Gå direkte til hovedinnholdet
  1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  2. anmeldelser av hoteller i Sverige
  3. anmeldelser av hotell i Stockholm
  4. Anmeldelser av Hotel With Urban Deli

Anmeldelser av Hotel With Urban Deli 4 stjerner

Sveavägen 44, Norrmalm, 111 34 Stockholm, Sverige

Nr. 22 av 195 hoteller i Stockholm

Folkets favoritt

Omtalescore

Basert på 79 omtaler av hotellet

8,2

Poengfordeling

  • Renhold

    8,7

  • Komfort

    8,8

  • Beliggenhet

    9,4

  • Fasiliteter

    8,3

  • Personale

    8,7

  • Valuta for pengene

    8,2

  • WiFi (gratis)

    8,8

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 25

  • Vurdert: 8. mars 2026

    7,0
    Bra
    • Ferietur
    • Par
    • Rom med queen-size-seng uten vindu
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Frokosten var alt for enkel.

    Gjennomførte opphold i februar 2026

  • Vurdert: 23. februar 2026

    7,0
    «Finlandsbåtskänsla mitt i stan»
    • Ferietur
    • Alenereisende
    • Rom med queen-size-seng uten vindu
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Ingen frukostbuffé

    Centralt

    Gjennomførte opphold i februar 2026

  • Vurdert: 27. januar 2026

    8,0
    Meget bra
    • Jobbreise
    • Gruppe
    • Rom med queen-size-seng uten vindu
    • Bodde 2 netter

    Jeg savner vindu og mulighet til å lufte på rommet.

    Gjennomførte opphold i januar 2026

  • Vurdert: 22. november 2025

    8,0
    Meget bra
    • Jobbreise
    • Alenereisende
    • Rom med king-size-seng - uten vindu
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Der var fint. Herlig stemning.

    Gjennomførte opphold i november 2025

  • Vurdert: 4. oktober 2025

    8,0
    «Fint opphold likevel»
    • Ferietur
    • Gruppe
    • Familierom Superior uten vindu
    • Bodde 4 netter
    • Innsendt fra mobil

    Elendig frokost

    Rommet, beliggenheten

    Gjennomførte opphold i september 2025

  • Vurdert: 13. august 2025

    8,0
    Meget bra
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Rom med king-size-seng - uten vindu
    • Bodde 4 netter
    • Innsendt fra mobil

    Rommet i kjelleren var ikke så godt ventilert som forventet. Varmt og dårlig luft utpå nettene. Mulig dette er annerledes når det ikke er så varmt ute.

    Topp beliggenhet og god frokost.

    Gjennomførte opphold i juli 2025

  • Vurdert: 5. august 2025

    9,0
    «Ville anbefalt dette hotellet!»
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Rom med king-size-seng - uten vindu
    • Bodde 3 netter

    Det gikk en brannalarm på natten, tenkte litt mer på det mtp at det ikke var vindu på rommet.

    Beliggenheten var helt topp, midt i sentrum med T-bane rett ved. Veldig fint rom og bad. Frokosten var god.

    Gjennomførte opphold i juli 2025

  • Vurdert: 18. juli 2025

    7,0
    Bra
    • Ferietur
    • Par
    • Rom med queen-size-seng uten vindu
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Dårlig utvalg til frokost og litt lite rom

    God renhold og bra beliggenhet

    Gjennomførte opphold i juli 2025

  • Vurdert: 4. juli 2025

    8,0
    Meget bra
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Rom med queen-size-seng uten vindu
    • Bodde 6 netter

    Det var midsommar helg, og mange deler av hotell var stengt

    Gjennomførte opphold i juni 2025

  • Vurdert: 28. juni 2025

    9,0
    Fantastisk
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Rom med queen-size-seng uten vindu
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Ingenting å klage på.

    Veldig kul plass med deli og utsalg av mye god mat. Passet perfekt for oss som var på kort tur til Stockholm.

    Gjennomførte opphold i juni 2025

  • Vurdert: 19. juni 2025

    8,0
    «Genialt sted! savnet ikke vindu i det hele tatt!»
    • Ferietur
    • Par
    • Rom med queen-size-seng uten vindu
    • Bodde 5 netter

    Savnet bare en brødrister!

    Frokosten var meget god og rikholdig. Beliggenheten meget sentral. Konseptet på hotellrommet og stedet var genial!

    Gjennomførte opphold i juni 2025

  • Vurdert: 27. mars 2025

    8,0
    Meget bra
    • Ferietur
    • Par
    • Rom med king-size-seng - uten vindu
    • Bodde 2 netter

    Litt skitne tepper i gangene inn til rommene

    God frokost med rikelig utvalg

    Gjennomførte opphold i mars 2025

  • Vurdert: 4. desember 2024

    8,0
    Meget bra
    • Ferietur
    • Par
    • Rom med queen-size-seng uten vindu
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Fantastisk beliggenhet. Badet er fint med god plass og meget rent. Frokost er topp!

