Beoordelingen over Amora Thapae Hotel Chiang Mai 4-sterren

#341 van de 653 hotels in Chiang Mai

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

De locatie is perfect.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie is perfect. Het ontbijt is voldoende. Prijs is wat aan de hoge kant maar door de locatie is het niet erg om wat meer te betalen. Het enigste wat ons niet beviel was de manager van het hotel dat was een onbeschofte hork! Zij hebben een fout gemaakt bij onze boeking en de manier hoe hij daar mee omging was ronduit onbeschoft, die heeft een lesje beleefdheid nodig.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Hotel met grote schone kamers op prima locatie on Chiang Mai te verkennen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We verbleven er 6 dagen, gevoelsmatig erg onpersoonlijk. Ontbijt is erg gericht op de Chinese gast. Kamer was erg gehorig, wanneer de buren praten konden we bijna alles verstaan. Airco is erg gehorig en er zit geen 'sleep' functie op; of aan of uit. Naast het hotel zit een steeg welke in de avond fungeert als tippelzone. Ze hanteren een walk-in prijs, vind je op booking een beter aanbod dan matchen ze deze niet.

Locatie, prima uitvalbasis om Chiang Mai te verkennen. Ruime schone kamers en badkamer. Ontbijt is Ok, maar erg gericht op de Chinese gast. Het buffet is uitgebreid, maar zaken als kaas, goede koffie, etc. ontbreken; voor de Europeanen is het hem net niet.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Aangezien het niet de eerste keer was dat wij in dit hotel verbleven, wisten we wat te verwachten.
    • Grand Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechte (bijna overal onbeveiligde) WiFi ...

Ruime, propere en comfortabele kamer, reuze badkamer ... Uitgebreid buffet-ontbijt met zowel Aziatisch als Europese gerechten.

groot hotel in hartje chiang mai.
    • Grand Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

bedden redelijk hard. buitenkant behoorlijk verouderd. geen balkon. bijna enkel Aziatische gasten. veel te weinig zonnebedjes bij zwembad.

nette schone kamer. goede locatie. centraal. uitgebreid ontbijt buffet. balie medewerkers spreken voldoende tot goed Engels. doen moeite voor je. vb uitprinten van eea. handdoeken bij zwembad.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima hotel op prima locatie met ruime kamers
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Koffie bij ontbijt Onpersoonlijk, we verbleven er 9 dagen, niet echt met iemand van het hotel gesproken

Ligging en ruime kamets