Beoordelingen over Apartments Presidential Palace 3-sterren

Lermontovova Street No. 4, 811 09 Bratislava, Slowakije

#87 van de 129 vakantiewoningen in Bratislava

Gebaseerd op 324 beoordelingen over dit appartement

Goed appartement vlakbij centrum; gratis parkeren dichtbij
    • Appartement

Fantastische locatie op loopafstand van het centrum. Parkeren in het centrum is lastig en duur, maar een paar straten hoger (Mišíkova: auto 1,5 km, lopend 650 meter) is parkeren aan de straat gratis. Eenvoudig maar goed appartement.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prima verblijf, super fijne plek.
    • Appartement

Het was redelijk warm op de kamer, wel was er een waaier wat prettig was. Er was maar 1 toiletrol.

Ik vond de eigenaar van het appartement heel aardig, hij wachtte ons op bij aankomst, zodat wij niet hoefden te wachten. We kregen de sleutels, gaven hem het geld (met een kleine fooi) en we mochten bij vertrek de sleutels in de kamer laten en de deur achter ons dicht doen. We hoefden dus bij vertrek ook nergens rekening mee te houden.

Goeie locatie.
    • Appartement

De kamer is mijns inziens te duur voor de geleverde kwaliteit. Tijdens dezelfde reis betaalden we op sommige plaatsen de helft van wat we hier betaalden, voor hetzelfde comfort.

Goeie locatie. Op wandelafstand van het toeristische centrum van Bratislava, maar toch rustig genoeg gelegen om van een goeie nachtrust te kunnen genieten.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Prima kamer om te slapen, maar dat is het dan ook
    • Appartement

Het appartement is meer een studentenkamer. Bed, keukenblad met 2 kookpitten en kleine tafel met 2 stoeltjes allemaal in 1 kamer. Het warme water was snel op waardoor je na het afwassen al niet meer warm kon douchen. Kamer wordt snel warm en er is geen airco. Wanneer je de ramen open zet voor frisse lucht hoor je duidelijk het verkeer van de nabij gelegen hoofdweg.

Goede locatie, naast een kleine buurt supermarkt. We konden onze fietsen in een afgesloten ruimte kwijt.

Simpele maar prima kamer dichtbij de stad voor iets te veel geld

Geluidsoverlast van de weg

Goede locatie