Thailand Jomtien Beach Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Laguna Beach Resort 2 Beoordelingsscore: 8,7

“Fijn zwembad, ”

• View Talay 2A Studios Beoordelingsscore: 8,3

“Locatie en faciliteiten. Goed matras.”

• Lumpini Seaview Top Floor Beoordelingsscore: 8,9

“De kamer was klein maar voldoende voor 1 persoon.De ontvangst was goed en hartelijk.Internet was heel goed en snel. Mooi zwembad op de vierde verdieping.Als ik volgende keer weer alleen ga zal ik er zeker terug reserveren.Ligt wel iets te ver af van de night market waar het 's avonds gezellig vertoeven is, maar vermits ik een wagen daar heb was het geen probleem voor mij.”

• The Three Elephants Beoordelingsscore: 9,5

“we zijn in 20 hotels geweest in thailand,de laatste jaren.maar dit overtreft alles. Zo relax,schoon.Als je een avond naar Pattaya gaat en je komt terug dan kom je in een paradijs. Het is gewoon heerlijk vertoeven.Je bent op jezelf en als je hulp wil hebben.Is daar Mr Boy en met de eigenaar Ruud kun je makkelijk praten ivm nederlander.Gewoon Top!”

• NEOcondo @ PATTAYA Beoordelingsscore: 8,9

“De succesvolle locatie van het complex, nabij de hele infrastructuur, uitstekend schoon strand Jomtien, gezellige appartementen met aparte slaapkamer en een woonkamer met keuken. Bedankt voor de ontvangst.”

• Laguna2 Beoordelingsscore: 7,9

“Super en vriendelijke mensen super echt een aanrader”

• Venetian Resort Pattaya Beoordelingsscore: 7,4

“prachtig ressort”

• “Tobias(eigenaar) had alle vertrouwen in ons. Hij heeft de laatste dag nog een goedkopere taxi kunnen regelen naar airport terwijl alle andere taxi drivers minimaal 2000 TB vroegen konden wij voor maar 800TB gebracht worden. Wij hebben een borg betaald van 50 euro ook dat hebben we weer netjes terug ontvangen. Met als toppunt later nog een whatappje mogen ontvangen van Tobias hoe blij hij was met onze komst en dat we de kamer super netjes hebben achter gelaten ”

De 26 beste vakantiewoningen in Jomtien Beach

gebaseerd op 8.673 beoordelingen van vakantiewoningen op Booking.com