Beoordelingen over Bella Villa 3-sterren

8/82 M.6 Naklua Banglamung, Chonburi, 20150 Pattaya, Thailand

#148 van de 211 hotels in Pattaya

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Slecht

Bijna alles het personeel zeer onvriendelijk eb iedere dag keiharde muziek tot 3uur 30 in de morgen van de buren We gaan er nooit meer naar toe

Het ontbijt Was redelijk de gebakken eieren iedere morgen steenkoud

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

kamers okay ligging slecht ontvangst en help ronduit agressief

ontvangst onbeleefd hulp matig een wai of khop khun khrap kon er niet af het eten en restaurant ONBESTAANDE moest zelfs uitleggen wat kapoo moo egg betekende !!

de kamers waren goed en ruim geen probleem wifi was goed kamers wel wat oud...het kuispersoneel was vriendelijk enaccuraat de ontvangst aan de receptie was ronduit grof bij IEDEREEN inloggen op wifi ging niet en er werd geen hulp geboden tot ik zelf de oplossing vondt werd mij later gevraagd omte helpen omdat vele fahrangf hetzelfde problemen hadden...balie ronduit GROF !

• Beoordeeld op: 16 oktober 2016

Mooie ruime kamer.
    • Standaard Driepersoonskamer

Zonder eigen vervoer is deze locatie veraf van alles, alleen Art in Paradise is dichtbij en zeker de moeite waard. Zowel in de kamers aan de zijde van het zwembad als in de kamers aan de andere zijde heb je last van luide muziek. Tijdens ons verblijf tot na middernacht. We boekten een triple kamer maar bestek en borden was enkel voorzien voor twee personen, navraag aan de receptie leerde ons dat ze die service niet leverden. Raar terwijl in de berging alles in voorraad was.

Mooie ruime kamer. Grote koelkast, microgolfoven. Heel mooie en verzorgde binnentuin centraal in het hotel. Ontbijt is goed, keuze tussen amerikaans ontbijt en aziatisch ontbijt. Maar elke dag hetzelfde, voor enkele dagen is dit geen probleem.