Beoordelingen over Chatrium Hotel Riverside Bangkok 5-sterren

28 Chareonkrung Soi 70, Bangkholame, 10120 Bangkok, Thailand

#116 van de 1.238 hotels in Bangkok

• Grand Suite met 1 Slaapkamer met Uitzicht op de Rivier

Kamer ingesteld op kleine mensen. Korte bedden, lage douche en spiegel badkamer hing veel te laag.

Vriendelijk personeel Ruime kamer ( kies Riverside view ) Met boot , zo bij skytrain station

We waren elke dag met een gids in de stad en daarbuiten
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

Voor een vijf sterren hotel kon het volgens ons niet dat we tijdens de avond in het bed insecten vonden. Eerst kwam de schoonmaak met een insecten spray en men ging deze gebruiken in het slaapvertrek. Ik heb onmiddellijk laten weten dat ik een andere kamer wilde en heb deze dan ook gekregen.

Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk.

ontbijt was top , leuk groot zwembad, vriendelijk...
    • Grand Suite met 2 Slaapkamers met Uitzicht op de Stad

ontbijt was top , leuk groot zwembad, vriendelijk personeel… ook de boot-shuttle was een pluspunt. vooral praktisch enige wat opviel was dat er geen wifi meer was na het uitchecken !! rekening mee houden.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Mooi en nettjes / Lekker ontbijt en aardig personeel.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

Heel groot en schoon, heel aardig personeel en ook lekker uitgebreid ontbijt. Shuttle boot is heel erg leuk. Het uitzicht van het rivier is heel mooi. 7/11 naast het hotel. Wij vonden het een heel erg leuk en gezellig hotel. Zwembad is ook heel groot. Wij komen zeker terug, bij uitchecken wel direct geen wifi meer ook al nog geen 12 uur. Even rekening mee houden.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Relaxt bijkomen na een lange reis
    • Grand Suite met 1 Slaapkamer met Uitzicht op de Stad

Het water van het zwembad is fris. Daarnaast valt het zwembad in de ochtend in de schaduw en is dus in de middag pas echt lekker.

Het uitzicht vanuit de kamer was fantastisch. Het bed was heerlijk.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Een geweldige locatie om Bangkok te ontdekken.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

Naast het hotel wordt gebouwd, wat tot geluidsoverlast leidde.

De locatie direct aan de rivier maakt dit hotel tot een prima uitgangspunt om Bangkok te ontdekken. Het zwembad is prima, evenals het restaurant en het uitgebreide ontbijtbuffet. Onze kamer op de 27e verdieping bood een prachtig uitzicht en was erg ruim.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Uitstekend hotel.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

Niets negatief te vermelden.

Rustig hotel, goede service en vriendelijk personeel. Uitstekend ontbijt, ruime keuze en bovendien heb je de keuze om binnen, op het terras of aan de rivierzijde te zitten. Ruime en nette kamer, goed bed.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Redelijk hotel maar gezien de ligging zou ik er niet terug gaan.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

Er zijn weinig restaurants in de buurt daarnaast veel herrie op het balkon door een bouwput naast het hotel. Wij hadden een kamer geboekt aan de rivierzijde. We zaten echter aan de zijkant waardoor we wel rivierzicht hadden maar ook zicht op een bouwput waar van 7.00 uur in de ochtend tot 10 in de avond gewerkt werd. In de kamer geen last van de herrie. Het zwembad was groot maar het is slechts 1.20 meter diep wat ik een nadeel vind. Tevens geen omkleedruimte bij het zwembad.

Het balkon en het ontbijt. Ook de bootshuttle was een plus. Deze is echter wel noodzakelijk door de ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Genoten! Voor herhaling vatbaar!

Aankleding badkamer

Prima hotel, konden 's ochtends (7.45u) direct inchecken indien we een upgrade namen naar een suite, dit tegen een kleine bijbetaling. Na een vlucht vanuit Nederland was dit erg fijn. Hebben genoten van het balkon en het uitzicht over de rivier. Super-ontbijt! 7-Eleven naast het hotel Heerlijke douche, comfortabel bed

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Goed hotel voor een bezoek aan Bangkok
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

Hygiene in de badkamer. Doordringende urinegeur bij het gebruik van het toilet.

Super ontbijt. Ruime kamer met prachtig uitzicht over de rivier. Bootverbinding met centrale pier.

