Beoordelingen over Manathai Koh Samui 4-sterren

173/41 Rob Koh Road, Lamai Beach, Maret, Koh Samui, Surat Thani, 84310 Lamai Beach, Thailand

#36 van de 100 hotels in Lamai Beach

Goed verblijf, maar te duur
    • Deluxe Balkon Kamer

Onze kamer zat gelegen aan een kant van een grote bouwplaats. Hier hebben wij veel geluidsoverlast van gehad (8:00-18:00, elke dag). Wij waren beide niet fit en zo gedwongen twee dagen op de kamer te blijven. Dan is dat geen pretje. Daarnaast vonden wij de prijs/kwaliteitverhouding niet juist. Het hotel is aan de dure kant voor wat je er voor terugkrijgt. De kamers en het hotel voldoen niet aan de prijs.

De kamers waren ruim en de airco werkte goed. Verder waren de kamers schoon en genoeg faciliteiten binnen het hotel en er om heen.

Mooi hotel, maar niet geschikt voor wie rustig aan het strand/zwembad wil liggen.
    • Deluxe Tuinkamer

Het hotel ligt aan een zeer drukke doorgaande weg en het strand met zwembad bevinden zich aan de overkant van de straat. Er staan de hele dag 2 "klaar-overs" om gasten veilig naar de overkant te loodsen, mensen met kleine kinderen raad ik aan goed op te passen. Zwembad is vrij klein en op de randen zit een soort grofkorrelig beton waaraan je je benen open kunt halen. Er zijn maar weinig bedjes, dus handdoekje leggen is helaas een must. Het strand stelt weinig voor, is smal en smerig, met ook de lokale vissersvloot voor de deur. Ik vond het eerlijk gezegd het lelijkste stuk strand van de hele baai.Verder raast het verkeer voorbij wanneer je voor je rust aan het zwembad wilt liggen, ik vond dit niet prettig. Het centrum is ook nog best een stuk lopen, maar dat vonden wij niet erg, over het strand is de kortste en leukste route (overdag).

Het is een mooi en smaakvol ingericht hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel in de receptie. Onze kamer was enorm groot, met 2 twijfelaars (helaas wel keihard), luxe badkamer met aparte douche en bad. Airco en wifi deden het goed. Het ontbijt was heerlijk en de keuze uitgebreid, door een kok werden eieren gebakken, restaurant was erg gezellig en had voldoende zitplaatsen.

Een uitmuntend hotel!👌
    • Deluxe Balkon Kamer

Het strand is iets minder dan Lamai Beach...maar dit compenseert dan weer met 2 zwembaden die zij hebben. En de gezellige zitzakken en de hangmatten aan het strand.

De kamer perfect, ontbijt perfect, restaurant Pad Thai perfect. Niks te klagen...komen graag hier terug.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Fijn hotel
    • Deluxe Balkon Kamer

De kamer die we kregen had een hele vreemde geur. We denken dat het te maken had met het houten interieur. Het was zo indringend, waardoor we de volgende dag de kamer wilden wisselen. Dit was gelukkig geen probleem. In deze kamer hadden we er minder last van. Jammer dat we vanuit het balkon op deze kamer geen uitzicht hadden. We keken uit naar een ander gebouw. De kamer werd redelijk goed schoongemaakt, maar de badkamer niet. Voornamelijk de douche was niet schoon. Wat heel erg vervelend was, was de geluidsoverlast van de kamers ernaast. Je hoorde letterlijk ALLES! Je kon een gesprek gewoon volgen. Dit hebben we ook aangegeven, maar dat was blijkbaar normaal in deze standaardkamers.

