Beoordelingen over BS Residence Suvarnabhumi 3-sterren

836/2 Soi 30/4 Ladkrabang Rd., Ladkrabang, Bangkok , 10520 Lat Krabang, Thailand

#42 van de 62 hotels in Lat Krabang

6,4

Geen tweede keer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Het personeel was erg onaardig. Kon geen lach vanaf komen. Toen ik vroeg naar de shuttlebus na 12 uur 's middags kreeg ik het antwoord dat ze niet rijden na 12 uur 's middags. Terwijl overal aangegeven staat dat vervoer naar en van de airport 24 uur aanwezig is. Taxi laten bellen, die wou de meter niet aanzetten. Gevraagd of ze een andere wilde bellen. Geen empathie te verkennen. Het kostte erg veel moeite maar mij wel 130 bath minder... Erg onprettig als je je ongewenst voelt door het personeel.

Ik heb voor het eerst in 4 weken tijd in een heerlijk zacht bed geslapen.

Ideaal voor de laatste dag...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

De ligging is niet echt toeristisch. Wel leuke marktkraampjes in de buurt.

Ligt dichtbij het vliegveld. Daarom de laatste nacht dit hotel geboekt. Leuk zwembad en gratis vervoer van en naar het vliegveld.

Airport hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat ons minder beviel was het personeel en de kamer, we hadden blijkbaar een upgrade gekregen. Maar de kamer mag wel een opknapbeurt gebruiken. Ik heb om 1 tweepersoonsbed gevraagd en we kregen 2 x een eenpersoonsbed. En het ontbijt is geen aanrader.

De locatie want het is dichtbij de airport en in de straat zijn genoeg eetgelegenheden (restaurant en markjes) het hotel heeft zelf ook een restaurant die de hele dag open is. Het zwembad is erg fijn en de kamers zijn wel schoon. Prima voor 1 nachtje als je weer moet vliegen. En de shuttle bus is gratis en rijdt om het halfuur.

Zeer geschikt voor 1 nacht in afwachting van volgende vlucht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Het personeel is niet altijd even vriendelijk, maar als je een beetje de taal spreekt, verandert er veel.

De locatie is onovertroffen, markt, winkels en restaurants in de directe omgeving. Zeer goede service met de shuttle naar en van het vliegveld, goed zwembad. Het personeel mag wel een training krijgen inzake gastvrijheid. De kamers met uitzicht op het zwembad zijn wat duurder, maar wel de beste kamers, dus betaal je 300 a 400 Baht meer, krijg je een uitstekende kamer. Een zeer geschikt hotel voor 1 nacht, wij waren nu voor de 2e keer hier en volgend jaar weer!

Ideaal hotel voor doorreis
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijkheid van het personeel kan beter, er kon nog geen groet vanaf, gevoel van"massaproductie". Ik moest een uur wachten op de transfer naar hotel

Locatie dichtbij airport. Royale kamer. Fijn zwembad. Transfer is inclusief

voor 1 nacht prima
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de netheid van de kamers, bed was goed

geen ontbijt gehad, de kamer was erg stoffig, stof in de laden op de richels, niet goed schoongemaakt, dicht bij vliegveld en werden er gratis heen gebracht, dat was wel fijn.

Afrader

Slechte en onvriendelijke service, lange wachttijd voor shuttleservice, uiteindelijk maar een taxi genomen, slechte kamer, oud en vies. Absolute afrader dit hotel. Restaurant matig, hygiene laat te wensen over (kakkerlakken)

Ideaal als je dichtbij het vliegveld wilt overnachten.
    • Deluxe Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad

Omgeving is niet echt leuk. Weinig restaurants te vinden. Maar als je er een nachtje blijft is het prima. Voor een restaurant dat 24/7 open is loop de straat bij het hotel uit en dan naar rechts. Heeft veel zitplaatsen, goed eten daar.

Vlak bij het vliegveld met gratis shuttle service. Mooi zwembad

Fijn hotel op goede locatie indien je een vlucht vanaf Suvarnabhumi hebt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de badkamer zaten ongeveer 10 spinnewebben aan het plafond in de hoeken.

Mooi zwembad en heerlijke zachte bedden. Geen last gehad van overvliegende vliegtuigen. Goede shuttleservice.

