Beoordelingen over Hotel 81 Rochor 2-sterren

#339 van de 450 hotels in Singapore

6,4

Locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

Airco was kapot/ of zo ingesteld dat het niet warmer kon. (17graden) Kamer zat beneden naast de lobby en lift. (+ bijbehorende geluiden) Kamer zonder raam zou ik niet aanraden, kil/ ongezellig kamertje.

Locatie. Dicht bij metro

Niet boeken.
    • Aanbieding - Superior Tweepersoonskamer

Na het lezen van de andere beoordelingen dacht ik, zo slecht kan het toch niet zijn.. We kwamen uit Maleisië en hadden geen zin om opeens honderden euro's uit te geven aan een hotel in Singapore. De foto's van de kamer leken prima voor de prijs. Schijn bedriegt echter. We hadden een deluxe kamer geboekt met ramen, deze ramen zaten echter dichtgemaakt, er zat een groen schot voor het raam en de gordijnen gingen niet open. We hadden dus net zo goed geen ramen kunnen hebben. De kamer is ontzettend klein, je kunt je spullen echt nergens kwijt. Het matras is van plastic/leer en dit ligt heel gek. Ook stinkt de hele kamer en de gangen naar sterk disinfectiespul/schoonmaakmiddel. Er is geen lobby waar je even kunt gaan zitten en er zijn ook geen zitmogelijkheden in de kamer. Je kunt in dit hotel kamers huren per uur, waardoor wij het idee hadden dat het hotel niet zo zeer voor toeristische overnachtingen was bedoeld..

Er zijn twee metrostops op korte afstand van het hotel. De wifi is goed.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prima hotel, niks mis mee.
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

We waren te vroeg met inchecken dus moesten in eerste instantie wachten. Toen bedacht de man achter de receptie zich en hij gaf ons een gratis upgrade naar een andere kamer zodat we daar meteen in konden. Hartstikke aardig, alleen vroegen wij ons wel af hoe dit een upgrade kon zijn want de kamer was mega klein en verder hetzelfde als we hadden verwacht nav de foto's

Prima hotel, niks mis mee.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Wij hebben twee kamers geboekt voor twee nachten. Een 2-persoons kamer en een 3-persoons kamer. De kamers hebben geen ramen. Hotel 81 heeft ervoor gekozen dat de gasten de airco niet kunnen uitzetten. Het is namelijk erg koud in de kamers, omdat de airco op volle toeren draait. Om de airco uit te zetten of op de fan-mode te zetten moet er vanuit je kamer gebeld worden met de receptie. Echter hebben wij op één avond 3 keer gebeld met de vraag of ze onze airco op de fan-mode wilden zetten. Helaas werd hier geen gehoor aan gegeven. De vierde keer besloten ze de airco helemaal uit te zetten i.p.v. op de fan-mode te zetten. Telkens als je naar buiten gaat moet je weer opnieuw met de receptie bellen, omdat de airco weer aanspringt. Het is een grote temperatuurverschil als je vanuit je kamer naar buiten gaat en vooral voor mensen die een ander klimaat gewenst zijn pakt dit negatief uit. Het temperatuurverschil heeft zoveel invloed op ons gehad dat heel de familie zich dagenlang niet lekker voelde. Naast de airco waren de bedden in de twee-persoons kamer erg klein. Wij hadden twee 1-persoons bedden de bedden waren zo klein dat je heel makkelijk van af kunt rollen als je qua formaat wat groter bent. Ook waren de kamers niet echt hygiënisch. Bij binnenkomst lagen er op de grond nog haren van de vorige gasten. Ook op het bed lagen er veel stofdeeltjes en kleine haartjes. In de 3-persoons kamer was de wasbak lek. Als je de kraan opent vloeit het water via de onderkant weer naar buiten. Het bedrag wat wij hebben betaald is het niet waard om in dit hotel te verblijven. Vooral als je weet dat je voor dit bedrag ook veel betere hotels had kunnen boeken. (Helaas waren alle andere hotels bij ons al volgeboekt). Wat medewerkers betreft merk je heel snel op dat de receptie medewerkers niet echt betrokken zijn bij de gasten. Ze doen hun werk maar zijn niet geïnteresseerd in de gasten. De schoonmakers daarentegen zijn een stuk vriendelijker en lachen tenminste.

Fijne locatie. Dicht in de buurt van Little India en Mustafa Centre.

op het hotel na, leuk!
    • Standaard Tweepersoonskamer zonder Ramen

kamer, badkamer, matras, gebrek aan beddengoed.

niets!!

• Beoordeeld op: 11 juli 2015

Eenvoudige, nette kamers, goede ligging (Little India),...

Verwacht hier geen bijzondere luxe of extra's, ook geen ontbijtfaciliteiten.

Eenvoudige, nette kamers, goede ligging (Little India), metroverbindingen vlakbij.

• Beoordeeld op: 18 maart 2015

Het hotel ligt vlakbij metrostation bugis.

De matrassen hebben een hoes van skay leer waardoor het laken wegglijdt, en je vaak direct op de hoes ligt, niet echt prettig. Bij de receptie staat duidelijk dat men de kamers ook per 2 uur verhuurt.. Wij hebben hier echter niks van gemerkt.

Het hotel ligt vlakbij metrostation bugis. De kamers zijn in orde, de badkamer was schoon en zag er netjes uit. Het is niet groot, maar ruim genoeg voor een paar nachtjes. De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Prima hotel voor 1 of 2 nachten.

Hygiëne was minder en matras was erg hard.

Prima hotel voor 1 of 2 nachten. Ligging is fijn, maar in Singapore sowieso goed faciliteiten om te reizen.

• Beoordeeld op: 25 maart 2015

De ligging van het hotel.

De ligging van het hotel. Op loopafstand van Orchard road.