Beoordelingen over Burasari Phuket 4-sterren

18/110 Ruamjai Road, Tambon Patong, Amphur Kathu Phuket , 83150 Patong Beach, Thailand

#41 van de 391 hotels in Patong Beach

Prima verblijf op goede locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Veel te weinig ligbedjes bij de zwembaden. Kamers zijn beetje gehorig, (maar wel netjes). Het is een prachtig resort, maar het onderhoud kan echt beter. Er is veel houtwerk dat echt een schuur- en verfbeurt nodig heeft. Het restaurant heeft een goede kaart, maar is wel prijzig voor Thaise begrippen.

Goede locatie op het eiland, dichtbij zee. Ontzettend uitgebreid en heerlijk ontbijt. Personeel (met af en toe een uitzondering) was enorm vriendelijk en behulpzaam.

Prachtig hotel, Uitstekend ontbijt, het personeel stond...
    • Elite Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De douche was niet in orde en lastig te hanteren, was alleen maar handig om al zittend te gebruiken. Ondanks Elite room lelijk uitzicht op wat krottige dingen. Weinig ligplaatsen aan het zwembad.

Prachtig hotel, Uitstekend ontbijt, het personeel stond altijd klaar, 2 hele mooie zwembaden, handdoekenservice, wifi in gans het hotel, gratis minibar. Pal aan het drukke Patong beach maar daar merk je niks van in het hotel.

Lekker uitrusten
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

De plafonds waren vrij laag. Ik (1.95m) moest regelmatig bukken, ook op de kamer. Dit vond ik, zeker gezien de prijs, zeer onprettig. Minibar stelde niet zoveel voor.

Groot zwembad, meestal bedden vrij. Ruime keuze bij het ontbijt. Rustig gelegen in een drukke badplaats. Badlakens + strandmatje.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

De locatie van het hotel is goed en daar is dan ook alles mee gezegd
    • Elite Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel en de hun service was niet des Thailands. De wifi ging er elke 15 minuten uit en dan moet je weer inloggen. Ook hadden we vaak geen wifi op onze kamer. Ontbijt was oké maar ze hebben veel te weinig plek voor de gasten om te zitten dus wordt je gevraagd om in de bar te zitten waar de rookruimte is en dan maar tussen de rokers te ontbijten of zelfs te wachten tot er een tafel vrij is en dat kan dus wel een tijdje duren. Verre van ideaal. De kamer werd ook niet echt heel goed schoongemaakt elke dag, laat staan de badkamer.

De kamer was zeer ruime en goed ingedeeld.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Leuk verblijf, maar te duur voor wat het was.
    • Premier Tweepersoonskamer met Toegang tot het Zwembad

Kamer voor deze prijsklasse. Poetsen gebeurt niet grondig genoeg naar onze normen, test gedaan met vingerafdrukken die na poetsen er nog op stonden. De badkamer hoort thuis in een twee sterren hotel, alles nat na douchen, slecht betegeld, veel beschadigingen, vloer loopt verkeerd af...Tip: neem niet de kamer dichtbij de bar/ restaurant en aan het houten brugje, veel lawaaihinder. Na veel moeite andere (moesten eerst 9000bht opleggen voor drie nachten!) gekregen en veeeel rustiger.

Ligging heel goed, dichtbij strand winkels en uitgaan maar toch geen last van. Zwembad toegang vanaf terras. Leuk zwembad. Ontbijt heel goed. Restaurant ook, wel prijzig. Overall heel leuk hotel maar opfrissing dringt zich op waardoor het prijs kwaliteit niet echt meer klopt.

Een rat bij zwemkom gezien

Een rat bij zwemkom gezien

Elke keer terug thuiskomen
    • Elite Tweepersoonskamer met toegang tot het zwembad

Echt niets

Vriendelijkheid Behulpzaamheid

Heel het hotel is goed onderhouden, de kamers zien er...
    • Premier Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel het hotel is goed onderhouden, de kamers zien er piekfijn uit net als het zeer uitgebreide ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Goed, maar niet in line met de Prijs-kwaliteitverhouding
    • Premier Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaai van buiten, en weinig bedded bij het zwembad

het ontbijt was goed en de kamer was goed

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Vriendelijkheid van het perdoneel was geweldig!
    • Elite Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Te weinig tafels bij het onbijt! Elke dag zoeken of wachten voor een tafeltje!

Vriendelijkheid van het perdoneel was geweldig!

• Beoordeeld op: 7 april 2016

mooie kamer, geen last van geluidshinder, groot ontbijt,...

veel last van muggen door de vele vijvertjes, te weinig ligbedden bij het zwembad

mooie kamer, geen last van geluidshinder, groot ontbijt, zeer hulpvaardig personeel

• Beoordeeld op: 3 maart 2016

We kwamen om 06:45 uur aan in hotel , en we kregen niks te...