Het hotel ligt in Lamai waar het vrij rustig is. Je steekt een drukke weg over (met begeleiding) voor het zwembad en het strand. Het strand is rustig en niet echt indrukwekkend. Je kunt een stuk lopen waar het strand iets beter wordt. Het ontbijt was prima. Genoeg opties voor een uitgebreid ontbijt. Het personeel is heel vriendelijk. Ze spreken alleen heel slecht Engels. De simpelste vraag kunnen ze soms niet beantwoorden. Je kunt bij het hotel een scooter huren. Zo kan je heel makkelijk het eiland verkennen. Ook zijn hier dagtouren te boeken tip! De hotelkamer (standaard) was klein, maar voor ons geen probleem. Je hebt niet overal een mooi uitzicht vanuit het balkon. Prijs-kwaliteit verhouding was prima.

• Deluxe Balkon Kamer

Schoonmaak kamer ondermaats, geen wc papier aanvullen etc. Gym stelt niets voor, niet eens een muziekje mogelijk.

Goede locatie aan strand tussen twee plaatsen in. Lamai op loopafstand, chaweng zo bereikbaar met taxi voor de deur

Ontbijt, kamers waren mooi maar bedden waren heel klein we...
    • Deluxe Tuinkamer

De ligging is niet goed , dit is een hotel waar je naar toe moet gaan als je alleen maar uitstappen gaat doen. In alle hotels krijg je een welkoms drankje hier krijg je niks. Een heel klein zwembad voor zo'n groot hotel. Alle ligbedden liggen daarom ook vol.

Ontbijt, kamers waren mooi maar bedden waren heel klein we hadden 2 een persoons bedden voor 4 personen. Wel een opklapbedje erbij gekregen.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Heerlijk!
    • Deluxe Balkon Kamer

Het ontbijtbuffet was heerlijk maar is niet voorzien van allergie stickers of meldingen. Hierdoor is 1 van ons erg ziek geworden na het eten van rijst waar cashewnoten in verwerkt waren. Dit is ons in 3 weken Thailand geen 1x gebeurd dus dit was wel jammer.

Hele fijne ontvangst en kamer. Het is heerlijk om hier even tot rust te komen na de rest van Thailand te hebben gezien. Zwembaden waren erg prettig en het personeel was super aardig. Geweldig ontbijt buffet.

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Bedrieglijke advertering namelijk als je advertentie leest denk je dat het hotel rechtstreeks aan zee ligt , dit is echter niet het geval , enkel het zwembad ligt aan het strand . Tussen het hotel en zwembad loopt een drukke baan

• Lamai Deluxe Suite

Zwembad met uitzicht over zee. Palmbomen. Een super ontbijt

Grote, Schoones kamers
    • Lamai Suite

Algehele sfeer, erg onpersoonlijk en niet gezellig.

Grote, Schoones kamers

Zeer goed, hotel op een goed niveau.
    • Deluxe Tuinkamer

Uitgebreid ontbijt,zeer mooi zwembad, kamers mooi.

zeer ontspannen

Eten in Waterfront

Alles en iedereen super vriendelijk en voor alles een oplossing

Heerlijke dagen gehad, vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tuinkamer

Een glijbaan bij het zwembad was leuk geweest.

We kregen een gratis upgrade en het ontbijt is erg goed!

Heerlijke vakantie
    • Deluxe Tuinkamer

Geen buiten zit mogelijkheid bij de hotelkamer

Heerlijk ontbijt met heel veel keuze.

Geweldig!
    • Deluxe Balkon Kamer

Ik ben op veel plekken in de wereld geweest, maar service zoals hier heb ik nog nooit meegemaakt. Uitstekend!!

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Fijn hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op het Zwembad

Mooi hotel, uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie zwembaden.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Prima lokatie, lekker over strand lopen naar lamai centrum...

Prima lokatie, lekker over strand lopen naar lamai centrum leuk en goed te doen! Heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel. Erg mooi en sfeervol ingericht. De straat is geen orobleem er is security die je perfect de straat over helpt. Het zwembad is gelegen aan rustig strandje.

• Beoordeeld op: 22 februari 2015

De algemene hulpvaardigheid en vriendelijkheid

Er waren grote verbouwingswerken bezig en alhoewel het personeel de ongemakken zo beperkt mogelijk poogt te houden was er toch geluidsoverlast.

De algemene hulpvaardigheid en vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 6 september 2015