Meer dan uitstekend verblijf gehad in dit hotel, mede door het personeel.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

Ruime kamers met mooi uitzicht over de stad, zeker op de hoger gelegen etages. Naast het hotel werd er wel een nieuwe toren gebouwd, ze werken tot laat door. Niet dat je er veel last van hebt als je de ramen dicht hebt, maar ben je daar gevoelig voor dan zou ik een kamer aan de overkant vragen. Personeel is enorm vriendelijk, helpt overal aan mee en een taxi heb je in no time te pakken. Ik vind de prijs-kwaliteit eerlijk gezegd beter dan bij Lebua, daar ben ik ook een paar dagen geweest. Je pakt hier makkelijker een taxi, verkeer staat minder snel vast.

Aangename luxe
    • Grand Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op de Rivier

Veel gasten met kleding asn in het zwembad, verminderd de hygiene van het water. Cultuurdingetjr, kan het hotel verder weinig aan doen

Ligging aan de rivier, uitzicht. Service en faciliteiten. Zeer mooie en ruime suite. Goede receptie. Ontvangst.

Fantastisch! Echt een aanrader!

Geen minpunten.

Fantastische locatie met een prachtig uitzicht. Ontzettend grote luxe kamer. Nog nooit zo'n uitgebreid ontbijtbuffet gehad. Goede service. Alles top! Ik raad dit hotel aan iedereen aan!

We mochten al vroeg inchecken nadat we lange vlucht hadden...
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

We mochten al vroeg inchecken nadat we lange vlucht hadden gehad. Prima service en prima lokatie, met hotelboot naar centrum goed geregeld. 7/11 winkel om de hoek altijd handig.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

OK maar niet speciaal.
    • Grand Suite met 2 Slaapkamers met Uitzicht op de Stad

Kamers zijn verouderd en vragen om upgrade. Faciliteiten van het hotel (zwembad, restaurants, gym, etc.) zijn goed. Hebben een trip via hotel geboekt. Ik raad iedereen af dit te doen!!! Veel te duur (euro 400 voor 4 personen voor een dag trip van 200 km met busje voor het gezin) met een gids die werkelijk van niets op de hoogte was en slecht Engels sprak. Voor lokale omstandigheden is dit zeer over priced.

Ligging hotel, vriendelijkheid personeel, faciliteiten, chinees restaurant op 36e etage (perfect eten, echte aanrader).

De vriendelijkheid van de staf bij zo'n groot hotel,...
    • Grand Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op de Rivier

De vriendelijkheid van de staf bij zo'n groot hotel, fantastisch. De suite voor 5 personen, goedkoper en gezelliger dan 2 kamers. Het Zwembad is aangenaam om bij te komen na een dagtour. De ligging aan de rivier is ontspannend in deze stad en met de taxi , goedkoop op de meter, ben je overal zo.

gewoon goed hotel
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

de kleurstellingen (turquase groen) in het hotel doen afbreuk aan het hotel. Hierdoor lijkt het hotel over zijn top heen te zijn....

prachtig hotel. Voor 300 Bath gebruik gemaakt van een upgrade. Was absoluut de investering waard

Perfect hotel

niets.

Heerlijk hotel. Wij hadden een suite met uitzicht op de stad. Uitstekend ontbijt. Prive tour door Bangkok geboekt in het hotel bij Jonas (nederlands sprekende man). Mevrouw Winus heeft ons de hele dag alles laten zien. Ook zij spreekt verstaanbaar Nederlands. Zeker een aanrader.

Waanzinnig! Vooral ontbijt is aanrader!

Alles perfect.

Incheck snelheid, barge a la carte restaurant is uitstekend en goedkoop, Vriendelijkheid, Uitzicht vanaf 17e, Ruime ontbijttijd 6-10:30

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Prima hotel voor een hectisch Bangkok.

Door zeer grote drukte (conferentie) en een kapotte lift grote/lange wachttijden voor de liften.

Prima en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Zeer goed hotel met prachtig uitzicht over bangkok.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

Door een foutje werden we te vroeg gewekt door de roomservice en de prijs van € 6,- voor een cappuccino bij de poolbar was behoorlijk hoog.

Geweldige kamers (upgrade naar 2x suite) met prachtig uitzicht en zeer klantvriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Prima locatie mede door aanwezigheid bootshuttle. Meer dan uitstekend ontbijt!
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

Kamers hadden wat luxer gekund, verfwerk wat achterstallig zo ook de badkamer.

Kamers waren wat minder qua uitrusting en comfort. Faciliteiten in het hotel uitstekend als het gaat om restaurants, bootshuttle en zwembad.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Korte stopover in Bangkok na veel gereis eerder, even in alle luxe & comfort ontspannen!
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

Niets. We hadden ook een duidelijke keuze gemaakt om niet centraal in Bangkok te zitten, maar vervoer hierheen is snel met ook een gratis shuttledienst vanuit het hotel.

De ligging direct aan de rivier met ook de zichten hierop vanuit het prachtige zwembad met bar/zitjes e.d. en onze geweldige hotelkamer (ook nog een upgrade gekregen naar een suite omdat het onze honeymoon was). Het restaurant op de hoogste verdieping heeft een verbluffend uitzicht op de hele stad (aanrader: 's avonds met alle lichtjes!) en ook het restaurant direct gelegen aan de rivier is sfeervol, met live muziek en goed eten.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

De service van de receptie medewerkers.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

De service van de receptie medewerkers. Het transport over het water met de shuttle. Alleen toen deze shuttle het begaf, was er geen alternatief geregeld. Uiteindelijk toen wij zelf hier achteraan gingen wel.

Een hotel die veel te bieden heeft.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

Je hebt genoeg keuze bij het ontbijt en de keuzemogelijkheden varieert per dag. De gratis 'shuttleboat' die aanmeert op metrostation Tak Sin zorgt voor een goede verbinding naar Siam toe. Zwembad is erg fijn. Personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Hotel aan de rivier.
    • Grand Suite met 1 Slaapkamer met Uitzicht op de Stad

Hotel is toe aan renovatie. Oude vloerbedekking. Ik zou dit hotel geen 5 sterren geven. We hadden een grote kamer met een keukentje. Er stond geen servies oid in de kastjes en de deurtjes vielen eruit bij het openmaken.

Prachtig uitzicht over de rivier. Mooi zwembad. Grote kamer. Vriendelijk personeel. Gratis watertaxi elke 20 min.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Goede service , zeer uitgebreid en lekker ontbijt, super vriendelijk personeel en alles zeer netjes.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

Indien je s avonds geen buffet neemt, dan kan je ook a la carte bestellen. Die gerechten waren minder lekker. Het chinees restaurant is een aanrader, heerlijke gerechten en zeer verzorgd.

Heel verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Wanneer mag ik weer?
    • Grand Suite met 1 Slaapkamer met Uitzicht op de Rivier

Uitstekend hotel! We hadden de suite met balkon, heerlijk 's avonds in de buitenlucht hapje gegeten. Eten van de roomservice was erg betaalbaar en heerlijk. Ontbijt is ook fantastisch!

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Ontbijt was geweldig!
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

Ontbijt was geweldig! Verzoek om een kamer op een een hoge verdieping ingediend en gekregen. Tevens gratis upgrade. Heerlijk verblijf gehad, met een geweldig uitzicht.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Uitstekend! Aangeraden door een vriendin en supergoed meegevallen.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

Soms wat lang wachten op de lift op het verdiep.

Ontbijt was heerlijk, zeker op het terras was het genieten. Vrije keuze van welkomsdrank was aangenaam. Shuttle dienst met boot. Prachtig uitzicht vanuit kamer.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Goed hotel op prima locatie!
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

Four Seasons bouwt momenteel een hotel naast het Chatrium en dat hoor je heel goed bij het zwembad en op je balkon. Op de kamer niet echt last van gehad. Ik vond de locatie net iets te ver om het een uitstekende locatie te noemen, maar het was prima te doen.

De kamers waren groot en schoon! De gratis boot was ideaal, zeker omdat met de taxi erg druk kan zijn. Taxi's rijden op en aan, maar de eerste 2 moesten we standaard laten gaan omdat ze hun meter niet aan wilde zetten. Dan vragen ze dus 4 keer zoveel, nog niet duur maar onnodig om te betalen. Kortom, goed ontbijt, mooi hotel en heel vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

• Grand Suite met 1 Slaapkamer met Uitzicht op de Rivier

Er lag hier en daar wat stof. Maar goed, als dat alles is.

Het ontbijt was heerlijk; eindelijke lekkere cappucino. De bedden liggen heerlijk; net een poezenmandje.

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Beste 5 sterrenhotel in Bangkok !
    • Grand Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op de Rivier

Het enige minpuntje was de locatie. De straatjes buiten vielen een beetje tegen en waren niet heel bijzonder en veilig om daar 's avonds rond te kunnen lopen. Echter was alles redelijk dichtbij het hotel, dus je kon makkelijk een taxi of bootje pakken naar een leuker straatje. Om de veiligheid te garanderen in het wat mindere wijkje bevind het hotel zich op een afgesloten terrein.

