Beoordelingen over Divi Little Bay Beach Resort 3-sterren

Little Bay Road, Philipsburg, Philipsburg, Sint Maarten

#6 van de 10 hotels in Philipsburg

Heerlijk varierend ontbijt op een mooie lokatie met zeer...
    • Studio Suite

de prijs is aan de hoge kant

Heerlijk varierend ontbijt op een mooie lokatie met zeer veel kleine zwembaden en zeer mooi gelegen aan de caraibische zee.

mooi strand goede lokatie maar dat is alles zeker huur auto nodig
    • Suite met 1 Slaapkamer

de keuze van ontbijt is beperkt.Zeer slechte bedden wij hadden eerst een normale kamer wat op zich echt klein is wij waren met ze 3e nog geen 25 m2 na op onze boeking te bekijken hadden wij recht op een kamer met aparte slaapkamer die konden we pas de volgende dag krijgen (beetje vreemd) deze kamer was wel beter maar ook daar waren de matrassen zeer slecht het matras van de slaapbank komen nog net niet de veren door heen voor een volwassenen zeer slecht slapen als je in bed ligt kraken de bedden enorm. De zwembaden lijken veel groter dan in werkelijkheid ze hebben een hele goede camera gebruikt. wij hebben 1 avond in het restaurant van het hotel gegeten maar ook daar een beperkt aanbod en niet echt waar voor je geld. sommig personeel zeker bij de lobby is zeker niet mee gaand en behulpzaam. bij late terug vlucht 3 dagen van te voren al gevraagd de kamer tot 1400 uur aan te houden 3 dagen werdt vertelt kom morgen even terug op de dag van uitchecken 8 uur weer daar geweest weer kom om half even dan weten we meer je moet er namelijk 11 uur uit kregen we te horen dat kamers nooit in het weekend aan gehouden kunnen worden(heel apart) ook niet bij nadrukkelijk de vraag dat we gewoon wilden betalen was allemaal vol even op boeking .com gekeken en konden gewoon boeken voor 1 dag was nog ruimte in het hotel.

de lokatie mits je een huur auto heb en het strand prima voor kinderen geen gevecht over strand bedden die zijn er voldoende en geen handdoeken waar de plaatsen op het strand al bezet mee waren. kamers werden wel goed schoon gemaakt iedere dag schone handdoeken

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Een resort voor jongeren die houden van muziek of voor ouderen die van vermaak en muziek houden.
    • Studio Suite

De bedden: waren verschrikkelijk, te zacht voor twee personen zodat elke beweging van elkaar gevoeld werd. Nieuw matras kregen we meteen: was iets beter, maar geen oplossing voor het probleem. 's Avonds en overdag toch regelmatig harde muziek of een schallende spelletjesmeester over het gehele terrein. Niets voor rustzoekers.

We hadden een rustig plekje achterin. Mooi, fijn balkon, luxueuze en handige badkamer. De zee ruiste onder ons balkon en we hadden een prachtig uitzicht. Om 22.00 uur 's avonds was het rustig en stil over het gehele complex, daar zagen we naar uit.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Geweldige ligging, goed onderhouden, heerlijk snorkelen,...
    • Kamer - Uitzicht op de kust

Tegen.... niks, stukje lopen naar Frontstreet maar bij die temperatuur is ook dat heerlijk.

Geweldige ligging, goed onderhouden, heerlijk snorkelen, lekkere pizza's. Lekker rustig resort.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Zeer dichtbij Phillipsburg, uitzicht, mooie zwembaden.
    • Kamer - Uitzicht op de kust

Assortiment/kwaliteit eten en vriendelijkheid bij barren en restaurants.

Zeer dichtbij Phillipsburg, uitzicht, mooie zwembaden. Was eerste week van december heerlijk rustig op resort. Bijna geen Nederlanders. Voornamelijk Amerikanen.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Onder de omstandigheden een leuk hotel.
    • Kamer - Uitzicht op de kust

Er was een permanente stankoverlast in de kamer en op delen van het complex. (Riool lucht)

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Een heerlijk resort op St Maarten
    • Studio Suite

Wat weinig bedjes bij zwembad.

Een super ruime studio met uitzicht op Little bay

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

Kamers zijn schoon, mooi strand, langzaam aflopende zeebodem.

Duurt erg lang voordat je op de kamer terecht komt (pas vanaf 16.00 of nog later), eten in de restaurants is erg zout en vet.

Kamers zijn schoon, mooi strand, langzaam aflopende zeebodem.

• Beoordeeld op: 10 februari 2016

Perfecte lokatie

WiFi slecht

Perfecte lokatie

• Beoordeeld op: 16 januari 2016

De lay-out van het resort.

De check-out is 11:00 uur, met vermelding dat een late checkout $100 PER UUR kost

De lay-out van het resort. Het uitzicht.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

de rust, parkeren en centrale ligging

kamer had geen koffertray en opener voor fessen

de rust, parkeren en centrale ligging

• Beoordeeld op: 19 juli 2015