Boende Flyg Hyrbilar Flygtaxi

• Gratis WiFi

7,6

100 % verifierade recensioner

Riktiga gäster. Verkliga vistelser. Äkta åsikter

Läs mer- öppnar en dialogruta
Skriv en recension

Visar 1 – 75

• Recenserades: 31 maj 2019

Sliten inredning.
    • Familjerum
    • Inlämnad på mobil

Sliten inredning. Gångjärnen till dörren var trasiga. Hårfönen slutade funka/blev överhettad efter ca 20 sekunders användning. Frukosten var inte bra. Frukostbrödet var tort och trist.

• Recenserades: 20 maj 2019

Allt var topp!
    • Enkelrum Standard
    • Inlämnad på mobil

Allt var topp! Vänligt bemött av personalen skön säng ,snyggt o väl städat Underbar frukost! Ett stort plus för att få ha kvar bagage efter utcheckning. Dessutom kaffe o kaka under hela dagen. Kan varmt rekommendera detta prisvärda hotell.

• Recenserades: 6 maj 2019

6,7
    Frukosten var helt okej, läget var perfekt, det tar en stund...
    • Enkelrum Superior
    • Vistelsen var 4 nätter

Lite tråkigt att ringa på dörren varje natt även om det var inte sent men receptionen var "öppnad" i alla. Rummet vi bokade var enkelt men det stå två personer: Sängen var för lite, bara för en person. Rummet var inte stor heller även om vi bokade ett "superior" rum. Det fanns ingen "stör inte" att hänga på dörren.

Frukosten var helt okej, läget var perfekt, det tar en stund att promenera till stan, sevärdheter eller barerna. Personell var trevliga. Check-in och check-ut processer var enkla.

• Recenserades: 5 maj 2019

Mysigt hotell, nära till allt med frukost med lokala råvaror
    • Vistelsen var 2 nätter

Parkeringsplatserna i det närliggande p-huset kunde varit generösare. Lite konstigt att det inte fanns ett duschdraperi i badrummet i vårt rum, det blev blött över hela golvet. Kuddarna i sängen något platta.

Frukosten var bra med ett fokus på lokala råvaror, lagom stort utbud. Plus för att de undviker produkter med tillsatt socker. Området är fullt av restauranger och barer, spelpuben Kappa ligger precis över gatan. Nära till både parker och kollektivtrafik. Även om vi inte utnyttjade det så finns det tillgång till fika dygnet runt.

• Recenserades: 2 maj 2019

Bra, centralt läge.
    • Vistelsen var 2 nätter

Att det saknades färskt bröd dag 2 efter 07,15. Det var lite trist.

Frukosten var OK, men dag 2 fanns inget färskt bröd, var slut redan 07,15 och inget mera kom in. Stor bonus att man kunde grädda våfflor på eftermiddagen. Lyxigt med fikabröd o frukt under hela dagen.

• Recenserades: 8 april 2019

8,3
    Mycket bra, nära till allt.
    • Vistelsen var 2 nätter

Incheckningen var inte bra, för lite personal. Många kom ungefär samtidigt och en stackars hen gjorde sitt bästa för att hjälpa alla, men irritationen växte...

Mycket bra läge centralt, trevlig personal, bra frukost. Tyst in mot gården, kan vara lite publiv mot gatan. Fräscha rena rum med det du behöver! Definitivt prisvärt!

• Recenserades: 7 april 2019

Missnöjd!!
    • Inlämnad på mobil

Rummet var under all kritik, inget kyl, inga vinglas (jo, tandborstmuggar..), ingen spegel förutom på toaletten... Receptionisten vi träffade första kvällen var inte rätt person på rätt plats. Ingen servicekänsla.. Bacon saknades andra morgonen... Bokat parkeringsplats, fick ingen första kvällen...fick även fel rum, två enkelsängar istället för dubbelsäng... Pust!

Det var städat...frukosten var ganska ok...

• Recenserades: 17 mars 2019

Underbar
    • Inlämnad på mobil

Duschen,det var inget tryck i den.vi fick knappt bort tvålen från kroppen. Trycket i kranen vid handfatet var bättre tryck än duschen

personalen var toppen,super trevliga. Frukosten fanns det man behövde lagom mycket att välja på

Bodde här Mars 2019

• Recenserades: 1 mars 2019

Överraskande bra, bra läge, perfekt hotell för weekend resan. Du får mycket för pengarna.
    • Vistelsen var 1 natt

Har inga klagomål. Att det pågick lite underhållsarbete på hotellet störde mig inte alls.

