eerlijke prijs. Gastvrouw super vriendelijk.

Geen hotel om nog eens naar terug te gaan.
    • Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

Het ruikt muf en naar eten in het hele hotel. De lakens op het bed waren schoon maar de matrashoes was vies. Er zaten haren op van een vegertje (zo werd mij verteld) maar er zaten ook echte haren op. De kwaliteit van de bedden was ook niet fantastisch. Op verschillende plekken in de kamer zaten kleine spinnenwebben en er zaten vieze vlekken in het tapijt. De wc zat los en deze stonk. Er kon geen raam open, alleen een deur naar buiten. Het ontbijt stelde niet veel voor. Op zondag vertrokken we om 07:40. Officieel was het ontbijt vanaf 08:00 uur maar we mochten niets pakken terwijl de eigenaresse wist dat we een lange reis voor d hoeg hadden. Niet bepaald klantvriendelijk. Al met al geen hotel waar wij nog eens terugkomen.

Het hotel ligt in een prachtige omgeving. Vooral geschikt voor wandelaars. In het dorpje is verder weinig maar er is een kleine supermarkt en een goede pizzeria. Toen ik vroeg om een waterkoker werd deze meteen gebracht. Het is leuk dat je een terrasje voor je eigen deur hebt.

Niet zo'n aangenaam verblijf voor een te hoge prijs
    • Cottage met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

De auto kon niet bij de cottage geparkeerd worden, moest op de grote parking vooraan het domein. We kozen deze locatie voor het zwembad, maar dat bleek helemaal niet in gebruik te zijn. Bij aankomst kregen we de boodschap dat er wel warm water was in de cottages maar dat we kort en heel snel moesten douchen omdat er gerantsoeneerd moest worden. Dat is niet de boodschap die je wil krijgen nadat je een ganse dag met 2 kleine kinderen auto gereden hebt. De keuken was niet proper en niet gebruiksvriendelijk. Alle keukentoestellen, alsook het servies waren stoffig en plakkerig (vermoedelijk al een hele tijd niet meer gebruikt geweest). De kookpitten stonden bovenop een draagbare oven, er was geen dampkap, wij hebben dus niet gekookt in het huisje omdat het ons niet veilig/comfortable leek. De badkamer had schimmel in de douche. In elke hoek waren wel spinnenwebben te zien. Wij ontbeten 2x in de ontbijtruimte. Er was wel heel veel keuze, maar wat er was, smaakte eigenlijk niet heel goed. Wanneer we de helft van de prijs zouden betaald hebben, zouden we niet zo zwaar tillen aan bovenstaande punten. Op zich hebben wij niet veel luxe nodig. Maar 3225 SEK (ongeveer een kleine 340 euro) voor 2 nachtjes met ontbijt is wel heel erg veel voor de kwaliteit die je ervoor terug krijgt.

De cottages zijn zeer ruim en geven een open gevoel door het hoge dak. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

vriendelijke, unieke en warme omgeving
    • Cottage met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Erg vriendelijk ontvangst, prijs kwaliteit zeer goed en vooral een heerlijk ontbijt! Bijzondere locatie.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Tegek
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs Kwaliteit was fantastisch en heel vriendelijke eigenaresse

• Beoordeeld op: 23 september 2017

• Tweepersoonskamer - Hoofdgebouw

Goede ruime kamer, nette douche, goed restaurant

Sfeervol

Sfeervol

Was heel prettig.
    • Cottage met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Mooie cottage, heel betaalbaar. Lekker ontbijt. Prachtige omgeving voor wandelingen.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

Huisje bij het hotel.
    • Cottage met 2 Slaapkamers (2 Volwassenen)

De douche was koud.

De rust en de locatie.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

We boekten dit verblijf om onze zoon in Halmstad te bezoeken en wat vakantie te nemen

Het weer

Prima accomodatie, vriendelijk personeel, ontbijt in het weekend super, maandag iets minder

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

De locatie was prima, de kust was dichtbij en de bossen en...

Koken op twee elektrische pitjes vraagt denkwerk voor de maaltijd. De bedden waren erg smal en niet helemaal horizontaal, net zoals het huisje.

De locatie was prima, de kust was dichtbij en de bossen en het binnenland. Het huisje zag er gezellig uit en was erg ruim en schoon. Het zwembad (hoewel erg koud) was geschikt om korte baantjes te trekken. Er was in het huisje informatie over de omgeving, waaronder een boekje met een aantal mooie uitgezetten wandelingen.

• Beoordeeld op: 1 juli 2015

Mooie natuur in de directe omgeving, waterval, en goed...

Het ontbijt, dat was weliswaar goed verzorgd en lekker, maar omdat we pas om 8:55u bij het ontbijt waren, dat van 7 tot 9 was, moesten we in een andere ruimte gaan zitten ook werden er al dingen afgeruimd, niet erg prettig.

Mooie natuur in de directe omgeving, waterval, en goed geslapen. Uitchecken om 12:00u, hoewel we wel eerder weg waren.

• Beoordeeld op: 22 maart 2015

Mooie omgeving, goed om te wandelen.

Wifi erg slechte verbinding, ontbijt niet best maar was voor 2 gasten ook lastig alles vers te hebben

Mooie omgeving, goed om te wandelen. Verder weinig te beleven in de winter, restaurant was dicht we waren de enige gasten in het hotel.

• Beoordeeld op: 6 juli 2015

ruime stuga

slechte informatie over tijdelijk parkeren voor uitladen bagage wifi alleen in hotel zelf

ruime stuga

• Beoordeeld op: 1 juli 2015

De ouderwetse inrichting :)

De ouderwetse inrichting :)

• Beoordeeld op: 12 april 2015

Top locatie

Niks, echt een aanrader

Top locatie huisje erg compleet vriendelijke gastvrouw goed ontbijt late uitcheck