Beoordelingen over Centre Point Sukhumvit 10 4-sterren

39, Sukhumvit Soi 10, Sukhumvit Road, Klongtoey, Khlong Toei, 10110 Bangkok, Thailand

#378 van de 1.238 hotels in Bangkok

Sjiek hotel in Bangkok, perfect voor families!
    • Suite met Bubbelbad Premium (3 Volwassenen)

Wij sliepen niet in het hoofdgebouw, hierdoor was het een kleine toer om naar het zwembad te gaan. Hoewel wij voor 2 ouders en twee kinderen hadden geboekt, waren er maar 3 bedden. \Het ontbijt was wat prijzig, dat hebben wij dus niet gedaan.

Chique hotel met veel personeel op steenworp afstand van een station van de Skytrain! Wij hadden een zeer ruime kamer met mooie badkamer en keukentje en wasmachine. Met een uitschuifwand kan het kinderbed enigszins afgeschermd worden van het tweepersoonsbed. Er was een ruime badkamer met een heerlijke douche en een bad met bubbels. Lekker ruim zwembad met zout water (fijn!). Het zwembad was alleen niet, zoals wij dachten, boven op het dak maar op de 7e verdieping.

Ruime kamer met goede bedden en heel ruim en goed ontbijt.
    • Grand Familiesuite met 3 Slaapkamers

Inrichting van appartement kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Foto’s op website zijn volgens mij van gerenoveerde kamers.

Ruime kamer met goede bedden en heel ruim en goed ontbijt. Wasmachine (incl droger aanwezig.

Goed verblijf
    • Executive Familiesuite met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

We hebben onze vlucht om half 1 s nachts. Op de vraag of we konden bijbetalen om onze kamer te houden tot 6 uur s avonds, kwam negatief antwoord...jammer...

Ontbijt grote keuze, verse producten. Hotel dichtbij de mainroad, vlakbij skytrain. Heerlijke bedden, super matrassen en kussens!

Fantastisch, waar voor je geld!

Eigenlijk helemaal niks!

Nette ruime kamers, overheerlijk ontbijt, zelfs bruin brood en croissants. Mooi zwembad superschoon. Pendelbus die je naar de Mainroad brengt en Terminal 21 en je kan er ook mee terug Ontzettend vriendelijk personeel met goed Engels, erg behulpzaam en netjes. Eerlijke prijs voor wat je krijgt. Als wij terug gaan naar Bangkok gaan we zeker hier naar terug.

Fijn maar iets gedateerd hotel.
    • Executive Suite met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Tot onze verbazing een alcohol vrij hotel. Geen wijntje of biertje bij het diner. Was niet vermeld op de booking site. Beetje jammer.

Fijn maar iets gedateerd hotel. Vandaar scherpe tarieven. Keurig en schoon. Zeer vriendelijk personeel. Super ontbijtbuffet.

Verblijf was naar ons zin.
    • Deluxe Kamer

Het enige min punt was, Dat er geen terugkoppeling was? (mail) Dat het zwembad was gesloten en word gerenoveerd .

Ontbijt was prima en goed. Open en ontbijt was goed . Ontvangst was Perfect. Personeel, schoonmakers etc etc doen de naam van het land eer aan. Land van de Glimlach.

Goede locatie, vriendelijke staf, veel faciliteiten, zeer...
    • Executive Familiesuite met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Als ik echt iets moet noemen mag het interieur iets moderner; maar dat is ook een kwastie van smaak.

Goede locatie, vriendelijke staf, veel faciliteiten, zeer schoon, heerlijk eten met goede prijs-kwaliteit verhouding

Een echte aanrader voor een aangenaam verblijf in Bangkok

Verse broodjes kennen ze niet, sommige waren steenhard, croissants ook niet vers gebakken. Maar er is zoveel aanbieding dat je zeker niets tekort komt.

De locatie was uitstekend, kort bij skytrein om alle kanten uit te gaan. Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel. Shuttleservice gratis naar centrum. Voor het ontbijt geeft ik een 7, het was goed en uitgebreid, continentaal. Kamers zeer ruim, zelfs met kitchenette en wasmachien. ruime badkamers , wifi gratis en werkt goed. Aangenaam zwembad op de 5de verdieping, met handdoekenservice en ligbedden. Je kan eventueel ook ter plaatste lunch en diner bestellen en in het restaurant nuttigen. Daar wij jaarlijks naar Thailand reizen zal dit onze nieuwe uitvalsbasis worden. Zij regelen ook luchthavenservice tegen redelijke prijs. Onze afsluiter was de max.