Utmärkt läge, skön lite gammaldags atmosfär, utmärkt stort rum med fräscht badrum. Lungt - lite folk på hotellet. Utmärkt frukost i lugn miljö. Vänlig personal. Value for money. Jag kommer tillbaka.

• Recenserades: 28 februari 2019

Städerskor varje morgon skriker eller pratar högt på...
    • Inlämnad på mobil

Städerskor varje morgon skriker eller pratar högt på thailändska tills dem väcker alla, ganska tidigt runt 8:00.... hemsk. Fattar inte, så respektlösa dem kan va. Jag var där att villa och njuta sovmorgonen..

• Recenserades: 23 februari 2019

Tyckte om att det alltid fanns kaffe tillgängligt och var så...
    • Inlämnad på mobil

Luktade något skumt i hotellgången utanför rumsdörrarna vilket man glömde bort så fort man kom in i rummet, av den fina inredningen.

Tyckte om att det alltid fanns kaffe tillgängligt och var så centralt! Hemköp och 7eleven jättenära, samt espresso house och barer. Sköna sängar och jätte fin inredning i rummet.

• Recenserades: 28 januari 2019

9,2
    En standard som passade våra behov
    • Vistelsen var 1 natt

Bra läge , bra att kunna få en garageplats . Familjär stämning med en välkomnande lounge, I övrigt en standard som passade våra behov. Nära centrum,och Haga samt enkelt att nå leden ut ur stan.

• Recenserades: 25 januari 2019

9,6
    Kommer välja samma hotell nästa gång.
    • Vistelsen var 2 nätter

Var bra bemötande, kände mig välkommen, bra frukost, kaffe fanns till hands när jag ville. Läget upplevde jag som trevligt, fint att promenera och titta i kvarteren runt hotellet.

• Recenserades: 21 januari 2019

8,3
    Läget, den lugna atmosfären.
    • Inlämnad på mobil

Lite slitigt, rummen skulle behöva målas om.

Läget, den lugna atmosfären. Stort plus för tillgång till fika och möjlighet att göra våfflor på kvällen.

• Recenserades: 20 januari 2019

Trevlig
    • Inlämnad på mobil

Trevligt bemötande, bra att vi kunde ta med vår hund och att det fanns möjlighet att få parkering i garage. Jättetrevlig ide’ med våffelbuffe’ på eftermiddagen, men ett nytt våffeljärn behövs för att det ska kunna uppskattas fullt ut. Rummet kändes tyvärr varken modernt eller lyxigt och inte i närheten av boutique eller design. Men det var rent och sängarna var sköna.

• Recenserades: 18 januari 2019

Personalens bemötande, super trevliga.
    • Inlämnad på mobil

Jag tyckte det var lite besvärligt att tidigt på morgonen, personal hittade inte tandkräm som man kunde köpa på receptionen. Så jag fick gå ut o handla och det var stressigt.

Personalens bemötande, super trevliga.

• Recenserades: 9 januari 2019

5,0
    Oljud och byggarbete från ritkigt på morgonen vilket gjorde...
    • Inlämnad på mobil

Oljud och byggarbete från ritkigt på morgonen vilket gjorde att jag inte kunde sova, inte speciellt fräsch frukost laxen luktade gammal o osten hade hårda konster kändes som det legat framme trotts att jag var först upp

• Recenserades: 5 januari 2019

7,1
    Mycket trevlig personal, trevligt med gratis fika och en bra...
    • Reser med vänner
    • Inlämnad på mobil

Extremt varmt på rummen Var tvunget att ha fönster öppet pga värmen i rummet under natten. Dåligt städat i rummet mycket damm mellan sängen och fönstret.

Mycket trevlig personal, trevligt med gratis fika och en bra frukost

• Recenserades: 5 januari 2019

Ingen höjdare.
    • Vistelsen var 2 nätter

sängarna och frukosten, standarden och recentionerna som var på hemsidan var för långt från verkligheten. Jag anser att man inte skall betala extra för hund om man blir placerad ie tt dåligt rum. Andra Hotell har en fortsatt hög standard om man har hund, och man betalar gärna den extra avgiften.

personalen och läget. Bra parkeringar.

