Thailand Phra Nakhon Si Ayutthaya Geverifieerde B&B- en herbergbeoordelingen door echte gasten

• Niwas Ayutthaya Beoordelingsscore: 8,8

“De oude man die de eigenaar is regelt alles voor je we konden zelfa gratis fietsen lenen en hij regelde alles voor ons een ontzettend lieve man”

• Ayothaya Riverside House Beoordelingsscore: 8,6

“Geweldige plek om te verblijven, eigenaren zijn zeer behulpzaam. Mooie plek aan het water”

• Luang Chumni Village Beoordelingsscore: 8,9

“dicht bij de stad en een super ontbijtje. personeel erg behulpzaam, aangezien we in de avond pas door reisde mochten we onze tassen laten staan en werd ons nog een douche aangeboden. Tucktuck gebeld en een prijs afspraak gemaakt. ”

• Baan Bussara Beoordelingsscore: 9

“De kamer was ruim en heel schoon. Goede douche. Personeel super vriendelijk en behulpzaam. Lekkere koffie.”

• Aiyara House Beoordelingsscore: 8,2

“Prijs kwaliteit is prima”

• Prom Tong Mansion Beoordelingsscore: 9,4

“Zeer behulpzame en vrolijke gastvrouw die je in goed Engels verder helpt. We kregen meteen een plannetje met de bezienswaardigheden en wat al dan niet de moeite was met de bijhorende wegbeschrijving. Ook andere vragen die we hadden, werden meteen en enthousiast beantwoord. Zeer aangenaam om op die manier opgevangen te worden. De kamers hadden alle voorzieningen en waren heel proper. Zeer goed gelegen, in de buurt een 7-11, kraampjes, night market en fietsverhuur. Ideale locatie. ”

De 25 beste B&B's en herbergen in Phra Nakhon Si Ayutthaya

gebaseerd op 12.343 beoordelingen van B&B's en herbergen op Booking.com