Thailand Chiang Rai Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Chiangrai Green Park Resort Beoordelingsscore: 8,4

“Goede service, gratis fiets om Chiang Rai te ontdekken. De rustige omgeving. ”

• Ann Hostel Beoordelingsscore: 7,6

“Ligging”

• Naga Hill Resort Beoordelingsscore: 7,7

“Het ziet er echt idyllisch uit, in rustige omgeving. Badkamers zijn buiten, goede sfeer. Zwembad met zout water, heerlijk.”

• Homestay Chiangrai Beoordelingsscore: 8,9

“Heerlijke ontvangst , door de Nederlandse Tony en zijn Thaise vrouw Phaet, met welkomstdrank terwijl de koffers naar de kamer gebracht werden. Perfect ontbijt , keuze uit enkele sets. Ook hun kinderen werken vlot mee omde klanten op hun wenken te bedienen. Goede leerschool voor de dochter die reeds droomt van airhostess... Daar we maar 3 nachten verbleven met twee tieners en toch uit ons kort verblijf het maximale wilden halen werd er ons gevraagd wat we wilden zien, en werd er door Tony een tour uitgestippeld met tijdsindicatie, zodat we op 1 dag toch 7 toeristische trekpleisters konden bezoeken aan een democratische prijs , met vervoer en chauffeur inbegrepen. Diner is er mogelijk , maar indien je liever naar stad gaat is dit geen enkel probleem , de guesthouse verzorgd tot driemaal toe een shuttle service , met daar natuurlijk de nodige tips bij , zo kwamen we bij een restaurantje terecht waar we overheerlijke spar ribs kon eten , zoals je in Nederland niet kan krijgen. Tony en zijn vrouw zijn ook heel sociaal , en s avonds voor je naar de kamer gaat bereid samen één of meerdere glazen te nuttigen... Wat kan het toch gezellig zijn. Bedankt !!!”

• Mercy Hostel Beoordelingsscore: 9,2

“De bedden hadden gordijnen en verder waren alle voorzieningen keurig in orde.”

• Nak Nakara Hotel Beoordelingsscore: 9

“Ontbijt zeer goed, zwembad was goed en de kamers en badkamer uitstekend alles was goed meschiens de prijs wat te duur.”

• Huen Chan Thip Beoordelingsscore: 8,8

“Goede bedden en gratis wassen”

De 30 beste hotels in Chiang Rai

gebaseerd op 17.368 hotel reviews op Booking.com