Goed-gelegen airport-hotel met zwembad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De onzichtbare plekken in de kamer zijn niet schoongemaakt. Helaas was er geen lift( weet je als je de beschrijving leest, maar het valt toch tegen als je met bagage naar de 3e of 4e verdieping moet lopen)

De kamer was goed, prima matrassen en kussens. Goed voor een nacht als je 's morgens vroeg moet vliegen of laat aankomt. Gratis shuttle naar vliegveld mooi op tijd. We vonden het zwembad prima, met fijne ligbedden( misschien niet genoeg, zoals meestal? We mochten al voor tijd inchecken. In de buurt leuke markets om te eten. Ook de 'Paseo'mall is aan te lopen, aanrader, iets anders dan de malls in Bangkok zelf. Langs de hoofdstraat ook leuke restaurants( bijv. oesterrestaurant!)

Adequaat als je een snelle transfer naar het vliegveld moet hebben.
    • Deluxe Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad

Het was overal een beetje viezig. De bedden waren schoon, maar de muren en vloer, mwah. Ook waren de meubels aardig op. Daarnaast was er een geur van iets verbrand. Kan van de markt komen, of misschien was het toch van het vliegveld.

We wilden een accomodatie met een tussendeur, een zwembad en een snelle transfer naar het vliegveld. Dat is allemaal gelukt :-). We hadden een dubbele kamer en de kinderen hebben heerlijk gezwommen. De transfer naar het vliegveld was goed geregeld, we vertrokken op de opgegeven tijd. De check-in ging heel goed, niks te klagen. De lunch was ook lekker.

Verblijf was goed, maar hotel is niet spectaculair
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Bij het uitchecken werd er een zakje chips van de minibar in rekening gebracht, deze had ik niet gegeten en mijn vriendin zat al in de taxi te wachten, deze heb ik toen betaald omdat ik niet direct kon bespreken of mijn vriendin een zakje chips had gegeten van de minibar. Achteraf bleek dat zij ook niks van de minibar had gebruikt dus dat ik voor niks iets heb afgerekend, dit voelde een beetje als oplichting.

Wat beviel is dat er niet alleen Thai's ontbijt was, maar ook een "Continental breakfast" hier waren namelijk veel tegen strijdige berichten over op internet. Nog iets dat zeer positief opviel was dat de vloer zeer schoon was en je er gewoon met blote voeten kon lopen.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Voldoende, ontbijt heb grotendeels overgeslagen vanwege neuspeuterij en in de weglopend personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sfeer, ontbijt. Zowel vele gasten als ook het personeel een niet zo smakelijke uitstraling. Schoonmaakkar naast het ontbijtbuffet.

De prijs.voor één nacht te doen.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Prima ontbijt, fijn zwembad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer niet schoon, kleding kast met dikke laag stof op de planken. Badkamer vies, wc stonk naar urine. Tegel voegen zwart van de schimmel. In de shampoo en douche gel zaten insekten.

Prima ontbijt, helaas met oploskoffie.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Schoongemaakt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Het schoonmaken. Tegels in kamer waren glad omdat niet voldoende is

Ontbijt is heel eenvoudig. Schoonmaak is sinds vorig jaar mínder geworden. Aan het zwembad dineren is heel gezellig. Voor één nachtje net voldoende. Transfer naar airport prima.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Viel erg tegen! Ik kreeg een upgrade, zou niet graag de oorspronkelijke kamer wilen zien!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oud, haveloos meubilair, ronduit smerig, strepen op de muur, vloer in badkamer smerig.

Ontbijt was goed, locatie goed, ongeveer 10 minuten van de luchthaven

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

geen woorden voor zo slecht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

inderdaad de herrie van een bar aan de achterkant die duurt zeker tot 24.00 uur en dat wil je uiteraard niet als je zeer vroeg op moet staan.

ontbijt standaard maar kamers zeer smerig onder de schimmel kapotte wc bril en randen zeer vies koelkastranden zwart van de schimmel en bazin en nachtbaasje bij receptie zeer ongeïnteresseerd. nieuwe gebouw kan ik niet beoordelen maar ik weet wel dat er in de buurt echt wel beter hotels te vinden zijn die je ook gratis naar het vliegveld brengen.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

De staf bij aankomst was vriendelijk en professioneel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig interesse van bar personeel, bij afrekening bleef het gesprek met de celphone doorgaan en werd het wisselgeld gegeven en daar kon je er mee doen

Goed geregeld shuttle bus van/naar vliegveld,welkom rust voor vertrek

Zie bovenstaand
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Vrijwel alles Ontvangst,late cheque out was extra nacht,bedden waren zeer slap,ontbijt slecht De kok lag te slapen en werd wakker toen de koude eieren op waren.er liggen in de buurt van. AirPort genoeg hotels die vele malen beter zijn.vorig jaar was goed. Ligging was goed kamers werden zeer goed schoon gemaakt.de gratis koffie op De kamer moesten we bij vertrek afrekenen.een goede raad dit hotel is jullie goede Naam niet waard.advies ga eerst kijken voordat u dit hotel in uw aanbiedingen Opneemt. Met groeten Van bommel

Wij raden u aan dit hotel uit uw aanbiedingen te schrappen.

Prima hotel voor overnachting bij vliegveld.5
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Door relieftegels 's morgens kabaal door vroeg vertrekkende reizigers met koffers

Gratis vervoer van en naar vliegveld. Zwembad en massagesalon. Goede prijs/kwaliteit verhouding voor een prima prijs. Ook geen probleem bij later uitchecken.

De afstand t.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was een gratis transfer van vliegveld naar hotel. Toen wij ons daar melden zeiden ze dat het 15 minuten zou duren. Na 10 minuten kwam er een andere vrouw die zei dat het nog eens 3 kwartier zou duren. Toen wij daar wat van zeiden lachte ze ons uit. Op een bepaald moment ging ze lopen en moesten wij maar snappen dat we achter haar aan moesten lopen. Dit past helemaal niet in het beeld en de ervaringen die wij hebben van de vriendelijke thai.

De afstand t.o.v. het vliegveld.

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

eenvoudig maar voor een of twee nachten :een aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een eenvoudige maar prima lokatie.Dicht bij het vliegveld.Netjes ,schoon. Het eten (een keer gedaan)was goed.het ontbijt hield niet over maar was net oke.Volgende keer zeker weer. Aan te raden.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

voor een overnachting is het goed te doen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Comfort is matig, hygiene kan beter. De foto,s en beschrijving op de site beloven meer dan het is en geven niet het juiste beeld van de werkelijkheid.

Het is een goed hotel voor 1 overnachting op doorreis meer ook niet. De pickup vanaf het vliegveld en weer terug is uitstekend. Verder moet men er niet veel van verwachten.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Goede accommodatie voor doorreis en verblijf van 1 nacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Er waren veel muggen in de kamer. We zijn vele malen gestoken. Ze zaten overal, zelfs in onze koffer die we open hadden staan!

Goede service, tevens transfer van en naar luchthaven. Prima zwembad en goed restaurant.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Goed hotel met zwembad dichtbij luchthaven
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Balkon erg smerig, ontbijt slecht.

Ligging dicht bij luchthaven. Met airportlink trein ben je binnen 35 minuten in centrum Bangkok. Naast hotel goede markt en 7/11. Aan de andere kant van de markt (in feite achter het hotel maar je moet om de markt heen lopen ) zit een uitstekend restaurant met livemuziek en Engelse menukaart. (= laatste restaurant voor mr. Coffee)

Prijskwaliteit erg goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de buurt zit een bar waar de muziek echt belachenlijk op zijn thais hard staat. Dit was bij ons als bekend omdat ik hier al een paar keer eerder ben verbleven dus heb specifiek gevraagd naar een kamer aan de rustige zijde via booking. Echter kregen we toch een kamer aan de gehorige kant. Toen we hier achter kwamen hebben we vriendelijk gevraagd of we van kamer mochten wisselen waarop heel onvriendelijk werd gereageerd door de mannelijke receptionist.

De shuttle service was goed geregeld. Het hotel is goed te breiken vanaf her vliegveld

Ruime kamers waarbij tussendeur tussen kamers open kan...
    • Deluxe Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad

Typisch vliegveld hotel: onvriendelijk personeel, niet schoon, mieren in kamer (3e verdieping). Maar dat maakt allemaal niet uit, want mensen blijven toch wel komen vanwege locatie bij vliegveld

Ruime kamers waarbij tussendeur tussen kamers open kan (kinderen sliepen in naastgelegen kamer), dichtbij vliegveld

Ranzig!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was allemaal zo smerig. Het hotel ligt ook naast een vuilnisbelt. Stinkt vreselijk! Ontbijtruimte zit het personeel tv te kijken. Alles is zo vies. Ramen stoelen kinderstoelen vloer...

