Beoordelingen over Amari Phuket 4-sterren

2 Meun-Ngern Road, Kathu, Phuket, 83150 Patong Beach, Thailand

#12 van de 391 hotels in Patong Beach

heel goed .fantastisch voor rust
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Oceaan

fantastisch hotel alles aanwezig zeer vriendelijk personeel zeer goede bedden voor een lange goede nachtrust en een zeer goed ontbijt met grote keuze en mooi uitzicht dus in 1 woord leuk

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Propere en mooie kamers
    • Superior 2p.kamer Oceaanzicht

De afstand tussen de 4 kamers was te groot ( hadden dit thans duidelijk doorgeven voor kort bij elkaar te kunnen verblijven!)

Propere en mooie kamers

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Phuket niks aan, hotel prima

Phuket niks aan, hotel prima

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Zeer relax verblijf met toch snelle toegang tot het drukke en toeristische Patong nachtleven.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Niets negatief te melden.

Super uitgebreid en lekker ontbijt. Private strand. Strand accommodatie en service.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

prima maar we komen niet meer terug vanwege de bergachtige ligging (alles is steil)
    • Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op de Oceaan

De helling en steeds een busje bellen voor vervoer binnen het hotel

De mooie kamer met het uitzicht

Afstanden tussen faciliteiten.
    • Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op de Oceaan

Afstanden tussen faciliteiten. Alles met golfkar die je telkens dient te bestellen. Kortom te heuvelachtig.

Fantastisch uitzicht

Grootte van de badkamer.

Uitzicht

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Prachtig uitzicht zowel van de kamer als restaurants.
    • Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op Zee - Balkon

Prachtig uitzicht zowel van de kamer als restaurants.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Fantaisisch

Omgeving en personeel

• Beoordeeld op: 13 februari 2016

Écht alles, vriendelijk personeel, geweldige zwembaden,...

Omdat we voor de vierde keer onze vakantie geboekt hadden in het Amari kregen we een kamer upgrade. Dit is natuurlijk geweldig. Alleen vonden wij (maar dit is natuurlijk persoonlijk) de kamer géén upgrade. De faciliteiten, interieur en uitzicht van de kamer waren geweldig, alleen de ligging. Boven op een berg bereikbaar na vele vele trappen. ver weg van het zwembad, restaurants etc. Er is wel constant een soort van shuttle service. Wij hadden liever (en ook gekregen na het afslaan van deze upgrade) een kamer aan de zee bij het zwembad.

Écht alles, vriendelijk personeel, geweldige zwembaden, heerlijke restaurants, mooie kamers. Dit alles met het mooiste uitzicht van heel Patong.Geen woord is teveel om dit hotel aan te prijzen.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2015

Verschikkelijk vriendelijk personeel en de personal touch...

Spa moet je echt ver van te voren reserveren. Is gewoon druk. (op het strand vind je overigens goedkopere en goede opties waar je wel terecht kunt). Helaas, maar Phuket is niet onze stad en vonden het stadje geen bal aan. Wij hebben dus niet echt wat gedaan.

Verschikkelijk vriendelijk personeel en de personal touch van de GM en F&B manager tijdens de Club House Happy hours. We hadden een duurdere kamer met toegang tot de Club House. Hier konden we lekker relaxen omdat het een stuk rustiger was bij het zwembad. Hadden we a la carte ontbijt en waren de happy hours met hapjes gratis. Heerlijke ervaring om bij te komen. Locatie was ver genoeg van Patong om er geen last van te hebben en toch dicht bij genoeg om er heen te lopen. Maar eigenlijk hoef je dit resort niet af. Kamer is super comfortabel. Ook daar veel tijd doorgebracht.

• Beoordeeld op: 13 september 2015

als je voor een hotel kiest uit de drukte van Patong, is dit...

het de luxe gebouw heeft 3 lagen en is al wat jaartjes oud, wel goed onderhouden met wat kleine gebruikssporen (versleten kitvoegjes) maar beschikt niet over een lift. de geringe ruimte in de badkamer/wc kan nog net voor 4 sterren maar over niet te lange tijd te klein voor de nieuwe behoefte van de verwende toerist. gelegen op heuvels minder geschikt voor mensen die moeite hebben met trappen en heuvels.

als je voor een hotel kiest uit de drukte van Patong, is dit een super goede keuze. inderdaad wel een aardige tippel, maar wij vinden dat niet erg. Schoon, goed onderhouden (*) en veilig. De de luxe kamer is net ietsje groter. goede beveiliging. mooi zwembad, zeer goed ontbijt. goed italiaans restaurant. parkeren voor gebouw. golfkarretjes geven je een lift. goede ontvangst, aardig personeel. rustig, geen harde muziek of live bands. uitstekend hotel!

• Beoordeeld op: 14 januari 2015

Mooi hotel, proper, vriendelijke mensen.

De prijzen. Niet correct naar klanten toe. Prijzen zijn allemaal zonder 7% tax & 10% service vermeld.

Mooi hotel, proper, vriendelijke mensen. Uitgebreide ontbijt, vers. Restaurant menu a la carte.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2015

Accommodatie en het personeel.