1. hovedsiden for hotellanmeldelser
  3. anmeldelser av hotell i Prachuap Khiri Khan Province
  4. anmeldelser av hotell i Hua Hin
  5. Anmeldelser av Asira Boutique HuaHin

Anmeldelser av Asira Boutique HuaHin 4 stjerner

4 Soi Hua Hin 51, Damrongrat Rd, Huahin Prachuap Kirikan, 77110 Hua Hin, Thailand

Nr. 21 av 188 hoteller i Hua Hin

8,6

• WiFi (gratis)

8,4

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 13

• Vurdert: 12. februar 2019

«Service med stor S.»
    • Sala Deluxe
    • Bodde 28 netter
    • Innsendt fra mobil

Lå litt utenfor hvor ting foregår, men det gjorde det fint for de som ønsket å oppleve roen. Måtte søke ut for å spise middag. Ikke så mangemiddagsrestauranter i området.

Et personale som det knapt finnes maken til. En av oss er avhengig av glutenfri mat, noe Asira ble gjort oppmerksom på i god tid før vi kom. Fra å ikke ha kunnskaper om glutenallergi hadde de lest seg opp og var helt på høyden da vi kom. De hadde fått tak i råstoffer slik at de kunne bake eget utmerket glutenfritt brød, cookis, pannekaker og glutenfri pasta. Da hadde de saumfart Bangkok uten å finne det de var ute etter. Så viste det seg at Marked Village, 10 min unna, kunne levere det meste. Dette kom også andre gjester til gode. Da vi dro fikk vi med oss glutenfri matpakke. Si fra i god tid før kommer om du har glutenallergi, så blir du hjulpet.

Gjennomførte opphold i februar 2019

• Vurdert: 1. august 2018

8,8
    «Fint hotell med et fantastisk personale.»
    • Småbarnsfamilie
    • Suite med 1 soverom (3 voksne)
    • Bodde 9 netter
    • Innsendt fra mobil

Skulle ønske at hotellet lå mer sentralt. Det var ikke så mye spennende som skjedde ved hotellet. Noen spisesteder og en nærbutikk var det. Trodde også at hotellet lå litt nærmere stranda, men langt unna var det ikke. Den var til gjengjeld øde. Ikke et menneske å se.

Variert og god frokost. All ros til personalet. De var veldig service innstilte. Ordnet turer og frokost pakke hvis du reiste tidlig. Fin utsikt over bassenget fra ballkongen. Egne håndklær ved bassenget. God lunsj å få kjøpt.

Gjennomførte opphold i august 2018

• Vurdert: 25. juli 2018

«Helt perfekt»
    • Bodde 11 netter
    • Innsendt fra mobil

Ett superfint rolig hotel i akkurat passe avstand til sentrum. Kan gå men med 150 bath med tuk tuk så ble det det. Lite supermarked ned i gaten og greie lunsj restauranter rett uti gaten. Hadde rom med bassengterasse og det var kjempefine. Grei frokost.

Gjennomførte opphold i juli 2018

• Vurdert: 10. mars 2018

9,2
    «Rommet var stort og fint med terrasse .»
    • Bodde 11 netter
    • Innsendt fra mobil

Likte alt. Litt langt å gå til sentrum , hvis en ikke er særlig mobil.

Rommet var stort og fint med terrasse . Veldige gode senger. Fint trimrom og godt renhold. Frokosten var også god.

Gjennomførte opphold i mars 2018

• Vurdert: 21. februar 2018

7,1
    «God beliggenhet og gode rom. Dårlig renhold og frokost.»
    • Bodde 14 netter

Utrolig dårlig renhold på rommene. Det var også veldig dårlig frokost - veldig lite å velge mellom samtidig som personalet var forferdelige til å passe på at det ble fylt opp. Vi satt veldig ofte å måtte vente på at maten skulle komme.

Rommene var fine. Vi hadde bestilt rom med tilgang til bassenget. Beliggenheten er kjempefin. Litt utenfor sentrum, men gåavstand inn. Skulle man ikke ønske å gå står det alltid Tuk-tuk utenfor. Poolen var fantastisk.

• Vurdert: 28. januar 2018

7,1
    «Skuffet»
    • Sala Deluxe
    • Bodde 14 netter
    • Innsendt fra mobil

Beliggenheten og bassengområdet. Alt for få solsenger. Umulig å bevege seg rundt med barnetrille Trafikkert gate, og feilinformasjon ang avstand til strand. Veldig vanskelig å få info før reisen.

Personalet

• Vurdert: 5. juli 2017

«Anbefales 😀»
    • 3 rom
    • Bodde 6 netter
    • Innsendt fra mobil

Området rundt Ikke brukenes strand Avhengig av transport for å gjøre noe

Gode senger Hyggelig personale og meget hjelpsomme Flotte rom Rent Hotellet var fantastisk Meget stille og rolig

Gjennomførte opphold i juli 2017

• Vurdert: 9. juni 2017

9,6
    «Fortreffelig uke på dette hotellet.»
    • Bodde 7 netter

Anbefaler å ta Tuk-Tuk som man finner utfor hotellet og ikke be resepsjonen å bestille. Da blir det dyrere, og man føler seg litt lurt. Det er litt kjipt at man må ta Tuk-tuk eller taxi siden det er litt vekke fra byen. Restauranten tilbyr serving, men kun i lunsjen. Stenger kl halv 3 på dagen, noe som er kjipt hvis man vil bare slappe litt av på hotellet.

Frokosten var godt, vi var heldige som fikk bassenget utfor døra våres. Meget fornøyd med service vi har fått hvis vi lurte på noe. Ekstra spesielt kjekt da vi måtte dra tidligere fordi flyet gikk sent, og vi fikk tilbake pengene for oppholdet som vi ikke trengte. Her var det mer for pengene, og vennligheten tilsvarer alt. Gåavstand til strand, koselig restauranter. Rolig om kvelden. Flink i engelsk er de og. 50 meter unna har de en liten butikk hvis man ønsker å kjøpe noe snacks og brus.

Gjennomførte opphold i juni 2017

• Vurdert: 18. februar 2017

5,8
    «Flott hotell, men må bruke tuc-tuc inn til Hua Hin. ca 7 min.»
    • Gruppe
    • Bodde 19 netter

Frokosten var mest for Kinesere. Ved en tilfeldighet ble vi klar over at vi kunne bestille omelett. Ingen opplysninger om dette. Dårlig service. Vi fikk nøkkel til rommene og pekt ut hvor heisen var. Ved avreise måtte vi slite med kofferter ned. ingen hjelp ut i Taxi. Ble fortalt at strendene i Hua Hin var privat for hotellene. så vi skulle bruke strand, veien ned fra hotellet. Det var høyvann frem til kl 1400. Vi har feriert i Hua Hin i 6 år, og vet bedre. På rommet ligge det vanligvis en mappe for hotellet med velkommen. Denne inneholdt hva det kostet om du tok med deg ting. Ikke mye velkommen her.

Flott hotell, rene delikate rom. Kaffen var god.

Gjennomførte opphold i februar 2017

Allt

Gjennomførte opphold i juli 2018

• Vurdert: 1. juni 2018

5,8
    «Stort sett bra hotell,men dørlig illeluktende strand.»
    • Rom Garden Deluxe
    • Bodde 17 netter

Litt sur bekjenning.

God frokost--store gode rom/bad--bra svømme anlegg.

Gjennomførte opphold i mai 2018

• Vurdert: 22. januar 2018

9,2
    «Flott og hyggelig personale. »
    • Bodde 8 netter

Litt langt til stranden.

Stille, rolig og kor vei til sentrum.

• Vurdert: 15. mai 2017

«Nytt, pent hotel.»
    • Bodde 7 netter
    • Innsendt fra mobil

For hard seng etter min smak

Hyggelig personale. Meget bra basseng.

Gjennomførte opphold i mai 2017

Det finnes 6 gjesteomtaler uten tekst. Disse har innvirkning på den totale poengsummen.

Viser 1 – 13

Se bilder av Asira Boutique HuaHin tatt av andre gjester