Bedden waren redelijk

het is goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

het is goede prijs kwaliteit verhouding. Er is een zwembad om te relaxen met handdoeken. Er is een gratis shuttle service die hele dag van en naar airport rijdt. Om de hoek is een markt met voldoende eetgelegenheid. De bedden zijn prima

• Beoordeeld op: 21 december 2017

wagoed,maar niet voor een lange periode,een nacht was voldoende geweest
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamers zijn verouderd en moeten beter onderhouden worden zou een poetsmager moeten aangesteld voor controle ,badkamer was ondermaats gepoetst

de regio,vlakbij de luchthaven,en ook de restaurantjes in de omgeving

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Personeel onvriendelijk, shuttle is fijn!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel is erg onvriendelijk, afstandelijk en niet gastvrij. Ze beantwoorden je vragen (met tegenzin). Daar houdt het wel een beetje op.

Luchthavenshuttle is perfect Fijn om een even te slapen voor, na of tussen twee vluchten. Bedden zijn goed.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

enkel voor een korte periode verblijf je er .
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

enkel de mensen van de schoonmaak doen hun werk . de rest loopt maar wat rond .

door de ligging en het grote zwembad is het een redelijk hotel voor kort verblijf .

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Top.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel om voordat je vertrekt even bij te komen en jezelf op te maken voor de terugreis. Ook de gratis luchthaven shuttle service is uitstekend geregeld. Vlakbij het hotel is een food market en ook de 7 eleven is om de hoek zodat je daar nog even wat dingetjes kunt halen voor je terug vliegt. Al met al een prima plek om even te verblijven voordat je weer door moet.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prijs kwaliteit in orde
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai van overkomende vliegtuigen en muziek van naastliggende cafés .

Onklopbare prijs, mijn kamer 524 Bath , leuke locatie vlakbij locale markt en paseo op wandelafstand .op een boogscheut van de luchthaven , zwembad en gratis shuttle .

om snel te vergeten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel onvriendelijk vuile kamer met een stinkende airco heel veel lawaai in en rond het gebouw geen kluis in een rare buurt dit is niet meer van deze tijd

Er beviel mij helemaal niets dit hotel is klaar voor de sloop alleen het gratis vervoer naar de luchthaven is positief

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Prima locatie bij de luchthaven.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima locatie als je vroege vlucht moet hebben. Binnen 15 minuten ben je op de luchthaven. De shuttle bus was exact op tijd. De kamer was ruim, schoon. Ik kreeg een upgrade naar een kamer met uitzicht op zwembad en balkon. Het toilet spoelde niet goed door, maar dat werd na melding direct verholpen. De er naast gelegen enorme markt biedt voldoende (goedkope) eetmogelijkheden, er is een grote Tesco, je kunt nog geld pinnen bij ATM.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Nachtclub om de hoek geeft veel geluidsoverlast!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie was ook een groot probleem, naast een nachtclub/ bar die tot diep in de nacht enorm veel herrie veroorzaakt. Waar we hadden gehoopt op een goede nachtrust voor onze vlucht werd dit een slapeloze nacht.

Locatie was prima dichtbij het vliegveld, daarnaast een klein marktje in de buurt waar je kleine inkopen kon doen. Tevens een prima zwembad

het was gelukkig maar voor 1 nachtje
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

ik had nu een standaard kamer; voordeel: goedkoop. Nadeel: in het hoofdgebouw waar kamers gerenoveerd werden. Mijn eigen kamer was klein (mn de badkamer) met een afschuwelijk klein balkonnetje waar je je hoofd stoot tegen de airconditioning die daar hangt.

ligt dichtbij vliegveld Suvarnabhumi en hotel biedt luchthavenshuttle (wel lang wachten!!)

Prima als starthotel of als laatste hotel van je vakantie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Het ontbijt werd jammer genoeg in een zeer ongezellige ruimte aangeboden in de vorm van een ontbijtbuffet. Daarentegen kon je s avonds wel gezellig eten aan tafeltjes rondom het zwembad. Wel jammer dat Bangkok centrum ongeveer 45 minuten tot een uur rijden was...maar als laatste hotel van onze vakantie ...prima.

Fijn dat het hotel dichtbij het vliegveld was en niet afgelegen. Naast het hotel én vlakbij het hotel was een marktje waar je s avonds ook lekker kon eten en de laatste boodschapjes kon doen. Zwembad was heerlijk !

Dichtbij vliegveld, waardeloos hotel, arrogante medewerkers. Thailand onwaardig.
    • Deluxe Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad

Chagrijnig ontvangst op vliegveld, lang wachten op transfer, chauffeur gooide met koffers in de transferbus. Ontvangst receptie was ver beneden maat, arrogant en grof. Familiekamer voor 6 personen geboekt. Hotel heeft helemaal geen familiekamer. Hotel heeft voorwaarden dat kinderen onder de 12 jaar bij ouders in bed liggen. Extra bed uiteraard tegen betaling verkrijgbaar. Wij waren vooral verontwaardigd over de bijzonder arrogante behandeling als gast dat Thailand onwaardig is. Hotel is toe aan opknapbeurt. Voor overnachting dichtbij vliegveld zonder enige verwachtingen is dit hotel voldoende voor enkele reizigers, niet voor gezinnen.

Dichtbij het vliegveld.

Ruime kamer en badkamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het zwembad was erg smerig en de ligbedden zijn aan vervanging toe. In de directe omgeving weinig te doen.

Ruime kamer en badkamer. Ligging vlak bij de luchthaven, gratis shuttle. Er zit een 7-eleven op een paar minuten lopen.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt viel enorm tegen. In de buurt zelf weinig te beleven, maar met de skytrain ben je zo ergens anders.

Dichtbij het vliegveld, dus fijne locatie voor de laatste nacht.

Prima voor 1 nacht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel in het hotel is niet erg vriendelijk. Betalen met creditcard kan alleen moet je boven de 500 thb uitkomen. Kom je dit niet ben je verplicht 500 thb te betalen inc een commissie van 5%. Badkamer was niet schoon.

Het hotel ligt op slechhts 5 minuten rijden met de gratis luchthavenshuttle.

Goed voor tussenstop
    • Deluxe Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad

Uitermate vriendelijk personeel. Restaurant prima. Helaas is binnen eten net zo gezellig als in een voetbalkantine. Het zwembad hebben we niet gebruikt maar zag er netjes uit.

voor 1 nacht
    • Deluxe Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad

Na 3 weken in Thailand gereist te hebben met over het algemeen zeer schone kamers en hotels, viel dit hotel erg tegen qua properheid. Badkamer was echt heel lang niet schoon gemaakt, alleen toilet misschien. Overal in de kamer was wel iets dat lang niet schoongemaakt was of niet meer schoon kan worden. Handdoeken met rafels enz. Ontbijtruimte ook vieze kastjes/muren/plafond etc.

Ontbijt was best uitgebreid, zowel Thais als american breakfast. Zwembad heerlijk voor kinderen na lange reis. Wij hadden familiekamer: 2 kamers met tussendeur.

Voordeel: vervoer naar het vliegveld midden in de nacht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden superieur kamers geboekt. Bij binnenkomst stonken de kamers enorm. Alles zat letterlijk on der de schimmel tot aan de lampenkappen toe. Het beddengoed zat vol met scheuren. In de muren en deuren grote gaten. Overal lagen haren en stof. Wij sliepen hier maar voor een paar uur maar zelfs dat was teveel. Daarnaast stonden in de gang allemaal matrassen. Bij brand had je geen uitgang. Onbegrijpelijk dat dit soort hotels nog bestaan en worden aangeboden via booking. Com. Er zou toch een bepaalde soort van controle moeten zijn.

Voordeel: vervoer naar het vliegveld midden in de nacht

Slecht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco werkte slecht en maakte veel lawaai. Kamer inrichting was oud. Hoort de mensen luid praten. Erg gehorig hotel. Vorig jaar was ik met mijn partner samen toen was de kamer en de airconditioning wel goed.

Zwembad

Slaap hier niet.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was vuil: spinnenwebben van maanden geleden hangen overal. Ondanks dat we een tweepersoonsbed geboekt hadden, kregen we 2 éénpersoonsbedden met daartussen een vast meubel. Geen mogelijkheid om de bedden tegen elkaar te schuiven. Bovendien hoor je alles van de kamers ernaast. Ontbijtzaal is eveneens vuil. Het ontbijt was ranzig. Onvriendelijke en onbehulpzame receptionisten. Vragen naar informatie bleven onbeantwoord.

de luchthavenshuttle. Geen andere positieve punten.

Goed,schoon en vriendelijk hotel met gratis shuttle van en naar het vliegveld .
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je had er wel een restaurant maar serveerde geen Europeesch eten zoals een steak of Karbonade alles was echt op de thaise manier bereid zo ook de gegrillde pork dat zijn kleine stukjes varkensvlees lekker doorbakken maar wel goed om te eten .

het ontbijt was goed een Europeesch ontbijt was er ook mogelijk maar dat is niet erg uitgebreid maar wel goed om te ontbijten ,er waren geen verse broodjes zoals wij dat in Nederland gewent zijn verder was er wel ei,ham,worstjes en jam voldonede voor een ontbijt

Ideaal voor 1 overnachting op einde van je vakantie en uitgerust weer huiswaarts te keren!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer niet echt netjes. Achter de gordijnen in geen jaren gepoetst. Grote kakkerlak in de badkamer... Maar voor 1 à 2 overnachtingen nog wel ça va!

Ideale ligging om van daaruit uitgerust terug huiswaarts te vliegen. Groot zwembad. Airco en koelkast aanwezig op de kamer. Vlakbij de luchthaven van Bangkok, vanwaar wij onze terugreis naar huis 's anderdaags aanvatten. Gratis shuttle-service naar de luchthaven. '7-eleven' op 100 m afstand.

Besproken kamer met tweepersoonsbed niet gekregen en kwalijke bejegening "gastheer"
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Al 2,5 maand geleden hadden wij 2 kamers geboekt: 1 kamer met 2 aparte bedden voor de kinderen (11 en 13 jaar oud) en 1 kamer met een tweepersoonsbed. Na een lange dag reizen kwamen we rond 22:00 uur met de shuttle bus aan bij het complex. We kregen twee toegangspassen voor onze kamers. In onze kamer bleek geen tweepersoonsbed te staan, maar twee aparte bedden die niet tegen elkaar aan gezet konden worden. Daarop zijn wij meteen de receptie gaan bellen. De jongedame vertelde, voor zover ik haar kon verstaan, dat er geen kamer met tweepersoonsbed meer beschikbaar was. Het speet haar. Ik zei dat ik toch echt een tweepersoonsbed verwacht. Ze ging kijken wat ze kon doen en zou me terugbellen. Ik werd teruggebeld, er zou iemand komen kijken om de bedden tegen elkaar aan te schuiven. Prima idee, al vroeg ik mij af of dat wel kon. Ik liet me verrassen. Ik gaf haar ons kamernummer door 4306. Even later werd op de kamer naast ons 4305, de kamer van onze kinderen, op de deur geklopt. Zij deden open en daar stond een man, die vervolgens omdraaide en weg liep. Dus ik weer bellen naar de receptie. Ik legde uit dat nog niemand onze kamer had bezocht om de bedden aan te passen. Zij begreep mij niet en ging even overleggen. Ik werd teruggebeld. Daarop kreeg ik een mannelijke collega aan de telefoon. Een jongeman die vertelde dat er geen kamers beschikbaar meer waren met een tweepersoonsbed. Volgens hem (en volgens mij ook) konden de bedden niet tegen elkaar aan geschoven worden. Het speet hem en het gesprek eindigde. Tijd om persoonlijk even naar de receptie te lopen voor een oplossing. De jongeman die ik zojuist ook via de telefoon had gesproken gaf ineens een nieuwe dimensie aan het gesprek. Hij stelde dat onze kamer niet omgeboekt kon worden, omdat wij onze kamers al vies gemaakt zouden hebben. Dat had de man gezien, die aan de deur had gestaan bij de kamer van de kinderen. De kamers zouden dan weer netjes gemaakt moeten worden en daar was niemand meer voor aanwezig.

Allereerst zie: wat viel tegen! Als ik dat buiten beschouwing zou laten, zijn de kamers met badkamer (douche en toilet) prima schoon en ruim. Dichtbij de Airport (7 min per shuttle bus.)

Dit is een absolute afrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontvangst ....geen service...je belazeren met de kamer prijs. Ben invalide duidelijk aangegeven van te voren. Kan heel moeilijk lopen. Werd totaal geen rekening mee gehouden moest 50% extra betalen voor een kamer op de 2de verdieping ( wel lift)...geen schemerlampje te vinden verrot gestoken door de muggen. Gordijnen kapot en de meest onvriendelijk eigenaresse die ik ooit heb ontmoet. Bij navraag 's avonds en de volgende dag was ik gelukkig niet de enige.

Niets eigenlijk...hoe durven jullie dit Hotel in je bestand op te nemen...

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Ideaal voor doorreizigers
    • Deluxe Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad

Ideaal voor mensen die doorreizen. Dicht bij luchthaven, gratis transport. Ruime propere kamers. Wij hadden dese kamers geboekt omdat we nog 1 laatste nacht in Bankok zouden doorbrengen vooraleer door te reizen en we zouden het opnieuw doen. Echter niet ideaal gelegen voor mensen die Bangkok willen zien ( die raad ik ISanook aan)

Goed als je op doorreis bent
    • Deluxe Familiekamer met Uitzicht op het Zwembad

Ontbijt is Thais. Brood & boter aanwezig. Eten is matig. Kamers zijn wat verouderd en stikt van muskieten. Personeel vraagt om tip als baggage in de kamer wordt gebracht.

Locatie is geweldig!

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Het zwembad was wel mooi en ze hadden een heel fijn bed!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was erg klein, ook was het er vies. De lakens waren wel schoon! Er was niet eens een lift naar boven. Het zag er in het echt heel anders uit dan op de foto's. Misschien zaten wij in het oudere gebouw want bij het zwembad had je ook appartementen en die zagen er wel wat luxer uit. De omgeving was super saai, het was een beetje een afknapper om zo onze prachtige vakantie in thailand te beëindigen. Ik zou hier in ieder gebal echt niet meer heen gaan!

Het zwembad was wel mooi en ze hadden een heel fijn bed! Maar verder was het niet veel. De recensies die we gelezen hadden deed vermoeden dat het een fijne plek was maar het enige fijne is dat we dichtbij het vliegveld zaten en we netjes naar het vliegveld werden gebracht heel vroeg in de ochtend.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Valt tegen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kregen een kamer in het oude gebouw waar de hygiene erg tegenvalt. Badkamer was niet comfortabel, airco maakt veel geluid, dichtbij een bar met harde muziek en koud personeel. Goed voor een snelle nachtrust nadat je net geland ben of voordat je gaat vertrekken.

Dichtbij suvarnabhumi airport.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

-Om gebruik te maken van de WIFI moet je elke keer opnieuw inloggen.

-Tweede keer dat we hier hebben geboekt. -Vlakbij Suvarnabhumi airport en gratis shuttle service hier naar toe. -Erg ruime kamer voorzien van alle basic behoeften zoals WIFI, Airco en koelkast. -Heerlijk bed. -Groot balkon met uitzicht op het zwembad en een asbak. -Waterkoker in de kamer met oploskoffie -Op loopafstand van een gezellige avondmarkt waar je lekker en goedkoop kunt eten.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Nooit meer

Ontbijt een ramp. Alles vuil. Het personeel ruimde uren niets op en ze sliepen aan de ontbijttafel. Fruit was uitgedroogd en de rest zag er niet vers uit.bedden hard. Airco zeer luid. Personeel van de receptie alles behalve vriendelijk. Wifi was ook alles behalve en werkte niet in de kamers.

Het zwembad

Wel ietwat duur hotel voor wat je ervoor terug krijgt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel was niet heel vriendelijk. Er waren niet genoeg ligbedden bij het zwembad. De WiFi was erg slecht.

Gratis transfer naar het vliegveld. Ligging dichtbij het vliegveld.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Laatste dag Bangkok
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vlakbij de luchthaven, mooi zwembad met jetstreams rondom de kamers en mooie tuin, uitgebreid ontbijtbuffet,(westers en Aziatisch), gratis luchthavenvervoer.

goerd als rustpunt tussen twee vluchten.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn zeer sober. geen lift en dat valt niet mee als ge op de derde verdieping slaapt en een zware reistas moet mee sleuren.

de ligging was prima v oor ons doel: een nachtje slapen tussen twee vluchten. De gratis pendeldienst van en naar de luchthaven is mooi mee genomen. Het zwembad was daarbij ideaal alms tijdverdrijf en rustpunt.

Prima lokatie voor een kort verblijf en met de gratis hotelbus op 8 minuten van Suvarnabumi
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

was wat we hadden verwacht na eerdere bezoeken

Goede kamer in het nieuwe deel met goede bedden en douche en prima zwembad. Voldoende lokale winkeltjes, marktjes, restaurants in dezelfde straat om uw, evt, laatste Baht op te maken

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

Goed voor 1 nacht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schoonmaak en de klantvriendelijkheid van het personeel. Mw achter de balie was wel ok.

Dicht bij de luchthaven, markt op loopafstand met heerlijk eten/drinken.

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Het ontbijt en het zwembad, uitstekend.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging vonden wij niks, er was geen restaurant (behalve een visres.) in de buurt. Het personeel bij de receptie. GEEN BALCON (wat er wel stond bij Booking Com)en de upgrade was duur.

Het ontbijt en het zwembad, uitstekend.

Prima accomodatie t.o.v. het vliegveld.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn goed, echter zeer veel muggen misschien kunnen ze die uitroeien voordat er gasten komen.

Uitstekende lokatie ten opzichte van het vliegveld, prima als men op doorreis is. Luchthaven shuttle werkt prima!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Comfort bedden, grootte van de kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Groot zwembad, maar erg vies! Hygiëne in kamer laat te wensen over. Personeel bij receptie onvriendelijk.

Comfort bedden, grootte van de kamer. Zwembad. Dichtbij airport en gratis transfer.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

redelijk transit hotel aan goede prijs
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

personeel had blijkbaar een off day? Ik denk niet dat ik ooit zulk apathisch personeel heb ontmoet.

wij hebben bewust gekozen voor de goedkope (kleinere) kamer omdat we dit hotel gebruikten om tot 21h op ons vliegtuig te wachten. Onze kamer was eerder klein maar goed genoeg voor ons verblijf. De kamers in de 2 nieuwere blokken met uitzicht op het zwembad zijn groter en waarschijnlijk beter. Goed zwembad.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

4,5
    Dit nooit meer !!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Aircon werkte niet??Badkamer vol met mycotische infecties. (maar ook in de voegen en zelfs op de badkamermeubels) zwarte vlekken op plastic gordijn Het is een verouderd en slecht onderhouden hotel in het oude gedeelte, het nieuwe gedeelte zou beter zijn. Men geeft foto's van het nieuwe deel zonder de harde realiteit van het deel waar je uiteindelijk terecht komt te vermelden. Deze dualiteit geeft een zeer slecht imago aan Booking.com

zwembad, vriendelijk personeel bij ontbijt en zwembad

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Prima verblijf voor een stop over.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel komt ongeïnteresseerd over.

Fijn zwembad en leuke locale markt in de buurt waar je heerlijk een hapje kunt eten. Goede gratis airport shuttle service, let op dat na het uitchecken de shuttle niet meer gratis is, kost dan 100 baht.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Zeer matig hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Chagrijnig personeel Gedateerd meubilair vol blussen en krassen op n kamer die muf rook, erg zacht matras Ontbijt was vooral veel warm (Thais) eten en weinig keuze voor Westers ontbijt...de gebakken eitjes in de 'au bain marie' bak zagen er heel armoedig en niet smakelijk uit...gekookt eitje was niet mogelijk.... Bediening in restaurant laat te wensen over

Het zwembad Dichtbij vliegveld gesitueerd Kamer ruim

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

5,5
    Voor een goedkoop nachtje prima te doen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Sommige budget kamers ruiken naar schimmel. Direct een andere kamer vragen.

Hebben dit hotel gebruikt om de volgende dag vroeg door te reizen. Ligt vlak bij de AirPort en ze hebben een eigen shuttle bus. Goedkoop.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prima voor een nachtje
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers zijn sfeerloos en niet super schoon (haren in douche, vieze handdoek). Personeel kan vriendelijker zijn.

Locatie dichtbij vliegveld en pendelbus gratis. Mooi zwembad (helaas geen gebruik van kunnen maken, maar zag er schoon en goed onderhouden uit)

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Acceptabel overnachtingshotel bij vliegveld.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nogal versleten interieur, lelijke omgeving (bedrijventerrein), ver van het centrum van Bangkok.

In de buurt van het vliegveld en een gratis shuttle. Voor één nacht acceptabel hotel.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Al 5 keer hier geweest.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Al 5 keer hier geweest. Luxe kamers rond zwembad blijven uitstekend. Lokale markt, 7/eleven en pinautomaat op 100 meter. Airportshuttle 10 minuten naar de luchthaven.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Smerige accommodatie, niet relaxt. Enige positieve is de ligging bij het vliegveld
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel vies! Overal schimmel (gordijnen, sprei op het bed, badkamer, maar ook gewoon de muren van de kamer. Rare vlekken op het bed. Midden in de nacht heb ik een andere kamer gevraagd omdat de airco ging lekken, het liep eruit binnen no time lag er een hele plas water op de grond. Overal was het vies smoezelig. Ik heb geen gebruik gemaakt van het ontbijt omdat het er smoezelig uit zag en de ontbijtzaal ook niet fris oogde en rook.

Het ligt dichtbij het vliegveld