• Recenserades: 4 januari 2019

trevlig recpersonal .
    • Inlämnad på mobil

det var svarta hår på lakan och påslakan . en röd fläck på lakanet . fick dra fram sängen för att sätta i kontakten till lampa på nattduksbord . lampa på skrivbordet var trasigt . rikjtigt dammiga lister

trevlig recpersonal .att det finns fika tillgänglig stort+

• Recenserades: 30 december 2018

4,2
    Läget, frukosten och personalen vid ankomst.
    • Vistelsen var 1 natt

Rummet. En bra bit under vandrarhemsstandard. Kändes som att de ställt in en säng i en skrubb de inte rört sedan 60-talet.

Läget, frukosten och personalen vid ankomst.

Bodde här December 2018

• Recenserades: 16 december 2018

Tyvärr dålig.
    • Vistelsen var 1 natt

Tyvärr så byggde de om i våningen under oss. Började 07,30 på morgonen. Detta kunde de ju meddelat på sin hemsida. Hade jag bott där för jobbet skulle hade det inte gjort något nu skulle vi bo där för en lugn natt. Sen kunde man ha lite roliga frallor eller bröd. Inte så kul med bake off bullar.

Att man kan göra egna våfflor på kvällen.

Bodde här December 2018

• Recenserades: 28 november 2018

Bra hotell
    • Vistelsen var 1 natt

Frukosten var okej men en del pålägg som fanns var lite torkat i kanterna som gjorde att det såg lite ofräscht ut.

Toppen läge, nära spårvagnshållplats. Nära till Pedagogen. Bra rum och en skön säng. Absolut ett hotell som jag kan tänka mig att återkomma till.

• Recenserades: 27 november 2018

Ok
    • Vistelsen var 2 nätter

Sängen var liten och obekväm. Kuddarna var nästintill obefintliga. Äggröran - på riktigt, vad var det? Frukosten var annars helt ok och acceptabel men inte äggröran.

Trevligt med kaffe i lobbyn.

Bodde här November 2018

• Recenserades: 8 november 2018

Bra läge.
    • Inlämnad på mobil

Bastun fungerade inte och var lite sunkig. Badrumslampan var svår att tända. Skräp och damm under bäddsofforna.

Bra läge. Gratis fika. Våfflor. Hjälpsam personal.

• Recenserades: 29 oktober 2018

Familjärt och mysigt!
    • Vistelsen var 1 natt

För lite parkeringsplatser i närheten av hotellet, så vi fick parkera på Schillerska Gymnasiet. Inget jätte problem, men det enda som finns att klaga på.

Hemtrevligt och mysigt hotell. Personalen mycket trevlig och tillmötesgående. Första natten i Göteborg bodde vi på Gothia Towers, men jag kommer i framtiden att mycket hellre på på Hotell Vasa.

• Recenserades: 23 oktober 2018

8,3
    Det är andra gången på ett par veckor och kommer gärna tillbaka
    • 2 rum
    • Vistelsen var 1 natt

Däremot blir jag inte klok på kanalutbudet och det är mycket störningar i bilden.

Madrassen lite för mjuk för min smak, men det är ju svårt att tillgodose allas önskemål.... Jättetrevligt med att man får kaffe/te osv. Att grädda fåfflor - helt fantastiskt!! Frukosten bra, trevlig och lugn matsal

• Recenserades: 1 oktober 2018

6,7
    Trevlig personal, bra läge.
    • Inlämnad på mobil

Hissen var ur funktion titt som tätt. Det luktade mögel i duschen. Hade högre förväntningar på frukosten med tanke på priset.

Trevlig personal, bra läge.

• Recenserades: 20 september 2018

Bra läge.
    • Inlämnad på mobil

Bra läge. Rummet rent å fräscht. Härligt med gratis fikabuffe samt att grädda egna våfflor på eftermiddagen. Mycket goda 😋🙃. Trevlig personal. Lugnt område på nätterna när spårvagnen vilar. Rekommenderar detta hotell.

