Beoordelingen over Vienna House Easy Bratislava 3-sterren

Galvaniho Ulica 28, Ruzinov, 82104 Bratislava, Slowakije

#53 van de 104 hotels in Bratislava

Voor één keer haalbaar
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Ontbijt zeer sober. Zoals ze bij ons zeggen; "kaas, ham en worst..." Fruitsap niet vers en heel waterig. Koffie zeker niet lekker. Roerei bijna pap. Geen spek. Geen vers gesneden fruit (dat moest je maar zelf doen en zie je ons daar al divers fruit in stukjes snijden? Is dat hygiënisch? Vers te snijden brood op of is er gewoon niet. Dan confrontatie met het feit dat we niet zouden betaald hebben. Wij moesten het maar aantonen om dan toch een flauwe excuseer te krijgen toen bleek dat alles degelijk betaald is. Misleiding met kamerpoets. Als je je kamer niet liet reinigen, kreeg je een geschenkje. Bleek een stom koekje te zijn wat je op een ander zo bij de koffie zou krijgen. Maar is geslepen van het hotel want op die manier sparen zij natuurlijk niet alleen linnen uit maar ook personeel en dat laatste vinden wij jammer.

De ligging.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prima lokatie, slechtste ontbijt in Europa

Ontbijt is echt een drama, al zolang ik er kom. Roerei die niet eens als zodanig herkenbaar is, verdroogde en aangebrande soort braadworst in stukjes, niet te identificeren smaakloze smeersels, vleeswaren nattig en glimmend, enfin, salmonella ligt op de loer. Verder moet het hotel het hebben van busladingen jonge toeristen wat vooral s'nachts voor enorm overlast zorgt op de gangen, gegil, gezang, slaande deuren, duizen keer gebruikte lift. De hotel taxi kent een prijsstijging van 25% vanaf mijn voorlaatste verblijf in juni tot mijn laatste verblijf in juli; het antwoord op mijn vraag hoe dat kan was : de taxichauffeur geeft ons het bedrag door en wij brengen in tekening wat hij zegt. Klaar.

Lokatie dichtbij shopping mall

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

3,5
    ondermaats

zeker niet zeer veel lawaai half om in te cecken en pas na 15 moest meer dan 2 uur wachten er werkte maar 1 lift met 3bussen chinezen of japanezen die allemaal tegelijk op de lift en het ontbijt afstormden u kunt zich de chaos voorstellen.het personeel aan de balie onbeschoft ondanks het feit dat ik slovaaks spreek met veel moeite hebben wij een factuur bekommen .ik zou dit hotel ondanks zijn prima ligging niet aanbevelen daar het zijn prijs niet waard is en niet beantwoord aan de eisen van zakenlui .

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Behalve beschreven voorval prima

Direct na aankomst moest ik afrekenen, want doen we bij booking.com klanten altijd! Was de eerste keer dat ik zoiets meemaakte. Ik zei dat ik tijdens mijn verblijf taxi nodig had en misschien andere diensten, ou dat rekent u maar apart af. Ook mijn creditcard als garantie werd weggewuifd met uitspraak American Express? Pffffff dat is geen garantie. Nog nooit zo rottig behandeld, ik voelde mij echt niet fijn. De jongen aan de receptie was erg gespannen, strooide met uitspraken als ik ben de enige die hier gied werk levert, ik werk voor drie man. Hij bleek de laatste maand in dienst te zijn. Kan hij nog hoop schade aanrichten, baas kan hem beter met een maand salaris naar huis sturen.

Super vriendelijke mensen.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Super vriendelijke mensen. Kraaknet. Uitstekend vers ontbijt.. Dichtbij alles. Op 15 min van de zoo en dino park met auto

goed voor 1 nacht, als deze plaats op je reisroute ligt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

een koelkastje op de kamer zou voor deze prijsklasse niet misstaan

vriendelijk en behulpzaam personeel met dikke pluim voor de barman

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

De prijs van het hotel was naar mijn inziens wel wat te duur

De prijs van het hotel was naar mijn inziens wel wat te duur

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

WiFi blijft een probleem.

WiFi blijft een probleem. Vanaf derde etage en hoger is er geen of zeer slecht ontvangst.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Interessante ligging, vriendelijk personeel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Interessante ligging, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Prima ervaring

Vriendelijk onthaal, propere kamer. Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 23 mei 2016

Locatie van het hotel is prima wanneer je met auto en op...

Het ontbijt en met name koffie zijn erbarmelijk. Het koffieautomaat was doorlopend stuk en koffie in thermoskannen afschuwelijk en oud. Roerei was een dag werkelijk groen en rook heel bizar, andere dagen aangebrand en tevens waterig, echt knap, hoe krijg je zoiets voor elkaar, worstjes van dubieuze versheid en slappe gegrilde aubergines en courgette bij ontbijt gaat echt te ver. Het kwaliteit en versheid van het eten zijn ver te zoeken. Echt slecht! Ze kunnen het ontbijt beter apart in rekening gaan brengen en zorgen voor kwaliteit, dan gratis en gezondheid bedreigend. Ook echt lachen is dat WIFI boven tweede etage niet werkt, op vierde geen kans op verbinding!!!!!!!!! Ik kom er al jaren, het wordt steeds slechter, ik denk dat ik volgend jaar naar een ander hotel op zoek ga.

Locatie van het hotel is prima wanneer je met auto en op doorreis bent. Shopping mall Avion op loopafstand is een grote pluspunt. Personeel in regel prima, alleen aan de receptie een aantal keren lang moeten wachten omdat de receptioniste langdurig telefonisch in gesprek was en de telefoon aannam ook wanneer er een rij voor de receptie stond. Ik begreep later dat dat de policy van de management is: telefoon moet binnen een aantal seconden opgenomen worden, want klanten die in de rij voor de receptie staan "zijn al binnen en kunnen niet weg", terwijl een klant aan telefoon nog alle kanten op kan. Need I say more?

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Het hotel was goed gelegen,niet ver van het vliegveld.

Het morgendontbijt kon iets uitgebreider,was altijd hetzelfde,weinig variatie.Ook het eigen vervoer van het hotel was duur om naar het centrum te rijden.

Het hotel was goed gelegen,niet ver van het vliegveld.Personeel was vriendelijk en engels vormde geen probleem .Het was een stil hotel,ook al lag het naast een autobaan.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2015

Prima kamer met airco.

Prima kamer met airco. Parkeren op eigen terrein. Ontbijt lekker en netjes. Familiekamer heel goed te doen met 2 kinderen (bedbank) en 2 volwassen.

• Beoordeeld op: 19 mei 2015

Ligging van het hotel naast een enorm winkelcentrum.

De busverbinding naar het centrum is wat lastig. De bus gaat niet rechtstreeks naar het oude centrum.

Ligging van het hotel naast een enorm winkelcentrum. Parkeren op eigen terrein.

• Beoordeeld op: 19 mei 2016

Gastvrijheig

Gastvrijheig

• Beoordeeld op: 21 januari 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel, prima locatie en...

Vriendelijk en behulpzaam personeel, prima locatie en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Goede bedden.

Ver van het centrum.

Goede bedden. Dicht bij de snelweg en naast het grootste winkelcentrum van Slowakije.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Vienna House Easy Bratislava