Thailand Phuket Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• The Malika Hotel Beoordelingsscore: 8,7

“Het zwembad De bedden Het personeel ”

• Beehive Phuket Old Town Hostel Beoordelingsscore: 8

“Tof hostel met een klein maar goed zwembad om even te verfrissen. Dicht bij de old town van Phuket. ”

• The Nchantra Pool Suite Phuket Beoordelingsscore: 8,3

“Personeel is super!”

• The Memory at On On Hotel Beoordelingsscore: 8,9

“Mooie kamer, prettige ambiance. Mooi oud koloniaal pand met veel sfeer.”

• Phuket Nonnita Boutique Resort Beoordelingsscore: 9,4

“Het bed was erg comfortabel. De kamer was schoon. Een mooie tuin, met zwembad. Een rustige omgeving. De eigenaresse is ontzettend vriendelijk. Ze nam me de eerste avond met haar kinderen mee de lokale food market, waar we samen gegeten hebben. Ik was daar in het regenseizoen. Omdat een scooter huren wat gevaarlijk was, bracht ze me naar het centrum, waar ik souvenirs kon kopen. Ook 's avonds stond er ineens een avond maaltijd voor me klaar, zonder daarom gevraagd te hebben. De eigenaresse is bezig met het openen van een eigen restaurant naast het hotel.”

• Little Nyonya Hotel Beoordelingsscore: 8

“Zwembad en tuin was een oase in een vieze drukke oude stad. Hotel ligt aan een mega drukke weg maar daar heb je geen last van binnen in het hotel. Zeer uitgebreid ontbijt. Kamers zeer basic en schoon. Vriendelijk personeel. Wij kwamen van hele luxe accommodaties dus daarom viel dit een beetje tegen al was er niks mis mee. Op een half uurtje lopen ligt een mega groot winkelcentrum met uitgebreide food market. Leuk om rondlopen.”

• Aekkeko hostel Beoordelingsscore: 9,4

“Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Hostel is erg schoon en heeft een heerlijke douche! WiFi werkt goed. Ontbijt kun je zelf maken met de producten die ervoor klaarstaan (eitjes, jam, toast, verschillende soorten fruit, thee/koffie/water, etc.), erg lekker! Dichtbij allerlei restaurantjes en busstations. ”

• Phuket Sunny Hostel Beoordelingsscore: 7,9

“Lag midden in de stad”