Thailand Bangrak Beach Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Tamarina Bed & Beyond Beoordelingsscore: 7,7

“Uitzicht was fantastisch. ”

• Samui Mermaid Resort Beoordelingsscore: 7,4

“Zwembad en schone kamer met goede bedden.”

• The Corner Transit Hostel Beoordelingsscore: 8,9

“Dicht bij luchthaven, buitengewoon aardig personeel, gratis transport naar vliegveld ”

• The Privilege Hotel Ezra Beach Club Beoordelingsscore: 8,6

“De hygiëne was super! Het zwembad met uitzicht op de zee vonden we heel romantisch.”

• Erawan Villa Hotel Beoordelingsscore: 9,7

“Prachtige, kleinschalige villa op adembenemende locatie. Mooie kamers, heerlijke bedden en relaxte sfeer. Philippe is een zeer vriendelijke gastheer die ons tijdens ons korte verblijf vele leuke tips heeft gegeven over het eiland. Als je de villa aan de voorkant verlaat heb je keuze uit allerlei leuke restaurantjes, ook voor ontbijt. Aan de achterkant ervaar je de romantiek en de rust van een tropisch eiland. Heerlijk!”

• Prana Resorts Samui Beoordelingsscore: 9,1

“Het is een geweldig resort. Kleinschalig, vriendelijk personeel , super schoon. Ze doen alles uit de kast halen om je tevreden te stellen. Zo vanuit het zwembad je kamer in. Geweldig ”

• Punnpreeda Beach Resort Beoordelingsscore: 8,2

“Vlakbij vliegveld, mooie kamers”

• Kinnaree Resort Beoordelingsscore: 7,9

“Leuke strand, niet te druk maar wel genoeg restaurants en 7/11 Daarnaast is de Big Buddha op 5 minuten rij afstand ”

• Villa Labaron Beoordelingsscore: 9,5

“Mooi, goed onderhouden accommodatie aan rustig strand met fijn zwembad. Weinig kamers, personeel heel vriendelijk: bracht zelfs elke dag gratis watermeloen en drankjes. ”

De 10 beste hotels in Bangrak Beach

gebaseerd op 4.559 hotel reviews op Booking.com