Thailand Phangnga Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Blue Mountain Phangnga Resort Beoordelingsscore: 8,3

“Het uitzicht is echt bizar mooi! Daarnaast top service gehad van de eigenaar. We hadden bij dag van aankomst gevraagd aan de eigenaar wat we nog allemaal konden doen in de omgeving van Phang nga. Hij stelde voor om een city tour te doen en deze hebben we vandaag gedaan. Na het ontbijt stond hij klaar met zijn autootje om ons overal naar toe te brengen. Zo bracht hij ons naar de grotten met de liggende boeddha, naar de waterval, het park en het uitzicht punt van Phang Nga waar je de kust met de bekende rotsen kon zien. Ook kocht hij wat voer om samen de aapjes te voeren bij de grot. Hele bijzondere ervaring, met fijne service. Ondanks het gebrekkig Engels, probeerde iedereen ons te helpen. Zeker een aanrader dus!!”

• Palms Hill Resort Beoordelingsscore: 6,6

“De kamers waren groot en schoon. Rustige omgeving en een prive zwembad (het was er niet erg druk...) De dames van hotel zijn erg aardig.”

• Manora Garden Beoordelingsscore: 9,1

“Heel leuk om de fietstocht, die Gerard heeft uitgezet op de kaart, rond Phang Nga te maken! Er zijn fietsen beschikbaar. Ontspannen sfeer, waarbij Nui en Gerard op erg prettige manier helpen bij het vezorgen van transport en uitstapjes. Wij hebben dagtocht per boot gemaakt in de prachtige baai, aanrader!”

• Home Phang-Nga Guesthouse Beoordelingsscore: 8,9

“De gastheer staat altijd klaar om te helpen. ”

• Hotel Murano Phang Nga Bay Beoordelingsscore: 8,5

“Propere kamer met comfortabele bedden (wel geen raam in de kamer, overdag niet zo aangenaam, ‘s nachts wel) ”

De 5 beste hotels in Phangnga

gebaseerd op 1.080 hotel reviews op Booking.com