• Recenserades: 17 september 2018

5,8
    Vi beställde rum med dubbelsäng vilket vi inte fick, vi fick...
    • Inlämnad på mobil

Vi beställde rum med dubbelsäng vilket vi inte fick, vi fick då byta rum till ett mindre, fortfarande utan dubbelsäng. Ofräscht, äri behov av renovering.

• Recenserades: 5 augusti 2018

5,0
    Fantastiskt läge med trevlig personal på ett slitet hotell som tappat finess.
    • Vistelsen var 2 nätter

Städningen skitdålig, frukosten var sämre än hemma - dvs ingen hotellfrukost att se fram emot, det var alldeles för varmt på rummet, högst upp men förståeligt i denna värmebölja. Fick låna en fläkt som var alldeles full med damm. Hotellet var väldigt slitet och skavt. Fastnade i frukostbordet då en list satt löst på bordskanten.

Det enda som var riktigt bra var läget! Och personalen var supertrevlig!

Bodde här Augusti 2018

• Recenserades: 30 juli 2018

Bra läge, men inte mer
    • Inlämnad på mobil

Fick inte rummet man bokat, flyttades till ett annat sämre. Har bott på bättre ställen till det priset. Blir nog inte fler gånger här.

Läget var bra, ok frukost, wåffelbuffen var god, bra att man hade tillgång till fika dygnet runt

• Recenserades: 28 juli 2018

Trevligt vistelse
    • Inlämnad på mobil

Fanns inget negativt och säga

Fint välstädat rum. Personalen var väldig trevlig. Rummet var fint och välstädat och luktade fräscht. Frukosten var okej. Våfflorna på eftermiddagen var så gott att äta på bakgården. Kaffe, juice och kakor stod framme hela dagen. Så det var bara och ta fika när man ville. Frukt fanns också framme. Hit kommer vi resa fler gånger. Hotellet låg perfekt gång avstånd till gågatorna i centrum. Nära till Haga , pittoresk stadsdel i Göteborg. Krogen som låg bredvid hotellet var mycket trevlig

• Recenserades: 25 juli 2018

3,8
    Okå rum
    • Inlämnad på mobil

Blev väckt varje morgon vid, typ 07.00, av att det drogs sopkärror på hjul, kärror med mat till hotellet och att frukost-folk (+ folk på kvällen), satt utanför vårat rum å rökte så vi hade röklukt på rummet alla 3 dagar.. Trodde ärlig talat hotell idag va rökfria , ja utanför också... Personalen verkade väldigt ointresserade... Inget ”god morgon” på frukost, eller annat vänligt bemötande förutom när vi checkade in... ß

Okå rum

• Recenserades: 21 juli 2018

7,5
    Kommer troligtvis att återvända, bra läge och prisvärt
    • Inlämnad på mobil

Utegården var eftersatt man skulle göra så mycket me4 för att höja trivseln. Ung personal, behöver mer stöd och ledning. En hälsning och ett leende skadar inte

• Recenserades: 19 juli 2018

Toppenbra.
    • Vistelsen var 3 nätter

Dåligt internet på högsta våningen.

Hotellet ligger väldigt centralt, mycket enkelt att promenera till Avenyn. Våffelsmeten stod uppdukad varje eftermiddag. Väldigt gott efter långa fotvandringar i staden. Rent och snyggt på hotellet.

• Recenserades: 19 juli 2018

7,9
    Bra boende på litet gemytligt hotell med närhet till Avenyn, Heden, Trädgårdsföreningen mm.
    • Inlämnad på mobil

Ganska dyrt mht den ganska enkla frukosten som serverades. Lite dålig synkning mellan olika personal där en sa att det var ok att stå kvar i parkeringshuset en god stund efter utcheckning och en annan sedan låg på per telefon o mobilsvar för att efterlysa taggen till p-huset, vilket gav en trist känsla av att ha gjort fel.

Serviceinriktat. Bra läge. Trevlig innergård att äta frukost på. Trevliga rum med fint badrum. Trevligt med möjligheten att baka sig en våffla om man ville. Rummet klart för incheckning långt tidigare än utsatt tid.

• Recenserades: 18 juli 2018

Läget, nära till allt.
    • Inlämnad på mobil

Hade varit skönt med airkondition i denna sommarvärme. Rummet väldigt varmt.

