Beoordelingen over Hostel Blues 1-sterren

Špitálska 2, 811 08 Bratislava, Slowakije

#20 van de 104 hotels in Bratislava

Gebaseerd op 731 beoordelingen over dit hostel

Goede aanrader voor jonge mensen!
    • Bed in Slaapzaal voor 8 Personen met Eigen Badkamer

Douche en wc op onze kamer hadden wat schoner gekund, er zat duidelijk schimmel in het douchegordijn. En de stapelbedden kraken dusdanig dat je niet naar boven kan klimmen zonder je onderbuurman wakker te maken.

Het hotel is gezellig, en erg leuk als je andere mensen wil ontmoeten. Je kan met al je vragen bij het personeel terecht, ze helpen je graag. Op loopafstand van het centrum, de supermarkt en verschillende restaurantjes. De bedden waren goed, en je kreeg een slot voor een kastje. Ook verkopen ze goedkoop bier aan de bar. Ze hebben zelfgeschreven folders met aanraders, en zijn het startpunt van een pubcrawl! Je kan je bagage ook na uitchecken bewaren in een bagageruimte en later ophalen. Bovendien erg goed beveiligd, ik voelde me erg comfortabel.

Echt een top hostel!
    • Bed in een Slaapzaal met 6 Bedden en Eigen Badkamer

Alles beviel, geen minpunten te bedenken.

Echt een top hostel! Personeel super vriendelijk, 24uurs receptie, schone kamers. Perfect hostel gewoon. Zou zo nog een keer terug gaan.

Goed verblijf
    • Bed in Slaapzaal voor 8 Personen met Eigen Badkamer

Vriendelijk welkom bij de receptie, kon ook al eerder dan de check-in tijd inchecken. Ruime kamer met schone badkamer. Goede locatie, midden in het centrum van Bratislava. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Alles perfect!!! Zeer gastvriendelijk.
    • Driepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer was perfect! De mensen die er werken zijn supervriendelijk. We kregen een welkom met meteen uitleg over de stad toen we moesten wachten. Men gaf keuzes restaurant en zeiden er ook bij welke prijscategorieën en genre (lokaal, toeristisch, italiaans, ...) ze hadden, dat we dus zefl konden kiezen wat we wouden. Na uitchecken konden we onze bagage nog stockeren tot 's avonds. Heel handig dat de balie 24/24 open is. Een winkelcentrum enkele huizen verder bleek heel handig en de tram stopt voor de deur.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

- vriendelijk personeel dat veel tips geeft
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

- vriendelijk personeel dat veel tips geeft - op wandelafstand van alle bezienswaardigheden - ruime kamer (tweepersoonskamer met dubbel bed) - Tesco vlakbij voor inkopen - goede wifiverbinding

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Goeie service, mooi hostel
    • Bed in een Slaapzaal met 6 Bedden en Eigen Badkamer

Locatie was niet echt super, maar het is nog steeds dichtbij het centrum.

Goeie service, mooi hostel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hostel Blues