Beoordelingen over Best Western Premier Bangtao Beach Resort & Spa 4-sterren

124/29 Moo 3, BangTao Beach, T. Cheung Thalay, Thalang, Phuket, 83110 Bang Tao Beach, Thailand

#9 van de 39 hotels in Bang Tao Beach

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Oud bollig en nooit weer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op Zee

Oud bollig, schande de dat ze hiervoor €175 per nacht voor durven te vragen. Niet genoeg bedjes aan het strand, kan ook niet meer omdat alles op elkaar gepropt staat. Personeel wat een klein beetje Engels spreekt, kan echt niet voor die prijs.

Schoon, ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Heel aardig personeel en de dame die dagelijks de kamer...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden met Zijdelings Uitzicht op Zee

Bij het inchecken moest ik meteen het hele verblijf afrekenen en een extra borg stellen. Ze zeiden dat ze dat altijd deden bij Booking.com gasten. Ik vond dat onbetrouwbaar overkomen en voelde me daardoor als een crimineel behandeld.

Heel aardig personeel en de dame die dagelijks de kamer schoonmaakte was top.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Heerlijk ontspannen verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De kracht van de douchestraal (een miezerig stroompje water) verder is er nauwelijks strand, het beetje strand wat er is was ontoegankelijk vanwege de harde wind. Maar zelfs zonder wind is het strand erg smal.

Het hotel wordt supergoed schoongehouden. Het personeel is zonder uitzondering vriendelijk en behulpzaam. De kamers in de bungalows zijn ruim en gezellig in koloniale stijl. Er is een uitgebreid ontbijtbuffet en de WiFi is in het hele complex uitstekend. Omdat wij er in het laagseizoen verbleven, was het heel rustig aan het zwembad en kon je ongehinderd zwemmen.van 16.00 tot 18.00 is er happy hour in de lounge bar.

Heerlijk verblijf, fijn resort, tropische feeling.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Personeel miste soms skills bij o.a. de bar. We bestelden een dry Martini, maar. Kregen een nog niet eens voor de helft gevuld glas. Zonder gene werd dit voor ons neergezet. Niet altijd even vriendelijk allemaal, maar ook werd er niet al te best Engels gesproken. Uiteraard ook veel vriendelijke mensen die het wel begrijpen. Hotel is een tikkeltje gedateerd maar dat konden wij goed hebben en is voor Thaise begrippen helemaal okay.

Heerlijk zwembad direct aan het strand, de scenery rond het zwembad, was lekker tropisch, het ontbijtbuffet dik in orde. De locatie ook top wat ons betreft, lekker rustig en mooie plek en daardoor heerlijk rustig strand. De drukke uitgaans en winkelplekken op een 20 minuten verderop. Wij hebben een scooter gehuurd direct toen we aankwamen (kan om de hoek bij het hotel,. Kosten plusminus 5 euro per dag) en reden heerlijk overal samen op de scooter naartoe. Vrijheid blijheid!

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Heerlijk genoten, echte aanrader!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden op de Begane Grond met Terras

Het zwembad is erg mooi, en wordt elke dag schoongemaakt. Toch is onze zwemkleding wat gelig uitgeslagen door viezigheid in het kinderbadje. We hebben echter geen last van onze oren of ogen gehad.

De ligging van het hotel is super! Direct aan het strand en verschillende restaurantjes in de straat. Het hotel is prachtig. Wij hadden een kamer op de begane grond en dat is direct aan het zwembad. Onze peuter kon zo een middagdutje doen terwijl wij aan het zwembad zaten. De kamers zijn ruim en worden goed schoongemaakt. Wij hadden alleen ontbijt bijgeboekt, dat was zeer uitgebreid. Er is ook een mogelijkheid voor halfpension en all inclusive. Personeel is uiterst vriendelijk! Er is het hele jaar animatie, die veel sport- en spelactiviteiten organiseert, en elke avond een show. De massages op het resort zijn aan te raden, en erg goedkoop! (250 baht voor een half uur / 400 baht voor een uur). Wij hebben genoten!!

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Potv
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden met Zijdelings Uitzicht op Zee

De ligging aan de zee !

• Beoordeeld op: 9 december 2015

Schitterende strand, je loopt van het zwembad het strand op.

De matras is veels te hard. Ik was voor de derde keer hier, schitterend perfect hotel, maar het is wel een probleem dat de matras zo hard blijft.

Schitterende strand, je loopt van het zwembad het strand op.

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

Het terrein was afgeladen met ligbedden;

Het terrein was afgeladen met ligbedden; sinds een paar maanden mogen deze wegens ingevoerde krijgswet niet meer op het strand staan, dus zijn ze op elke vierkante meter van het terrein geplaatst...een benauwde aanblik. Rond de zwembaden stonden ligbedden aaneengesloten, geen doorkomen aan. Op het strand is overigens genoeg plaats om op een handdoek te gaan liggen.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2015

Dringend toe aan renovatie