Läget, nära till allt. Parkering erbjöds. Kaffe, juice, vatten fanns tillgängligt hela tiden.

• Recenserades: 18 juli 2018

Semester 2018
    • Inlämnad på mobil

Rummet dåligt städat när vi kom. Ingen ventilation. Dåligt frukost. Inget laktosfritt utbud. Dåligt utbud av bröd & pålägg. Dåligt behöva betala 150:-/dygn för parkering borde ingå i priset.

Närheten till stan & spårvagnar. Många pubar/restauranger i närheten.

• Recenserades: 8 juli 2018

7,1
    Mycket trevlig personal och bra service.
    • Inlämnad på mobil

Varmt på rummet och väldigt högljutt utifrån gatan. Rätt tråkig frukost...

Mycket trevlig personal och bra service. Stort fint rum. Liten mysig innergård där vi åt frukost och våfflor (som man kan göra själv varje em).

• Recenserades: 5 juli 2018

4,6
    Bra läge men skabbigt hotell!
    • Reser med vänner
    • Inlämnad på mobil

Dåligt utbud av frukost (dåligt utbud av laktosfria alt. Endast yoghurt som var laktosfritt). Sunkigt rum Väldigt dåligt vattenflöde i duschen. Inga handdukar på hotellrummet, fick fråga om handdukar.

Läget. Fri tillgång av dryck och fika. Bra wi-fi och tv.

• Recenserades: 23 juni 2018

9,2
    Vi kommer garanterat tillbaka men kommer då att försäkra oss om att rummet vi hyr har bättre säng
    • Inlämnad på mobil

Sängen var totalt nerlegad och dessutom smal för två personer.

Ett personligt och mysigt hotell med en mycket trevlig och serviceminded personal. Läget är perfekt. Nära till tillhörande parkeringshus.

Bodde här Juni 2018

• Recenserades: 22 maj 2018

6,3
    Väldigt stökigt på gatan utanför under nätterna, sådär...
    • Vistelsen var 3 nätter

Väldigt stökigt på gatan utanför under nätterna, sådär frukost, bilderna var mycket snyggare än verkligheten, trappa upp till hissen, tungt att släpa packningen

• Recenserades: 21 maj 2018

6,7
    Läget utmärkt, personalen mycket vänlig och hjälpsam.
    • Vistelsen var 2 nätter

Där badrumsspegeln skulle ha suttit satt det bara åtta st kvarglömda lappar dubbelhäftande tejp och ett hål i kaklet. Handfaten var av bonzaimodell, gick knappt att tvätta händerna i utan att skvätta ner halva golvet. (rum 207)

Läget utmärkt, personalen mycket vänlig och hjälpsam.

• Recenserades: 7 maj 2018

7,1
    Trevligt hotell med utmärkt läge.
    • Inlämnad på mobil

Första rummet se föregående fråga

Vi fick byta rum då det första rummet luktade mögel. Badrummet behöver renoveras omedelbart. Vi fick byta till ett nyrenoverat rum som var utmärkt. Personalen var mycket tillmötesgående.

• Recenserades: 3 maj 2018

Bra läge ok pris.
    • Vistelsen var 2 nätter

Frukosten inte speciellt bra, kunde varit större utbud och en del saker var inte kylda nog som mjölk och fil. Rummen ganska små.

Bra läge i Vasastan med närhet till stora delar av centrum, rummet vi bodde i var nyrenoverat och kändes nytt och fräscht,

• Recenserades: 4 april 2018

7,5
    Det kunde hade varit bättre om personalen var lite trevligare
    • Vistelsen var 2 nätter

Personalen var ganska torr... De sa inte mycket inte så bemötande :-/

Vi fick veta att man kunde göra egna våfflor men det gick inte blev bara en klump i järnet.. men om det hade funkar hade varit toppen!

• Recenserades: 2 april 2018

7,1
    Bra service, trevlig personal. Bra läge i centrum
    • Inlämnad på mobil

Varmvattnet får rinna ca 20 min innan det blir varmt. Fler kuddar. Fick bara duschhandduk, skulle vilja ha en vanlig handduk också. Fönstret skulle behöva spärr för att ha den öppen i flera lägen. Personalen hann inte med alla moment vid frukosten, fick vänta på kopparna. Fanns enbart löst strösocker skulle vilja ha portonspåsar eller bitar.

