Beoordelingen over Anyavee Tubkaek Beach Resort 4-sterren

146 Moo 3, T. Nong Talay, Muang, Krabi, 81000 Tab Kaek Beach, Thailand

#6 van de 6 hotels in Tab Kaek Beach

De locatie, de vergezichten zijn adembenemend.
    • Deluxe Familiekamer

Het personeel is onvriendelijk of negeert je gewoon. Ik vond dat erg jammer. In vergelijking met andere accomodaties welke wij hadden tijdens deze reis was dit veel te duur. Het restaurant was ook erg duur en het eten was echt slecht. Ik begrijp niet zo goed hoe dit hotel aan zo’n hoge score komt. Laatste minpunt: het ontbijt.

De locatie, de vergezichten zijn adembenemend. Ga kayakken in de lane bay en vraag een man aan het water met een longtailboat je te brengen. 10 min varen ipv 1,5 uur in de auto zoals het hotel ons gestuurd heeft. De tourguide van de kayak firma wees ons op een veel kortere terugreis met de longtailboat :-)

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Zeer rustig gelegen hotel met prima accomodatie
    • Deluxe Kamer met Bad

De bedden zijn redelijk hard, maar dat was eigenlijk in elk hotel waar we geweest zijn in Thailand. Er is Wifi in het hele gebouw maar jammer genoeg van povere kwaliteit. Het eten in het restaurant is niet uitzonderlijk.

Prachtig hotel. Zeer ruime kamers. Heel proper. Vriendelijk personeel. Met twee zwembaden, en een directe toegang tot het strand kan je hier volop genieten. Kubkaek beach is heel rustig, ver van de drukte van Ao Nang. Hier moet je komen om je te ontspannen Wil je meer aktie dan neem je voor 600bth een taxi naar Ao Nang bv. Het ontbijt buffet is uitgebreid en lekker en opgediend in het dak restaurant waar je een geweldig uitzicht hebt.

Genieten van luxe met een prachtig uitzicht
    • Deluxe Kamer met Bad

Het hotel is een beetje in verval geraakt. Je ziet dat het een een zeer luxe resort is geweest waaraan wat achterstallig onderhoud is gepleegd. Maar daar is de prijs ook naar.

Het uitzicht en de zonsondergang vanaf het strand op Hong Island is prachtig. Het strand is overigens heel erg rustig. Een bezoekje aan hong island met een bootje vanaf het hotel is absoluut je moeite waard! Ook is het eten en ontbijt op het resort heerlijk!

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Ontbijt lekker, mooie propere kamer,mooie zwembaden.
    • Villa met 1 Slaapkamer met Spabad

Te weinig strandstoelen. Enkel per taxi bereikbaar. Geen enkel resto in de buurt. Hotelbus heel duur om 20 min verder naar stadje te gaan. Excursie voor halve dag niet beschikbaar en ook geen privéboot zoals wel op de site v booking vermeld staat,gevolg een gemiste trip voor ons.Op enkelen na onvriendelijk personeel.

Ontbijt lekker, mooie propere kamer,mooie zwembaden.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Heerlijk romantisch
    • Villa met 1 Slaapkamer met Spabad

Veel klimmen.

Schitterende locatie en vergezichten, geweldig ontbijtbuffet, overheerlijk eten in het restaurants, comfortabele bedden. Fantastische zwembaden.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

WiFi slecht, sleutelsysteem werkt niet goed
    • Deluxe Familiekamer

WiFi slecht, sleutelsysteem werkt niet goed

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

een zeer relaxte week meegemaakt

vriendelijk en prettig personeel geweldig ontbijt zeer goede schoonmaak prachtige ruime kamer

• Beoordeeld op: 6 december 2015

Het strand dat meteen aan het resort ligt.

Het hotel ligt erg afgelegen, je doet een dikke 20 minuten tot het centrum van Ao Nang met de taxi. Rondom het hotel is er niets dus je moet wel naar de stad om iets te zien, eten, drinken,... De prijzen die het hotel vraagt voor hun taxidiensten zijn belachelijk duur, nl 600 bath enkel! Wij huurden een brommer voor 300 bath per dag en toerden hier vrij mee rond. Alles kost in het hotel extra geld, vb. een drankje (service wordt extra aangerekend), laundry service wordt per kledingstuk aangerekend (vb. 40 bath per T-shirt en niet 50 bath per kg zoals in het stad), ... Ook de uitstapjes zijn duurder als je deze via het hotel boekt. Een tip is dus om gewoon naar Ao Nang te rijden en daar één van de vele toeristenbureaus binnen te stappen. Voor onze uitstap hebben wij 800 bath per persoon uitgespaard en ze kwamen ons gratis oppikken aan het hotel! Wij waren vooral ontgoocheld over de prijs-kwaliteitverhouding. Voor een grand deluxe kamer hadden we meer afwerking en meer hygiëne verwacht. Enkele voorbeelden: schimmel rond de airconditioning en onder de lavabo, de jets van het bubbelbad functioneerden niet, spinnenwebben rond het bad op het balkon, ouderwets en toch wel afgeleefd meubilair, ...

Het strand dat meteen aan het resort ligt. Weinig volk op het strand, heel rustig en proper. Het ontbijt in het hotel is uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 2 december 2015

Super relaxte locatie om even bij te komen na een aantal...

Hotel ligt op een schitterende locatie maar niet dichtbij een leuk dorpje. Goed voor de nachtrust.

Super relaxte locatie om even bij te komen na een aantal weken reizen door Thailand. Heerlijk hotel met een fijn strand en zwembaden. Wij hadden een privé zwembad bij de villa en een jacuzzi. Goede service.

• Beoordeeld op: 26 mei 2016

Uitzicht van de kamer was heel mooi

We hadden geen internet op de kamer

Uitzicht van de kamer was heel mooi

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Slechte WiFi

Slechte WiFi

• Beoordeeld op: 10 november 2015

Mooie ligging, het is er lekker rustig.

Mooie ligging, het is er lekker rustig. Het personeel is erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Very friendly staff and great view!

There is not much to do within walking distance

Very friendly staff and great view!