Overslaan en naar de inhoud gaan
  1. Startpagina hotelbeoordelingen
  2. Hotelbeoordelingen Zweden
  3. Hotelbeoordelingen Stockholm
  4. Beoordelingen van Hotel With Urban Deli

Beoordelingen over Hotel With Urban Deli 4 sterren

Sveavägen 44, Norrmalm, 111 34 Stockholm, Zweden

#22 van de 195 hotels in Stockholm

Gastfavoriet

Beoordelingsscore

Gebaseerd op 137 beoordelingen over dit hotel

8,2

Scoreverdeling

  • Hygiëne

    8,7

  • Comfort

    8,8

  • Locatie

    9,4

  • Faciliteiten

    8,3

  • Personeel

    8,7

  • Prijs-kwaliteitverhouding

    8,2

  • Gratis WiFi

    8,8

100% geverifieerde beoordelingen

Echte gasten. Echte overnachtingen. Echte meningen.

Meer tonen- er opent een dialoogvenster
Schrijf een beoordeling

Resultaat 1 – 25

  • Beoordeeld op: 14 mei 2026

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    De kamer, klein, onder de grond, geen koelkastje of koffie en thee faciliteiten

    De.locatie en de uitstraling van het hotel

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 19 april 2026

    8,0
    Een centraal gelegen sfeervol hotel
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het ontbijt

    De ligging en de sfeer

    Verbleven in april 2026

  • Beoordeeld op: 22 maart 2026

    7,0
    Goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Ik snap wel niet waar de 4sterren vandaan komen … het ontbijt was super beperkt we hebben het zelfs overgeslagen. Geen ramen in de kamers en super klein. De onderkant van de douchedeur lekte ook waardoor de badkamer steeds onderliep.

    De locatie is perfect! Super leuke buurt ook en dicht bij het historische centrum

    Verbleven in maart 2026

  • Beoordeeld op: 8 februari 2026

    9,0
    Geweldig!
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Iedereen was heel erg aardig en ik vond de kamer fantastisch! Ook heel fijn dat je gratis een kop thee/koffie kon halen.

    Verbleven in januari 2026

  • Beoordeeld op: 3 januari 2026

    9,0
    Fantastisch
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het lucht afvoersysteem trok de deur vacuum die daardoor moeiilijk te openen was.

    De kamers waren super stil en er was een hip restaurant en een delicatessenwinkel in het gebouw. Een metrohalte was om de hoek.

    Verbleven in januari 2026

  • Beoordeeld op: 27 december 2025

    9,0
    Tof compleer hotel!
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Familiekamer zonder Raam
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Restaurant

    Warme welkom, toffe uitstraling, locatie.

    Verbleven in december 2025

  • Beoordeeld op: 27 oktober 2025

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Ontbijt is een beetje simpel.

    Prima kamers. Rust op de gangen.

    Verbleven in oktober 2025

  • Beoordeeld op: 11 oktober 2025

    8,0
    We hebben een prettig verblijf gehad in dit hotel
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    De kamers hebben geen ramen.

    Toplocatie midden in het centrum, veel winkels en eetgelegenheden op loopafstand. Kamers zijn schoon en koffie en thee is 24/7 gratis bij de deli

    Verbleven in oktober 2025

  • Beoordeeld op: 5 oktober 2025

    8,0
    Fijn verblijf
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Tapijt op vloer in gang was had vlekken

    Perfecte ligging, leuke style van hotel

    Verbleven in september 2025

  • Beoordeeld op: 8 augustus 2025

    8,0
    Aanrader in Stockholm
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het klimaat in de kamer was erg warm en we konden de metro horen en voelen

    De ligging en de sfeer. De deli en het dakterras zijn een groot pluspunt. Ontbijt was royaal

    Verbleven in augustus 2025

  • Beoordeeld op: 8 augustus 2025

    8,0
    Stedentrip Stockholm
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Superior Familiekamer zonder Raam
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    De gedeelde ruimtes waren wat minder schoon

    Leuke opzet van het hotel op een goede locatie

    Verbleven in augustus 2025

  • Beoordeeld op: 4 augustus 2025

    9,0
    super leuke plek op toplocatie met fijne kamers voor een prima prijs
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • King Kamer zonder Raam
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    kamers hadden geen ramen (was wel bekend uiteraard)

    locatie, sfeer, combi met leuke supermarkt

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 27 juli 2025

    8,0
    Erg goed
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 4 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Alles was prima!! Zeer tevreden.

