Thailand Phetchaburi Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Thanyachatra Boutique Beoordelingsscore: 8,5

“Hele vriendelijke mensen! Gratis ontbijt. Vlakbij mooie wat(s).”

• Sweet Dreams Guest House Beoordelingsscore: 9,2

“Zeer proper Erg vriendelijke en heel behulpzame eigenaars ! Ontbijt met toast, fruitsap, yoghurt, vers fruit, gebakjes, koffie, thee, ... Gratis fietsen ter beschikking en leuk om met de fietsen de stad en de tempels te ontdekken. WiFi werkt heel goed. Airco werkt snel. Rustige omgeving maar toch is alles goed bereikbaar. ”

• 2N Guesthouse Beoordelingsscore: 9,5

“De ontvangst was hartelijk, de kamers ruim en super schoon en de douche was de beste in deze prijscategorie! Het guesthouse ligt iets buiten het centrum maar we konden de fietsen gebruiken om overal heen te fietsen. Super leuk! En het ontbijt was erg verzorgd met elke ochtend een ander extraatje. Phetchaburi is een prettige plaats waar in verhouding niet zoveel toeristen komen, hierdoor is iedereen erg enthousiast en nieuwsgierig op straat. En erg veel te zien en te ontdekken. We zijn gewoon een nacht langer gebleven!”

• Mayom Hostel Phetchaburi Beoordelingsscore: 9,1

“Ruime kamer met balkon. Aardig ontvangst en super dat we de fietsen mochten gebruiken. Onze zoon had de piano ontdekt en mocht naar hartelust spelen, waren ook de enige gasten op dat moment. ”

De 4 beste hotels in Phetchaburi

gebaseerd op 1.270 hotel reviews op Booking.com