Rustig klasse hotel met zeer vriendelijke staff in de enerverende Sukhumvit omgeving
    • Executive Familiesuite met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Hotel ligt 500 meter in een dwarsstraat van Sukhumvit. Er is een prima shuttle verbinding. Het hotel ligt rustig en heeft prima kamers. Met familie kun je zeer grote kamers krijgen tot boven de 100 vierkante meter. Als wij naar Bangkok gaan logeren wij altijd in dit hotel.

super goed, enkel wat verpest door arrogant selfish behaviour van sommigen
    • Suite met 1 Slaapkamer

bij grote drukte is buffet zaal te klein meer controle gewenst op onbeschoft gedrag van gasten met blijkbaar Indische of Chinese roots wie hier te braaf is komt in de verdrukking

super kamers, uitgebreide faciliteiten, heel vriendelijk personeel, na uitchecken nog mogelijkheid om te douchen, zwembad te gebruiken, kofferbewaring enz dichtbij grote shoppingcentra die te voet bewandelbaar zijn , eet-en ontspanning in overvloed aanwezig (dichtbij nana)

• Beoordeeld op: 23 november 2017

mooie locatie, vlakbij shoppingmall en BTS verder shuttlebusje naar eind van de straat,
    • Deluxe Familiekamer met 2 Slaapkamers

in dit hotel wordt geen alcohol geserveerd. ook niet in hun restaurant

geweldige ruime appartementen, mooi zwembad, ideale ligging, goed en uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 2 september 2017

super plaats, komen zeker nog terug.
    • Suite met Spabad (3 Volwassenen)

soms beetje muffe geur maar dat ligt natuurlijk ook aan de vochtige warmte buiten. het heeft ons in elk geval niet gestoord want alles was super proper.

de super makkelijke ligging, vlakbij de skytrain, gratis shuttle naar de hoofdstraat, om de 5 minuten. Heerlijk bad, goede bedden, zalig ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Goed verblijf met uitstekende service
    • Grand Suite met 3 Slaapkamers en Uitzicht op het Meer

Locatie is prima maar je moet wel een stukje de zijstraat in. Er is wel een shuttle voorzien. Dus in principe maakt dat het weer gemakkelijk.

Centre Point is gegarandeerd goede service in Bangkok. Heel vriendelijk personeel. Ruime en comfortabele kamers. Zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Rustige ligging 400 meter van sukhumvit en 600 meter can Nana Bts
    • Deluxe Kamer

Als je moderne meubels wil en moderne mooie regendouche dat is er dus niet

Het hotel is mss niet meer zo modern en het meubilair ook niet maar daarvoor krijg je in de plaats een grote kamer met groot bed aparte kichinette een apparte badkamer met bad en douche en een zee van ruimte en plaats . Onbijt was zeer uitgebreid maar verwacht geen luxe producten ook de onbijt ruimte zeer ruim en open

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Ontbijt was goed
    • Suite met 1 Slaapkamer

Wij hebben een suite geboekt voor 3 Personen alles betaald en toen kon mijn kleindochter van 12 nergens slapen . Voor meer dan € 50,00 per nacht ( 3 nachten € 150,00) moesten wij een bed bestellen .dat terwijl ik een hele grote kamer had gereserveerd voor 3 personen

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Fijn verblijf!
    • Suite met 1 Slaapkamer

Kamers raken ietwat gedateerd. Wifi is matig maar dat is in heel Thailand het geval.

Prima voorzieningen, uitstekend ontbijt. Zeer goed bed. Gratis upgrade naar 2 slaapkamer appartement. (2207). Prachtig uitzicht. Mooi zwembad, sauna en fitness. Professioneel personeel. Goede tuk tuk service naar Sukhumvit Road

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

Uitstekend ontbijt.
    • Suite met 1 Slaapkamer

Airconditioning is slecht regelbaar. Sensor zit op verkeerde plek.

Uitstekend ontbijt. Zeer gevarieerd. Prima bedden. 3 minuten lopen naar Sukhumvit Road. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Zeer verzorgd verblijf, vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.
    • Deluxe Kamer

Ligplaatsen aan zwembad beperkt maar daarvoor zijn de meesten niet in Bangkok.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet genoeg om gedurende 5 dagen iets anders te eten, Goede rustige ligging 5 minuten stappen Sukhumvit road. Vlakbei skytrain en metro.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Uitstekende hotelkamer/ studio op loopafstand van Sukhumvit
    • Deluxe Kamer

De heren van de receptie waren in tegenstelling tot al het overige personeel erg 'zakelijk' en begroeten hoort niet tot de standaard omgangsvormen. Dat is jammer, de overige dames/heren van parking, lift, kamermeisjes conciërge etc. waren de echte gastheren/dames!

Ontbijt was geweldig! Royale tijden, live cooking met omeletten etc. Kamer en bed was prima en een fijn balkon (op de 16e) met stadsuitzicht erg leuk. Opgewekte shuttledienst die (in tegenstelling tot wat men op papier bood, nl 1x per uur) de hele dag / avond heen en weer reed naar Terminal 21 (erg leuk winkelcentrum met bioscoop) 2x werd aangebeld door hoofd housekeeping, of de kamer goed werd schoongehouden. Echt zorgvuldig en vriendelijk!

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Ontbijt was goed.
    • Deluxe Kamer

Wij zijn hier 2 nachten gebleven. Locatie van hotel is niet duidelijk aan gegeven dus lang zoeken naar het hotel. Zelfs de taxi chaffeur wist niet waar het was. Hotel is ver in de straat gelegen.

Ontbijt was goed. Had een kamer upgrade gekregen naar een suite. Tevreden met de service :)

• Beoordeeld op: 30 september 2016

value for money
    • Deluxe Kamer

zwembad teveel zeurende kinderen, wifi viel af en toe uit of werd heel traag

alles geweldig, in het bijzonder ontbijt en het appartement incl balkon en wasmachine

• Beoordeeld op: 22 september 2016

- We zaten op de 15e verdieping met prachtig uitzicht over...
    • Deluxe Kamer

- Balkon is niet veilig voor kleine kinderen. - Kamer is niet zo groot zoals op de foto's van booking.com. We hadden een Deluxe kamer. - Ontbijt viel tegen, kan uitgebreider.

- We zaten op de 15e verdieping met prachtig uitzicht over de stad. - Faciliteiten zoals zwembad, sauna en stoombad was ideaal. -Bangkok was onze laatste stop in Thailand, dus het was ook fijn dat we een paar kledingstukken konden wassen in de wasmachine. Alleen konden we het nergens ophangen, er is geen waslijn op het balkon (het kan dat we de droger niet goed gebruikt hadden). -Gratis tuk-tuk service is naar de hoofdstraat (zonder tuk-tuk is ong 8 min lopen naar de hoofdstraat). - Ligging mbt metrostation is ook een groot voordeel, we hebben vaak gebruik gemaakt van de skytrain en de metro. -Genoeg winkelcentra in de buurt om te shoppen maar ook om lekker te eten (ze hebben een eigen foodcourt vaak). - Personeel erg vriendelijk - Taxi werd meteen voor je gebeld, vanaf airport ben je rond de 200bath (inclusief tol) kwijt (mits je in de file terecht komt, dan is het meer)

Gastvrijheid

Gastvrijheid

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Viel tegen.
    • Suite met 1 Slaapkamer

Welkom was gehaast, kamer was outdated. Slaapkamer benauwd en airco lawaaiig. Er wordt gerookt aan het zwembad.

Ontbijt. Druk, gehaast.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Geen ontbijt inclusief

Fijn hotel met goede service en heerlijk zwembad.
    • Executive Suite met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

Prima ontbijt, mooie ruime suite en heerlijk zwembad.

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Ideaal stop voor Bangkok
    • Deluxe Kamer

Ligt wat verder weg van hoofdstraat, maar er is een shuttle service

Value for money

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Dit was een fantastisch verblijf! We gaan terug!
    • Deluxe Familiekamer met 2 Slaapkamers

Kamers, ligging, ontbijt, shuttle service

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Mooi, vakantie, locatie, gezellig!
    • Executive Suite met 1 Slaapkamer (3 Volwassenen)

De kamer die wij hadden was heerlijk. Ook het ontbijt is de moeite. De zeer vlotte shuttledienst was perfect. De vriendelijkheid van de staf was top.

• Grand Familiesuite met 3 Slaapkamers

Perfect ontbijt, zeer vriendelijk en hulpvaardige staf

Goede locatie, weinig sfeer
    • Executive Familiesuite met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Erg groot, wat onpersoonlijk hotel. Weinig sfeer.

Goede locatie. Uitgebreid ontbijt. Ruime kamers met goede bedden. Fijn zwembad.

Fantastisch hotel
    • Executive Familiesuite met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

De mega grote kamer, het ontbijt en de locatie van het hotel waren uitstekend.

Mooie ruime gedateerde kamers
    • Suite met Spabad

De onpersoonlijke uitstraling van het hotel

Mooie ruime gedateerde kamers

Uitstekende kamer, goed ontbijt, perfect personeel.
    • Deluxe Kamer

Uitstekende kamer, goed ontbijt, perfect personeel.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Lovely
    • Suite met 1 Slaapkamer

Ontbijt zeer uitgebreid, heerlijk zwembad

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

de ligging midden in de stad in een oase van rust.
    • Deluxe Kamer

de ligging midden in de stad in een oase van rust. Met balkon

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Goede service, grote kamers, leuk zwembad en goed fitnes...
    • Suite met Spabad

Goede service, grote kamers, leuk zwembad en goed fitnes zaal. Gratis Tuk Tuk shuttle tussen hotel en hoofdweg

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Prettig hotel met ruime gezinskamer met eigen keuken en wasmachine. Perfect!

Locatie, ontbijt, personeel

• Beoordeeld op: 22 maart 2016

Ja ontbijt was redelijk

Het appartement was erg vochtig slecht voor je gezondheid de lakens voelde nat aan . We zijn een dag eerder weg gegaan raam kon niet op slot we zaten 21 hoog ivm kleine kinderen doodeng geen restitutie gekregen voor die eene nacht niet netjes.

Ja ontbijt was redelijk

• Beoordeeld op: 21 maart 2016

Erg fijn hotel.

De airconditioning konden we niet op een (voor ons gewenste) lage stand zetten 's nachts.

Erg fijn hotel. Mooie kamers, fijn zwembad en voor de kleintjes een leuke speelkamer.

• Beoordeeld op: 21 november 2015

Ligging en golfkarvervoer en zwembad en het ontbijt

De kamer was niet echt schoon en de badkamer was aan renovatie toe. Internet werkte matig en de stoelen op het balkon had losse verbindingen.

Ligging en golfkarvervoer en zwembad en het ontbijt

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

De ruimte van de kamer.

Het zwembad. Ligzetels: kwaliteit en aantal kon beter.

De ruimte van de kamer. We hadden een slpk, badk, volledig ingerichte keuken. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel shuttle naar Sukhumvit (200m van skytrain en grote shoppingcentra) was wel gemakkelijk.

• Beoordeeld op: 16 juni 2015

Prima ligging en shuttleservice naar de hoofdweg.

Natuurlijk respecteer ik als mensen - om wat voor reden ook - geen alcohol willen dring=ken. Maar als het hotelbeleid is dan wil ik dat graag vantevoren weten. Voor dat ik boek! Dit is een aanmerking op het hotel EN op Booking.com. Na een inspannende dag wilden we graag genieten van het zwembad met een late lunch en een biertje of glas wijn. Helaas, alleen Cola of Fanta! Ook via roomservice is er geen alcoholische drank te bestellen. Geen ramp maar nogal betuttelend. als ik naar een rehab wil dan weet ik betere plekken. Verder vind ik het hotel erg ongezellig. Geen aanrader.

Prima ligging en shuttleservice naar de hoofdweg.

• Beoordeeld op: 25 mei 2015

iedereen is daar supervriendelijk en een goede service naar...

iedereen is daar supervriendelijk en een goede service naar de main road of terminal 21. Wij verbleven in een grand suite met 3 slaapkamers met 4 volw, 2 kinderen en 1 baby. Het is een mooi en schoon hotel en alle faciliteiten zijn in de buurt en het hotel biedt goede betrouwbare taxi's aan. elke dag wordt er schoongemaakt met beddenopmaakservice en nieuwe handdoeken. waterflesjes worden dagelijks gratis gebracht en je krijgt zelfs slippers van ze!

• Beoordeeld op: 19 januari 2015

Fantastisch appartement met een terras dat uitzicht biedt op...

Restaurant is weinig onderscheidend.

Fantastisch appartement met een terras dat uitzicht biedt op Bangkok. Veel ruimte, schoon, vriendelijke en behulpzaam personeel. Dit alles voor een relatief lage prijs.

• Beoordeeld op: 31 januari 2016

Hoge prijs en dag nadien goedkoop

Hoge prijs en dag nadien goedkoop

• Beoordeeld op: 7 augustus 2015

Slecht ruikende airco en kamers Donkere kamers Geen zicht terrwijl garden view was beloofd

• Beoordeeld op: 11 mei 2015

ligging

ligging ruime kamer ruime badkamer shuttle tot aan hoofdweg zwembad wifi goed

• Beoordeeld op: 12 april 2015

locatie

het zwembad matige bedden

locatie kamer met balkon

• Beoordeeld op: 15 februari 2015

Ligging,shuttle,wasmachine, eigen balkon met uitzicht op...

Ligging,shuttle,wasmachine, eigen balkon met uitzicht op park Prima ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 5 februari 2015

Uitstekende locatie in centrum.

Uitstekende locatie in centrum.

Er zijn ook 19 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.