De vakantie was voor ons geweldig! Het personeel is zeer behulpzaam en het ontbijt was zeer uitgebreid. De faciliteiten waren geweldig ! De vele restaurants en de vele faciliteiten in het hotel geven je de gelegenheid om een dagje lekker niks te doen. De starbucks is op het terrein en de hotel heeft zijn eigen bakkerij, een chinees op het dak, een japans op het terrein en een avondbuffet bij de river barge. Genoeg keuze dus ! De shuttelservice over het water is een makkelijke manier om veel te zien en een erg leuke ervaring. De kamers waren erg ruim en hygiënisch. Op de 6e verdieping bevind zich een ruim en schoon zwembad en een grote jacuzzi. Bij het zwembad bevind zich een pool bar en een massage plek. Op de 4e verdieping bevind zich de sauna en finesscentum. Kortom een top 5 sterren hotel !

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Stadshotel aan de rivier met mooi zwembad en poolbar
    • Grand Suite met 2 Slaapkamers en Uitzicht op de Rivier

Goed gevulde ijskast werd niet bijgevuld (wel op verzoek), transferprijzen via hotel naar luchthaven veel duurder dan Uber of taxi (1000/2700 Tbs), prima hotel maar wel wat onpersoonlijk

Groot, hoog hotel aan de rivier, suites zijn erg ruim, praktisch ingericht, rivierzicht

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prachtig uitzicht, ruime kamers

Geen bijzonderhden

Zeer ruime en nette kamer met prima faciliteiten. Prachtig uitzicht over Bangkok. Ontbijt heeft ruime keuze en is van prima kwaliteit.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Fijn luxe hotel met kamers zo groot als een appartement
    • Grand Suite met 2 Slaapkamers met Uitzicht op de Stad

Niets, we hebben ook voor de terugweg opnieuw dit hotel geboekt.

Mooie grote kamers met geweldig uitzicht over de rivier. Zwembad heerlijk, personeel erg vriendelijk en servicegericht (gemeend vriendelijk en leuk en lief voor de kinderen). Erg fijn uitgebreid ontbijtbuffet. In de buurt is de market asiatique met geweldige eettentjes.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

zeer goed hotel
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

licht iets buiten de meeste bezienswaardigheden maar een taxi nemen is goedkoop en eenvoudig

mooi en verzorgd hotel met zeer vriendelijk personeel. Het zicht lans de rivier is helemaal wat je verwacht.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Goede ligging, ruime familiekamers.
    • Grand Suite met 2 Slaapkamers met Uitzicht op de Stad

Chinees personeel en uitbating. Ontbijt viel wat tegen in vergelijking met gelijkaardige hotels in Bangkok.

Familiekamers zijn bijzonder ruim. Gratis bootverbinding naar Skytrain Saphan Taksin is super.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Prettig, heel vriendelijk en goed verzorgd verblijf
    • Grand Suite met 1 Slaapkamer met Uitzicht op de Rivier

Taxi services is erg traag, moet echt beter geregeld worden. Zeker voor de zakelijke bezoeker.

Ontbijt heel goed, vernieuwen van het terras en restaurant aan t water heel goed. Personeel super vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Erg fijn en mooi hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Grand Suite met 1 Slaapkamer met Uitzicht op de Stad

Ligt niet in de meest " hippe" wijk met leuke eettentjes. Maar met de taxi boot ben je daar zo op een leuke manier.

Geweldig zwembad en vriendelijk personeel.

De voorzieningen, de gastvrijheid, locatie
    • Grand Suite met 1 Slaapkamer met Uitzicht op de Stad

Net niet super afgewerkt, ligging naast een bouwput wat veel herrie veroorzaakte

De voorzieningen, de gastvrijheid, locatie

Ideale uitvalsbasis om Bangkok te verkennen
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

De kamer kan een opfrisbeurt gebruiken, maar dit was niet storend.

Goede ligging, handige shuttleboot, zeer uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel.

Al meerdere malen hier geweest en het is elke weer een fijn...
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

Al meerdere malen hier geweest en het is elke weer een fijn verblijf.

Heerlijk!
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

Alles was perfect. Mooie kamers, uitzicht, ligging, ontbijt. Mooie afsluiter van onze vakantie!