Sängen var skön. Frukosten lagom.

• Recenserades: 1 april 2018

8,8
    Centalt och prisvärt hotell.
    • Inlämnad på mobil

Kunde önska mer utbud på frukosten. Varför inte våfflor då?

Perfekt läge. Trevligt med tillgång till kaffe ock kakor och våfflor hela dagen.Bra med parkering i garage.

• Recenserades: 31 mars 2018

3,8
    Djupt besviken och kränkt.
    • Vistelsen var 2 nätter

Rummet jag blev hänvisad till var tydligen inte helt städat. Fanns inga handdukar som jag fick gå ner och be om. Fönstret var öppet och toalettstolen såg inte helt ren ut. hissen fungerade inte vilket gjorde att man fick gå upp och ner och jag som har dåliga knän. Ville även ändra min bokning men hotellet var inte resonabel på något sätt. Har bott på hotellet flera gånger tidigare men denna gången var ett bottennapp och jag kände inte på något sätt kundvänlighet. Tänker undvika detta hotellet och Booking.com som inte heller var medgörliga i fortsättnigen.

• Recenserades: 23 mars 2018

7,1
    Trivdes bra och kommer sannolikt tillbaka
    • Vistelsen var 3 nätter

Hade förväntat mig att få en "vanlig" handduk till ansikte och inte endast en badhandduk till allt. sedan hade jag förväntat mig att ni skulle diska eller byta ut använda dricksglas

mycket Skön säng !

• Recenserades: 20 mars 2018

7,9
    Vistelsen var i stort sett bra vi kommer gärna tillbaka.
    • Vistelsen var 2 nätter

Jag tycker att man kanske skulle ha lite mer koll på matallergierna lite mer glutenfritt bröd och när man ställer fram brödet ska det vara uppmärkt att det är glutenfritt så att inte vi utan allergi tar det brödet.

att kunna göra sina egna vofflor på eftermiddagen var bra, även servicen att man kunde lämna väskorna några timmar på avresedagen uppskattar vi

• Recenserades: 12 mars 2018

8,3
    Litet trevligt hotell, när till både Haga och Nordstan.
    • Vistelsen var 2 nätter

Jag hade önskat mer av frukosten,Frukosten var god men utbudet var dåligt.

Litet trevligt hotell, när till både Haga och Nordstan. Rummen var som förväntat.

• Recenserades: 12 mars 2018

Vi är supernöjda och kommer tillbaka. Har redan rekommenderat vidare till vänner och bekanta.
    • Inlämnad på mobil

Vi kunde haft något mindre mjuka sängar.

Vi är nöjda med närheten till alla möjliga aktiviteter. Litet gemytligt lugnt hotell med Haga inpå knuten. Bra frukostutbud och trevlig personal.

• Recenserades: 30 januari 2018

6,7
    Väl vi fick byta rum, så var det bra.
    • Inlämnad på mobil

Fick först ett tråkigt rum utan sängbelysning och där sladden inte räckte till kontakten...men fick byta rum efter viss påtryckning. Fantasilös och tråkigt frukost.

Våfflor och fika när man ville ha. Sköna sängar. Centralt

• Recenserades: 29 januari 2018

Ej prisvärt
    • Inlämnad på mobil

Saknade kylskåp, inget stänkskydd till duschen,så hela badrummet blev blött.dag två var vi ute mellan 9:30 - 15:30 strax före 16 kom städerskan,när vi låg och vilade inför kvällens bravader.så det blev ostädat den dagen.När vi kom till frukosten, var det fullt med begagnat porslin på dom lediga borden,äggen var så hårt kokta att dom var blågröna,äggröran var hård och torr,istället för krämig.kaffet var slut,fick säga till i receptionen för att få påfyllt.sen var vårat rum granne med hissen,så vi fick sömnen störd av sena gäster,och tidiga frukost gäster.eftersom hissdörren stängdes ganska hårt.

Läget var perfekt.sängen hygglig.

• Recenserades: 10 januari 2018

9,6
    Litet och mysigt och väldigt fräscht hotell!
    • Inlämnad på mobil

Saknade dusch på rummet. Badkar fungerade bristfälligt- kort slang till duschmunstycke och inget draperi.

