Beoordelingen over Baumanburi Hotel 4-sterren

239/1 Rat-U-Thit 200 Pi Rd., Patong Beach, Phuket, 83150 Patong Beach, Thailand

#255 van de 391 hotels in Patong Beach

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Ontevreden over de kamer, voor mij was een standaard kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer stonk muf ik moest alle dagen mijn venster laten openstaan dag en nacht,dit noemen ze dan een superieur kamer met een raampje van 60 bij 60 en zonder balkon. 28 met een tv die slechte verbinding heeft en klagen heeft geen resultaat ik vind dat ik te veel heb betaald. De manager zij als je problemen hebt moet je maar klagen bij booking.com, ik ben echt teleurgesteld hoe ze de mensen behandelen

Zwembad,en restaurant en het vriendelijke personeel in het restaurant

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

IK HEB EEN ZEER GOED VERBLIJF GEHAD ?IK BEN RUIM TEVREDEN

HET ONTBIJT

DE KAMER WAS UTISTEKEND MAAR HET ONTBIJT VOND IK EEN BEETJE ONDERMAATS ,ALLE DAGEN HETZELFDE EN WEINIG VARIATIE IK BEGRIJP NIET DAT ZE IN HET RESTAURANT ZO LEKKER ETEN KUNNEN SERVEREN EN IN DE ONTBIJTZAAL ZO ONDERMAATS IK VOND HET PERSONEEL UITSTEKEND ,DE KAMERMEISJES TOP NIETS WAS TE VEEL GEVRAAGD EN IN HET RESTAURANT WAS IEDEREEN BEHULPZAAM EN ALTIJD EEN GOEDE MORGEN TEGEN IEDEREEN HET PERSONEEL VAN DE RECEPTIE WAS OOK UITSTEKEND

Nice place to stay
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het huren van een scooter werd ons erg lastig gemaakt. Eerst waren ze op toen verhuurden ze niet op zondag.

Alles.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Waar voor geld
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad en locatie en badkamer

Ok
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Foto’s op de site zagen er wat gezelliger uit dan t in werkelijk heid is

Was ok maar niet super

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Goed voor 2 nachten Phuket
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Staat van de kamer, heel verouderd. Airconditioning werkt niet zo goed. Koud zwembad

Leuk zwembad & accomodaties Matige service

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Super goed hotel!
    • Tweepersoonskamer Deluxe Plus (1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden)

Meer bedjes langs het zwembad.

Heerlijk zwembad, lekker bed.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Mooie kamer,gelukkig aan de achterkant.

De ligging,maar vonden het sowieso een vreselijke plek Patong beach,tenminste het gedeelte waar wij zaten,bespaar je de lange vlucht en vlieg naar Benidorm

Mooie kamer,gelukkig aan de achterkant.Fijn zwembad.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Locatie was top.

Geen WiFi in de kamer. Ontbijt niet zoveel keus. Warmte in het restaurant.

Locatie was top. Vlakbij allerlei winkeltjes en ook bij het uitgaansleven en het straks om de hoek.

• Beoordeeld op: 12 april 2016

het zwembad

gehele accomodatie. slechte service, niet vriendelijk en gastvrij.De prijs die je betaald is te veel voor zo een kamer. ze proberen overal geld uit te halen. internet op de kamer kost 2.50 euro per uur. kortom bloedzuigers

het zwembad

• Beoordeeld op: 10 februari 2016

Ligging van het hotel is dicht bij strand

Niet de kamer krijgen die ik geboekt heb. Een vieze kamer met een douche die niet werkt, aan de voorkant van het hotel daar waar Hard Rock café zit en tot 2.00 uur optredens heeft. Leuk met een baby. Er was een babybedje geboekt, stond er niet en toen hier naar gevraagd werd kwam er een vies verroestbedje met hele grote lakens (kans op verstikking). En dan alleen door upgraden een gewone kamer een de goede kant van het hotel kunnen krijgen. Bleek bij meerdere Nederlanders het geval te zijn. Na het bijbetalen kregen we een mooie kamer. Echter weer te klein maar dat hebben we laten zitten. Met drie volwassenen en een baby 3 weken in een twee persoonskamer gezeten!

Ligging van het hotel is dicht bij strand

• Beoordeeld op: 6 februari 2015

1ste week in deluxeroom was perfect, mooie grote kamer,...

Nog 1 week bijgeboekt alleen was er nog maar een superior room beschikbaar, had geen kans om de kamer te bekijken maar toch geboekt. Deze kamers zijn echt waardeloos : klein, aan de straatkant dus veel geluidsoverlast , lekkage in te kleine badkamer, herrie van de airco en elke dag kwam ik kakkerlakken tegen.. Prijs is veel te hoog voor wat je geboden krijgt !!

1ste week in deluxeroom was perfect, mooie grote kamer, balkon en ruime badkamer

• Beoordeeld op: 30 mei 2015

Locatie.

Locatie. 5 min lopen van het drukke uitgaansgebied en een aantal minuten lopen van het strand. Vriendelijk personeel en nette kamers. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Nothing

Everything very old dirty smelly room . much noise . not friendly people NEVER go back. I had 2and3 star hotel better then this junk.

Nothing