Beoordelingen over Park Inn by Radisson Solna 4-sterren

Hotellgatan 11, 17125 Solna, Zweden

#9 van de 14 hotels in Solna

Het was niet supermodern maar wel netjes.
    • Standaard Kamer

Zeer kleine badkamer, hoeft geen balzaal te zijn maar deze was toch zeer klein. Restaurant was tijdens ons verblijf niet open maar we hebben dan wel iets in de bar genuttigd.

Het was niet supermodern maar wel netjes. Lekker ontbijt

super ontbijt!
    • Standaard Kamer

Kamer en badkamer zijn niet echt groot maar je betaalt dan ook geen hoge kamerprijs

super ontbijt! Ik was er vorig jaar ook dus ik wist dat het hotel zeer ok is. Kamer was proper. Kamer kon verlucht worden . Heel goed gelegen dichtbij de metro- Solna Centrum. In 20 min rechtstreekse verbinding met bus 152 van Bromma luchthaven naar het hotel.

Lekker
    • Standaard Kamer

Bedden heb 3 nachten beestje gevonden in het bed....elke dag uitlopen kloppen en in de ochtend waren ze er weer ..dat vond ik echt kut!!!!!! Dat was een zwaar min punt

Gewoon de ligging met winkelcentrum dat was geweldig gewoon top...

Prima hotel voor een bezoek aan Stockholm.
    • Superior Kamer

Douchen in badkuip, ik wist het van te voren maar vind ik niet bij een superior room passen en ongemakkelijk voor ouderen en mensen slecht ter been. Onze kamer was ook erg warm.

Schoon, een heerlijk bed en een heerlijk ontbijt, bovendien vlak naast de metro gelegen. De dames van de receptie waren heel erg vriendelijk.

Het ontbijt was heerlijk.
    • Standaard Kamer

De faciliteiten zoals bekers, kopjes... waren voor twee personen, terwijl wij met zijn drieën waren. Idere keer moesten wij vragen dat wij een derde persoon haden.

Het ontbijt was heerlijk. De kamers waren goed en comfortabel.

Goed businesshotel.

Het hotel is moeilijk te vinden door sommige taxi's, omdat "Hotellgatan 11" niet voorkomt in Waze, bv. Het fitnesscentrum en de sauna sluiten om 22u maar om 21:30 was het licht al uit.

Het fitnesscentrum op de 14de verdieping met prachtig zicht op de stad. Het ontbijt is ook heel goed en zoals steeds in Scandinavië, inbegrepen. Houden zo!

Prima hotel voor kort zakelijk verblijf
    • Standaard Kamer

Prijs was hoog maar voor Stockholm begrippen normal.

Geweldig ontbijtbuffet. Hotel was midden in een shopping centrum. Omdat ik later dan 21:00 uur aankwam was dat even zoeken omdat het winkelcentrum al gesloten was. Verder zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ideaal en budgetvriendelijk verblijf voor onze gezinsuitstap naar Stockholm

Niets, voor ons was alles dik in orde!

Dit hotel is ideaal gelegen tussen luchthaven Bromma en het stadscentrum. De metro en bushalte letterlijk aan de uitgang van het hotel. Wij hebben ons een 72-uren kaart voor het openbaar vervoer aangeschaft. Zeer handig en eigenlijk een must om van hier uit de stad te bezoeken (hiermee kan je met bus 152 op en af de luchthaven) De SL-kaart is eenvoudig te verkrijgen in de krantenwinkel op de luchthaven. Het hotel zelf voldeed aan onze verwachtingen. Prijs kwaliteit een dikke 10 op 10, zeker in vergelijking met de dure centrumhotels. Wij hadden een ruime gezinskamer, waar we met 3 kinderen op verbleven. Onze jongste (4 jaar) hebben we tussen ons laten slapen in het overigens zeer brede bed. De 2 oudere (9 & 11 jaar) sliepen in uitklapstapelbed. Wij sliepen op verdieping 8 en ik vond het daar 's nachts erg stil, ook in de ochtend geen geluid van buiten, noch van binnen. Het ontbijt is super(!) en in zeer uitgebreide buffetvorm met voor elk wat wils. Bovendien wordt het goed opgevolgd door het personeel... Wij hebben er 1 keer 's avonds gegeten (je kan a la carte of uit een buffetvorm kiezen) en zijn 2 keer in de Italiaanse bar blijven hangen. (drank is daar wel redelijk prijzig!, maar waar niet in Stockholm...) Kortom, bij een volgend verblijf weet ik waar te boeken. Voor mensen die graag budgetbewust reizen vinden wij dit een aanrader!

Uitstekend alternatief voor wie drukke stadshotels wil vermijden.

Incheck pas vanaf 15:00u. Badkamer is ietwat klein en gedateerd. Er zijn geen kledingkasten in de kamers. Alleen een rekje met wat hangers. Ook geen kluisje en minibar/koelkastje. Slechts 5 kanalen te ontvangen op tv, allen Zweeds. Dit alles toch wel vreemd voor een 4* zakenhotel. Ontbijt wordt doordeweeks slechts tot 09:30u geserveerd (weekenden tot 10:30u). In de omgeving is los van het winkelcentrum weinig te beleven. Wel een goed Grieks restaurant schuin tegenover hotel!

Hotel is gelegen in de wijk Solna. Prima bereikbaar met de metro (Halte Solna Centrum, 5 haltes en 7 minuten naar centraal station). Metrostation ligt pal naast hotel. Ingang van hotel ligt in overdekt winkelcentrum. Kamers zijn redelijk groot met goede bedden en waterkoker met koffie/thee. Uitstekende wifi verbinding. Hotel beschikt over sauna en fitnessruimte. Ontbijt is uitstekend met redelijk veel keus en een enorme ontbijtruimte, dus altijd wel plek. Personeel uitermate vriendelijk en men kan bagage laten opslaan bij vertrek. Op de hogere etages heeft men een prachtig uitzicht over de omgeving. Aanrader voor wie dure hotels in stadscentrum wil vermijden maar toch goed bereikbaar is.

Zeer leuke locatie en prijs/kwaliteit zeer goed !
    • Standaard Kamer

Personeel in de zaal negeerde als het ware de gasten. Een goedemorgen maakt je dag veel aangenamer.

Goed, verzorgd en lekker ontbijt. Zeer vriendelijk personeel aan de balie!

Bij overdag inchecken en een iets ruimere kamer, prima hotel met vriendelijk personeel. Top ontbijt!

Ik kwam aan om 23:30 , het winkelcentrum was dicht, na het openen vd buitendeur was het niet duidelijk waar het hotel zich bevond. Het winkelcentrum was verlaten en er stonden nergens borden. Ook was de kamer zeeer klein (nr 411) en rook niet heel schoon.

De bediening was erg aardig, ontbijt zeer uitgebreid.

prima locatie voor een kort verblijf in Stockholm
    • Standaard Kamer

Een van de hoofdliften was defect en is tijdens ons driedaags verblijf niet gerepareerd. Heeft af en toe wel wat lichte irritatie opgeleverd door lange wachttijden en onverwacht heen en weer gereis als je uiteindelijk een plekje in de lift had bemachtigd :- |

Update naar superior kamer gekregen. Aangename verrassing. Mooie ruime kamer, goede badkamer, groot bed. Prijs/kwaliteit verhouding prima! Metrostation op steenworp afstand, ook heel prettig.

Perfect !
    • Standaard Kamer

Een minpuntje: koelkast ontbrak. Voor de rest enkel lof.

Ontbijt erg goed en inclusief. Naast T-station en in winkelcentrum met supermarkt etc. Rustig en erg schoon

Stedentrip Stockholm vanuit hotel in voorstad.
    • Standaard Kamer

De kamer en de badkamer waren aan de kleine kant.

Goed verzorgd ontbijt. Goede bedden. Rustige en veilige omgeving. Metro naar Stockholm zeer dichtbij.

Wij hadden een heel leuke citytrip !
    • Standaard Kamer

Kleine kamers voor een viersterrenhotel en zeer kleine badkamer, die onder water stond als je een bad nam.

De ligging was ideaal om naar het centrum te gaan. Metro-ingang op 50 m. Verschillende restaurantjes in de buurt. Heerlijk ontbijt !

• Standaard Kamer

Het hotel was moeilijk te vinden, het staat middenin een winkelcentrum. Wij hebben nergens gelezen dat we het winkelcentrum binnen moesten gaan om bij het hotel te kunnen geraken. Die info kan misschien wat duidelijker hier neergezet worden.

Goed ontbijt, propere kamer met mooi uitzicht op Stockholm, en fijne locatie bij een metrostation in de buurt.

Gelegen in winkelcentrum
    • Standaard Kamer

Badkamer was erg oud en krap. Liften zijn heel erg langzaam en te weinig voor zoveel gasten vooral 's ochtends met ontbijt. Altijd met OV de stad in voor restaurantjes en activiteiten, in de omgeving weinig te beleven behalve winkelcentrum zelf.

Gelegen in winkelcentrum, dus erg makkelijk boodschappen doen of winkelen. Comfortabele bedden.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Doelmatig, maar ongezellig
    • Standaard Kamer

Kaal en sfeerloos in gangen en verkeersruimtes. Te weinig liften, waardoor lange wachttijden.

Ligging: metro vrijwel voor het hotel en in 10 minuten in de city. Prijs was veel lager dan 4*hotel in Stockholm-city.

Prima hotel op een goede locatie.
    • Standaard Kamer

Er was geen kast aanwezig en het bed was maar 1.40 m breed, terwijl 1.60 makkelijk had gepast. Ook was de kamer wat warm, maar gelukkig kon hier wel een raam open.

Het ontbijt was geweldig en het personeel zeer vriendelijke en behulpzaam. De locatie (naast de metro) is perfect voor een bezoek aan het centrum.

Echt een aanrader !
    • Standaard Kamer

De badkamer was wat aan de kleine kant, maar alles was wel aanwezig en schoon (douche, bad, toilet, wastafel). Dit zou ons er niet van weerhouden om nog eens terug te gaan naar dit hotel.

Het ontbijtbuffet was super uitgebreid ! Erg lekker allemaal! De medewerkers in het hotel waren erg vriendelijk. De kamer was erg schoon en voorzien van alles wat we nodig hadden. Het hotel lag vlak bij een metrostation. In 10 minuten waren we in het oude centrum van de stad: erg mooi !

Goed vertrekpunt om Stockholm met de metro te verkennen.
    • Standaard Kamer

2 parkeer garages waarvan de eerste vol was. Je krijgt de code pas als je ingecheckt bent, terwijl je gemakkelijker direct de wagen weg wilt zetten. Stockholm kaart was uitverkocht ????? Dan maar 24 uur metro kaart.

Goed ontbijt, Parkeren onder het hotel (wel betaald) en locatie tov metro station

Moderne en mooie kamer.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het hotel ligt in een winkelcentrum. Er was geen airco hoewel het warm was in de kamer. 1 lift was kapot waardoor het soms lang wachten was op een werkende lift.

Moderne en mooie kamer. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

De bewegwijzering naar het hotel laat sterk te wensen over.

De bewegwijzering naar het hotel laat sterk te wensen over. Vooral het vinden van de parkeergarage wat heel vervelend. Het ligt middenin een winkelcentrum, maar we zagen nergens een bord van het hotel of bewegwijzering.

comfortabel en praktisch gelegen hotel!
    • Standaard Kamer

hoge instap voor het bad/douche, misschien wel een probleem voor oudere mensen.

Heel goed gelegen tussen BROMMA luchthaven en de oude binnenstad van Stockholm. Met buslijn 152 van luchthaven tot aan het hotel, geen dure luchthavenshuttle nodig, je kan meteen in de luchthaven een 24 of 72 urenkaart voor het openbaar vervoer opladen en gebruiken! Bus en Metro naast de deur, winkelcentrum op gelijkvloers van het hotel. Super ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel, comfortabele bedden. Rustig, geen verkeershinder. Prijs/kwaliteit uitstekend voor begin juli. Een aanrader!

Een prima hotel met heerlijk ontbijt en op korte afstand van Stockholm City.
    • Standaard Kamer

Badkamer is een beetje krap. Bar is in het weekend al om 23.00 uur dicht. Hotelingang ligt in een passage en was daardoor lastig te vinden.

Het ontbijt was echt meer dan geweldig! Metro op nog geen 100 meter. Vriendelijk personeel. Heerlijke bedden. Al met al een prima hotel voor een redelijke prijs.

Heerlijk verblijf in Park Inn.
    • Standaard Kamer

Het geluid van de ventilatieroosters van de overdekte winkelgalerij. Die schakelden gedurende de nacht vaak aan en uit; soms meerdere keren per uur (fout in de besturing óf/en ze moeten worden gesmeerd). Ze maakten het geluid van ganzen of schreeuwende meeuwen.

De kamer was ruim en prima in orde. Beddengoed en badlinnen keurig verzorgd. Het bed lag heerlijk. Met mogelijkheid om zelf een kopje thee/koffie te zetten.

Heerlijk ontbijt en schone grote kamer, vlakbij metro
    • Superior Kamer

Echt uitgebreid ontbijt, schone en ruime kamer en badkamer, zelfs met extra bed en babybed. Mooi uitzicht op park, vlakbij metro. Zeer vriendelijk personeel. Fitnessen met uitzicht op Stockholm.

Handige locatie.
    • Standaard Kamer

Ontbijt om mee te nemen bij vertrek was slecht. Niet veel informatie aanwezig, dus zelf goed van tevoren op zoek naar informatie. Jammer dat de sauna om 20:00 dicht ging.

Handige locatie.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Geweldige lokatie voor een stedenbezoe k
    • Standaard Kamer

Communicatie over de ontbijttijden, was na nieuwjaarsdag anders en niet te vinden in de kamer. Maar dit is o.i. slechts een detail

Goed ontbijt en nette, schone kamer. Ideaal naast de metro en in een enorm winkelcentrum met alle faciliteiten. Taxi voor ophalen naar vliegveld komt in de garage.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Goed hotel voor bezoek aan Stockholm

Kamers waren erg warm en er was geen airco. Meubilair was ouderwets. Badkamer zeer basic, zeker voor 4 sterren hotel. Eenpersoonskamer was klein en benauwd.

Ligt buiten centrum maar metro naar centrum is snel (10.. 15 minuten) en regelmatig (elk half uur), 24 uur´s ticket is lekker flexibel. Uitgebreid ontbijtbuffet, met ruim voldoende aanbod ook als het druk was.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

goede uitvalsbasis om Stockholm te bezoeken
    • Standaard Kamer

het gebouw is wat verouderd en de buurt is niet bijzonder

Ruime keuze aan het ontbijt Parking Behulpzaam personeel Snelle verbinding met Stockholm via de Metro (vlakbij)

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

uitstekend
    • Standaard Kamer

discussie die ontstond over de betaling die door ons vooraf per creditcard afgehandeld is. Men zij dat het bedrag niet ontvangen was door hun. Positief was dat wij toch de boeking / verblijf konden uitvoeren

verblijf was uitstekend

Douchen in bad

Lokatie, goed bed, nette kamer

Krappe badkamer

Lokatie, goed bed, nette kamer

Goed.
    • Standaard Kamer

Uitstekend ontbijt. Voldoende keuze bij het ontbijt.

Fijn hotel, 10 minuten met de metro van Stockholm centrum vandaan. Prijs/kwaliteit-verhouding prima.
    • Standaard Kamer

Tapijt op de gang heeft een vieze geur

Uitgebreid ontbijt, voor ieder wat wils. Fijne bedden.

Zeer mooie ruime en propere kamer.
    • Standaard Kamer

Zeer mooie ruime en propere kamer.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Fantastisch hotel. Aanrader
    • Standaard Kamer

Badkamer zou eventueel iets ruimer mogen. Fantastisch

Ontbijt. Kamer en ligging

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

• Standaard Kamer

De ingang van het hotel vinden was voor ons wat lastig

• Beoordeeld op: 29 november 2017

• Superior Kamer

Parkering onder het hotel. Hotel moet meer parkeerplaatsen kopen

• Standaard Kamer

bed was te smal en slecht matras

ontbijt was geweldig

Het was een heerlijk, comfortabel hotel met een prettige sfeer.
    • Superior Kamer

Heerlijk ontbijt. Fijne sfeer. Grote en comfortabele kamers. Heel rustig.

Stedentrip Stockholm
    • Standaard Kamer

Kleine badkamer. Een van de 2 liften werkte niet waardoor lange wachttijd.

Goed ontbijt. Fijne bedden.

Goed ontbijt en dicht bij de metro om naar stockholm te gaan.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Goed ontbijt en dicht bij de metro om naar stockholm te gaan.

diner

diner

Vervelende geur in badkamer

Vervelende geur in badkamer

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Zeer goede ligging!
    • Standaard Kamer

Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Nette, ruime kamers en geweldige ligging, vlakbij metrostation Solna Centrum. 7 minuten tot Kungsträdgården.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Geweldige locatie voor gunstige prijs met prima voordelig openbaar vervoer op enkele passen afstand.
    • Standaard Kamer

Gunstige kwaliteit/prijs verhouding. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en voldoende zitplaaten. Mooie locatie in overdekt winkelcentrum.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Goed hotel,goede prijs, metro naast de deur

Kamergrootte

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

dichtbij de metro
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

lobby, geen airco is een groot gemis

dichtbij de metro ontbijt

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Het onbijt was goed

De parking onder de hotel en wifi was niet zo top

Het onbijt was goed

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Goede prijs-kwaliteit met nette kamer in rustige sfeer met prima ontbijt
    • Standaard Kamer

Uitstekend ontbijt met ruime keuzemogelijkheden.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

Goed ontbijt, gemakkelijk de metro te nemen, parking onder...

Te zacht bed voor ons

Goed ontbijt, gemakkelijk de metro te nemen, parking onder hote

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

• Standaard Kamer

Ontbijt uitstekend en meer dan voldoende keuzemogelijkheden

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Fantastisch ontbijtbuffet!

Geen dubbel bed, ruimte badkamer kan beter worden benut, sauna al dicht om 20 uur.

Fantastisch ontbijtbuffet! Goede locatie, 5 metrohaltes tot centrum Stockholm.

• Beoordeeld op: 24 februari 2016

Het ontbijt was erg uitgebreid en van goede kwaliteit!

Het ontbijt was erg uitgebreid en van goede kwaliteit! Veel keuze, met lekkere producten! De bedden waren van uitstekende kwaliteit! Vermoedde dat ze net nieuw waren, in ieder geval totaal geen doorgezakte bedden.

• Beoordeeld op: 27 september 2015

Het ontbijt was gewoon top.

Fijn hotel met vriendelijk personeel zowel tijdens ontbijt bij de receptie maar ook boven in de Fitness ruimte.

Het ontbijt was gewoon top. We hadden eerst een mindere kamer zonder kleerkast. Echter zodra wij dit aangegeven hadden bij de receptie werden we omgeboekt naar een betere kamer.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2015

vrijwel direct naast metrostation- in minder dan 10 minuten...

vrijwel direct naast metrostation- in minder dan 10 minuten ben je in het centrum van Stockholm. Vriendelijk en deskundig personeel. de ingang is in het goedogende winkelcentrum. Alles geeft een beeld van goed onderhouden en schoon. Kamers helaas zonder airco, dus wel warm, gelukkig waren de nachten koel. Ruim ontbijtbuffet, maar geen tafelkleedjes.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2015

Goed uitvalsbasis naar het centrum, effe op de metro...

Goed uitvalsbasis naar het centrum, effe op de metro springen (voor de deur) en enkele minuutjes later sta je in het centrum, vriendelijk personeel, compleet ontbijt Hotelingang zit echt in het kleine winkel-centrum

• Beoordeeld op: 19 juli 2015

Perifeer gelegen tov van Stockholm maar schitterend...

Perifeer gelegen tov van Stockholm maar schitterend ontsloten door metro voor de deur. Ideaal dus om wagen te parkeren. Wij hadden ook fietsen bij en dat is wel praktisch als je die veilig kan achterlaten.

• Beoordeeld op: 2 februari 2015

Vriendelijk ontvangst, snel inchecken.

Geen aparte douche, douchen in een bad is niet meer van deze tijd. Entree is na sluitingstijd winkelcentrum lastig te vinden zeker als je pas laat aankomt.

Vriendelijk ontvangst, snel inchecken. Comfortabele en schone kamer. Goed en gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Alles perfect !

Alles perfect !!!

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

Verouderd.

Verouderd.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Goede kamer, prima ontbijt.

Slechts 1 nacht geweest en toen viel er niets tegen

Goede kamer, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2015

Ideale ligging tov metrostation, centrum Stockholm makkelijk...

Ideale ligging tov metrostation, centrum Stockholm makkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 15 september 2015

De ligging vh hotel en het ontbijt

Geen airco op de kamer is een minpunt

De ligging vh hotel en het ontbijt

• Beoordeeld op: 1 september 2015

Ontbijt was ok

Hotel in winkelcentrum

Ontbijt was ok

• Beoordeeld op: 9 april 2015

Ontbij, personeel en gratis WiFi waren prima.

De eenpersoons kamer geeft erg wromig comfort, is klein. Restaurant had een erg beperkte keuze.

Ontbij, personeel en gratis WiFi waren prima.

• Beoordeeld op: 7 maart 2015

Redelijk luxe kamer

Redelijk luxe kamer Geweldig uitgebreid ontbijt Lage prijs Vriendelijke receptie

• Beoordeeld op: 3 januari 2015

Lokatie op 5 minuten van de metro en 15 min naar de trein

Geen faciliteiten om koffie of thee te zetten in de kamer

Lokatie op 5 minuten van de metro en 15 min naar de trein

Er zijn ook 29 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.