Fantastiskt läge med närhet till flera hållplatser, avenyn och både restauranger och mataffärer.

• Recenserades: 9 januari 2018

7,5
    Helt ok förutom störande folk från pubarna
    • Vistelsen var 2 nätter

Det var mycket störande från folk som var utanför pubarna. De skrek och bråkade ända fram till 04.00. polis kom med flera pikébilar och det var även ridande polis vid 23.00 - 24.00

Tyvärr var visst pålägg surt. Annars så var det mesta ok.

• Recenserades: 10 december 2017

Sådär.

Lyhördheten.

Dörrstängarna bör justeras. Vi ville sova ut och det gick inte för vi blev väckta av dörrstängarna i rummen bredvid från tidig morgon , inte kul alls, och vi fick inte den ro vi hoppades på.

Bodde här December 2017

• Recenserades: 29 november 2017

5,4
    Störande trafik men trevligt hotell.
    • Inlämnad på mobil

Rum bredvid vägen vilket gjorde att trafiken var störande och väckte mig flertalet gånger under natten.

Trevlig personal. Frukosten var okej. Bra parkeringsmöjlighet.

• Recenserades: 6 november 2017

4,2
    Aldrig mer
    • Inlämnad på mobil

Placerad i ett nergånget enkelrum med en 140 enkelsäng som var bäddad för två, rummet var iskallt när vi kom,personal som inte kunde svenska,frukosten mycket mediåker

Läget våfflor

• Recenserades: 5 november 2017

7,1
    Våfflorna som man bjöd på under em fikat.
    • Inlämnad på mobil

Engelsktalande receptionist och dessutom helt ny på stället så hon hade svårt att svara på vissa av våra frågor.

Våfflorna som man bjöd på under em fikat.

• Recenserades: 16 oktober 2017

7,5
    Bra och vi kommer att boka detta hotell igen.
    • Vistelsen var 2 nätter

Minus var att personalen ej gav info om att det fanns fika och våfflor för oss gäster att bara kunna gå och ta.

Jättefint nyrenoverat rum och ett stort plus för sköna sängar. Nära till massa olika matställen och fik.

Bodde här Oktober 2017

• Recenserades: 21 september 2017

Charmigt och centralt.
    • Inlämnad på mobil

För den som har svårt att röra sig är det bra att veta att det är en dryg halvtrappa till hissen... Annars absolut inget att anmärka på.

Bra läge. Nära till det mesta i centrala Göteborg. Underbart med kaffe/te m tillbehör tillgängligt dygnet runt. Personalen i receptionen är otroligt tillmötesgående och trevliga. Går något att ordna så gör de det!

Bodde här September 2017

• Recenserades: 6 september 2017

6,7
    Skönt att komma bort men besviken på rummet tyvärr
    • Inlämnad på mobil

Dåligt upplyst personal (ej deras fel).. Önskade balkong och fick vid två tillfällen höra att " vi ska göra det vi kan" ...vilket visade sej i slutändan inte finnas balkong på hotellet alls....fick fel rum...fick svar att bastu fanns inte trots att det fanns... Allt vatten kom ut över hela badrumsgolvet när man duschade.. Mögel i informationsboken på rummet 😏

Personalen och läget

Bodde här September 2017

• Recenserades: 21 augusti 2017

7,9
    Bokar gärna detta hotell vid nästa besök i Göteborg.
    • Inlämnad på mobil

Lite trånga fickor i parkeringshuset.

Den vackra miljön i huset. Stillhet,vänlig personal,trivsam matsal. Fantastiskt med tillgång till kaffet med tilltugg och frukt dygnet runt. Mysigt inslag med våfflor på kvällskvisten. Bra läge med spårvagn utanför. Tillgång till att välja parkeringshus för den som så önskar.

• Recenserades: 14 augusti 2017

2,9
    Rummet var närmare bedrägeri än boende.
    • Vistelsen var 2 nätter

Standarden var som ett slitet ungkarlshotell i stort behov av renovering. Repigt parkettgolv utan matta, en blanksliten gardin som inte täckte fönstret, minimalt med inredning. Det ekade när man pratade i rummet, som i en lägenhet utan möbler.

• Recenserades: 14 augusti 2017

7,9
    Helt ok frukost, lite mer vegetariska alternativ skulle...

Inget värdeskåp i rummet

Helt ok frukost, lite mer vegetariska alternativ skulle uppskattas. Jättebra om det även skulle finnas våfflor till frukost. Fina rum.

• Recenserades: 9 augusti 2017

Helt okej
    • Inlämnad på mobil

Fick bära upp barnvagnen för första trappan upp till hissen. Pytteliten hiss. Helt kalt rum utan tavlor eller inredningskänsla. Stämde inte alls med bilderna på webben.

Kul med våffelfika när vi checkat in. Bra städat.

• Recenserades: 5 augusti 2017

8,5
    Trevlig stadsdel, bra litet hotell .
    • Inlämnad på mobil

I vårat rum var det ingen hel dubbelsäng , utan två 90 sängar ihopställda till dubbel 😐. Vi hade yakutzi men den funkade tyvärr inte. Dock hade vi ju inte betalat extra för det,så det var inget vi tänkte så mycket på.

Det fanns personal dygnet runt . När man kom på kvällen fick man grädda egna våfflor med grädde o sylt utan extra kostnad 😊! Vissa badrum har yakutzi badkar❤

• Recenserades: 5 augusti 2017

7,5
    Gratis våfflor, sylt, kaffe, te, juice på kvällen/...
    • Inlämnad på mobil

Rummet inredning hopplöst omodernt o sunkigt. Städat o rena sängkläder osv men själva bäddoffan t barnen så sunkig och fläcig mm. Omodernt badrum. Högt i tak, fina fönster. Möjlighet göra toppenfrächt m enkla medel. Saknade strykjärn på rummet.

Gratis våfflor, sylt, kaffe, te, juice på kvällen/ toppegott. Matsal, rum, trappa i äldre stil, högt i tak m stor potential. Korridor rfnovetad i fräck tapet. Snyggt. Fortsätt renovera med tanke på läget. Mkt trevlig personal i reception o matsal.

• Recenserades: 3 augusti 2017

8,8
    Trevlig personal, bra standard på rummet, rent och snyggt.
    • Inlämnad på mobil

Vi bokade budgetrum. Sängen var för väldigt smal för två personer vilket inte framgick då jag bokade. Hade jag vetat detta hade jag valt ett annat rum.

Trevlig personal, bra standard på rummet, rent och snyggt. Möjligheten att sitta ute på innergården och äta frukost. Gratis kaffe och te dygnet runt. Trevlig personal. Hotellet var litet och mysigt med bra läge. Väljer gärna samma hotell nästa gång jag åker till Göteborg.

• Recenserades: 31 juli 2017

6,7
    Fanns inga mjölkproteinfria alternativ vid frukosten fast...
    • Inlämnad på mobil

Fanns inga mjölkproteinfria alternativ vid frukosten fast personal dagen innan sagt att det skulle finnas. Det var slut. Det ordnade sig med att en personal gick och handlade en stund senare men då hade resten av sällskapet redan ätit och min son fått vänta. Vi har bott på många hotell och aldrig haft några problem med att få mjölkfria alternativ tidigare. Havreprodukter har väldigt lång hållbarhet så det borde inte vara ett problem att se till att ha ett paket mjölkfritt smör i kylen åtminstone. Det är ju en vanligt förekommande allergi precis som laktos och gluten.

• Recenserades: 28 juli 2017

7,9
    Gemytligt hotel men lite för lite personal vid frukosten på morgonen.
    • Inlämnad på mobil

Lös toalettsits, handukskrok, golvbrunn i duschen. Badhandukar saknades på rummet nätvideon kom. Fjärrkontrollen fungerade dåligt.

Läget och trevlig personal.

• Recenserades: 24 juli 2017

6,3
    Lyhört och litet men med kanonläge
    • Inlämnad på mobil

Extremt litet rum, lyhört som tusan trots att jag bodde högst upp och det fanns inga handdukar på rummet när jag checkade in. Frukosten var trist och fattig.

Läget var perfekt för min typ av resa. Strosade runt i stan, åt ute och allt fanns nära. Sängen var skön.

Visar 1 – 75

Vi matchar priset
Vi matchar priset
Låga priser • Inga bokningsavgifter • Hittat billigare? Vi återbetalar mellanskillnaden!

Gäster har även recenserat dessa boenden: