Beoordelingen over Hotel Histrion 4-sterren

Obala 2, 6320 Portorož, Slovenië

#22 van de 24 hotels in Portorož

Echt een aanrader.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Extra Bed, Uitzicht op de Lagune en een Balkon (2 Volwassenen + 1 Kind)

Wifi op de kamer. Wifi in de lounge was prima. De kinderen vonden het avondbuffet wat minder. Ik zelf vond het prima.

De zwembaden. De locatie. Uitzicht op zee. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

4 sterren niet waard.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Diner, echt slecht. Van de 9 dagen dat wij er waren maar 2 dagen goed gegeten (was waarschijnlijk een andere kok) Weinig afwisseling. Vlees droog. Bak aardappelen lag te soppen in het vet enz. enz... Het personeel dat daar rond liep, daar kon geen lach van af. Extra betalen voor 2 ligbedden met parasol € 20,=. Speelkussen wat in het water lag, ook extra betalen. Parkeren bij het hotel meestal niet mogelijk en moest men parkeren bij de naast liggende hotel op zo'n 300 meter verder de heuvel op. Daarna kon men nog eens 300 meter lopen door de enorme lange gang naar je hotelkamer. Onvriendelijk personeel (op een enkeling na) bij receptie. Vroegen niet eens hoe we het hebben gehad en veilige terugreis wensen al helemaal niet.

Ontbijt goed. Airco kan de hele dag aan. Schoonmaaksters vriendelijk

Zeker niet voor herhaling vatbaar.
    • Classic Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden, met Uitzicht op de Lagune en Balkon

Wij kozen deze (prijzige!) accommodatie vanwege het grote binnenzwembad en het buitenzwembad. Het binnenzwembad was dicht (geplande werkzaamheden), dat stond ten tijde van de boeking nergens vermeld. (Alleen op de dag zelf kregen we een melding, toen waren we er al.) Als wij dit geweten hadden, hadden we niet geboekt. Het buitenzwembad was zout, dan kan je net zo goed in de zee zwemmen. De badkamer was niet schoon (haren in de douche, vieze plekken op de grond) en er was geen douchehouder, je moest de doucht zelf vasthouden als je wilde douchen. Er was tot 's avonds laat geluidsoverlast in de kamer. De eetzaal is enorm druk, lawaaiig en veel te warm.

De zee was dichtbij.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

De douche, was heel erg klein en verouderd.
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee en Balkon

De douche, was heel erg klein en verouderd.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Heerlijke locatie restauras op loopafstand
    • Klassieke Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee en Balkon

Diner buffet

Uitzicht vanaf balkon

Nooit meer bij boeking com boeken.

Geen haven zicht. En de prijs

Voor gaande bezoek.

Onvergetelijk verblijf.
    • Klassieke Kamer voor 3 Personen met een Balkon

De (dubbele) kamer en het prachtig uitzicht op zee, alsook het grote terras.