Beoordelingen over Ahotel 3-sterren

Cesta dveh cesarjev 34D, 1000 Ljubljana, Slovenië

#10 van de 62 hotels in Ljubljana

Een aanrader

Het hotel ligt vlak langs de autoweg (geen hinderlijk lawaai) maar toch in een rustige wijk, waar voor de rest niet veel te beleven valt. Wie de animo van de stad zoekt, komt hier niet aan zijn trekken. Het uiterlijk van het hotel is niet super aantrekkelijk.

Als je niet onmiddellijk in het stadscentrum wil logeren, dan doe je een goede zaak om voor dit rustige hotel te kiezen. Er is een grote parking voorzien en het interieur valt reuze mee. Modern en functioneel. Het personeel is uiterst vriendelijk en helpt je bij alle vragen. De kamer en badkamer zijn naar stedelijke normen behoorlijk groot. Er is airco voorzien, tevens minibar en koffiezet. Het ontbijt is zeer uitgebreid en van goede kwaliteit, erg vers en wordt zeer regelmatig aangevuld. Koffie is uitstekend! En als je naar de stad wil, voorziet men een taxiservice tegen een democratische prijs. Een aanrader!

Prima uitvalsbasis (met gratis parkeergelegenheid) om Ljubljana te bezoeken

Ontbijt werd niet zo goed aangevuld - Badkamer aan de kleine kant (wel ruime douche)

Supervriendelijke ontvangst en service - Frisse moderne kamer (superior tweepersoonskamer) - Zeer ruime gratis parkeergelegenheid - Rustige bar om 's avonds nog iets te drinken - Mogelijkheid om goedkoop fietsen te huren - Taxidienst (stadscentrum op een kleine 3 km van het hotel, ook te voet doenbaar) - Goed werkende airconditioning

Aanrader!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enige minpuntje is dat de airco onder het raam staat en de gordijnen ervoor vallen...

We arriveerden al vroeg de ochtend, toch konden we al inchecken en kregen direct een kamer. De receptionist was erg vriendelijk en behulpzaam, voor 3.50 was er binnen 10 min een taxi welke ons naar het centrum bracht. Na een lange dag in het prachtige centrum werden we na het plegen van 1 telefoontje weer voor 3.50 opgehaald. Kamers zijn ruim, schoon, goede douche en heerlijk bed. Het ontbijt was divers en goed. Hotel is gemakkelijk te bereiken vanaf snelweg en heeft voldoende (gratis) parkeerplaatsen.

mooi modern hotel met alle faciliteiten op een ongewone locatie.

aanvankelijk de locatie meer het is allicht beter daar te verblijven dan in de stad zelf gezien je er zo bent en je geen parkeerproblemen hebt.

Je zou geen hotel verwachten op deze locatie: een ietwat afgelegen wijk even buiten de hoofdstad. Je wordt er evenwel prima ontvangen en de dienstverlening is uitstekend. men belt van op de receptie een taxi en in een wip ben je in het centrum van Ljubljana. Wil je terug keren naar het hotel? even bellen en men regelt voor u een taxi en meer dan 5 minuten hebben we nooit moeten wachten. kostprijs voor al dat moois: 3.5 euro. de kamer biedt alle comfort en het ontbijt is meer dan in orde.

Leuk en schoon hotel

Buiten deze enthousiaste gastheer was het personeel bij het (HEERLIJKE) ontbijt niet erg vriendelijk.

Heerlijk ontbijt en een super enthousiaste gastheer (manager?)

Fantastisch!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Modern hotel met uitgebreid ontbijt! Wij verbleven er 2 nachten en hadden het appartement gelegen tegenover de receptie. Het moderne appartement is zeer ruim met een aparte slaapkamer en de kinderen sliepen op een bed dat je weg kunt klappen in de muur. Beide 2-persoonsbedden zijn zeer comfortabel. Hotel ligt weliswaar buiten het centrum maar taxi-service werkt perfect en we hebben hier enkele keren gebruik van gemaakt. Ljubljana is een gezellige compacte stad.

Vriedelijk & behulpzaam, piekfijne kamers! Een hotel waar er veel een voorbeeld mogen nemen! Dicht bij het oude centum, een topper van je welste, hotel doet al het mogelijke je vervoer met taxie te regelen.

Ideaal verblijf in Ljubljana

Kleinschalig hotel met leuke sfeer. Rustig gelegen in een wijk, maar binnen een loopafstand van +/- 30 min ben je in het centrum van Ljubljana, ook biedt het hotel een taxi service naar het centrum voor maar € 3,50. Ruime parkeergelegenheid, nette kamers van alle gemakken voorzien, heerlijk ontbijtbuffet met ruime keus. Maar bovenal zeer vriendelijk, behulpzaam personeel die met een lach hun werk doen! Kom zeker nog eens terug.

Start roadtrip, 4 dagen verbleven
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was niet heel divers, maar de grootte van het hotel is ook niet heeel groot, dus wel begrijpelijk. Sommige etenswaren konder lekkerder.

Alles! De bediening, service, hygiene, kamer, allemaal top

Heerlijk verblijf voor stedentrip

Mooi hotel prima taxi service voor slechts € 3.50 naar het centrum maar lopen of fietsen is ook goed te doen. Ontbijt was goed en prima bedden en badkamer.

Goed hotel. Inrichting kamer beetje onpraktisch
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Inrichting hier en daar niet zo doordacht. Bv. Weinig haakjes in de badkamer; airco achter het gordijn; onhandige glazen schuifdeur naar de badkamer

Nette maar kleine kamer Goede bedden Prima ontbijt Ruime parkeergelegenheid Behulpzaam personeel

Goed breed tweepersoonsbed.

Goed breed tweepersoonsbed. Mooie inloopdouche. Uitstekend ontbijt. Hulpvaardige uitbaters. We mochten onze fietsen ‘s nachts in hun garage zetten. Ideaal om Ljubljaba te bezoeken.

Netheid.

In feite niks !

Netheid.Erg functioneel ... over alles was goed nagedacht. Prima ontbijt. Geen hotel gigant Gratis parkeergelegenheid. Ligging dicht bij de autostrade en toch op amper 3 km van het centrum. Verdient absoluut een 4de ster!

Ondanks dat we tevreden waren over hotel, zouden we hier niet snel meer naar toegaan.

Laatste dag, omdat wij vroeg weg moesten kregen we een zak mee met twee broodjes, pakje appelsap en appel. Terwijl het ontbijt al klaar stond mochten we hier geen gebruik van maken. Personeelslid waar mee toemaken hadden was zeer afstandelijk.

Ontbijt was zeer goed, en ook de kamers.

Een (h)eerlijk hotel met uitstekende prijs/kwaliteitverhouding

De afstand naar het centrum. Het hotel biedt echter een taxiservice aan voor € 3,50 (voor 4 personen totaal) Goed geregeld. Dus was helemaal geen probleem.

De vriendelijkheid en servicegerichtheid van het personeel. Echt top. Wij zaten in een appartement. Geweldig mooi, modern en groot. Alles was aanwezig. Het ontbijt was goed

• Appartement met 1 Slaapkamer

Personeel bij aankomst was maar triest.

Goed hotel als tussenstop naar Kroatië. Al bij al ok. Goed om de stad te bezoeken via de taxidienst "Laguna". Prachtige stad trouwens, wel druk.

Kamers en faciliteiten waren zeer mooi, modern en proper.

Het hotel was iets verder dan verwacht, zeker 30 minuten stappen eer we in het historisch centrum waren.

Kamers en faciliteiten waren zeer mooi, modern en proper. We zijn fantastisch ontvangen door het personeel en ze hebben ons zeer goed geholpen om onze uitstap naar het centrum te plannen. goedkopere taxi service of fietsen ter beschikking was ook mooi meegenomen om naar het centrum te gaan.

Locatie buiten het centrum, dus handig voor reizigers met...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie buiten het centrum, dus handig voor reizigers met auto qua parkeren. Centrum is makkelijk te bereiken per fiets (op locatie te huur) en per taxi (zeer goedkoop).

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet!

Eerste nacht veel muggen op de kamer, helaas had iemand (vorige hotelgast of kuisploeg) het raam opengelaten...

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet! Prima uitvalsbasis om Ljubljana te ontdekken met de fiets of te voet. Het personeel was enorm behulpzaam.

Ontbijt & heel behulpzaam en vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We hadden openbaar vervoer verwacht in onmiddellijke nabijheid, maar we hadden onze eigen wagen en in de stad konden we gemakkelijk parkeren (wel te betalen) en er was het aanbod van taxi.

Ontbijt & heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Oa. heel bereidwillig om zaken op te zoeken mbt bezoeken in omgeving van hoofdstad.

Zeer goede ligging
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Zeer rustig gelegen op een kwartier wandelen van het centrum. Aanbod taxi service. Zeer vriendelijk onthaal en zeer goeie tips ivm resto en todo. Kamer was een zeer ruim appartement. Zelfs ideaal voor 4 volwassenen.

Perfect servicegericht modern hotel aan de rand van het prachtige Ljubljana
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Weinig tot niks. Als ik dan echt iets moet noemen kan de slaapkamer van het appartement wel een leuke, warme wandversiering gebruiken. En de wanden zijn dun dus als je luidruchtige buren hebt (naast ons zat een Nederlands gezin dat ws dacht dat ze er alleen zaten gezien het stemvolume) moet de (goeie!) tv wat harder. Maar dat is echt spijkers op laag water zoeken. Het is echt prima!

Appartement was zeer comfortabel, schoon met goeie bedden en zeer goede voorzieningen. De service aan de receptie was top. Vriendelijk, meedenkend en goed Engelssprekend. We mochten onze auto op de parkeerplaats laten staan terwijl we zelf een meerdaagse fietstocht maakten. Veilige rustige omgeving, makkelijk vanaf de snelweg. Ontbijt heerlijk (eigen wafels bakken) en uitgebreid. En je kon voor 3,50 per taxi naar het centrum, dat regelt de receptie allemaal. Kortom, absolute aanrader.

Goed hotel in een geweldige stad.

Geen minpunten.

Appartement met 1 slaapkamer was ruim en compleet. Bedden waren goed en de airco werkte prima. Badkamer was ruim en met fijne inloopdouche. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was heel goed en compleet.

Een aangename verblijfplaats voor uitstappen in de buurt.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Onze kamer voor 4 personen was zeer ruim en heel proper. Rustig gelegen en snel en goedkoop met taxi naar het centrum van de stad. Het aanbod voor het ontbijt is ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Hotel doelgroep zijn zakelijke gasten i.p.v. toeristen. Zo voelt ook de bediening aan.

Ontvangst zeer afstandelijk en niet hartelijk Geen restaurant in het hotel Slechte locatie (geen restaurants; winkels; etc in de buurt). Het centrum is op 30minuten wandelafstand.

Ruime parking Prima ontbijt; veel keuze Ruime en propere kamer Makkelijk te bereiken (niet ver van de snelweg)

• Beoordeeld op: 29 september 2016

prijs-kwaliteit en ligging prima, vooral als je daar met je eigen wagen was
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de koffie vonden wij niet zo lekker. de afstand naar Ljubljana was ver, vooral omdat wij veel te voet deden, door het aangename weer was het wel te doen.

het ontbijt was heel uitgebreid : voor ieders wat wils, lekkere zelfgemaakte confituur, zelf verse wafels bakken

• Appartement met 1 Slaapkamer

Uitgebreid ontbijt ( beter dan in 5 sterren hotel): super vers en home made, fruit uit eigen tuin. A la minute vers gebakken wafels.

Super hotel
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Heerlijk en gevarieerd ontbijt, heel propere en ruime kamers en zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel!!!

Er is goedkope taxiservice mogelijk tussen hotel en...

Er is goedkope taxiservice mogelijk tussen hotel en stadscentrum.

Een tophotel om Ljubljana te verkennen

Kan het niet bedenken

Goede bedden. Vriendelijk personeel en de taxiservice naar het centrum van Ljubljana

Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan ljubljana

Verrassend lekkere, vers gebakken wafels bij het ontbijt

Vriendelijkheid, hygiëne
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Alleen airco in de slaapkamer, zou beter zijn in de rest van het appartement ook

Vriendelijkheid, hygiëne

Super fijne overnachting

De vriendelijke gastvrije ontvangst en de kamer was brandschoon. Fijne bedden

Het hotel regelt een taxi aan een voordelige prijs van en...

We hebben wel wat lang moeten wachten op de taxi

Het hotel regelt een taxi aan een voordelige prijs van en naar het centrum

Dicht bij het centrum met een Tesla lader perfect voor onze reis
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel met vriendelijke mensen

schon en heel vriendelijk personeel

schon en heel vriendelijk personeel

Enthousiaste jonge dynamisch team met glimlach

Enthousiaste jonge dynamisch team met glimlach

perfecte locatie om Slovenië te ontdekken.

De ligging niet echt een vakantie gevoel bij aankomst.

Comfortabele kamers en perfect ontbijt

Prima locatie voor stedentrip Ljubljana.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was in de lobby een komen en gaan van "dames".

Gastvrijheid personeel

Uitstekend hotel voor een verblijf in Llubjana

Uitstekend ontbijt

uitgebreid ontbijt vriendelijk onthaal

uitgebreid ontbijt vriendelijk onthaal

kamer was goed ontbijt was goed en goede service

nvt

kamer was goed ontbijt was goed en goede service

Goede uitvalbasis om Ljubjana te verkennen en te beleven.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Super netjes,leek op een splinternieuw appartement

Mooi terras/restaurant.

Er stond bij de boeking dat er een wasmachine en een bad was. Van beide was geen sprake.

Mooi terras/restaurant.

Zeer net hotel buiten de stad.

Jammer dat er geen zwembad aanwezig was

Goede airco en bedden

Schone, ruime accommodatie met vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was mooi, groot, schoon en voorzien van alle faciliteiten. Vriendelijk personeel.

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

Vriendelijkheid en behulpzaamheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

ontbijt was prima en kamer koe

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Betaalbaar en comfortabel hotel voor bezoek (per taxi = 3.5 euro)

Behuylpzaamheud personeel

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Perfect voor het doel: een kort bezoek aan Ljubljana
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede vriendelijke service en kwaliteit-/ prijsverhouding

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Vriendelijkheid, rustig, proper

Douche in bad, was nogal hoog. douchegordijn

Vriendelijkheid, rustig, proper

• Beoordeeld op: 24 oktober 2015

Supernet hotel met goede verbinding naar vluchthaven (25...

Supernet hotel met goede verbinding naar vluchthaven (25 minuten met taxi). Je rekent de taxi af op de hotelrekening. Scheelt weer administratie. Goed ontbijt ook. Het hotel is dag en nacht bemand, dus je kan op elk moment arriveren. Alles maakt een keurige, rustige en opgeruimde indruk. Personeel spreekt engels. Kortom: echt top!

• Beoordeeld op: 23 mei 2015

Het geweldige ontbijtbuffet

Het viel even tegen dat er geen lift was.

Het geweldige ontbijtbuffet De uitstekende ontvangst De suggesties voor een goede invulling voor een dagje Ljubljana.

• Beoordeeld op: 31 maart 2016

Mooie kamers, goede bedden.

Mooie kamers, goede bedden. Alles wat bijzonder proper en netjes verzorgd. Lekker ontbijt en ruime keuze, gevarieerd aanbod

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

goed ontbijt

geen zithoek, alleen bureau met stoel

goed ontbijt vriendelijk personeel verzorgde kamer voldoende parking

• Beoordeeld op: 26 december 2015

Goed hotel voor een goede prijs.

Iets te ver van het centrum.

Goed hotel voor een goede prijs. Fijn personeel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 november 2015

vriendelijke en hulpvaardige receptioniste

te warm op de kamer. geen zetel op de kamer

vriendelijke en hulpvaardige receptioniste goed ontbijt rustige kamer voldoende parkeerplaatsen

• Beoordeeld op: 24 september 2015

een mooi hotel met erg vriendelijk personeel

een mooi hotel met erg vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 september 2015

modern interieur eetzaal + kamer

Veel avondlawaai op de gang

modern interieur eetzaal + kamer parking aan hotel ontbijt : goed

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Locatie, parkeren, personeel.

Locatie, parkeren, personeel. Binnen een paar minuten in het centrum met een taxi die de receptie graag voor je belt. Kost 3,5 euro.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Een zeer uitgebreid ontbijt, je kon zelfs je eigen wafels...

Een zeer uitgebreid ontbijt, je kon zelfs je eigen wafels bakken. Echt heerlijk. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 juli 2015

Ontbijt en vriendelijke ontvangst!

Ontbijt en vriendelijke ontvangst!

• Beoordeeld op: 29 juni 2015

Goedkope taxiregeling naar het centrum.

Goedkope taxiregeling naar het centrum. Daardoor is ligging aan de rand van de stad niet een groot probleem.

• Beoordeeld op: 15 juni 2015

De behulpzaamheid en vriendelijkheid van al het personeel.

De behulpzaamheid en vriendelijkheid van al het personeel. Zij weten het de gasten naar de zin te maken.

• Beoordeeld op: 2 april 2015

Appartementen.

Geen Amerikaanse koffie bij het ontbijt.enkel espresso.

Appartementen. Geweldig.

Er zijn ook 25 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.