We kwamen om 06:45 uur aan in hotel , en we kregen niks te drinken geen thee of koffie of ontbijt en we kregen de kamer pas om 11:45 uur ..dat was geen welkom . Maar we hadden dat aan de manager goorgegeven en toen kregen we in de loop van de week een dinner te goed .

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Locatie van het hotel.

Geboekte kamer volgens internet kwam niet helemaal overeen met werkelijkheid. Het blijkt dat er 3 soorten Elite kamers zijn. Wij hadden een mooie grote kamer met maar een heel klein balkon met 2 stoelen, terwijl in de omschrijving staat dat de Elite kamers bestaan uit een grote kamer die doorloopt ´naar buiten´ (het balkon) met een ligbed of schommelstoel. Gelukkig maakte onze kamer zelf dit meer dan goed, maar je verwacht toch iets anders. Eén zwembad had slechts 8 ligbedden en het andere zwembad 16. Ook bij het ontbijt vaak zoeken naar een plaats.

Locatie van het hotel. Binnen 2 minuten sta je op het strand of ben je in het centrum.

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Locatie en het ontbijt.

Schoonmaak van de kamers, deze werden zeer oppervlakkig schoongemaakt en de kamers zijn niet zoals deze op de foto's worden getoont. Wij hadden meer betaald voor een luxere kamer, maar deze viel tegen em kregen een niet gerenoveerde kamer (totaal anders dus dan de foto's).

Locatie en het ontbijt. Uitstekende ligging tov het strand en het centrum. Ontbijt erg veel keuze, vers bereid.

• Beoordeeld op: 22 december 2015

Een mooi resort met onwijs vriendelijk personeel.

- Kamer vond ik vrij klein en vrienden van ons hadden een grotere kamer en die was vrij gedateerd. - Geen mooi uitzicht vanuit het hotel/balkon en balkon is erg klein. - Weinig ligbedjes - Zwembaden liggen voornamelijk in de schaduw.

Een mooi resort met onwijs vriendelijk personeel. Dichtbij het strand en vlakbij het centrum/Bangla road.

• Beoordeeld op: 11 december 2015

Fijn hotel, we hadden een kamer direct aan het zwembad!

Helaas zorgde een lekker airco ervoor dat mijn partner op de tweede dag al uitgleed en haar been bezeerde. Ook erg teleurstellend was dat bij binnenkomst we hadden aangegeven cash te betalen (dit ook op een formulier) en bij vertrek bleek het van de creditcard afgeschreven te zijn met daarbij de bijbehoren kosten van 10% extra! We moesten weg dus er was geen tijd om te reclameren :(

Fijn hotel, we hadden een kamer direct aan het zwembad! Genieten met volle teugen. De poolbar jongen Dawg was ook erg aardig en de guest relations manager was zeer vriendelijk en behulpzaam na de val!

• Beoordeeld op: 12 september 2015

Dat je op het drukke Patong Beach je in je hotel rust kan...

Een kamer op verdiep langs de straatkant kan je niet genieten van de mooie binnenplaats. Geen verse fruitsappen, jammer.

Dat je op het drukke Patong Beach je in je hotel rust kan terugvinden. Fijn om in beide zwembaden een rustige plek te vinden om te ontspannen of een boek te lezen. Een heerlijk en verzorgd ontbijt met ruime keuze voor voldoende afwisseling.

• Beoordeeld op: 16 februari 2015

Locatie is uitstekend.

De zwembaden zijn te klein; slechts ruimte voor een beperkt aantal gasten. De ligbedden worden al vroeg gereserveerd door gasten en blijven dat de hele dag. Weinig zon. Het nabije strand is een betere optie.

Locatie is uitstekend. Prima strand op een paar minuten. Alle winkels en restaurants op loopafstand.

• Beoordeeld op: 16 mei 2016

het zwembad, het restaurant en de grote kamers met ruim...

het zwembad, het restaurant en de grote kamers met ruim balkon

• Beoordeeld op: 11 maart 2016

Ontbijt voor ieders wat wil

Veel te weinig ligbedden aan zwembad

Ontbijt voor ieders wat wil

Lokatie

Netheid Restaurand

Lokatie

• Beoordeeld op: 26 september 2015

Wij hadden de elite kamer.

Wij hadden de elite kamer. Heerlijke kamer, lekker balkon en uitstekend ontbijt. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

nothing

all was nice!

• Beoordeeld op: 18 april 2015

De rust en het heerlijke ontbijt

De zee het was ernstig bevuilt van wT afval die de mensen over boort gooiden jammer het strand is prachtig

De rust en het heerlijke ontbijt

• Beoordeeld op: 30 maart 2015

Ontbijt buiten

Aantal ligbedjes en hoe schoon ze waren

Ontbijt buiten Goede sfeer

• Beoordeeld op: 30 maart 2015