    Verbleven in juli 2025

  • Beoordeeld op: 14 juni 2025

    9,0
    Perfecte locatie en heerlijk ontbijt.
    • Vakantiereis
    • Groep
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Locatie en ontbijt

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 10 juni 2025

    8,0
    Perfecte uitvalsbasis voor een stedentrip
    • Vakantiereis
    • Stel
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 2 nachten

    Niets

    Perfecte locatie, goed uitgebreid ontbijt.

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 5 juni 2025

    8,0
    Prima hotel voor stedentrip Stockholm.
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Kamer niet heel groot, geen ruimte voor stoel(en).

    Goede kamer in toch wel bijzonder hotel. Kamers zonder ramen in kelder, industriële uitstraling. Prima badkamer. Vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt. Goede bereikbaarheid op minimale afstand van metrostation Hotorget.

    Verbleven in juni 2025

  • Beoordeeld op: 25 mei 2025

    9,0
    Leuk bijzonder schoon hotel
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Superior Familiekamer zonder Raam
    • Verbleef 2 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Niets

    Hele. leuke zitjes leuke muziek makkelijk met supermarkt schoon fijn sfeertje

    Verbleven in mei 2025

  • Beoordeeld op: 6 mei 2025

    8,0
    Prima voor een nacht
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Geen raam in de kamer maar fair enough: dat wiat ik

    Omdat ik te vroeg weg moest voor het ontbijt mocht ik een en ander kiezen uit het display bij de balie. Dat was royaal en lekker

    Verbleven in mei 2025

  • Beoordeeld op: 21 maart 2025

    9,0
    geweldig en koud
    • Vakantiereis
    • Groep
    • King Kamer zonder Raam
    • Verbleef 3 nachten

    onaangename geur in de gang (maar niet heel storend)

    fantastische locatie en verrassend ruimte gevoel, ondanks dat de kamers onder de grond liggen

    Verbleven in februari 2025

  • Beoordeeld op: 20 januari 2025

    9,0
    Echt super fijne plek, aanradertje!
    • Vakantiereis
    • Reizigers met vrienden
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Was toch even wennen dat er geen ramen waren, alhoewel ze dit er goed bij hebben vermeld. Goed om bewust van te zijn!

    Heerlijk ruim bed, schone kamer, super fijn ontbijt met alles erop en eraan, en behulpzaam personeel. Er hangt een gezellig sfeertje door het cafe, de tafeltennistafel en het restaurant.

    Verbleven in januari 2025

  • Beoordeeld op: 11 januari 2025

    8,0
    Prijs-Kwaliteit was Top!
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Familiekamer zonder Raam
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Kamer was klein en met veel glas wat met een klein kindje erbij niet altijd even veilig voelt.

    Klantvriendelijk en netjes. Incl. Food/ Lounge bar en kleine supermarkt Ontbijt heerlijk. Top locatie voor een betaalbare prijs!

    Verbleven in januari 2025

  • Beoordeeld op: 5 januari 2025

    8,0
    Leuk hotel, aanrader.
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Bij aankomst klonk er wat muziek door in mijn kamer maar dat ging in loop van de avond uit waarna het lekker stil was.

    Het ontbijt was prima met volop keuze. ik kon eenvoudig mijn verblijf verlengen met een nacht.

    Verbleven in januari 2025

  • Beoordeeld op: 5 januari 2025

    8,0
    Prettig op adem komen.
    • Vakantiereis
    • Individuele reiziger
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 1 nacht
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Er was wat geluidsoverlast van muziek in de kamer maar later in de avond ging dat uit en was het lekker rustig en stil.

    Het hotel bevind zich eigenlijk in de kelder van het gebouw, wat een beetje een doolhof lijkt op eerste gezicht, maar dat is juist ook weer tof eraan. Ik verbleef aan einde van gang, dus kan niet zeggen of alle kamers rustig waren als er mensen over de gang kwamen. Ontbijt was erg goed, volop keuze.

    Verbleven in januari 2025

  • Beoordeeld op: 24 december 2024

    9,0
    Fantastisch
    • Vakantiereis
    • Gezin met jonge kinderen
    • Kamer met Queensize Bed Zonder Raam
    • Verbleef 3 nachten
    • Verstuurd vanaf een mobiel

    Het licht onder de grond, geen ramen in de hotelkamers. Je moet niet claustrofobisch zijn. Wel lekker donker.

    De vibe. Heel hip, chique! Industrieel en gezellig ingericht. Goed eten! Top locatie, heel centraal bij centrum en horeca

    Verbleven in december 2024

Resultaat 1 – 25

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!

Gasten beoordeelden ook deze accommodaties: