Beoordelingen over Baan Talay Resort 4-sterren

17/36 Moo 3 Chaweng Beach Road, Koh Samui, 84320 Chaweng Beach, Thailand

#45 van de 130 hotels in Chaweng Beach

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

• Deluxe Bungalow met Uitzicht op de Tuin

We zaten aan de kant van de straat en daar kwam soms een hoop geluid vanaf, maar dat hoort ook weer bij het (ei)land.

Met name het personeel was zeer vriendelijk. Het ontbijt was goed, goede koffie ook. En de kamers waren voor het geld wat wij betaalde meer prima.

Goed. Alleen jammer van het koude water
    • Superior Bungalow

Geen warm water

Lokatie

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Ontbijt was zeer goed verzorgd
    • Superior Bungalow

Geen min punten

Ontbijt was zeer goed verzorgd Personeel zeer service-gericht en de kamers waren ruim en comfortabel, werden goed schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 16 april 2016

- heerlijk zwembad

- bij aankomst werd gezegd dat we overboekt waren. Wilde ons overplaatsen naar een ander hotel. Wij wilde dit niet. Hadden dit hotel speciaal geboekt omdat het aan het strand ligt, niet veel trapjes heeft ( mijn vriend was slecht ter been door scooterongeval) en een zwembad. Dit zodat ik van alle faciliteiten gebruik kon maken. Konden toch blijven, maar voor 1 nacht, want het was vol. Op booking. Com waren nog 3 kamers vrij voor de volgende dag. Via booking.com nog een nacht bij geboekt. Konden steeds maar 1 nacht boeken, omdat de reisverzekering ons ging repatriëren. Volgende ochtend werd gelijk gezegd dat we niet konden blijven en dat booking.com altijd beschikbare kamers heeft ongeacht of ze plaats hadden. Dachten mee en plaatsen ons toch over naar een privevilla. Daar aangekomen was dit op een heuvel in de middel of nowhere! Hadden al betaald. Uiteindelijk geld terug gekregen en zelf iets nieuws geboekt. Uiteindelijk goed opgelost, maar na omwegen.

- heerlijk zwembad - aan het strand - ruime kamers

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Mooi en netjes, vriendelijk personeel en schone kamers.

Zodra je het hotel uitloopt kom je op een somber stuk van de lange cheweng straat uit. Vond het persoonlijk te ver af liggen van het leukere en drukke gedeelte.

Mooi en netjes, vriendelijk personeel en schone kamers. Zwembad helemaal top. Prima ontbijt. Wij kwamen hier na onze reis uit nl en zijn hier 4 dagen genoten van massages (om de hoek), de rust en het mooie weer. Als je op zoek bent naar een plek om echt even te onstpannen zit je hier echt goed.

• Beoordeeld op: 17 juli 2015

Rustige ligging, schoon, mooi zwembad, ontbijt met uitzicht...

Hard matras (zoals in heel Thailand). De eigenaar houdt een jonge husky hond in een kennel bij het hotel. De hond jankte de hele nacht; na hierover te hebben geklaagd, geen last meer gehad.

Rustige ligging, schoon, mooi zwembad, ontbijt met uitzicht op zee, voldoende ligbedden bij zwembad en strand, personeel in het restaurant heel vriendelijk en attent.

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Het ontbijt was voldoende.

De Engelse taal wordt niet beheerst. Dat is jammer

Het ontbijt was voldoende. De hygiëne was zeer goed

• Beoordeeld op: 31 januari 2015

Lekkere bedjes op het strand

Ondeskundig personeel bij de bar

Lekkere bedjes op het strand

• Beoordeeld op: 18 januari 2015

Faciliteiten in het algemeen.

Op de kamer geen ruimte voor stoelen

Faciliteiten in het algemeen. Buiten de echte drukte van Chaweng.