Beoordelingen over Chaweng Regent Beach Resort 4-sterren

#30 van de 130 hotels in Chaweng Beach

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Geweldig, zo genoten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers zijn ruim en schoon. Mooie ruime douche gelegenheid met een goede waterstraal. Twee ruime zwembaden op het complex met bedjes rondom. Het ene zwembad is vlakbij het strand. Het hotel heeft een eigen stukje strand waar ook bedjes opstaan. Het personeel is behulzaam bij het opzetten van een parasol en het bijzetten van bedjes / een extra parasol. Handdoeken voor op de bedjes worden gratis verstrekt. De zee is heel goed te doen. Deze loopt langzaam af. Er is een hotelbar waar je heerlijke drankjes kunt bestellen op de dag. Ook een goede lunch kaart met snacks. Worden ook bezorgd naar je bedje (elke set bedjes heeft een oproepbelletje). Je kan ook in het hotel avondeten, maar dat hebben wij niet gedaan. Er is in de straat genoeg keuze aan restaurantjes en lekker om ‘s avonds een stukje te wandelen. Personeel is super aardig en behulpzaam. Binnen het resort is het een oase van rust. Buiten sta je gelijk in de drukke straat van Chaweng. En loop je gelijk tussen de winkeltjes en de restaurantjes. Ideaal dus! Ik vond het helemaal top en zou zo weer terug gaan.

Ontbijt wil tegen. Kamer was wel in orde, maar niet qua prijs kwaliteit verhouding, wat voor mij belangrijk is.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Prachtige accommodatie, uitstekende kamers en ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ruime schone kamers, uitstekend ontbijt, mooie zwembaden. Rustig gelegen, en toch dichtbij een drukke straat. Alle medewerkers waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Op het resort is het heerlijk rustig en ontspannen met een...
    • Premier Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen minpunten. Wij hebben genoten.

Op het resort is het heerlijk rustig en ontspannen met een prachtig strand en zwembad. Zodra je naar buiten gaat zit je direct bij de leuke restaurants en barretjes. En het personeel is top!

Mooie rustige locatie in een druk drop met veel comfort
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gezien de hoge prijs voor een kamer had ik een beter onderhoud verwacht. Zowel kamer als de tuinen qua onderhoud achterstallig. Kan wel een verfje gebruiken zeg maar

Midden in drukke dorp en toch rustig.

Prima resort maar te hoge prijzen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gedateerd resort, kan wel een opknapbeurt gebruiken. Extra betalen voor ontbijt (400 bath pp) We zouden voor dit geld de volgende keer wat anders boeken.

Twee zwembaden waarvan één met poolbar Ontbijt was erg uitgebreid Service van personeel

Ene kant oase van rust, midden in de hectiek.
    • Grand Premier Tweepersoonskamer

Prijs! We vonden de consumpties erg duur 280 Bath voor 2 cappuccino's haha moet niet gekker worden. Daarnaast vinden wij de taxiservice erg prijzig. Ongelofelijk jet verschil tussen Bangkok en Koh Samui.

Ene kant oase van rust, midden in de hectiek. Super vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt. Ruime kamer. Mooie zwembaden. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Top!!! Zou zo weer terug gaan!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het strand aan het hotel viel er tegen. Was bijna geen zee meer over.

Het hotel was erg hygienisch, personeel heel vriendelijk en de ligging van het hotel was handig. Midden in de drukke straat.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Prima vakantie gehad op een prachtig resort
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Communicatie was niet altijd top. Soms wat miscommunicatie door taalbarriere (Engels). Daarnaast kregen wij een oude kamer toebedeeld. Deze kamers verschillen enorm van de nieuwe gerenoveerde kamers. Gelukkig konden wij na 2 nachten alsnog verhuizen naar een gerenoveerde kamer.

Mooi resort met een prima service. Er zijn voldoende mogelijkheden op het resort zelf, maar ook via het resort kun je alles boeken wat je op Koh Samui wilt doen. Het eten was divers en kwalitatief op orde.

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Een paradijs op aarde!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- De prijs van het taxibusje is veel te duur, 600 baht - Als je via Navigo boekt betaal je maar 275, dit is een aanrader - De kamers zijn super gehorig. Wij hadden geen buren maar alleen de laatste avond. We hebben geen oog dichtgedaan dus blij dat het maar 1 nacht was want anders hadden we hier echt niet gebleven.

Ik heb nog nooit zo'n mooi resort gezien! Het is helemaal in de stijl van Thailand en de zwembaden zijn prachtig. Het restaurant aan de zee is ook heel mooi alleen zijn de prijzen wel echt hoog. We hebben onze avond afgesloten met een Thaise avond, met een buffet en een Muay Thai demonstratie.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Vreselijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onbeschoft personeel (max en bassy) geluidsoverlast van de verbouwing. Ontbijt daar wordt je weggekeken er wordt een half uur voor eindtijd al opgeruimd. Kamers niet goed gepoetst. Het is alleen maar belangrijk bij het hotel happy hour. Vreselijk !!! Het is niet ste

De zee

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Fantastisch verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prachtige kamer aan 't zwembad. Ideaal met een dreumes die nog slaapt en een kleuter die graag zwemt. Keuze te over: twee zwembaden en de zee aan je voeten (en toch geen mega resort), gigantisch ontbijtbuffet, dinner aan 't strand, vanalles te doen vanuit 't hotel. In tegenstelling tot sommige recensies vonden wij de vliegtuigen een hele happening. De kindjes keken hun ogen uit. Het gaf ons inziens geen overlast. Geweldige aankomst en hele prettige service. Kortom, een fantastisch verblijf!

Vriendelijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waterdruk in het hele resort

Vriendelijk

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Dat wij na aankomst in de mooie kamer tot de ontdekking...

Melding vooraf dat er in periode x t/m y bouwactiviteiten plaatsvinden die geluidsoverlast kunnen geven.

Dat wij na aankomst in de mooie kamer tot de ontdekking kwamen dat er bouwactiviteiten pal naast onze kamer waren die heel veel herrie gaven (boren van heipalen). Nadat wij dit gemeld hadden werd ons direct toegezegd dat wij een andere kamer(bungalow) konden krijgen.

• Beoordeeld op: 27 januari 2016

Ligging aan het strand, gezellige straat, lekker zwembad.

We hebben erg genoten met ons allen. Wel vonden we de navolgende punten tegenvallen en daardoor deze lage beoordeling. We zouden dit hotel niet meer kiezen vanwege die punten: De vliegtuigen die over vliegen vonden wij storend. Personeel was niet heel vriendelijk, vooral degene bij het ontbijt. Het leek alsof ze hun werk niet meer zo leuk vonden. Bij de balie en de kamers waren ze vriendelijk. De gym is verouderd. Onvoldoende bedjes bij het zwembad en strand. Gedeelte van de dag geen strand (hoog water) en dan staan de bedjes in het water. Laatste 2 dagen van het jaar minder bedjes beschikbaar vanwege de opbouw voor oudjaarsnacht. 1 zwembad was niet beschikbaar op oudjaarsdag. Prijs-kwaliteit niet in verhouding. Prijs is erg hoog.

Ligging aan het strand, gezellige straat, lekker zwembad. Goed ontbijt. Heerlijke sauna.

• Beoordeeld op: 13 januari 2016

Het resort heeft veel meer te bieden dan vanop straat te...

Voor iemand dat gesteld is op Wifi blijft dit een groot pijnpunt.

Het resort heeft veel meer te bieden dan vanop straat te merken valt. Ligt in het centrum van het uitgaansgebeuren maar eenmaal binnen straalt het rust uit en is het waar genieten.

• Beoordeeld op: 16 april 2016

De prijsverschillen per dag

De prijsverschillen per dag

• Beoordeeld op: 21 november 2015

Ligging van het hotel

Personeel receptie

Ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 20 maart 2015

ligging aan het strand, aan de drukke strandweg, maar in het...

ligging aan het strand, aan de drukke strandweg, maar in het resort lekker rustig. Lekker wandelen op het strand.