Beoordelingen over Hotel Grand Jasna 4-sterren

Demanovska Dolina 71, 032 51 Demanovska Dolina, Slowakije

#15 van de 25 hotels in Demanovska Dolina

Mooi hotel, mooie wellness.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooi hotel, mooie wellness. Geweldige ligging vlakbij de pistes. Het restaurant gedeelte was wat luidruchtig met harde verlichting. Vriendelijk personeel en lekker eten!

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Groot hotel, vriendelijk personeel aan de receptie. Nogal onpersoonlijk. Ontbijt niet top.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ligging. Geen centrum aanwezig op wandelafstand. Bij regenweer weinig te doen. Standaardkamers kunnen renovatie gebruiken. Geen airco aanwezig.

Voor wandelingen in de lage Tatra goed gelegen. Bij regenweer nogal afgelegen. Zeer vriendelijk personeel aan de receptie. Ontbijt zeer uitgebreid, maar we hebben al lekkerder gegeten. Geen vers fruitsap, smaakt naar water. Vers fruitsap apart te betalen. Enkel gewone koffie in de prijs inbegrepen, deze was niet lekker. Frigo op de kamer.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

gelegen aan de skipiste

we waren op zakenreis in bratislava en zijn in het weekend komen skien in jasna. gezien de hogere prijsklasse verwachtten we een andere uitstraling. de eetzaal is eerder een refter waar 300 personen eten. ook al hebben we zelf kinderen en hebben we hier geen bezwaar tegen, toch was hier veel lawaai van. het eten is eerder oosteuropees en niet zo verfijnd. wel verzorgd.

gelegen aan de skipiste mooie vernieuwde kamers

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

De accommodatie, de ligging, het eten, de grootte van de...

Deel van personeel onvriendelijk, te weinig liften, vaak lange wachttijden aan receptie, te hoge ramen

De accommodatie, de ligging, het eten, de grootte van de kamers, de geluidsinstallatie, de algemene netheid

• Beoordeeld op: 14 februari 2016

Toplocatie voor het skiën.

Vriendelijkheid van bepaald personeel. Liepen daar precies tegen hun zin! Eten is er basic!

Toplocatie voor het skiën. Onmiddellijke bereikbaarheid van de piste.