Beoordelingen over Hotel Lipa 3-sterren

Koroška ulica 14, Kranjska Gora, 4280 Kranjska Gora, Slovenië

#2 van de 17 hotels in Kranjska Gora

9,7

prachtig hotel met schitterend uitzicht en prima keuken.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

We hadden een kamer met balkon en uitzicht op de bergen. Gewoon geweldig. Zeer nette en voldoende ruime kamer met de nodige faciliteiten. Het hotel heeft een heel goed restaurant waar je misschien iets meer betaalt dan gewoonlijk in Slovenië maar het is dan ook dik in orde. ik zou er ongetwijfeld opnieuw verblijven.

Aangenaam verblijf in Kranjska Gora!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Vriendelijke en rustige uitbaters. Zeer mooi hotel met mooie, rustige kamers. Wij hadden vanuit onze kamer een heel mooi uitzicht op de bergen. A room with a view! De kamer was mooi en smaakvol ingericht, met zeer goed bed en grote badkamer. Uitgebreid ontbijt. Zeer rustige en vriendelijke bediening! Zeer goed restaurant bij het hotel, met voldoende keuze uit verschillende gerechten. Dicht bij het dorp en supermarkt!

Erg aangenaam familiehotel met zeer vriendelijk personeel,...
    • Suite met 2 Slaapkamers met Balkon

Erg aangenaam familiehotel met zeer vriendelijk personeel, zo oa tips voor uitstappen in de buurt. Familiekamer was erg ruim en netjes met groot terras. Restaurant was zeer lekker met positieve aandacht voor de kinderen. Wafels bij het ontbijt voor de zoetebekken !

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Motortrip
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Speciaal geboekt omdat er een garage voorzien is voor motoren, kreeg ik te horen dat er geen plaats meer was en dat we onze motoren maar achter het hotel op de parking moesten plaatsen... Uiteindelijk heeft de eigenaar toch nog plaats kunnen maken om onze twee motoren in de garage te plaatsen. Er staat beschreven dat er een garage is voor motoren, maar meer dan 3 motoren kunnen er nooit tegelijk in... toch iets om rekening mee te houden. Wifi code? Niet gezien, niet gekregen. Minibar was leeg op de kamer.

Restaurant is TOP! Heel lekker gegeten en niet eens zo duur. Mooie kamer en zalig bed. Rustige buurt. Fijn ontbijt met een eitje naar keuze.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

geweldig
    • Tweepersoonskamer met Balkon

ontbijt was wat rommelig uitgestald, brood niet altijd vers, geen vers fruitsap, weinig vers fruit. eitjes werden wel op vraag gebakken door een erg vriendelijke bediening.

erg mooie, ruime en comfortabele kamer, perfecte locatie

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Aanrader
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Avondeten a la carte was uitstekend

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Geweldige kamers.
    • Superior Suite met 2 Slaapkamers en Balkon

Geweldige kamers. Niets op aan te merken.

Zeker voor herhaling vatbaar
    • Superior Suite met 2 Slaapkamers en Balkon

Het is een schitterend hotel, enorm ruime kamer (we hadden de junior suite), vriendelijke hoteleigenaars, lekker eten, een aanrader!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Het was fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Ontbijt met heerlijke zelfgebakken wafels!

• Beoordeeld op: 18 juli 2015

Pizza's in het restaurant zijn uitstekend, het...

Wij hadden een economy kamer, het matras daarvan was erg slecht. Het had enorme kuilen. Het ontbijt was in de kelder van het hotel en niet in het restaurant dat je op de foto's ziet. Dat was voor ons een teleurstelling. Het was daar ook vrij warm en geen ramen.

Pizza's in het restaurant zijn uitstekend, het restaurant heeft een leuk terras uit de drukte van het centrum. Onze kamer had een klein balkon met uitzicht op de bergen.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Zeer ruime en schone kamer met uitstekende bedden en met...

Bij binnenkomst hangt er soms een kookluchtje in het pension. 's Nachts raam openzetten omdat het anders benauwd wordt in de kamer.

Zeer ruime en schone kamer met uitstekende bedden en met balkon. Heerlijk schoon sanitair. Bijzonder vriendelijk en attent personeel. Kunt er 's avonds heerlijk dineren in de serre.

• Beoordeeld op: 31 juli 2015

Vriendelijk en gastvrij verblijf.

Vriendelijk en gastvrij verblijf. Fietsen zijn gratis en de fietspaden zijn goed.

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

heerlijke bedden

heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Kleinschalig, maar wel met het comfort van een hotel!

Kleinschalig, maar wel met het comfort van een hotel! Erg vriendelijk was het (familie)personeel, een aanrader