Thailand Kata Beach Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Chanalai Flora Resort, Kata Beach Beoordelingsscore: 8,7

“Heel fijn resort met een goed ontbijt en een fijn zwembad . Kamers zijn mooi, ruim en schoon . Personeel is erg vriendelijk . ”

• Kata Palm Resort & Spa Beoordelingsscore: 7,8

“Goed ontbijt, 2 zwembaden, dicht bij het centrum. ”

• “Mooie en schone kamers, heerlijk zwembad. Het ontbijt is hier echt geweldig. Maar wat onze vakantie zo mooi heeft gemaakt is het personeel wat hier werkt. Wat een fantastisch stel lieve mensen. Wat hebben ze ons een welkom gevoel gegeven. Bedankt en tot ziens. ”

• Kata Bai D Beoordelingsscore: 9,3

“Een super goede prijs voor een heerlijk verblijf. Sam (de gastheer) helpt met alles en zorgt ervoor dat je een goede tijd hebt in Kata Beach. Ook was er elke dag gratis fruit en toast tot onze beschikking. De locatie is ook super en de kamers zijn schoon en verzorgd”

• Kata On Sea by bGb Villas Beoordelingsscore: 8,3

“Er is geen restaurant aanwezig maar alle horeca zit net om de hoek en ook aan het strand. Prima plek en vooral de manager is heel blij en aardig”

• Chanalai Garden Resort, Kata Beach Beoordelingsscore: 8,3

“Prima locatie, mooi zwembad met geweldig uitzicht. Kamers waren ruim, modern en schoon. Ontbijtbuffet was goed, kortom: het is het absoluut waard.”

• Phuket Kata Resort Beoordelingsscore: 8

“Kregen een gratis update naar de betere kamers die het balkon aan het zwembad hebben. Prima kamers, schoon. Alleen de bedden waren erg hard. Dit opgelost door de extra matrassen van het tweede bed erop te leggen. Er is s'avonds weinig te doen in het hotel, maar het vertier is ook buiten op straat.”

• Peach Hill Hotel & Resort Beoordelingsscore: 7,6

“Mooi hotel met een super mooi zwembad. Je waant je hier echt in de tropen. Wij kregen een upgrade van onze kamer en stapten hierdoor zo vanuit onze kamer in het zwembad. De kamers zijn ruim, grote bedden en zelfs voorzien van usb oplaadpunten met goed werkende wifi (zelfs bij het zwembad). De badkamer is modern en netjes. Het personeel is vriendelijk en de jongen bij het zwembad die iedere dag met een stralende lach bediende, was echt geweldig.”

• Kata Poolside Resort Beoordelingsscore: 8,3

“alles was geweldig! heerlijke zwembad, ontbijt ook prima! slaapkamers waren ook top!”

De 28 beste hotels in Kata Beach

gebaseerd op 24.202 hotel reviews op Booking.com