Niet de hotel die we verwachten

Bouwwerkzaamheden

Douche

• Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

Tamelijk duur ontbijt en excursies

Erg behulpzaam, Venlo de buitenlanders Jonas en Niels

Geweldige vakantie gehad en lieve mensn

Verbouwing begrijpen we

Service en eten was erg goed en top ontbijt

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

kamers top
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

booking moet duidelijker communiceren 1 dag ontbijt een dag niet en niet teveel in de kleine lettertjes zetten

kamers top

• Grand Suite met 2 Slaapkamers met Uitzicht op de Stad

Zelden zo'n uitgebreid ontbijt gezien. De suite met 2 slaap- en badkamers is ideaal als je met (grote) kinderen of vrienden reist.

niets.

alles was ok

Zicht op de rivier vanuit onze kamer ,de kamer zelf en het zwembad

Zeker voor herhaling vatbaar.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

Kan niets bedenken wat ons tegenviel.

Geweldige locatie, vriendelijk personeel, prima ontbijtbuffet, goede service.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

geweldig hotel aan de rivier

liging en goede service

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

ligging aan de rivier

er wordt gebouwd naast het hotel met veel lawaai van 0700 tot 2300 uur

ligging aan de rivier

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

ligging, zwembad,ontbijt.
    • Grand Suite met 1 Slaapkamer met Uitzicht op de Stad

service, hygiëne, duur voor wat het is, onpersoonlijk.

ligging, zwembad,ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Had er meer van verwacht. Geen 5 sterren waard.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

Je hoort de stadsgeluiden. Uitzicht op een bouwput en andere flat. Badkamer gedateerd.

Ontbijt was top en de bootshuttle naar BTS eveneens

Super locatie heerlijke afsluiting van ons verblijf in Thailand
    • Grand Suite met 2 Slaapkamers met Uitzicht op de Stad

Het afvoeren van het douchewater was slecht, hierdoor veel water in de badkamer

uitgebreid ontbijtbuffet, goede locatie met shuttleboot,...
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

uitgebreid ontbijtbuffet, goede locatie met shuttleboot, dicht bij BTS....

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Prachtig uitzicht over de rivier .
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

Kamers zijn wat gedateerd . Vaak lange wachttijd bij de liften .

Prima ligging aan de rivier ! Voortreffelijk ontbijt . Ruime kamer .

Club lounge is een bonus.
    • Club Kamer met Ontbijt en Uitzicht op de Stad - Club Toegang

Temperatuur van het zwembadwater was onaangenaam koud.

Club lounge is een bonus.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Fabelachtig uitzicht
    • Grand Suite met 1 Slaapkamer met Uitzicht op de Rivier

Bad was niet schoon. Inrichting erg zakelijk

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Geweldig Hotel met een fantastisch ligging aan de rivier.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

De prijzen in het restaurant

De ligging aan de rivier . Het uitzicht . Ontbijt restaurant beneden en boven . De taxi boot .Personeel is top.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Heerlijk ontbijt en prima kamer

Alles prima

Heerlijk ontbijt en prima kamer

Erg fijn en ontspannen hotel met uitstekende service.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

Het grote zwembad werd gerenoveerd. Geen melding van gezien.

Mooi grote kamers, uitstekend personeel, fantastisch ontbijt buffwt

Zeer ruime kamer.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

Misschien het uitzicht. En er stonden geen stoelen op het bslkon.

Zeer ruime kamer. En veel comfort

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

• Grand Suite met 1 Slaapkamer met Uitzicht op de Rivier

Uitgebreid ontbijt, bootje bracht je naar BTS.

Goed hotel met vriendelijk personeel.
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

Schitterend uitzicht vanuit de kamer over de rivier. Geweldig ontbijt!

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Net en goed hotel

De prijs is vrij hoog

Goed en aardig personeel, goed ontbijt en de bootshuttle is erg handig

Fantastisch verblijf
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

Wat een goed prijs-kwaliteitsverhouding. Echt een prachtige kamer of eerder gezegd appartement. Personeel was ontzettend vriendelijk.

• Grand Kamer met Uitzicht op de Rivier

Er stond duidelijk bij booking dat ze een kamer hebben voor gezin met 2 kinderen en dat was niet het geval!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

alles was goed.

alles was goed.

Was fijn hotel om met jetlag aan Bangkok te wennen

Weinig persoonlijkheid

Hele grote en comfortabele familie Kamer

prachthotel maar erg zakelijk
    • Grand Kamer met Uitzicht op de Stad

soms wat te professioneel zakelijk

ongelooflijk ontbijt rust in een hectisch Bangkok prachthotel

Buffet was heerlijk

Buffet was heerlijk

Mooie kamers, toplocatie, vriendelijk personeel

Erg druk hotel

Prachtig hotel, goede locatie , vriendelijk personeel