Thailand Sai Yok Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Yayee Homestay Beoordelingsscore: 9,3

“Geweldig lief personeel. De kokkin is heel goed en ontzettend aardig. Eén ochtend vroeg ze spontaan of ze mijn haar mocht doen; het was supermooi gevlecht en ze wilde er niets voor hebben, zelfs toen ik zei dat ik erop stond. De kamer, kleine keukentje en badkamer zijn superschoon, ruim en comfortabel. Fijn dat er een klamboe hing (ook al viel het mee met de muggen). Vlakbij (10 min lopen) is de prachtige Soi Yok Noi waterval waar je ook heerlijk in kunt zwemmen. Ik heb een topverblijf gehad!”

• Boutique Raft Resort, River Kwai Beoordelingsscore: 8,2

“Geweldige locatie met aan het eind van de weg Khaosan Road”

• Binlha Raft Beoordelingsscore: 8,5

“Fantastisch vlot op de rivier; we voelden ons net de familie crusoe 😁 Eten was heerlijk!”

• Koh Mueangkarn Paradise View Resort Beoordelingsscore: 8,3

“Locatie ”

• River Kwai Resotel Beoordelingsscore: 7,8

“Het hotel was prima. De Engelse taal werd niet helemaal beheerst, maar je komt er altijd wel uit. Alles was geregeld. Erg vochtig, maar dat heeft met de locatie te maken. Het was wel ver buiten Kanchanaburi. Enorm sfeervol omdat alles met de longtail boat gedaan wordt. Zelfs de koffers gingen per boot. Zowel a la cart eten als buffet en dat was heerlijk.”

• Baanrai Saiyoknoi Resort Beoordelingsscore: 8,6

“Prachtige omgeving midden in de natuur. Geweldig uitzicht op de bergen. Bij de buren lekker eten. Dichtbij Hellfire pass.”

• Saiyok River House Beoordelingsscore: 7,5

“prachtige huisjes en geweldige locatie.”

• River Kwai Jungle Rafts Beoordelingsscore: 7,6

“De natuur was prachtig. Na de drukte van Bangkok is het fijn om even van de rust te genieten.”

• The Float House River Kwai Beoordelingsscore: 8,8

“Een absolute aanrader!”