    Gjennomførte opphold i desember 2024

  • Vurdert: 15. september 2024

    7,0
    «Bra opphold totalt sett»
    • Ferietur
    • Par
    • Rom med king-size-seng - uten vindu
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    At rommene var under bakken uten vinduer

    Beliggenhet, service og god mat

    Gjennomførte opphold i september 2024

  • Vurdert: 27. juli 2024

    9,0
    «.»
    • Ferietur
    • Par
    • Rom med king-size-seng - uten vindu
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    Dårlig vask

    Frokost, personale, temperatur på rom

    Gjennomførte opphold i juli 2024

  • Vurdert: 8. juli 2024

    8,0
    «Neste gang jeg skal til Stockholm bor jeg gjerne her!»
    • Ferietur
    • Par
    • Rom med queen-size-seng uten vindu
    • Bodde 2 netter

    Litt harde senger, men dyner og puter var topp. Det var for varmt på rommet tidlig på natten, men ble justert til kjøligere etterhvert. Dagen deretter oppdaget jeg at vi har en mulighet til å stille dette selv. Det er viktig å være klar over at det ikke er vinduer på rommene, men det gikk veldig fint for oss. Vi var klar over det, og det fungerte fint, også pga. det åpne atriet rett utenfor området med soverom.

    Velfig god frokost! Jeg likte beliggenheten, veldig sentralt, samt at det var et aktivt miljø hvor man var invitert til å benytte fellesarealene til spill, lesing, bordtennis, hjemmekontor etc. Kult møblert, inkluderende miljø. Rent på rommene, men fellesområdene bar litt mer preg av mye bruk på stofftrekk. Veldig nært T-banestasjon. Hötorget ligger 100 meter unna inngang hotell. Vi spiste ikke noen middag her, men prøver gjerne det neste gang.

    Gjennomførte opphold i juli 2024

  • Vurdert: 29. mai 2024

    8,0
    Meget bra
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Familierom Superior uten vindu
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Ingen vindu på rom

    Veldig god frokost

    Gjennomførte opphold i mai 2024

  • Vurdert: 25. mai 2024

    7,0
    «Passer svært godt/best for unge voksne på farten.»
    • Ferietur
    • Gruppe
    • Rom med queen-size-seng uten vindu
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    Lite rom uten vindu. Lett å få klaustrofobi om du plages med det. Fikk byttet til større rom og det hjalp.

    Rent og pent. God frokost og hyggelig betjening. Sentralt til det meste.

    Gjennomførte opphold i mai 2024

  • Vurdert: 3. mai 2024

    7,0
    Bra
    • Ferietur
    • Vennegjeng
    • Rom med queen-size-seng uten vindu
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Rommet var i kjelleren uten vindu og føltes klaustrofobisk

    Veldig trendy

    Gjennomførte opphold i april 2024

  • Vurdert: 28. februar 2024

    9,0
    «Rent, god frukost, toppen!»
    • Ferietur
    • Par
    • Rom med queen-size-seng uten vindu
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Allt var bra!

    Rent, centralt bra pris. Super god frukost.

    Gjennomførte opphold i februar 2024

  • Vurdert: 20. februar 2024

    8,0
    Meget bra
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Rom med queen-size-seng uten vindu
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

    Mer på frukostbordet

    Centralt

    Gjennomførte opphold i februar 2024

  • Vurdert: 7. januar 2024

    8,0
    «Fin hotell for et par dagers opphold»
    • Ferietur
    • Par
    • Rom med king-size-seng - uten vindu
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Mangel på vinduer og ventilasjon.

    Dekorstilen og maten. Komfortable senger og belysning.

    Gjennomførte opphold i januar 2024

  • Vurdert: 5. desember 2023

    9,0
    Fantastisk
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Rom med king-size-seng - uten vindu
    • Bodde 3 netter
    • Innsendt fra mobil

    Frukosten saknade en del varma saker

    Rummet var fantastiskt

    Gjennomførte opphold i november 2023

  • Vurdert: 18. november 2023

    8,0
    «Greit, men ikke fornøyd med rommet»
    • Jobbreise
    • Småbarnsfamilie
    • Rom med queen-size-seng uten vindu
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

    Veldig trang rom. Hørte heisen hele tiden på rommet. Umulig å sove uten ørepropper.

    Modern og ligger Sentralstasjon

    Gjennomførte opphold i november 2023

Viser 1 – 25

Disse overnattingsstedene har også fått gjesteomtaler: