Beoordelingen over Ban Sabai Village Resort & Spa 4-sterren

216 Moo 9, San Pee Sua, 50300 Chiang Mai, Thailand

#320 van de 653 hotels in Chiang Mai

Zelfs in de regen is t er prachtig..
    • Lanna Tweepersoonskamer

De regen ;) en de kleine fietsjes voor ons lange Hollanders... De prijzen in t hotel zelf leker hoog, maar we hebben daar geen eten of behandeling genomen, dus geen flauw idee hoe t was..

We hebben geen andere gasten gezien (regenseizoen) en hadden dus voor ons gevoel t hele resort voor onszelf! De stilte, de rust, de kamer, de mooie aankleding van tuin en hotel, de vriendelijke werknemers. Heerlijk :)

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prijzig en niet de moeite waard. Niet om tot rust te komen.
    • Lanna Tweepersoonskamer

Het restaurant is zeer basic zowel voor ontbijt als diner. Diner stond de eigenaresse te bedienen die er weinig zin in had en ons duidelijk die avond niet als gasten wilde hebben. Het meest vervelende is dat je de hele dag vliegverkeer van Chiang Mai heel laag over je heen krijgt. Veel lawaai. Dit gaat door tot 23.30 a 00.00 en begint om 7.00 s'ochtends. De prijs is veel te hoog voor wat je krijgt. Ook het restaurant om te dineren is erg prijzig, met hele kleine porties. Ik kom hier niet graag weer terug.

Meisje aan de balie was zeer vriendelijk en behulpzaam. De jam bij het ontbijt is homemade. Hierdoor is het een erg lekkere jam. Van deze homemade jam een potje mee naar huis gekregen als bedankje voor verblijf.

Personeel was enorm behulpzaam en vriendelijk.
    • Lanna Spa Villa

De douche bevindt zich buiten, wel afgeschermd voor insecten maar laat wel iets te wensen over qua hygiene. De foto's van badkamer kwamen niet goed overeen met werkelijkheid.

Personeel was enorm behulpzaam en vriendelijk. Kamer en locatie waren prachtig.

het personeel was super vriendelijk
    • Lanna Tweepersoonskamer

weinig animo voor het avondeten

het personeel was super vriendelijk

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Eten was goed en het personeel was erg aardig en behulpzaam.
    • Lanna Tweepersoonskamer

De hygiëne in de badkamer.

Eten was goed en het personeel was erg aardig en behulpzaam. Ze regelde erg veel voor mij. Echt heel fijn.

• Beoordeeld op: 26 januari 2016

Alles was naar wens.

Alles was naar wens. De kamer was perfect van oppervlakte, vlakbij het zwembad. Het ontbijt was heerlijk en goed van aanbod. Het personeel was super lief, vriendelijk en behulpzaam. Hier komen we graag terug.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2015

Zeer warm onthaal bij aankomst, heel vriendelijk personeel...

Te hoge prijzen voor het wassen van kledij. Iets te weinig keuze bij het ontbijt.

Zeer warm onthaal bij aankomst, heel vriendelijk personeel en een zeer karaktervol rustig hotel die zijn prijs wel waard is.