Beoordelingen over Vila Piranesi 3-sterren

Gebaseerd op 720 beoordelingen over dit appartement

9,7

Perfecte locatie.
    • Comfort Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

Airco werkte niet goed. En hier kan de locatie niets aan doen, maar het duurde ongeveer 1,5 uur voordat we helemaal gesettled waren. Dit komt door het parkeerbeleid van Piran. Je moet eerste de auto buiten de stad parkeren, daarna te voet (15 min lopen) of met een bus zonder airco naar de accomodatie om een pakeerkaart op te halen waar je een uur binnen de stad kan parken. Vervolgens terug naar de auto (te voet 15 min lopen of met een bus zonder airco), met de auto naar de accomodatie om koffers uit te laden. Daarna de auto buiten de stad parkeren. En tenslotte te voet (15 min lopen) of met een bus zonder airco terug naar de accomodatie.

Perfecte locatie. Hele mooie, ruime kamer (comfort).

Dicht bij het centrum
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Dicht bij het centrum

heerlijk verblijf met prachtig uitzicht in het hartje van het wondermooie piran
    • Comfort Appartement met 1 Slaapkamer en Uitzicht op Zee

appartement was niet prima schoongemaakt bij aankomst, volgende dag wel in orde gebracht

prachtig zicht op haven, centrale ligging

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

We zijn hier al eerder geweest.

Parkeren is lastig, niet te doen, in Piran, maar de parkeergarage is goed te gebruiken in combinatie met de gratis shuttle. In het hotel is 50% korting op de parkeerkosten te krijgen. Dat wisten we vooraf niet, dus we hebben (vooraf) de volle mep betaald.

We zijn hier al eerder geweest. Toen hadden we een kamer aan de landzijde. Deze keer hadden we een kamer met uitzicht op Tartini trg/ Piazza Tartini en de haven. Fantastisch! Klein keukenblokje met pannen en koelkast. De perfecte locatie voor een vakantie.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Wij hadden een comfort appartement op de eerste verdieping.

Het bed was wat hard, als je op zij ligt voel je de veren een beetje in je steken, dat was niet zo heel prettig.

Wij hadden een comfort appartement op de eerste verdieping. Het complex was makkelijk vindbaar en ligt naast een groot plein. Het was ruim, goed afgewerkt en zag er fris en schoon uit.

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

Comfortabel appartementje, van alle gemakken voorzien, op de...

Comfortabel appartementje, van alle gemakken voorzien, op de beste plek in gezellig Piran. Aan de haven en naast het plein. Het gratis busje vanaf de parkeerplaats stopt bijna voor de deur.

• Beoordeeld op: 9 juli 2015

je stapt de deur uit en je bent in het centrum.

Geen balkon en geen zicht op de haven, maar een perfecte uitvalsbasis voor het prachtige Piran. Aanrader.

je stapt de deur uit en je bent in het centrum.

• Beoordeeld op: 20 september 2015

locatie is top!

locatie is top! personeel rustig en zeer vriendelijk. Extra tips en info indien nodig.,

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Midden in het centrum